Şimdi Ara

Fabia,i20,Ibiza,Fiesta,Corsa,Punto (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
0
Favori
11.164
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i30 tamam iyi güzel ama 28-30 bin verince 0 km almak bana daha mantıklı geliyor, yoksa 32000 gibi bir fiyata audi a3 2006-7 model temiz yeni kasa 5 Kapı sportback bulunabilir ve hatta alınabilir kanaatindeyim.
  •  Fabia,i20,Ibiza,Fiesta,Corsa,Punto



    Hangisini alayım...
  • Bence auris
  • hala kesin karar veremedinmi? başlıkta yazan arabalardan kala kala sadece fiesta kalmış , al kurtul sende bu dertten
  • Kasımda Türkiye ye döneceğim için 2 aylık daha bir zamanım var, bu iyi mi kötü mü bilmiyorum, baktıkça karışıyor çünkü. Senin de dediğin gibi...
    Ama evet başlıktakilerden biri olurs fiesta olacağı kesin, fakat işte auris ve astra da hem bir üst sınıf hem de güzel ödeme koşulları var insanın kafasını karıştırıyor.
  • Özellikle şu toyotanın 6000 peşin 600 taksitli kampanyasını tuttum, faiz oranı normal taşıt kredileriyle nerdeyse aynı hesaba denk geliyor, hatta corolla böyle alınırsa auristen bile ucuza geliyor, sedan araba isteyenlere duyrulur.

    Ama opel ve ford'un yapmış olduğu balon ödeme olayı bana sanki üzerine faazla düşünülmeden yapılmış, toyota bu yolla satış rekoru kırdı hadi bizde yapalım mantığıyla oluşturulmuş ve faizi yüksek gibi geldi bana
    mesela fordda 30000 araba alacaksınız diyoki 10 bin peşin ver, 10 bini vadeye bölelim neyse 36 ay öde, son ay da yine 10.bin ver.
    Ama corolla alayım deseniz 7 bin ver 700 taksit öde son taksit 3500 öde bana daha mantıklı geldi hatta fiesta ile aynı sınıfta olan yaris te işler daha da güzel...

    Neyse işte öyle şu an aurise doğru bir yönelim var farkedeceğiniz gibi,
    Eşim de geçen gün beyaz görmüş bir tane çok hoşuna gitmiş, sanırım beyaz 1.33 Toyota Auris bize ışık yakıyor...:)




  • Mesela şöyle bir tane...

     Fabia,i20,Ibiza,Fiesta,Corsa,Punto
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    Mesela şöyle bir tane...

     Fabia,i20,Ibiza,Fiesta,Corsa,Punto


    yanlış anlama ama c sınıfında alacağım son araç auris olurdu..
    nedeni ise sadece dış görünüş...
    araç, özellikleriyle güzel marka iyi ama o dış tasarım yok mu(tabi bu kendi görüşüm ve çevremde benim gibi düşünen bir çok insan var)




  • Yok yanlış anlayacak bir şey yok dostum dış görünüş diyosun bu tamamen insanların zevkine kalmış bir konu olduğu için herkes farklı düşünebilir gayet doğal olarak. Benim hoşu ma gidiyo doğrusu dış görünüşü, neyse bu ülkede doğan şahinin dış görünüşüne hasta olan gerçekten büyük bir çoğunluk var, bu da onların tamamen şahsi zevkidir sonuçta...
  • Hyundai i20'ye baktım. Dizel - start'ına 29.500 TL dediler. Ama Hyundai bu start muhabbetini fena abartmış.

    Uzaktan kumandalı merkezi kilit yok arabada. Yani şaka filan değil, hakikaten yok. Uzaktan kumandalı merkezi kilit istiyorsan parasını ayrıca istiyorlar.

    Baktım arka kapılarda hoparlör yok.

    direksiyondan kumandalı müzik sistemi

    yüksekli ayarlı sürücü koltuğu

    yol bilgisayarı

    vesaire istiyorsanız "mode" versiyonu alın dediler. 32.500 TL.

    İ20 alma niyetiyle bayiye girmiştim. Uzaktan kumandalı merkezi kilidi biz taktırırız. Kredi kartına taksit yaparız dediler. Arabadan soğudum. Almadan çıktım.

    Baktım mesela punto evonun (29.000 TL - dizel-active) en boşunda dahi yukarıdaki özellikler standart olarak var.

    Tamam i20 Türkiye'de üretiliyor. Ülkemiz de kazanıyor falan filan ama müşteri de böyle aptal yerine konulmazki değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taşralı -- 18 Eylül 2010; 9:25:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

     Fabia,i20,Ibiza,Fiesta,Corsa,Punto



    Hangisini alayım...


