Şimdi Ara

Euroncap'in Değişen Derecelendirme Sistemi Hakkında (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
0
Favori
3.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konuyu dallanip budaklandirmaya gerek yok bence.
    Ben Egea sahibiyim ve test bence gayet yeterli, varsın pekiyi alamasin, sınıfı geçiyorsa yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle haklısınız,zaten çarpışma önleyici donanım yoksa araçta kafadan 1 yıldız düş. Bunu anlamayacak adamada laf anlatmayada gerek yok. Fakat bu testten 5 yıldız alamayacak 2016 nodel öncesi araçlara da çöp muamelesi yapmakta yanlış olur. Etkiye tepki şeklinde bu tartışma uzar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Utku kullanıcısına yanıt
    Hocam sen ne içtin pardon? Nasıl bakıyorsun nasıl görüyorsun nasıl atıyorsun böyle?

    1. Golfün hız yardımcısı ve arka koltuklar için emniyet kemeri hatırlatıcı puanlaması var!

    2. Şehir dışı otonom fren, şerit takip sistemi ne glofte nede egeada puanlanmıyor!

    3. Çocuk koruması bölümünde golfün test aracında olmayan özellikler (Hava yastığı kesme anahtarı ve yolcu isofix) egea da var yani egea daha avantajlı.

    4. Yaya algılama golfte yok, egeada var ondanda 0 almış zaten ki bunun aracın sağlamlığıyla hiçbir alakası yok?? Arabanın güvenilirliği Yetişkin yolcu ve Çocuk yolcu yüzdelerinden anlaşılır diğerleri teferruat ve dış etkiler. (Çarptığınız yaya'ya verdiğiniz hasar oranının aracınızın sağlamlığıyla bir bağı olduğunu düşünmüyorsunuz umarım)

    vs vs vs...

    Lütfen ağlamayı bırakın ve sağlam 5 yıldızlık araçlara b*k atmayın artık, Ben size Reno Sümbülünüzle güvenli sürüşler diyorum.


    Lütfen uzatmayalım artık, uzatırsanız da size bu kadar bağnaz laflarınızdan sonra diyebileceğim tek bir şey kaldı ''yav he he''




  • hocam iyi güzel açıklayıp anlatmışsın emeğine sağlık da atasözü ne der; eşek hoşaftan ne anlar?

    bazıları daha 1. yılında 30.000 adet satan c sınıfı egea nın 4 yıldız almasına takıldı kaldılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mithrandir24

    Hocam sen ne içtin pardon? Nasıl bakıyorsun nasıl görüyorsun nasıl atıyorsun böyle?

    1. Golfün hız yardımcısı ve arka koltuklar için emniyet kemeri hatırlatıcı puanlaması var!

    2. Şehir dışı otonom fren, şerit takip sistemi ne glofte nede egeada puanlanmıyor!

    3. Çocuk koruması bölümünde golfün test aracında olmayan özellikler (Hava yastığı kesme anahtarı ve yolcu isofix) egea da var yani egea daha avantajlı.

    4. Yaya algılama golfte yok, egeada var ondanda 0 almış zaten ki bunun aracın sağlamlığıyla hiçbir alakası yok?? Arabanın güvenilirliği Yetişkin yolcu ve Çocuk yolcu yüzdelerinden anlaşılır diğerleri teferruat ve dış etkiler. (Çarptığınız yaya'ya verdiğiniz hasar oranının aracınızın sağlamlığıyla bir bağı olduğunu düşünmüyorsunuz umarım)

    vs vs vs...

    Lütfen ağlamayı bırakın ve sağlam 5 yıldızlık araçlara b*k atmayın artık, Ben size Reno Sümbülünüzle güvenli sürüşler diyorum.


    Lütfen uzatmayalım artık, uzatırsanız da size bu kadar bağnaz laflarınızdan sonra diyebileceğim tek bir şey kaldı ''yav he he''

    Hocam anlamadiginiz sey yeni testte daha cok ozellige puan veriliyor. Yani 2009 da daha az ozellik ile 5 yildiz alinirken ayni ozelliklerle 2016da 2 veya 3 yildiz alinabiliyor yeni sistemde. Fark bu.

    Yani 2009 ki aracin 5 yildizina bakip bu arac 2016faki 3 yildizdan guvenli diyemezsiniz. Tek tek nereden puan almis vs bakmak lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sana bunu 3 yaşındaki bebeye anlatır gibi anlatacağım. Çünkü belli ki ingilizce bilmiyorsun. Bilsende araştırıp öğrenecek olgunlukta değilsin.

