Şimdi Ara

evrak mobil@turktelekom.com.tr adresine yönlendirildim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
6.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mobil bankacılığı üzerinden paketimi yenileyecektim fakat bankadan para çıkışı yapıldı ama paketim olmadı nereye gitti bu para yardımcı olursanız çok sevinirim

    3 saat sonra düzelir dediler ama 3 gün oldu

    evrak mobil@turktelekom.com.tr adresine evrak gondermemi şöylediler şikayet dilekçesi yazdım yine yardımcı olunmadi bu işin peşini bırakmam giden paraya yazık gerçekten her ay sorunsuz olan paket bu ay olmadı para nereye gitti o halde

    evrak mobil@turktelekom.com.tr adresine yönlendirildim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.