Şimdi Ara

ESNAF MENÜ BÜYÜK ŞİRKET TARİFESİ(5000dk 12gb 500sms 26,55TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
2
Favori
2.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar faturalı hattımın taahhüt süresi dolmuştu tarife değişikliği ekranından baya bir tarife çıkıyordu bu aşağıdaki tarifenin fiyat ve özelliklerine bakınca çok uygun geldi değişikliği yaptım oldu fakat sonra ayrıntıları okuyunca personel tarifesi diyor güncel faturada tutar çıkmıyor personel değilim tabiki. Bu tarifeye devam etsem sorun olurmu çok mu çakallık olur :D başına gelen varmı hiç?
    kurumsal.turktelekom.com.tr
    Esnaf Menü Büyük Şirket Tarifesi > Mobil Faturalı Hatlar > Konuş & Mesajlaş > TURK TELEKOM
    https://kurumsal.turktelekom.com.tr/mobil/konusvemesajlas/mobil-faturali-hatlar/sayfalar/esnaf-menu-buyuk-sirket-tarifesi.aspx







  • Tarifeyi inceledim,sistemsel hata olabilir. Risk görünmüyor,çaktırmadan kullanabildigin tarihe kadar kullan. Sen yanlışlıkla dokundun tarifeye geçti,suçun yok. 20 GB olsa ben de geçmeye çalışırdım sistemsel hatayı fırsat bilip.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekli Komutan -- 27 Mayıs 2019; 19:2:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 güne güncel belli olur fiyatına bak uygun gelirse kullanırsın geçirmeseydiler

    12 gb sonra hız 128 kbps ye düşüyormuş hemde
  • evet doğru tarifeye geçince msj gelmişti internet bitince 128kb olarak devam edecek diye.
  • Daha önce hangi tarifeyi kullanıyordun
  • bundan önceki tarifem fırsat 8 gb dı 29 tl veriyordum
  • O tarifede kal cikma bidaha bir arkadasimada boyle birsey oldu halen kullaniyo :) Sistemsel bi karisiklik olmus sende yararlanmissin :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • peki bundan sonra sistemsel açığı kullandın şu kadar ödeyeceksin diye bişey çıkarmazlarmı öyle bir olasılık varmı
  • Bilmiyorum reis musteri hizmetlerine baglandiginda orda oluşan şeyi gorup seni o tarifeden cikartabilirlerde sonradan fazla faturada ekleyebilirler tek bildigim suan sana inaniyorum boyle seyler oluyor ama sonucu ne olur bilemem :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-126D2940A -- 27 Mayıs 2019; 15:23:0 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kardeşim şimdi detayları inceledim,bu benim daha önce bildigim Turk Telekom personel tarifesi degil.
    Bence hiç dokunma,çaktırma kullanmaya devam et. Bu tarifenin kriterlerinde senin aleyhine risk yok. Güncel faturayı takip et diyecegim ama faturayı turk telekom ödüyormuş. Hat kimin üzerineyse turk telekom calisani görünüyor yada daha önce çalışmış olabilir. Sistemde kalmış olabilir. Tarife şartlarındaki kriterleri turk telekom sistem ve uygulama yöneticileri yanlış anlayıp herkese de açmış olabilir. Bence büyük vurgun,şuan bu tarifeye online işlemlerden geçebilen varsa geçsin,fazla risk görmüyorum. Hatayı görüp tarifeden çıkarmak için de çok iyi teklifler bayılacaklardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekli Komutan -- 27 Mayıs 2019; 19:3:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ses etmeden devam.1 gb yurtdışı çok iyimiş yav bu paket sadece 45 tl.1 hafta sonra alıcam içim acıyacak 1 gb 45 tl 500 mb 25 tl :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AF CoRSe -- 27 Mayıs 2019; 19:48:29 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tarife koşullarının en altındaki maddeyi okuyun isterse türtelekom 500tl cezai bedel uygulayabilir diyor🤔

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ercan_198666 E kullanıcısına yanıt
    O ibare FCT cihazı kullanarak ticari amaçlı kullanım yapanlar için. Bu gibi heryöne dakikası bol olan tarifelerde bu kural hep yazar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ses etmeden devam hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aynen ses etmeyeceğim ,
    faakt şöyle bir şey de var şimdi farkettim benim taahhüt ayın 20 sinde bitmişti güzel teklif vermedikleri için aynı gün faturasız hatta geçirin diye şikayet kaydı açmıştım ayın 23 ünde bu tarifeye geçtim ayın 25 inde aşağıdaki cevabı vermişler bu tarifeden devam et diylolar sanki gibime geldi :D

