Şimdi Ara

En sevdiğiniz kamyon markası (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
660
Cevap
0
Favori
290.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar z-cam la r-410 fren sistemleri arasındaki fark nedir? Bmc z-cam kullanıyor değilmi? Bmc nin bildiğim kadarıyla AR-GE araştırma bölümü var. Diğer markaların da böyle bölümleri varmıdır? Bilgisi olan varmı.

    BmcPro, bilemiyom ama sayende şu Prolara daha bir sıcak bakar oldum. Bir malı en iyi kullanan bilir. Hiç aracında şikayetci olduğun bir unsur varmı. Hani aracı kötülemek için değilde, şöyle olsa daha bir iyi olurdu demek için .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi awolcd -- 11 Temmuz 2007; 9:08:24 >


  • Bence konfor eksikliği önemli bir olgu değil, en azından bana göre. Belki diğer arkadaşlar özellikle uzun yolda yorgunluğu önlemek açısından konfor avantajlıdır diyebilir ama... Çok sosyetik olduk be hoca, varsın kapıların yanları çamur olsun, konforun eksik olsun. Yolda koymasın bence önemli olan o. Frenlere bastınmı kazık gibi çaksın, rampada bayılmasın, tonaja aldırmasın, yedek parça bol ve ucuz olsun. Kamyonda benim fikrime göre aranması gereken özellikler bunlar, gerisi hikaye.

    Bunlar benim arabamda var diyorsan bence de BMC.
  • Efsane Geri Döndü.Yeni Boyadan çıktı.Kısacası Oda 2007 oldu.



     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası



     En sevdiğiniz kamyon markası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 21 Ekim 2009; 23:18:18 >




  • awolcd arkadaşım R410 ile z-cam fren sisteminin farkını sormuşsun.z-cam fren sistemi balata aşındıkça sensörler sayesinde freni otomatik olarak ayarlamasını yapıyor, içinde ayar civatası ve onu döndüren bir mekanizma var. böylelikle fren ilk ayarlandığı gibi balata bitinceye kadar en iyi performansı veriyor.Z-Cam da balatanın bitmeden sensörler uyarıyor. R410 fren sistemi ise balata alt tablası adından anlaşılcağı gibi 410 mm balataların harekete geçiren iki adet mekanik piston var ayak freni yapıldığında pistonun altındaki 17 mmlik kanala kama baskı yaparak sağ ve sol pistonu ileri iterek balataları harekete geçiriyor, otomatik ayarı olmadığı için balata aşındıkça frenlerin tutması azalıyor. Mekanik olduğu için baskı kaması 6 derece eğimli olduğu için belli bir mesafede kendisi ayar yapabiliyor ondan sonrasında ise tamircinin yapması gerekiyor tabikki bu anlatım çok profesyonelce değil ama seni biraz olsun aydınlatır sanıyorum eğer çalışma sistemi hakkında resimler bulabilirsem buraya yüklerim.




  • awolcd arkadaşım R410 ile z-cam fren sisteminin farkını sormuşsun.z-cam fren sistemi balata aşındıkça sensörler sayesinde freni otomatik olarak ayarlamasını yapıyor, içinde ayar civatası ve onu döndüren bir mekanizma var. böylelikle fren ilk ayarlandığı gibi balata bitinceye kadar en iyi performansı veriyor.Z-Cam da balatanın bitmeden sensörler uyarıyor. R410 fren sistemi ise balata alt tablası adından anlaşılcağı gibi 410 mm balataların harekete geçiren iki adet mekanik piston var ayak freni yapıldığında pistonun altındaki 17 mmlik kanala kama baskı yaparak sağ ve sol pistonu ileri iterek balataları harekete geçiriyor, otomatik ayarı olmadığı için balata aşındıkça frenlerin tutması azalıyor. Mekanik olduğu için baskı kaması 6 derece eğimli olduğu için belli bir mesafede kendisi ayar yapabiliyor ondan sonrasında ise tamircinin yapması gerekiyor tabikki bu anlatım çok profesyonelce değil ama seni biraz olsun aydınlatır sanıyorum eğer çalışma sistemi hakkında resimler bulabilirsem buraya yüklerim.




