Şimdi Ara

Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI (214. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.288
Cevap
112
Favori
232.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 211212213214215
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Skymarc S kullanıcısına yanıt
    Merhaba Skymarc,

    Keenetic ailesine hoş geldiniz. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.

    Saygılarımızla.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Keenetic Extra DSL KN2112 kullanıyorum. Hem yedek modem olsun hem de mesh için kn2111 modelini aldım ama cihaz çok fazla aşırı ısınıyor bu normal mi?


    2112 modeline oranlarsak yanıyor diyebilirim cihaz için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F3point -- 22 Şubat 2025; 3:24:52 >
  • Merhaba,

    Benim evimde türk telekom fiber altyapı mevcut. Elimde iki adet keenetic modem var bunların kendi içinde mesh yapıp türk telekom verdiği modeme bağlayabilir miyim? Bunu yaparken türk telekomun modemini modem olarak kullanıp wifisini kapatmak istiyorum.

    Yani özetle yapmak istediğim 1 türk telekom modem ve 2 keenetic router aynı anda kullanıp wifi olarak sadece keenetic modemleri mesh modunda kullanmak evde tek wifi ağı olacak şekilde bu mümkün mü? Tüm cihazlar arası kablolu bağlantı imkanım var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Unborn kullanıcısına yanıt

    Telekom routerını devre dışı bırakabilir ve kendi routerınızı kullanabilirsiniz. Bir Keenetic ana kontrolcü, diğeri de genişletici/tekrarlayıcı olarak kullanılır.


    https://www.youtube.com/watch?v=ZK0fIv9GbnE





    Ben illa telekom routerı kalsın istiyorum diyorsanız da yine bir Keenetic erişim noktası wifi kontroller vazifesinde kurar, diğerini de yine tekrarlayıcı/genişletici olarak mesh sistemine dahil edersiniz.


    https://help.keenetic.com/hc/en-us/articles/360014436120-Can-an-access-point-be-a-Wi-Fi-System-Controller





  • F3point kullanıcısına yanıt
    Merhaba F3point,

    Modem ve routerlarımız , gerek kendi labratuvarlarımızda firmamız tarafından gerekse Avrupa birliği güvenlik standartları gereği CE belgesi alması için ilgili labratuvarlarda ısı dahil bir çok zorlu testlerden geçmesi gerekmektedir. Cihazlarımız üzerinde günümüz yüksek veri işleme ve transfer ihtiyaçlarını karşılamak için oldukça gelişmiş güçlü işlemciler kullanılmaktadır. Bilgisayarlarda olduğu gibi işlem yoğunluğuna göre işlemciler ısınabilmekte ancak bu ısı her türlü en üst seviye çalışma şartlarında bile ürünün ihtiyacı olacak soğutucularla ürünün çalışma performansına ve çevresine etki etmeyecek şekilde soğutulmakta ve kasa üzerindeki hava sirkülasyonları ile desteklenmektedir.

    Cihazlarımızda ısınma sorunu gözlenmemekle birlikte sıcaklığa bağlı yaşanılan herhangi bir sorun için geri bildirim almamaktayız, sıcaklık ile ilgili bir sorun mu yaşıyorsunuz? eğer bir sorun yaşıyorsanız tanılama menüsünden self-test raporunu indirip destek@keenetic.com.tr adresine yaşadığınız durum ile birlikte gönderin yada Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.

    Saygılarımızla.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Unborn kullanıcısına yanıt
    Merhaba Unbom,

    Önerilen ve tavsiye edilen kurulum modeli isp cihazınızı devre dışı bırakarak internetinizi Keenetic cihazında sonlandırmak ve diğer Keenetic cihazınızı mesh sisteme dahil ederek kullanmanızdır.

    İSP modeminizi devre dışı bırakmak istemiyorsanız İSP modeminiz ile Router modunda çalışan Keenetic cihazınızı kablolu yada wisp üzerinden internet erişimi sağlayabilir ve ardından diğer Keenetic model / modelleri mesh sisteme dahil edebilirsiniz.

    https://help.keenetic.com/hc/tr/articles/360000384340-Wi-Fi-%C3%BCzerinden-geni%C5%9Fbant-internet-ba%C4%9Flant%C4%B1s%C4%B1-Kablosuz-Servis-Sa%C4%9Flay%C4%B1c%C4%B1-WISP


    Detaylı bilgi ve destek için web sayfamızda bulunan destek bölümündeki makalelerimizi inceleyebilir yada Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.

    Saygılarımızla.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • wifi 7 cihazlarınız ne zaman gelecek? @KEENETIC

  • buyukaptan kullanıcısına yanıt
    Merhaba buyukaptan,

    Markamıza göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. Wi-Fi 7 destekli model / modeller ile ilgili çalışmalarımız devam etmekte, 2025 yılı ikinci yarısında (tarih değişebilir) satışa sunulması planlanmaktadır. Ancak ülkemizdeki internet alt yapısı ve verilen en üst internet hızlarına göre mevcut AX ürünlerimiz KeeneticOS in de katkılarıyla internetin hızının tamamını Wi-Fi olarak çok stabil dağıtabilmekte, oldukça iyi performans vermektedir. KN-1811 TITAN - KN-3811 HOPPER - KN-1012 HERO model router cihazlarımızı incelemenizi tavsiye ederiz.