    Bu üçü arasından kesinlikle astra diyorum. Sadece motor farkı yeter !!!
  • Fabia kullanıcısı olarak 1.2 TSI Fabia almalısınız

    Neden?

    Yeni 1.2 TSI benzinli motor
    105 beygir
    175 nm tork
    190 km maks. hız
    0'dan 100'e 10.2 saniye
    100 km'de 5.3 litre ortalama tüketim
    7 ileri vitesli, çift kavramalı otomatik DSG şanzıman
    mükemmel performans, yüksek hızlanma kabiliyeti, düşük ses, düşük yakıt tüketimi


    Aracın sürüş-yol tutuş yetenekleri ile aşağıdaki testi incelemenizi tavsiye ederim. Muhtemelen önümüzdeki haftalarda türkçeye çevrilecektir

    http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=de&u=http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/master-test-welcher-kleinwagen-ist-der-beste-1948240.html&ei=UJeUTLTvJoLvOZvh9IcJ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBcQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/master-test-welcher-kleinwagen-ist-der-beste-1948240.html%26hl%3Dtr%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DGua%26rls%3Dorg.mozilla:tr:official

    Donanım özellikleri
    ABS
    MSR
    ESP
    ASR
    yokuş kalkış destek sistemi
    Klima
    Elektrikli açılır ön ve arka camlar
    15" Antares tipi alaşım jantlar
    sis farları
    yol bilgisayarı,
    swing rdaya/cd/mp3 çalar,
    uzaktan kumandalı merkezi kilit,
    elektrikli ısıtmalı dış aynalar,
    aux-in soketi,bagajda
    12v luk soket,,
    Immobılıser,
    Kapaklı iki adet torpido gözü
    yüks. ve derinlik ayarlı hidr.direksiyon,
    ısofıx,
    çift parçalı yatan arka koltuklar


    Fabia bütün rakiplerinin önünde.
    Neden?

    Çünkü VW teknolojisi ve konforu, 105 beygir DSG şaznsımanlı bir arabada 33.490 TL. Bütçeniz bu mertebede olduğu için DSG yi tavsiye ettim. Manuel ile 29.990'a da dşülebilir ki bu fiyatlar sıkı bir pazarlıkla daha aşapıya düşecektir.


    Yazdığınız bütün araçlardan hem iyi hem de daha ucuz. Bütün araçlara gidip yerinde bakıp ve test sürüşü yaptığınız da zaten bişey söylemeye gerek kalmayacak ve siz de daha fazla düşünmeye gerek yok deyip fabia alıp çıkacaksınız. O kadar kesin konuşuyorum.




  • Ocak-Haziran dönemini kapsayan ilk 6 aya göre;
    SKODA TÜM DÜNYADA
    SATIŞ REKORU KIRDI!..

    Skoda Ocak-Haziran dönemini kapsayan ilk 6 ayda dünya genelinde yüzde 15’lik artışla 378 bin 747 araç satışı gerçekleştirerek bir rekora imza attı. Yaşanan ekonomik krizin etkilerinin zayıflamasıyla doğru orantılı olarak gerçekleşen bu satış adedinin yanında Çin pazarının da bu artışa önemli bir katkı sağladığı bildirildi. Satıştan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Reinhard Fleger, bu satış başarısını Skoda markasının büyümeye devam ettiğinin göstergesi olarak nitelendirdiklerini belirterek “Bu rakamlara ulaşmada Doğu ve Batı Avrupa’nın yanısıra Çin pazarında yerimizi almanın önemli bir rol oynadığını gördük. 2009 yılının etkileri halen devam ediyor. 2010 yılının ikinci yarısında zorlu bir mücadele bizleri bekliyor” dedi.

    Skoda’nın global pazarda satış rekoru kırmasında büyük payı olan Çin Pazarı 2009 yılına oranla yüzde 82,3’lük bir büyümeyi gösterirken, Avrupa harici Deniz aşırı pazarlarda da yüzde 48,2’lik büyüme oranı yakalandı. Rusya’daki satış oranlarını da ikiye katlayan Skoda, Almanya dışındaki Batı Avrupa ülkelerinde 117 bin 283 araç satışı gerçekleştirdi ve satışlarını 2009 yılına oranla yüzde 34,5 artırmayı başardı. Satış adetlerindeki artışı ile dikkati çeken diğer ülkeler ise yüzde 61,2’lik büyüme gösteren İngiltere ve yüzde 50’lik artışa sahip olan İspanya ve Kanarya Adaları oldu. Skoda’nın Çin’den sonraki en büyük pazarı olan Almanya’da ise Haziran ayında 13 bin 343 adet araç satıldı. Skoda’nın toplam araç satışlarına bakıldığında ise bu yılın ilk 6 ayında 67 bin 556 satış adedi ile Almanya’da yine birinci sırada yer alıyor. Türkiye pazarına bakıldığında ise yüzde 45’lik bir artış ile Skoda’nın geçen yıl 0.9 olan pazar payı 1.30 oranına yükseldi.

