Şimdi Ara

En sevdiğiniz kamyon markası (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
660
Cevap
0
Favori
290.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    13.500 e denk geliyor.Damperli olduğu için.500 litrelik mazot deposu var.Oda yine kafadan 500 kg geldiğini hesaplayalım full doluyken 13.500 kg a denk geliyor.Normalde arabanın kendi ağırlığı ile yükün ağırlığı birlikte 32 ton a gelmesi lazım.Trafik kurallarına göre.Buda demektir benim 18.500 kg yükleme yapmam.Ama Polis 1.5 ton bendensin diyor

    Polisin böyle bir yetkisi yok.

    827 Kırkayak damper kasa 13500 kg'dan az değildir. Yani bu boş ağırlık kabul edilebilir bir değerdir.
    O zaman da bir şekilde fazla olan 1500 kg demek ki idare ediliyor.
    Ancak yasal düzenlemelere göre araç bu durumda müsaade edilen AYA'yı geçmiş oluyor.
    Sen 20 ton taşımakla yine de insaflı davranıyorsun.

    Ekstra bir bilgi:
    Motorinin (Mazot) özgül ağırlığı 0,89 kg/lt civarındadır. Yani 500 lt mazot
    500 X 0,89 = 445 kg olur.
    Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bef -- 29 Haziran 2007; 18:31:06 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: awolcd

    Eskiden Fiat ın çekicileri vardı, herhalde şimdi iveco oldu ama o zaman için düşük beygir gücü ile yollarda epey sık görüyorduk. Kaç beygirdiler bileniniz varmı?



    Motorlar 200 - 260 bg arasiydi, V6 12,9l Motor

    http://www.album-mmt.it/data/media/2/Fiat_180NC.JPG

    http://www.fierdetreroutier.com/photos/volvlo/2006/10/1/FIAT17033derniermodelesavantIVECO%20%5B800x515%5D.JPG

    http://www.album-mmt.it/data/media/2/Fiat_619.JPG




  • quote:

    Motorlar 200 - 260 bg arasiydi, V6 12,9l Motor
    http://www.album-mmt.it/data/media/2/Fiat_180NC.JPG
    http://www.fierdetreroutier.com/photos/volvlo/2006/10/1/FIAT17033derniermodelesavantIVECO%20%5B800x515%5D.JPG
    http://www.album-mmt.it/data/media/2/Fiat_619.JPG


    Bunlar hep fiat ancak otoyol fiat tipleri değil.
    Otoyol yapımı fiat çekiciler :
    643
    169
    330,30
    684
    130
    697
    190

    Selamlar.




  • otoyolun eski fiat kamyonlarini yaptigini bilmiyordum...bilgiler icin tsk.




    bu eski fiatlar eski man lari cok andiriyor

    http://www.alfers.de/ger/MAN_22240DF.jpg
  • BmcPro, Ford Cargolar için çok insafsız davranmıyormusun? Açıkcası ben piyasada diğer markalardan çok Ford görüyorum. O zaman neden insanlar yıllardır Ford alıyor. Eğer dediğin markanın gittikçe kalitesini düşürmekse bu ayrı. Dediğimiz gibi MAN da Türkiye de üretimini bitirdi, Askam da da büyük düşüş var. Bunlar hep müşteri kaybediyorlar. Umarım Ford un böyle bir anlayışı olmaz.

    Scania 124, araç gerçekten muhteşem, kazasız belasız kullan. Scania tam manasıyla Avrupalı. Belki de şu an için Türk yollarında fazla lüks görünüyor. BMC pro larla karşılaştırdığımızda sence Türk şoförlerine yeterince kazandırır mı? Servis fiyatları nasıl? Örneğin Prolar kaç km de servise giriyor, servis fiyatı nasıl, bunun dışında ekstra harcamalar oluyormu? Bu durum Sacania da nasıl? Hiç böyle bir karşılaştırma yapabildinmi?
  • Resimler için teşekkürler, Fiat lar eski olmasına rağmen tiplerini çok severim

    quote:

    Orjinalden alıntı: ilyushin


    quote:

    Orjinalden alıntı: awolcd

    Eskiden Fiat ın çekicileri vardı, herhalde şimdi iveco oldu ama o zaman için düşük beygir gücü ile yollarda epey sık görüyorduk. Kaç beygirdiler bileniniz varmı?