    Saygılarımızla.
  • Merhaba. Hem Exstra Dsl hemde Carier Dsl kullanarak evimde benzersiz bir mesh sistemiyle guzel bir sistem kurdum. Cihazlardan fazlasiyla memnunum. Herkesede tavsiye ediyorum.

    Şöyle bi sorum var sizlere, Varsayılan Politika Segmenti ile, Varsayılan kural ayarları arasında ne fark var ?
    Baglantı kuralı başliği altında toplanmış kurallar bunlar. Ben bi anlam veremedin.

    Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI

    @KEENETIC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kmlhyt -- 2 Mart 2025; 20:8:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kmlhyt kullanıcısına yanıt
    Merhaba kmlhy,

    Öncelikle nazik geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Keenetic İnternet merkezleri aynı anda birden fazla bağlantıyla çalışmayı destekler (bu şemaya genellikle Multi-WAN denir ). Bu durumda bağlantıların hangi sırayla kullanılacağı önceliklere göre belirlenir.

    Aşağıdaki makalemizi incelemenizi tavsiye ederiz. Detaylı bilgi ve destek için web sayfamızda bulunan destek bölümündeki makalelerimizi inceleyebilir yada Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.

    Saygılarımızla.
    https://help.keenetic.com/hc/en-us/articles/360000521799-Connection-priorities




  • 1.000 mbps süperonline fiberde hopper kullanıyorum.



    2,4 ve 5 ghz ayarlarını detaylı anlatan bir link veya video varmı?


    şimdiki ayarlarım aşağıdaki gibi,yapmak gereken bir ayar varmı?

    Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI
    Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI


    Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI




  • cimbom38 kullanıcısına yanıt
    Merhaba cimbom38,

    Aşağıdaki makalelerimizi incelemenizi tavsiye ederiz. Detaylı bilgi ve destek için web sayfamızda bulunan destek bölümündeki makalelerimizi inceleyebilir yada Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.

















    Saygılarımızla.




  • KEENETIC kullanıcısına yanıt

    İnceleyeyim. Teşekkür ederim.

  • Merhaba.


    Keenetic Extra DSL'i ana modemim olarak, yeni almış olduğum Hopper modelini ise Mesh sistemi kurmak için satın aldım ancak hem Wi-Fi Mesh kuruluyken hem de kurulu değilken (AP olarak kullandığım zaman) ana modemime kıyasla çok daha fazla ping alıyorum, ping spike yaşıyorum. Mesh kurulu iken Hopper'a kablosuz bağlı cihazlar altyapımın desteklemediği hızı Speedtest üzerinde gösteriyor.


    Bu konuyla ilgili ne yapabilirim?

  • Merhaba arkadaşlar bernde keenetic hoper dsl var USB kısmına flash bellek takıyorum uzaktan erismem de sıkıntı yok ama 2.5 HDD takınca içerik görüntülenmiyor kablo dan olma ihtimali üzerine duruyorum içeriği görüyorum ama görüntülemek imkansız sanki çin malı flash bellekler atılan veriler gibi görünüyor ama açılmıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hasankolsuz H kullanıcısına yanıt

    hdd formatına bağlı bileşenler mi yüklü değil acaba?


    https://help.keenetic.com/hc/en-us/articles/115005875145-Using-the-ext4-file-system-on-USB-drives

  • osezginn O kullanıcısına yanıt
    Merhaba osezginn,

    Cihazınızla ilgili yaşadığınız durumu uzak bağlantı ile detaylı olarak inceleyebilmemiz için, Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı Keenetic Destek Hattımızı arayarak teknik ekibimizden destek alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
  • Hasankolsuz H kullanıcısına yanıt
    Merhaba Hasankolsuz,

    Belirttiğiniz durumun bir çok sebebi olabilir, öncelikle mutlaka USB kablosunu değiştirerek test ediniz. 2.5" HDD'ler, USB flash belleklerden daha fazla güç tüketir kullandığınız diskin ayrıca güç adaptörü varsa ilgili güç adaptörü ile takarak test ediniz. Farklı bir 2.5 " HDD niz varsa ilgili USB disk ile datalarınıza erişiminiz varsa hata aldığnız diski bir PC yardımı ile önce yedeğini alıp yeniden formatlayarak test edebilirsiniz.

    Detaylı bilgi ve destek için Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.

    Saygılarımızla.
  • Merhaba. Modeme bagli Usb uzerinden Downlad hizi sabit olarak 1Mb mı? Bir kac farkli pcden denedim. 1Mb malasef gecmedi. Evde kendi agimda hiz olarak sorun olmuyor 7Mb falan goruyorum. Zaten.hizim 75mbit. Ama ag disindan indirirken Hep 1mb (+-%10 ) bu hızlarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 211212213214215
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.