    23.05.2019 tarihinde Fırsat 8 GB tarifesinden TTG - Avea tarifesine geçişi yapmış olup, hali hazırda TTG – Avea tarifesi ile kullanılmaktadır. Tarife değişikliği işleminizi Türk Telekom İletişim Merkezleri aracılığıyla veya Türk Telekom Müşteri Hizmetleri aracılığıyla yapabilirsiniz. 31 günde bir kez tarife değişikliği yapılmaktadır. Faturalı hat tarifeleriyle ilgili detaylı bilgi için
    bireysel.turktelekom.com.tr
    Faturalı Hat Tarifeleri ve Paketleri > Mobil > Türk Telekom
    https://bireysel.turktelekom.com.tr/mobil/web/tarife-ve-paketler/Sayfalar/Tarifeler-Faturali.aspx?Kampanya=70
    linkini ziyaret edebilirsiniz. Şirketimizce müşterilerimizin talep ve kullanımlarına yönelik çeşitli tarife, kampanya ve avantajlı paketler düzenlenmektedir. Kullanım alışkanlıklarınız doğrultusunda yararlanabileceğiniz kampanyalarımıza ilişkin bilgi almak için, Şirketimizin resmi internet sitesi olanwww.turktelekom.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz. Faturalı hattan faturasız hatta geçiş işleminizi Türk Telekom İletişim Merkezleri ve Türk Telekom Müşteri Hizmetleri aracılığıyla gerçekleştirebilirsiniz. Faturasız hatta geçiş yapabilmek için ilk faturanızın düzenlenmiş olması ve/veya son ödeme tarihi geçmiş faturanızın olmaması gerekmektedir. Faturalı hattan faturasız hatta geçiş sonrası çıkan son faturaya, o takvim yılına ait kalan Telsiz Kullanım Ücreti toplu olarak yansıtılmakta olup bu ödemeye istinaden ilgili faturasız hat da, o takvim yılının sonuna kadar Telsiz Kullanım Ücreti yansıtılmamaktadır. Faturasız hatta geçiş işlem ücreti 30,00 TL olup faturasız hatta geçildiği takdirde hattınıza 0,20 TL asıl bakiye, 29,80 TL hediye bakiye yüklenmektedir. Bilginize.




  • Esnaf Menü Büyük Şirket Tarifesi Türk Telekom İletişim Hizmetleri A.Ş kurumsal hatlarına özel bir tarifedir. Tarifenin aylık sabit ücreti Türk Telekom tarafından ödenecek olup, aylık sabit ücret harici tüm kullanımlar ve paket aşımları Türk Telekom çalışanları tarafından ödenecektir.

    yani ücret cıkmıyor asmadıgın takdirde. Büyük ihtimal sistemsel sorundur kullanmaya devam et bakalım.
  • Güncel ne durumda bide online işlemlerden bakar mısınız referans var mı
  • güncel durum aşağıda , bana referenas olan kişi yok

    Tarife:
    Esn.Menü Büy.Sirk.Kam.Tarifesi
    Fatura Kesim Tarihi:
    23.06.2019
    Fatura Kesimine Kalan Gün:
    26 Gün
    Güncel Fatura:
    0.13 TL
    Kalan Süre:
    22.06.2019a kadar gecerli Yurtici Heryone 5000DKniz, 29.05.2019a kadar gecerli Sil Supur 80DKniz kaldi.Son 2 saat harictir.Degerli musterimiz, mobil hattinizda kullanabileceginiz grupici limitsiz konusma hakkiniz bulunmaktadir.
    Kalan Data:
    22.06.2019a kadar gecerli 1024MB 34 ulkede internet, 11438MB yurtici Internet kullanim hakkiniz kalmistir.Son 2 saat harictir.
    Kalan SMS:
    22.06.2019a kadar gecerli 451 Yurtici Heryone SMS kalmistir.Son 2 saat harictir.
    Faturalanmamış yaklaşık kullanımınıza KDV,OIV dahildir. Sabit ücret, paket ücretleriniz,tüm vergiler ve indirimleriniz dahildir. Toplam fatura bedeli üzerinden yapılan indirimler, yurt dışı DK ve SMS kullanımlarından henüz bilgisi ulaşmamış olanlar dahil değildir. Son 6 saat hariçtir.




  • hanturk kullanıcısına yanıt
    Faturayı ödediklerinde çıkar meydana :=) 13 kuruş da yuvarlamadır

    gittiği yere kadar kullan
  • artık hayırlısı :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.