Şimdi Ara

Ev Telefonu ile port yok Yalın da port var ??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar, tt ev telefonu kullanıyorum sıfırdan evde internet başvurusu yapacağım ancak gel gelelim ki mh ve ofis psnt üzerinden (ev telefonu) port yok deyip başvuru alamıyor ancak adres ile sorgulamada vdsl var ısrarla yalın vermek istiyorlar ancak ev telefonu olana paket ücreti 43 TL daha ucuz (ev telefonu varken yalın erişim ücreti ödenmediğinden) ev telefonu ve internet almak istediğim adres aynı tt genel müdürlükten incelenen şikayet kaydım var henüz ama sizce bunu nasıl aşabilirim ofis erişim birimini arayıp düzelttirmek yerine yalın vermek istiyor çıldıracağım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Ev telefonu adresiniz hatalı. Telekom müdürlüğüne gidip yada müşteri hizmetlerini arayıp adrs güncellemesi yapınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Müdürlük yeni güncelleme yaptı şuan tesis adresü güncel ama hala bu sorun devam ediyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Pstn portu yoktur boşta, yalın portu vardır. Bu sebeple yalın portu üzerinden hizmet vermek istiyorlardır. Ya da şöyle yapalım hocam daha detaylı bilgi için @ö1f1 hocamıza ulaşabilirsiniz.

  • Müdürlük altyapı birimi telefon numarasından kontrol ediyor problem yok psntli başvuru alabilir diyor ama alamıyorlar işin garip tarafı şuan komple altyapı gitti adresimde altyapı gözükmüyor yalın dahil port yok değil bildiğiniz altyapı yok 😡



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknoloji41 -- 14 Ağustos 2024; 16:18:45 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • teknoloji41 kullanıcısına yanıt

    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Adresinizi yazıp buradan kayıt açabilir misiniz hocam?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Kayıt açmadığım bir nokta kalmadı hocam :) her birim farklı bir şey söylüyor müdürlük+mh+ttdestek+btk şikayet

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • teknoloji41 kullanıcısına yanıt

    Verdiğim adresten gelen yanıtta ne diyor hocam?  

  • Normalde benim de aklıma @XpressMusic34 hocamın dediği gibi boşta PSTN port kalmafıpı gelir ancak bu da pek muhtemel bir durum değil.

    Zaten Telekom'un verdiği cevap da böyle bir durum olmadığını gösteriyor ama neden tanımlayamıyorlar bilmiyorum. Aslında herhangi bir sebeple yalın vermek zorundalarsa telefonu VoIP üzerinden versinler, daha mantıklı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Sebebini bilmiyorum bilemiyoruz, bugün müdürlükteki satış danışmanı bu sorunu çözebilecek kişinin min. 10 yıl tecrübesi olması lazım oda burada yok farklı müdürlükten birine soracağız dedi kafam attı, sabit hattı netgsm voip'e taşıdım yalın alacağım aslında beceriksiz bir şirketten yalın da alamak istemiyorum ama maalesef ki tekel 🥺 Dün satış da aldıkları hata Seçilen pakete uygun altyapı mevcut ancak hizmet tahsis edilebilmesi için uygun port bulunmamaktadır gibi bir şeydi. Yetkili arkadaşları aradılar port ayarlayın diye yine yapamadılar komedi gibi koskoca kocaeli telekom müdürlüğünde bunu çözebilecek bir kapasitede tekniker veya teknisyen yok 🫡

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Yanıt yok hala müdürlükten bilgi bekliyoruz diyorlar. Genel müdürlük müdürlüğe ulaşamıyor sanırım onların da devrelerinde sorun var sanırım (olsa çözebilecek yeterlilikte biri olacağını sanmıyorum 🤣🤣)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Benim ev telefonu tam 10 gün arama yapamadı, arama alıyordum ama arama yapamıyordum, direkt meşgule düşüyordu arama yapınca, 10 günde anca çözdüler.

    TT devri bitti, bilgisizler TT kullanır artık bu devirde, artık alternatif altyapı kullanma zamanı

  • Kalifiye personel yok bunu farkettim yada yavaş yavaş ev telefonu olayını kaldırmaya niyetliler tarife ücretlerinden de belli olduğu üzere

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam Kocaeli büyükşehir yani bu arızayı giderecek personel nasıl olmaz orada bunu tam anlayamadım. Size demişler ya 10 yıllık personel lazım ben bu kısmı anlamadım doğrusu.


    @NitroNos hocam sen de bir bak müsait olduğunda fikirlerini konuyu açan hocamıza paylaşırsan güzel olur.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarıyla kalifiye tecrübeli biri yok demek istedi kendi fikrince, hadi müdürlük halledemedi sözde ceo ümit önalın özel ekibi hergün arıyor onlar bile çözemediler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • teknoloji41 kullanıcısına yanıt

    Çözülür inşallah hocam siz de buradan bilgi paylaşımı yaparsınız

  • teknoloji41 kullanıcısına yanıt

    Hocam güzel bir şekilde açık kapı, cimer, akim, btk tüketici şikayet hepsine yazın çözülmezse gelin konuşalım yeni Türkiye’de çözüm böyle sağlanıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabit hattı netgsm'e taşıdım sonrasında geri TT ye taşıdım sabit telefon aktif oldu üzerine tivibulu internet aldım kullanıyorum bu şekilde çözdüm sorunu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • teknoloji41 kullanıcısına yanıt

    Geçen süre içerisinde port problemi ortadan kalkmıştır hocam

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Port problemi olduğunu başından beri düşünmüyorum çünkü port var ama sistemde yok gözüküyor demişlerdi, binada adres değişikliği olmuştu telekom sistemden adresi güncelleyemediği için ev telefonuna internet veremiyordu git gel oldu haliyle ve telefonun tesis adresi de güncellendi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.