Şimdi Ara

ERA (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.054
Cevap
1
Favori
217.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim arka balatalar 3 defa değişti

    ve daha neler neler oldu 2 senede

    hala sesler gelmeye devam ediyor

    ama artık takmıyorum

    yoksa sinir hastası olur insan

    eğer direksiyonunda eps varsa eps li arabaların direksiyonu biraz sert normal hidroliklere göre
  • era nın dizeli deli bir makine yahu , ama ben senin söylediğin sıkıntıları görmedim araçta, ama kalkarken gelen bi ıyyyk sesi var patinajdan sanırım, :) , yalnız yol tutuş konusunda eksik bir araba öyle güvenilipte pek makasa girileceğini zannetmiyorum, 140üstü hızlarda , fren yapınca araba oynuyor, tabi benim dediğim esp ve abs olmayan versiyon için geçerli, ama gitmesine de hakkaten güsel gidiyor araba, 1.2.3. vites tatminkar
  • Accent Era'yı birkaç haftadır inceliyorum. Bence fiyatına göre çok iyi bir otomobil. Donaım zengin, ekonomik ve performansı çok iyi
  • arkadaslar butun ereyla alakali notlarinizi okudum.sizden ricam 2000 model 1.6 passatim war 77.000 de yanliz arabamdan memnunum pek dolasmiyorum ondan kilometre dusuk 4 hawa yastigi vb. yol bil.war.klm.bunungibi seyleri yazmiyorum standart .tek istedigim dizel era aliyimmi.kanpanya firsattan yararlaniyim diyorum?yoksa sifir model alamiycam gidip 2004 model passat alicam.inanin kafam karisti.simdiden tsk.ler.amacim alman arabasindan (yasli bir araba)sonra yadirgarmiyim?
  • Arkadaşlar 1.5 CRDi-VGT motor
    Maksimum Güç (ps/d/dk/(kW) 110 / 4000 (81)
    Maksimum Tork (kgm/d/dk) 24 / 1900-2750


    Focus 1.6 TDCI
    Motor Gücü 109/4000
    Maks. Tork 240/1750

    Bu iki motoru karşılaştırmaya çalışıyorum, TDCI tork değeri 240 d/dk. fakat CRDİ nin değerini tam anlayamadım acaba birimler mi farklı? Bu konuda bilgisi olan arkadaş var mı?






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 2 Aralık 2006; 2:21:56 >




  • 24 olan tork kgm/devir/dk 240 olan newton cinsinden .. eranın tork az bişey daha yüksek focustan ama fokus daha alt devirde veriyormuş..

    aracın motorlarını kıyaslıyorsun ama era B2 segmentinde focus C segmentinde bir araç.. aralarında dünyalar kadar fark var o 10 milyarlık fark boşuna değil emin ol..
  • Haklısın farklı segmentlerde otomobiller. İkisinin arasında kaldım. Gönlümde fokus var ama fiyatı çok yüksek geliyor. Hyundai daha makul fiyata daha çok donanım sunuyor. Bende sadece motorları açısında bir karşılaştırma yapmak istedim. Performan açısından hyundai focus' tan geri kalır bir araba değil anladığım kadarıyla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: the engine

    24 olan tork kgm/devir/dk 240 olan newton cinsinden .. eranın tork az bişey daha yüksek focustan ama fokus daha alt devirde veriyormuş..

    aracın motorlarını kıyaslıyorsun ama era B2 segmentinde focus C segmentinde bir araç.. aralarında dünyalar kadar fark var o 10 milyarlık fark boşuna değil emin ol..
  • YOK eranin tork azbisey daha DUSUK,
    ERA ninki
    24kgm=24kgmx9.8m/s2=235N.m yapar
    Focus zaten=240N.m verilmis



    quote:

    Orjinalden alıntı: the engine

    24 olan tork kgm/devir/dk 240 olan newton cinsinden .. eranın tork az bişey daha yüksek focustan ama fokus daha alt devirde veriyormuş..

    aracın motorlarını kıyaslıyorsun ama era B2 segmentinde focus C segmentinde bir araç.. aralarında dünyalar kadar fark var o 10 milyarlık fark boşuna değil emin ol..





  • Doğrusun kardeş TDCİ = 240Nm
    CRDİ = 235Nm

    quote:

    Orjinalden alıntı: LEAD007
    YOK eranin tork azbisey daha DUSUK,
    ERA ninki
    24kgm=24kgmx9.8m/s2=235N.m yapar
    Focus zaten=240N.m verilmis



    quote:

    Orjinalden alıntı: the engine

    24 olan tork kgm/devir/dk 240 olan newton cinsinden .. eranın tork az bişey daha yüksek focustan ama fokus daha alt devirde veriyormuş..

    aracın motorlarını kıyaslıyorsun ama era B2 segmentinde focus C segmentinde bir araç.. aralarında dünyalar kadar fark var o 10 milyarlık fark boşuna değil emin ol..






