Arkadaşlar Merhaba; Dün itibariyle babam, ev telefonunu (numara değişmeden) Türk Telekom'dan Kablonet'e taşıma için başvuruda bulundu. Ancak taşıma sırasında çalışan kişi (ki sanırım olaydan pek bilgi sahibi değil) "ev telefonunuz birkaç gün kesik kalabilir, sonrasında normal hiçbir değişiklik yapmadan kullanabilirsiniz" demiş. Yalnız benim bildiğim (ki benim evimdeki kablonet üzerinden hizmet alan ev telefonumda öyle) kablonetten ev telefonu hizmeti alırken ev telefonu kablosunun (ucundaki rj11 jackın) kablo modem arkasındaki TEL portlarına bağlanması gerekmiyor mu? Ayrıca BTK' nın (ki cep telefonumda operatör değiştirdiğimde hep böyle oldu) operatör değişikliği yönergesine göre, taşıma işleminin hat hiç kesilmeden tamamlanması gerekmiyor mu? Ev telefonunda operatör değişikliği yaşayan arkadaşların bilgi ve deneyimlerini paylaşmasını rica ediyorum. Teşekkürler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adilalpman -- 9 Ağustos 2022; 12:0:47 > |
Bildirim