    -2009 dönemindeki hız yardımcısı sadece hız limitörüydü. Şimdi ise bölgeyi algılayıp sürücüyü hız limiti konusunda uyarma, hız limitinin üzerine çıkıldığında sesli ikaz gibi şeyler de puanlanıyor. Bunlar da o Golf'te yok. Ayrıca hani arka koltuklar için hatırlatıcı? Bak egea'da ayrıntılı var.

     Euroncap'in Değişen Derecelendirme Sistemi Hakkında


    -Sen seatbelt reminder altında "-rear" gibi bir ifade görüyor musun? Rear arka demek bu arada.

     Euroncap'in Değişen Derecelendirme Sistemi Hakkında


    -Şehir dışı fren ve şerit takip sistemi Egea'da puanlanmıyor öyle mi? Bunlar ne peki?

     Euroncap'in Değişen Derecelendirme Sistemi Hakkında

     Euroncap'in Değişen Derecelendirme Sistemi Hakkında

    -Egea yaya algılamadan sıfır almış. Tabii ki sıfır alacak çünkü yok. Bunun derecelendirme ile alakası ise Euroncap'in belirttiği alt limit. 5 Yıldız için alt limit %60. Kira Niro standart pakette her klasmanda 5 yıldızı karşılamasına rağmen yayada %57 aldığı için 4 yıldızda kalmış. Yaya algılama eklenen ve çeşitli başka güvenlik donanımları eklenen güvenlik donanımlı paketi 5 yıldız almış. 2009 yılındaki bir araçta bu sistemin olmamasının puanlamaya bir etkisi yoktu.
     Euroncap'in Değişen Derecelendirme Sistemi Hakkında


    Bence sen sadece yav he he de. Çok daha manalı geliyor kulağa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 31 Ekim 2016; 16:30:51 >




  • Hemican kullanıcısına yanıt
    Ya ben kötü durumda çok insan gördüm ama bu arkadaş kadar kötüsünü görmedim. Daha anlatmak için ne yapmalıyım sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: NinthMenderReturns

    Kısaca AEGEA 5 yıldız alamadııııı.Öyle veya böyle alamadıııı.Sen ne kadar kıvransan da sistem ne kadar değişse de 2014-2015-2016'da teste giren AEGEA ile aynı paraya olan C segmenti araçlar aldı ama AEGEA alamadıııı.Kabullen şunu artık.

    İyide egea c segment degilki

    C segmenti
  • tabi canim,superb de E segmenti zaten.
    C segment araçların tamamından daha küçük,lineadan daha küçük arabaya C demeye devam edin siz
  • Bu karmaşa , Egea'nın Amerika pazarına girmek için "Türkiye'de üretilen versiyonunun aynısı ile" IIHS testine girmesiyle biter. Daha doğrusu bariyerin ön sürücü koltuğuna girmesiyle biter.
  • Yav he hee. Baydınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    tabi canim,superb de E segmenti zaten.
    C segment araçların tamamından daha küçük,lineadan daha küçük arabaya C demeye devam edin siz

    Beni kimin ne dediği ilgilendirmiyor, EU, İngiliz ve Amerikan EPA normlarına göre Tipo, C segmenti bir otomobil olarak sınıflandırılmıştır ben buna bakarım. Yine Euroncap'e göre Small Family Car olarak sınıflandırıldı yani, C segmenti. Diğer tarafta Tipo, Linea'dan uzunluk dışında hiçbir kategoride küçük bir otomobil değildir, daha geniş, daha yüksek, aks mesafesi daha fazla ve iç hacmi daha fazladır. Kaldı ki C segmenti pazarında pay almak için lanse edilen bir otomobildir.

    Diğer tarafta Egea, C segment otomobillere göre küçük bir otomobil değil özellikle HB modeli; Golf, Auris, 308, C4, i30'dan tamamen büyük, Focus'dan ise daha uzun ve yüksektir. Uzunluk ölçülerinde sadece Coupe Civic'ten tamamen küçüktür.




  • Utku kullanıcısına yanıt
    Güvenlik yardımcıları olduğu halde 4 yıldız aldı. Olmadan 3 yıldız. Herşeyi bırak bir kenara çarpışma testini tıkla gör koltuk gene kırılıyor ya sen olsan bu arabaya 5 yıldız verir misin ?