  • Mad man.
  • Açıklamalar için teşekkürler. Olayı anladım kardeş, z-cam sistemde otomatik ayarlama var ve balata bitinceye kadar kendi otomatik ayarlıyor. Böylece balatadan maksimum faydalanıyorsun. Resimli açıklama yükleyebilirsen sevinirim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: isikalp

    awolcd arkadaşım R410 ile z-cam fren sisteminin farkını sormuşsun.z-cam fren sistemi balata aşındıkça sensörler sayesinde freni otomatik olarak ayarlamasını yapıyor, içinde ayar civatası ve onu döndüren bir mekanizma var. böylelikle fren ilk ayarlandığı gibi balata bitinceye kadar en iyi performansı veriyor.Z-Cam da balatanın bitmeden sensörler uyarıyor. R410 fren sistemi ise balata alt tablası adından anlaşılcağı gibi 410 mm balataların harekete geçiren iki adet mekanik piston var ayak freni yapıldığında pistonun altındaki 17 mmlik kanala kama baskı yaparak sağ ve sol pistonu ileri iterek balataları harekete geçiriyor, otomatik ayarı olmadığı için balata aşındıkça frenlerin tutması azalıyor. Mekanik olduğu için baskı kaması 6 derece eğimli olduğu için belli bir mesafede kendisi ayar yapabiliyor ondan sonrasında ise tamircinin yapması gerekiyor tabikki bu anlatım çok profesyonelce değil ama seni biraz olsun aydınlatır sanıyorum eğer çalışma sistemi hakkında resimler bulabilirsem buraya yüklerim.




  • BmcPro, kardeş resimler harika, araç manyak güzel olmuş, kazasız belasız kullan. Kasayı boyatmışsın, herhalde kupayı da boyattın değilmi? Motorda değişiklik yaptınmı? Bu canavar sana toplamda kaça mal oldu?
    Gece fotoğrafın da çok güzel, o mavi renge hasta oldum. Senin araç 9+1 vites değilmi? Sizde de vitesler -takviye, 1,2,3,4 sonra topuza bastırıp 5,6,7,8- mi oluyor yoksa sırasıyla -takviye, 1,2,3,4,5,6,7,8 mi? Vites üzerindeki rakamlar silinmemişse fotoğrafını ekleyebilirmisin?
    Düz yolda yüklü 120 bastın, helal olsun. Gerçekten kataloglarda belirtilenden de güçlü motorları var bunların. Birde o an motor devir göstergesini çekebilseydin çok iyi olurdu, hız göstergesiyle beraber.
    Senin arabaya dorse bağlanabilirmi? Yani katar şeklinde. Geçen bizim akraba eşyalar getirdi, Bmc Pro idi. Şehrin içine sokmazlar diye arka dorseyi ayırdık Şaşmaz'da bıraktık öyle Ankara'ya girdik eşyaları rahat boşaltmak için. Her kamyona dorse bağlanabilirmi, yasal gereklilikleri varmı, yoksa sadece fren basınç boruları ve elektrik iletim kabloları yeterlimi? Bunun maliyeti hakkında bilgin varmı?




  • bu konu poll olsa daha iyi olmazmıydı herkesin lafı karışmış ltfen böyle anketlerde poll yapalım msj atacak yer kalmıyo veya çok karışmış oluyo konu
  •  En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası




  • Bence BmcPro haklı. Belki biraz sert konuşuyor ama, herkesin arabası kendine kraldır. Ayrıca Bmc gibi büyük bir firma neden şahsen tanıdığı birinin arabasını rica minnet alsın incelesin. Araştırma için sıfır Axor alacak parası yokmu koca şirketin? Benim Ankara'da tanıdığım nice fason firmalar traktör (bahçeler için) üretimi için paraya kıyıp İtalya'dan traktör alıp inceliyorlardı. Bu iş bana garip geldi.

    Neyse onu bunu bilmem de geçen Mercedes 3240 ı yakından inceleme fırsatı buldum. Bana kemikli sağlam geldi. Duruşu heybetliydi. Scania'ya benziyordu. Ama özelliklerini bilmem. Fikri olan varmı?

