Öncelikle herkese iyi forumlar. Şuan TurkNet kullanıcısıyım 2 yıllık taahhütümün bitmesine 1 hafta civarı var. Başka bir ilde ki öğrenci evimden şuan ki adresime Superonline aboneliğimi nakil yaptırdım. Tabi bu nakil olayı çok uğraştırdı bir aramam da taşımak istediğim adreste boş port olmadığını aylık abonelik ücretimizi yatırdığımız halde internet erişimi mecburi sağlanamadığı için taahhüt bitmeden ücretsiz kapattırmamı söylediler kapattırmak için dilekçe verdiğimde bana geri dönüp taahhüt bitmediği için kapattırırken para ödememiz gerektiğini söylediler. Kendileri de ne yaptıklarını bilmiyorlardı resmen. Nakil olayını yaptırdıktan sonra artık internet kullanabilirsiniz dediler kendi modemlerini taktığım da ise internet erişimim yoktu aradım 48 saatlik arıza kaydı oluşturdular. Ertesi gün aradılar sorun çözüldü diye fakat yine internet yoktu. Tekrar aradım hatayı yine çözemeyip oyalamak için turkcell hat içim ücretsiz internet verelim dediler ve tekrar bir 48 saatlik arıza kaydı oluşturdular. Sonuç yine değişmedi bu sefer mesaj aracılığı ile sokaktan apartmana kadar olan kısımda sorun olmadığını apartmandan daireye kadar olan kablolamalar da sıkıntı olduğu bir elektirikçi çağırmamızı yazdılar. Eğer sıkıntı varsa şuan ki mevcut internetimi nasıl kullanabiliyorum anlamıyorum. SuperOnline aboneliğimin bitmesine 3 ay kala nakil işlemlerimi yaptırmaya başladım 2 ay geçti 2 aylık faturamı da internet erişimi alamazken ödedim son 1 ay kaldığı için böyle böyle oyalarız diye düşünüyorlar herhalde. Bir kaç kişiden duymuştum aynı dairede bir kaç modem ile farklı internet sağlayıcıları kullanabiliyorlardı. Eğer nasıl olduğunu biliyorsanız paylaşabilirseniz sevinirim.
Normalde Bina girişindeki telefon kutusundan dairele tek hat çekilir siz iki abonelik kullanmak istediğiniz için yeni hat çektirmeniz lazım aynı hat üzerinden iki abonelik kullanamazsınız yeni kabloyu kendiniz çekiceksiniz iss ler yapmaz.
Bina içi tesisata karışmıyorlar sadece bina girişindeki telefon kutusuna kadar ilgileniyorlar