    Skoda’nın Dünya genelinde en çok talep gören aracı Octavia’nın satış adedi de yüzde 20 artarak 158 bin 24’e ulaştığı kaydedildi. Skoda’nın en yeni modeli Yeti’nin satış adetleri 25 bin 868’e ulaşırken, markanın lüks segmentteki temsilcisi Superb’in yükselişi göze çarptı. Pazara yeni giren Superb Combi ise yüzde 150’lik artış göstererek 47 bin 830 adetlik satış ile Skoda’nın amiral gemisi ünvanına sahip oldu. Bunun dışında ayrıca 2010 yılı ilk 6 ayında 111 bin 967 adet Fabia, 14 bin 900 adet Roomster ve 18 bin 738 adet Octavia Tour alıcılara ulaştırıldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caylaka

    Fabia kullanıcısı olarak 1.2 TSI Fabia almalısınız

    Neden?

    Yeni 1.2 TSI benzinli motor
    105 beygir
    175 nm tork
    190 km maks. hız
    0'dan 100'e 10.2 saniye
    100 km'de 5.3 litre ortalama tüketim
    7 ileri vitesli, çift kavramalı otomatik DSG şanzıman
    mükemmel performans, yüksek hızlanma kabiliyeti, düşük ses, düşük yakıt tüketimi


    Aracın sürüş-yol tutuş yetenekleri ile aşağıdaki testi incelemenizi tavsiye ederim. Muhtemelen önümüzdeki haftalarda türkçeye çevrilecektir

    http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=de&u=http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/master-test-welcher-kleinwagen-ist-der-beste-1948240.html&ei=UJeUTLTvJoLvOZvh9IcJ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBcQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/master-test-welcher-kleinwagen-ist-der-beste-1948240.html%26hl%3Dtr%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DGua%26rls%3Dorg.mozilla:tr:official

    Donanım özellikleri
    ABS
    MSR
    ESP
    ASR
    yokuş kalkış destek sistemi
    Klima
    Elektrikli açılır ön ve arka camlar
    15" Antares tipi alaşım jantlar
    sis farları
    yol bilgisayarı,
    swing rdaya/cd/mp3 çalar,
    uzaktan kumandalı merkezi kilit,
    elektrikli ısıtmalı dış aynalar,
    aux-in soketi,bagajda
    12v luk soket,,
    Immobılıser,
    Kapaklı iki adet torpido gözü
    yüks. ve derinlik ayarlı hidr.direksiyon,
    ısofıx,
    çift parçalı yatan arka koltuklar


    Fabia bütün rakiplerinin önünde.
    Neden?

    Çünkü VW teknolojisi ve konforu, 105 beygir DSG şaznsımanlı bir arabada 33.490 TL. Bütçeniz bu mertebede olduğu için DSG yi tavsiye ettim. Manuel ile 29.990'a da dşülebilir ki bu fiyatlar sıkı bir pazarlıkla daha aşapıya düşecektir.


    Yazdığınız bütün araçlardan hem iyi hem de daha ucuz. Bütün araçlara gidip yerinde bakıp ve test sürüşü yaptığınız da zaten bişey söylemeye gerek kalmayacak ve siz de daha fazla düşünmeye gerek yok deyip fabia alıp çıkacaksınız. O kadar kesin konuşuyorum.











    evet bu özellikler bu fiyataysa gerçekten güzel seçenek..
    ancak eksileri de yok değil
    -sade dış tasarım(çirkin değil ancak sıradan. 10 sene önceki araçlara benziyor -bu kendi görüşüm tabi-)
    -asla veremeyeceği c sınıf konforu (auris ve astra konfor bakımından bir b sınıfı araçtan üstündür herhalde..)




  • 1.4 1.6 konusu:
    *bizde megane II 1.4 16V 99 bg var. motor kapasitesi beygir ve ağırlık açısından aurisle neredeyse aynı.
    Motor arabayı iyi kötü götürüyor ancak yokuşlarda çok zorlanıyor, normal yolda gaza yüklenmezsen devir hemen cansızlaşıyor ve daha sık vites
    küçültmek zorunda kalıyorsun.
    *Neticede test sürüşü yaparken bu konuya odaklanmanı tavsiye ederim.
    *Aşağıda 1.6 motor ile kıyas tablosu var. performans değerleri 1.3 e göre %20-25 fazla ve de 1.6 132 bg!!
    *Sahibinden.com da auris 1.33 ilanı hiç yok hep 1.6 lar satılık (acaba bu motor aurisle yeni mi lanse edildi?)
    Her halükarda 1.3 ün 2. eli belirsiz!

