2 hafta önce Netspeed'e abone oldum. Arkasından beni arayıp hattın alacağı hızla ilgili bir problem olduğunu ve işlemlere başlayamayacaklarını söylediler. 2 haftadır hiçbir şey çözülmediği için Türknet'e başvurdum, Telekom'dan gelenler daireye gelen hatta bir problem olduğunu söylemiş. Telekom'u aradığımda bunu çözeceklerini söylediler ama demek ki 2 haftadır hiçbir şey çözülmemiş. Bu tarz bir sorunla karşılaşan oldu mu hiç? Ne kadar zamanda çözerler sizce? Apartmanda fiber yok. VDSL kullanacağım ve artık resmen seçenek kalmadı. Kablonet var, fakat abuk subuk AKK uygulamasından (AKK sonrası ya ekstra para ödeme ya da internetin kesilmesı) dolayı onları kullanmak istemiyorum.
TT'ye abone olsanız hemen çözerler, diğer firma müşterilerine engel çıkarıyorlar.
bu sağlayıcıların içinden yine en hızlı çözümü yaratabilicek türk telekom müşterisi olun öncelikle sonra sürekli şikyet yağdırmaya başlayın elbet şikayetlerden usanıp gelip sorunu çözeceklerdir müdürlük yakınsa gidip saha ekiplerinin oldugu bir zaman gidin onlara sorun problemi ne kadar sürer deyin keşke hattımda sorun olsada 1 ay beklesem sonuçta vdsl burda 16 mbpsle can çekişmekteyim
Yani kısacası yapacak hiçbir şey yok diyorsunuz
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme