Excel'de bir tablo hazırlıyorum. Bir konuda takıldım. Sheet 1 içerisinde ana bir tablo var ve bu tabloda müşteriler ve detaylarını her satıra ayrı ayrı giriyorum. Bunlardan bazıları kredi kartı, bazıları nakit ödeme diye belirtiliyor. Bunları girdikten sonra aynı ekranda Sheet 2 içine başka bir tablo koydum. Buraya sadece nakit ödemeli olanları almak istiyorum. Şimdi sorum şu; sadece nakit ödemeli olanları bu tabloya otomatik olarak (aralarında hiç boşluk kalmadan) almak mümkün mü? Bir başka ifadeyle ana tablodaki kredi kartı olarak belirtilen satırların atlanıp sadece nakit ödemeli olan satırlardaki bilgilerin aktarılmasını istiyorum. Bunu yaparken nakit ödemelilerin olacağı tabloda satırlar arasında boşluk kalmadan yapmam gerek. Excel de bu tür bir ayar yapılabilir mi ve yapılabilirse nasıl yapılır acaba ?