    Sonuç: Alabiliyorsanız 1.6 alın.

     Fabia,i20,Ibiza,Fiesta,Corsa,Punto


    Astra vs Auris konusu:


    1) astra ess+KP ile auris comfort donanım açısından kıyaslarsan astra daha ağır basıyor.
    Astrada olup Auris de olmayanlar: hız sabitleyici, dijital klima, kararan dikiz aynası vs...(KP nerdeyse hiçbiri Aurisde yok)
    ve Astra 1.500 tl daha ucuz, Astra için +

    2)Bahsettiğiniz motor seçenekleri için vergi dilimi (auris), ağırlık (aynı), yakıt tüketimi (auris) ve performans (astra) olarak fark var
    Astra+15 BG fazla ve 1.6 bu da %15-20 performans farkı yaratır, yakıt kağıt üzerinde 0.5 lt auristen yana ancak reelde pek fark olacağını düşünmüyorum.

    3)2. elde, parça ve servis gibi konularda Astra daha avantajlıdır. Astra için +

    4)Sağlamlık ve sorunsuzluk açısından Toyota Opel (GM) e göre üstündür. Auris için +

    5) Astranın kasası eski, Toyota güncel bu Auris için bir + ancak bu konuda tamamen beğenilerinizin ağır basması gerektiğini düşünüyorum.
    Auris için +

    Bu iki araç arasında Astrayı tercih ederdim (zaten ben de Astra alıcam )
    Ancak Auris ve Toyota'ya daha sıcak bakıyorsanız da bütçenizi zorlayıp Auris in 1.6 132 bg motorlusunu almalısınız!

     Fabia,i20,Ibiza,Fiesta,Corsa,Punto



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sunshines35 -- 18 Eylül 2010; 15:53:46 >




  • C Sınıfı konusunda haklısınız. Ancak konu basligin daki araclarin hepsi B sınıfı. Ve ben B sınıfı ile ilgilenenleri fikir vermesini istedim. Bir sürü nedenden dolayı benim gibi B sınıfı araç satın alan çok var. Vergi, yakıt tüketimi, bakım tutum,ilk maliyet vs gibi. Ben aracımı daha ziyade tek kisi en fazla iki kisi sehir ici ulasim amacli kullanıyorum. Ve B sınıfının benim gibi kullananlar icin daha uygun oldugunu düsünüyorum

    2 sene almanyada yaşadım ve gördüm ki otomobil sadece taşıma aracı değil ciddi bir kültür. A,B,C,D sınıf her aracin bir kullanıcısı var.Bütün komşularım garajlarında kendi imkanlarıyla otomobil tamiri, restorasyonu yapıyordu. Sıradan kullanıcıların ülkemizdeki pek çok usta kadar bilgi sahibi olduğunu söyleyebilirim. Bu yüzden çok zor bir pazardır. Tekne üreticisi olup amerikaya tekne satmaya benzer. Amerikalı ortalama bir tekne alıcısının sorularına bir Türk üretici için cevap verebilmek zordur.


    2009'da 103645 adet skoda satıldı. Fabia almanyada satislarını 2009'da 82.6% arttırarak en cok satılan araclara 14'üncü sıradan 5'inci sıraya yükseldi


    Ben'de araba icin cok arastirdim. Bilgisine güvendigim herkesle konustum. Tabii ki Mercedes'ten cok satiyor diye Mercedes'ten iyi degildir ama verdiginiz parayi fazlasiyla hak eder.




  • Alıcağınız aracı karşılaştırırken beygir/ağırlık oranına dikkat etmenizi öneririm. rüzgar direnci gibi pek çok faktör olmasına rağmen bu oranın düşük olması hem yakıt tüketimini arttıracak hem de araçtan memnuniyetinizi azaltacak kadar aracı hantallaştıracaktır.
  • Genel olarak fabia tasarımı pek begenilmese de yeni makyajlı hali dikkat cekicidir. Verilen paradan fazlasını yansıtır.

     Fabia,i20,Ibiza,Fiesta,Corsa,Punto
  • JD Power survey 2010

    Superminis

    1- Honda Jazz
    2- Toyot Yaris
    3- Mazda 2
    4- Mini
    5- Skoda Fabia
    6- Nissan Note
    7- Vw Polo
    8- Mitsubishi Colt
    .
    .
    .
    16- Opel Corsa
  • Astra ve Aurisle o fiyatlarda kıyaslanabilecek (bence) tek B segmenti araç Skoda Fabia dır.

    1.2 105 bg TSI motor
    DSG şanzıman
    Sınıfının en şık iç dizaynı

    Tabi 2. eli ve kasanın çirkinliği düşündürücü...
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.