    Motorlar 200 - 260 bg arasiydi, V6 12,9l Motor

    http://www.album-mmt.it/data/media/2/Fiat_180NC.JPG

    http://www.fierdetreroutier.com/photos/volvlo/2006/10/1/FIAT17033derniermodelesavantIVECO%20%5B800x515%5D.JPG

    http://www.album-mmt.it/data/media/2/Fiat_619.JPG




  • awolcd arkadaşım şuan ford cargoların satışlarında ve dolayısıyla üretiminde düşüş var bunun nedeni ise en güçlü motorları 300 bg rakipleri 400 bg lik kamyonlar çıkartırken o hala 300 bg kaldı ve frenleri çok iyi değil bunların etkisi var cargoların satışlarının düşmesinde.
  • BMC Pro 827, Ford Cargo 3230 ve ASKAM Fargo HiEx 32.300 kırkayak kamyonların üstünlük tartışması sürüp gidiyor.
    Bu tartışmayı uzaması sebebi ile gereksiz buluyorum. Bu üç araç da bizim üretimimiz, değerli araçlardır.
    Birbirine çok yakın veya aynı özellikleri taşırlar. Mutlaka sürüş ve kullanım çok önemlidir. Bazen de farklar buradan doğar.
    Selamlar.
  • Arkadaşlar amacımız gerçekten insanları birbirine düşürmek değil. Açıkcası merak ediyoruz. Yoksa kimseyi veya aracını küçümsediğimiz yok. Ona bakarsanız MAN 22.190 ı hiç bir kamyona değişmem ama reel gerçekleri de göz ardı edemeyiz. Ne dersek diyelim eskiden beri Ford Cargo'ları yollarda çok sık görüyoruz. Ben BMC çok kötü bir araç demem, elbette bunu kullanan bilir, bizim amacımız bilgileri paylaşmak, farklı görüşlerden faydalanmak, elbette hepsi bizim aracımız, hepsine saygımız var, hepsinin sesine hastayız, ama ben yine de şu Ford işinde şüpheliyim.
  • 35 litre yağda 500 YTL çok iyi fiyat. Sadece motor yağı kaç litre koyuyorsun, hangi marka yağı tercih ediyorsun. Geçen bir arkadaşım shell 5W40 kullanmaya başlamış, ama ben mobil 1 den şaşma dedim. O da shell ultra, mobil 1 den üstündür diye tutturdu. Dene gör dedim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: scania_124_g

    arabada kasko var 11 seneden beri kasko olduğu için %70 ucuz ödüyoruz.arabayı vurduğumuz zaman kasko öder ama Allah göstermesin. scania'nın servisleri sanıldığının aksine ucuz geçen gün 35 litre motor yağı defransiyel yağı şanzıman yağını değiştirdik toplam 500 lira tuttu. diğer arabalardada aynısı belki fazlası tutardı.bakımlar 30 binde bir isterseniz 80 bin km ye kadar artırabi
    lirsiniz ama özel yağ olcak.scania zaten sorun çıkarmaz gerçekten ne yaparsanız yapın bi parçayı kırması zor ihtimaldir.motoruda çok uzun ömürlüdür.biz günde en az 500 km yol yaptığımız için konforsuz araba çok yorar zaman kaybı yaratır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: awolcd
    . Ne dersek diyelim eskiden beri Ford Cargo'ları yollarda çok sık görüyoruz. Ben BMC çok kötü bir araç demem, elbette bunu kullanan bilir, bizim amacımız bilgileri paylaşmak, farklı görüşlerden faydalanmak, elbette hepsi bizim aracımız, hepsine saygımız var, hepsinin sesine hastayız, ama ben yine de şu Ford işinde şüpheliyim.



    cok güzel söyledin awolcd.
    Cargo kesinlikle kötü bir kamyon degildir.

    aslinda bu siteyi cargocularda katilsa fena olmazdi.......cargo elbette bir scania, volvo yada bir DAF la kiyaslanmas
    ( konfor,güc, kalite bakimindan )...ama kamyoncunun isini kesinlikle görüyordur...cargoya iyi fren taksan ( disk ),
    motorunu güclendirsen veya otomatik sanziman monte etsen ( opticruise,esp..),cargoda harika bie arac olur,ama o zaman
    satis fiyati yükselir ve tüketici Markali kamyonlara yönelir( cargoya bu parayi verceksem,bir kac kurus daha eklerim,scania,MAN
    alirim,,,dercesine )
    cargonun 1 modeli halen degisik ülkelerde monte edilmekte...nede olsa 1982 de
    yilin ticari araci secildi..
    saygilar

    cummins motorlu freightliner
    http://www.truckcountry.com/new_f_cargo/images/main_overview.jpg
    http://www.freightlinertrucks.com/media/model-photo-gallery/cargo/freightliner-trucks-cargo-pg2.jpg

    cummins motorlu Ashok leyland
    http://www.blonnet.com/iw/2002/05/12/images/2002051200220801.jpg
    http://knigi.zr.ru/images/preview/t03_02.jpg

    brezilyadan ford cargo, cummins
    http://www.camionesybuses.com/images/noticias/fenatran-2003/ford-cargo2_2.jpg
    http://www.cummins.com.br/cla/images/show/modelos/ford/C-4432e-4.jpg




  • quote:

    Arkadaşlar amacımız gerçekten insanları birbirine düşürmek değil. Açıkcası merak ediyoruz. Yoksa kimseyi veya aracını küçümsediğimiz yok. Ona bakarsanız MAN 22.190 ı hiç bir kamyona değişmem ama reel gerçekleri de göz ardı edemeyiz. Ne dersek diyelim eskiden beri Ford Cargo'ları yollarda çok sık görüyoruz. Ben BMC çok kötü bir araç demem, elbette bunu kullanan bilir, bizim amacımız bilgileri paylaşmak, farklı görüşlerden faydalanmak, elbette hepsi bizim aracımız, hepsine saygımız var, hepsinin sesine hastayız, ama ben yine de şu Ford işinde şüpheliyim.

