Şu anda araba fiyatları bir ev fiyatına ve maşaallah devlet vergi üstüne vergi koydukça, insanlar daha bir iştahlanıyor. Kuyruk, sıra, hangi arabayı alsam derken, araba bırakmadık piyasada, ikinci el fiyatları sıfırdan farksız ya da daha fazla. Önceki dönemlerde de böyle zamanlar yaşanmış ve ev, arsa alanın aldığı yer kaç kat değerlenmiş iken, o kıymetli arabalar şimdi çöp olmuş. Piyasa dönmeden, ben aldım, kullandım ve hemen sattım derseniz, kendinizi kurtarmış olursunuz ama birilerinin elinde patlayacak o fiyatlar... Dolar düşüyor ama düşmese dahi, bu şekilde devam etme imkanı yok. Doların düşmesi, süreci hızlandıracak sadece. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BahaKerem -- 29 Aralık 2020; 23:3:26 > |
Eskiden de bir araba bir ev ediyordu, o arabalar şimdi çöp oldu
-
-
83 milyon ülkede ittire kaktıra 600 bin otomobil + hafif ticari satılıyor. Kaldı ki 2019 yılında 500 bin bile değildi. İnsanlar diyor ki araba bırakmadık piyasada :).
Benzer nüfustaki ülkelere bakmanızı tavsiye etmem o rakamlar size kalp krizi geçirtir.
-
Buna hak veriyorum elbet ama burası Türkiye. Bizim için makul rakamlar ne yazık ki bu şekilde. Fakat daha dün 200 bin deyip almadığımız araçları bugün 450 değil de 430 deseler, birbirimizi yiyoruz. Bu makul mü sizce?
Araba ve konut/arsa denkleminde bakınca, birisi evladiyelik yatırım iken, diğerinin çöp olacağı aşikar ve birilerinin elinde patlayacak.
-
Arabalar sonuçta tüketim ürünü, gitgide fiyatının sıfıra yaklaşması normal de, evler neye göre değerlendi diyorsunuz?
-
+ arabalardaki bu fahiş vergi de satışı artırıyor olabilir. arabaya bağladığınız para erimeden yenisini almak istersiniz. almazsanız aracın eskidikçe paranız da erir. ama araba ucuz olursa kafanıza göre bir araç alıp yıllarca, eskiyinceye kadar kullanabilme seçeneği doğar. -
Bu konuda değerleme yapacaksak Almanya özelinde yapılır. Sizin burada 500 bin tl olan eviniz orada 500 bin öyro.
Ancak sizin burada 500 bin tl olan cla orada 30 35 bin öyro. Orada cla alan adam burada perti çıkmış 90 model şahin alıyor.
Bu ülkede kimse 35 bin tl ye cla beklemiyor. Ancak 500 bin tl yi de beklemiyor. Yapılacak iş ötv yi sıfırlamak ve üreten ülkeye dönüşmek. Belki o zaman daha ucuza alırız.
Aslında eskiden hayat daha güzeldi. Ötv yoktu ancak bir Mercedes-Benz i herkes kolay kolay göremezdi. Milletin hayali bir serçem olsa yeter şeklindeydi. Çünkü ayakları yere basan hayaller. Bu ülkede birileri milletin aklını kuş gibi uçurdu ve hala havada.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
83 milyon ülkede ittire kaktıra 600 bin otomobil + hafif ticari satılıyor. Kaldı ki 2019 yılında 500 bin bile değildi. İnsanlar diyor ki araba bırakmadık piyasada :). Benzer nüfustaki ülkelere bakmanızı tavsiye etmem o rakamlar size kalp krizi geçirtir. |
Buna hak veriyorum elbet ama burası Türkiye. Bizim için makul rakamlar ne yazık ki bu şekilde. Fakat daha dün 200 bin deyip almadığımız araçları bugün 450 değil de 430 deseler, birbirimizi yiyoruz. Bu makul mü sizce? Araba ve konut/arsa denkleminde bakınca, birisi evladiyelik yatırım iken, diğerinin çöp olacağı aşikar ve birilerinin elinde patlayacak. |
Benzer içerikler
- taşıt taksit güvenilir mi
- hyundai i20 torpido yapış yapış
- 5 40 yağ ile 10w40 arasındaki fark
- michelin lastik yorumları
- 7 ileri dsg şanzıman sorunları
- togg servis ağı
- en çok tutulan suv araçlar
- ford tourneo courier 2024 teknik özellikleri
- yamaha bisiklet
- opel mokka 2024 fiyat listesi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X