    BmcPro bu son eklediğin fotoğraflarda (gece çekimi) açıklama yok. Araç kimin.
  • Doğrudur kardeş, ben sadece dış görünüş olarak dedim. Yoksa Mercedes 3240'ı kullanmak nasip olmadı. Tecrübeli olan sensin, fikrine saygım var. Mercedes 2521 ler güzel araçlardı. Konfor yoktu ama az yakardı, yedek parçası boldu. İnsan aynı markadan daha değişik beklentiler içinde oluyor. Belki benim beğenme duygusu da o beklentinin bir sonucudur. Mercedes otobüsler Türkiye de rakipsizken kamyonda da insan iyi şeyler bekliyor.

    Bu arada gece resimleri güzel, yalnız fotoğraflar titrek çıkmış. Gündüz fotoları daha net çıkar herhalde. Yeni kasalar gerçekten fena görünmüyor. Güzel araç şu Prolar.(Vites sistemiyle ilgili birşeyler sormuştum ya cevabını bekliyorum. 1,2,3,4 yapıp topuzlayıp 5,6,7,8 mi yapıyorsun-Mercedes 2521 ler gibi- yoksa sırasıyla 1,2,3,4,5,6,7,8 mi yapıyorsun?)

    quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    Ben beyenmiyorum demiyorum ki.Ben çok çalıştım Axor de.Her seferinde 30 ton kumdan aşağıya inmedim.2006 axor.Resmini eklerim.Arabaya 20 ton attınmı ön çamurluk yere deyecek.3240 Ve 3228 içinde geçerli bunlar.Benim Mercedes e düşmanlığım yok ama bu böyle.3240 güzel araba önceki yazılarımda yazdığım gibi test ettim.Olumsuz yönlerin fren konusu ve çamurluklar ve performans.400 beygir e göre rampada çekmiyor.Yeni pro 935 le kafa kafaya gelir performans konusunda.Ama uzunyol çalışanlar için iyi araba.

    O Resimleri dün gece çektim.Bandırmalı bir arkadaşım almış 2 tane.Arkada duran araç ta onun.İkiside 827.Adamlar memnun.Gece olduğu için resimler biraz net değil.




  • 1,2,3,4 yapıyorsun, sonra sağa doğru mu tokatlıyorsun yoksa topuzu yukardan aşağıya doğru mu bastırıyorsun? Sonra 1 in yerine 5, 2 nin yerine 6, 3 ün yerine 7, 4 ün yerine 8. Mercedes 2521 deki gibi değilmi?

    quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    Benim arabadaki vites sistemi 2003 olduğu için 1,2,3,4,5,6,7,8 +C
    2005 ten sonra çıkan prolarda 2005 lerde dahil buçuklu şanzıman.
    Benim arabada 1,2,3,4 yapıyorsun bizim deyimimizle tokatlayıp 5,6,7,8 yapıyorsun.

  • yahu, su yollarda ,sanki yan yatmis tipinde giden
    kamyonlara bayiliyorum....bide üzerine branda cekmisler.....
    o egzozdan cikan euro 0 duman.....
    neyse , tüm kamyonculara kazasis belasis yolculuklar...


    iste size hakiki 40 ayak

    http://www.kaliteliresimler.com/data/media/34/Mac_Ar_i_kamyonu.jpg




    ------------ ----------------- ------------------- ------------------------- ------------------- ------------------ --------------------
    Yine Yollarda....Yine Yalniz.......Yine Dargin.......Yine ALLAHA emanet............
  • scania özel

     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası




  • Pro kaptan ,8.viteste 25devir biraz fazla degilmi?yani kamyon
    fazla mazot yakmazmi??


    .............. ..................... ......................... ....................................

    renoculara özel........................


     En sevdiğiniz kamyon markası
  • Renoya devam

     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası




  • RENAULT TRUCKS

     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası




  • yollarda reno 12ler cok vardi.....simdi Karsan-Renault Türkiyeye kamyonlarla iddali geliyor
    anlasilan cargo,pro ve Axorlarin isi bir hayli zorlascak......

    yeni premium,lander ve Kerax-----Made in Turkey

     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.