    O kadar teneke dedik meğersem tenekeye haksızlık olmuş. Araba poşet çıktı. Keşke dacia gibi teneke olsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 model arabam 5 yıldız aldı euro ncaptan, hadi puan kriterleri değişti diyelim ııhs dende good ile geçti budamı gol değil, fiatı aklamaya gelmişsin sanırım
  • Amerikada iihs ye girsin göreceğim ben c segmentini,tabi oraya sokmaya cesaret edebilirlerse bu ucan tenekeyi
    Onun bunun ne dediğinin bir onemi yok,superb nasil e segmenti degilse buda oyle c segmenti degil.boyla araba segmentlendirilmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ncap ın derecelendirme sisteminin değiştiğini görünce "ulan acaba ncap ı türkiye mi aldı" diye düşünmeden edemedim.

    Yeni bir sistem getirip türkiyede üretilen araçların 5+++++ puan almasını mı sağladılar acaba dedim.

    Biliyorsunuz enflasyonu düşüremezsen ne yapacaksın, enflasyon hesaplama yöntemini değiştireceksin.

    Kişi başı geliri arttıramıyorsan kişi başı düşen geliri hesaplama yöntemini değiştireceksin.

    Dedim böyle mi oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Amerikada iihs ye girsin göreceğim ben c segmentini,tabi oraya sokmaya cesaret edebilirlerse bu ucan tenekeyi
    Onun bunun ne dediğinin bir onemi yok,superb nasil e segmenti degilse buda oyle c segmenti degil.boyla araba segmentlendirilmez

    Sen kafayı yemişsin heralde :)) Ben hayatımda Suberb, E segmenti diyen birini görmedim ve de öyle bir yazı, inceleme de okumadım. Kendi hayal aleminde otomobilleri segmentasyona ayırıp şizofren gibi kendinle mi tartışıyosun anlamadım ama konumuz Egea ve o da C segmenti bir otomobil, istediğin kadar ağla istediğin kadar zırla bu değişmeyecek ne yazık ki ? C segment otomobillerden küçük dedin öyle olmadığını da gösterdim haliye şimdi acizce iihs'ye girsin göreceğim onun segmentini falan diyorsun. Sen ciddi misin şaka mısın anlamadım ama bu gibi teknik bilgilerde oldukça yetersiz olduğun hemen hemen her konuda belli oluyor. Bu arada bir otomobilin iihs'ye girmesi önce ABD pazarında satılması gerekir.




  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Bana ne egea'dan arkadaşım. Farkındaysan ben bütün bir derecelendirme sistemini anlatmışım. Konuyu okusan anlatılan da standart paket olayı zaten. O kaza önleme ekipmanları yoksa arabanın alabileceği maksimum puan 3 zaten. Konu onu anlatıyor.

    İlla egea ile ilgili bi açıklama bekliyorsan onu da yapayım. Senin benim öngörülerimle olmuyo o iş. Adamların her sene için güncellediği bi derecelendirme sistemi var ve bunlar puanlanarak bi sonuca varıyorlar. Euroncap'in 5 yıldız için limit değerleri yetişkin için %80, çocuk için %75, yaya için %60, güvenlik ekipmanı için %50. Egea 5 yıldıza çocuk güvenliği %75'in altında olduğu için ulaşamamış. Onun dışındaki değerleri 5 yıldız için gereken limit değerlerin üzerinde.

    Esas konu ise eski ve yeni testlerin karşılaştırılamayacağı. Mesela 2011'de test edilip 5 yıldız alan bir aracın, 2016'da standart paketlem3 yıldız almış bşr arabadan kati suretle daha güvenli olduğunun söylenemeyeceği.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 31 Ekim 2016; 18:55:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sen görmemişsin onu,arabanın boyutlarına iç hacmine bir bak,tonla yorum var internet sitelerinde.Sen sadece kendi salladıklarını ciddiye aldığın için,haliyle egea gibi bir uçan teneke de senin için C segmenti oluyor.Ama devam edin,inşallah iihs testlerine bu halleriyle girer de,forumca gülmekten alfabeyi şaşırırız
  • Aynı konuyu 8 silindir işlemişti. Ben konu sahibine katılıyorum. 2009 model 5 yıldız almış aracın yildiziyla şu anda 5 yıldız Alan araçlar arasında dağlar kadar fark var. Yani kıyaslamak yanlış.

    Ama günümüz araçları içinde 3 yıldız alarak kalitesini gösterdi Fiat. Açıkçası ezber bozmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.