  • aynı sayılır yani o kadar konuşmaya gerek yok..
  • ARKADAŞLAR BEN DAHA ÖNCEDE 1.4 ERA SELECT ARACIMIN TEKLEDİĞİNİ YAZMIŞTIM.MOTOR SOĞUKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA 1-2 DAKİKA GAZ YEMİYOR MOTORDAN PATLAMALAR GELİYOR.AYNI SORUNU YAŞAYAN ARKADAŞLAR VARMI ACABA.VARSA BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM
  • tarifinden anladigim sana sulandirilmis benzin satmislar. buyuk ihtimalle sulubenzin boyle bir duruma sebeb olur. Benim eski aractada olmustu..benzinciden cikinca araba teklemeye cartlamaya baslamisti..benzin bitti baska yerden aldim duzeldi
    quote:

    Orjinalden alıntı: karacaa

    ARKADAŞLAR BEN DAHA ÖNCEDE 1.4 ERA SELECT ARACIMIN TEKLEDİĞİNİ YAZMIŞTIM.MOTOR SOĞUKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA 1-2 DAKİKA GAZ YEMİYOR MOTORDAN PATLAMALAR GELİYOR.AYNI SORUNU YAŞAYAN ARKADAŞLAR VARMI ACABA.VARSA BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM
  • Bizim de 1.4 Team modeli var; evet, yazin sicakta bile olsa durdugu yerde rahat calisiyor, ama gostergedeki mavi lambanin sonmesini beklemeden yola cikarsak, 3-5 metre sonra tikaniyor, gaz yemiyor.

    Ben bunun sebebini dusununce su sonuca variyorum: Bu araclarda otomatik jikle benzeri bir yapi var ve motor yeteri kadar isinana kadar (80-85 Celcius) motora zengin karisim veriliyor; yani karburatorlu araclarda oldugu gibi bunlarda da motor isinana kadar bol benzin, az hava karisimi elde ediliyor olmali. Tabi jiklenin devreden cikmasini (birkac dakikada o mavi isaret kayboluyor) beklemezsek motor boguluyor; muhtemelen de bu arada "çiğ" atiyor.

    Bizim eski araba Renault Flash'ta da birgun jikleyi cekili unutup hemen yola ciktim; o da ayni ERA'nin sogukken verdigi tepkiyi verdi; nasil ki jikleyi indirmeyi akil ettiysem hemen duzeliverdi. Dikkat ettiysen, ERA da isinir isinmaz aninda duzene giriyor... Ama ERA ile ayni siniftaki diger benzinli araclarda boyle bir sorun duymadim; neden ERA'da var; bu konuda bir fikrim yok acikcasi...

    quote:

    Orjinalden alıntı: karacaa

    ARKADAŞLAR BEN DAHA ÖNCEDE 1.4 ERA SELECT ARACIMIN TEKLEDİĞİNİ YAZMIŞTIM.MOTOR SOĞUKKEN İLK ÇALIŞTIRMADA 1-2 DAKİKA GAZ YEMİYOR MOTORDAN PATLAMALAR GELİYOR.AYNI SORUNU YAŞAYAN ARKADAŞLAR VARMI ACABA.VARSA BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM




  • Başka fikri olan?
  • yani bi 30 sn bekle sorun olmaz..
    bide benim arabadada oluyodu aynı durum 60.000 bakımını yaptırınca gecti.
    bujiler ve hava filtrelerinden de kaybolmuş olabilir ama şimdi kalmadı.
    hava filtresini değiştir bi. aşırı kirlenmiş olabilir.
  • Accent Era CRDİ VGT ile hız denemsi
    http://www.youtube.com/watch?v=uC9B2SjiO7w
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan67

    Accent Era CRDİ VGT ile hız denemsi
    http://www.youtube.com/watch?v=uC9B2SjiO7w


    190 la gidyiyor. ben 210 bastımdı geçenlerde dip gaz..
  • Selam,

    İki arkadaşın arabasının (acent era) direksiyon kutularını 15.000 km bakımında garantiden değiştirdiler. "Yeni model çıktığında böyle şeyler olabilir" demişler. Değiştikten sonra direksiyonların biraz sertleştiğini hissettik.
    Benzer bir durum 2000 model yeni kasa accent lerde de olmuştu , onlarda 15.000 km de debriyaj baskısı değiştiriyorlardı. Sonraki modellerde düzelttiler.
    2001 yılı dizel accentlerde de bir sorun vardı Türkiyede ki dizel yakıtın kalitesizliğinden dolayı onlarada servisler garanti kapsamında bir şeyler yaptılar.
    Bu durumlardan dolayı , yeni bir kasa çıktığında hemen almamak lazım. Gözlemek lazım. Millet alsın , bi bakalım bakalım neler oluyor. Yalnız hyundai için değil tüm arabalarda benzer durumlar var.

    Herkese selamlar- saygılar




    quote:

    Orjinalden alıntı: ahdemi

    Arkadaşlar sıfır dizel Era aldım iki hafta önce. Arabayla ilgili bazı takıntılarım oluştu, sadece benimkinde mi var, herkeste mi böyle bilmiyorum. kulananalar arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.

    Birincisi, arabayı ilk çalıştırmada vites boştayken debriyajı bıraktığım anda extra bir ses oluşması,

    İkincisi ise, bazı keskin engebelerden geçerken direksiyondan ya da ön düzenden, tam anlayamadım, bir demir tıkırtısı gibi, süspansiyonda bi boşluk varmış gibi bir ses gelmesi

    Aslında normal de ben mi taktım bunlara..?




  • YAKLAŞIK 15000 KM.'DE BİR ERAM VAR. DİREKSİYONDAN GELEN TIKIRTI BENİMKİNDE DE VARDI. ÖNEMLİ BİR ŞEY DEĞİL , ANLAYAN BİR SERVİSE GÖTÜRÜP BOŞLUĞU AZALTTIRMAN YETERLİ OLUR İNŞAALLAH.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.