    Yerinde, seviyeli ve güzel laflar.
    Teşekkür ederiz.
    Selamlar.
  • Zaten çekiciyi Ford dan almak büyük hata bence. BMC nin çekicileri nasıl bilmiyorum ama bence çekiciler uzun şase kamyonlardan daha farklı özelliklere sahip olmalıdır. Bildiğim kadarıyla 1830 la 2530 aynı motora sahip hatta aynı şanzımana. Biri, fiziksel olarak direk yükü sırtında taşıyacak (kırkayak) 20-25 ton yüklenecek. Çekici ise adı üstünde 30-35 ton çekecek. Elbette cer araçlarının daha güçlü olması daha farklı şanzıman ve diferansiyel oranlarına sahip olması gerekir. Bence Ford ve Bmc çekici üreterek "bu sektöre de el atalım, neki kazandık" diyor. Yoksa öyle ciddi bir politikaları olduğunu söyleyemeyiz. Ama örneğin Scania, Volvo, Daf bu işte çok tecrübe edinmiş firmalarç. Gerçi BmcPro şimdi Bmc yi yerdiğim için kızacak ama açıkcası Bmc nin çekicileri hakkında çok fazla bilgim yok.
  • Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    Ford Cargo, hatasını müşteriye yıktı!




    1. Araç 23.05.2006 tarihinde Gebze Nazer Otomotivden alındı.

    2. Sabaha karşı Bursa�ya geldi.

    3. Aracın geç çalıştığı fark edildi, problem olduğu düşünülüp aynı gün servise gidildi (Mepar- Ford Otosanın Bursa yetkili servisi)---


    evet , böyle seyler oluyor maalesef.Olan tüketiciye, ekmek parasi
    pesinden kosan kamyonculara oluyor....
    Ama sunu da belirtelim, bu tip olaylar Diger Markalardada olabilen bir hadise...
    Mesela MAN TG yi 2000yilinda piyasaya cikardiginda, bir sürü problemler yasadi. ( sürücüp
    kapisi yere düsüyor, otomatik sanziman sisteminde arizalar..), yada Mercedeste, EPS sistemli
    sanzimani piyasaya cikartiklarinda, cogu sanzimanlar telef oldu....
    Bizim Firma 3 MAN otobüsü aldi, araclar her hafta tamirhanede..ve daha nice markalarda
    pas problemi,fren problemi.......
    Anlasilan su kine, cargolar cekici olarak is görmez,onlarin temel yapi olarak
    damperlik,40 ayak vs.....islerinde " kalitesini gösterebiliyor "




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gateway_15

    man derim ben



    +1
  • BMC 1142 nin motor gücü nasıl, retarderi varmı? Herhalde çekicilerde en önemli şey retarderdir. Birde Ford Cargo 2520 leri nasıl buluyorsun. Biliyorum Ford dan hoşlanmazsın ama Ford Cargo 2520 tipi en çok hoşuma giden kamyondur. Sade ve küp biçimli. Teknik özellikleri hakkında ve zayıf güçlü noktaları hakkında bilgin varmı?

    quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    Yok kardeşim.Kızıcak birşey yok.Kamyondan bozma tır bunlar.Orta halli Esnaf için üretilmiş araçlar.Kısa mesafe tonaj arabası.Ford tan bahsetmiyorum.Bmc den.Hem yakıt hem parça v.s.
    Adam 50 km lik yol İçin Volvo,Scania araba alıcak değil ya.O ihtiyacı karşılamak için yapılmış araç bunlar.Ama uzunyol a gidiceksen güçlü bir araba istiyorsan 1142 alıcaksın.Benim şahsi görüşüm bu.Hem ekonomik hem para bırakır.




  • Ford CARGO



    http://trucks.autoreview.ru/archive/2007/04/ford_cargo/


    ---------- ------------------ -------------------- ---------------- --------------
    Truck of the Jear 1982



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilyushin -- 6 Temmuz 2007; 20:22:23 >
  • Scania Bence
  • cinliler bu sefer MAN in TG kamyonunu kopyalamis....
    helal olsun bu cin halkina...adamlarda her türlü
    numara var

    http://www.trucks.nl/trucksearch/VehicleDetail.asp?vehicleid=456724&language=2&css=truckbase.css&websiteid=
  • YTO TGA Motor Yazıyor .Acaba Motor Man'ın mı ?
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.