Şimdi Ara

Fabrika çıkışlı Ticari Fiat Fiorino LPG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
19.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aile kullanımı için çok ekonomik olmuş kuşkusuz ama içersini yüklesen gider mi bilemedim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 10 Kasım 2019; 1:30:36 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Fabrika Çıkışlı Ticari Fiat Fiorino LPG: Kullanıcı Yorumları ve Bilgiler

    Fiat Fiorino 1.4 Benzinli LPG, ticari kullanımlar için popüler bir araçtır. İşte bu araç hakkında kullanıcı yorumları ve bilgiler:

    Performans:

    • 1.4 litrelik benzinli motor, yeterli güç ve tork sunar.
    • LPG sistemi, yakıt maliyetlerini düşürür.
    • Kullanıcılar, hem şehir içi hem de otoyolda iyi bir performans bildirmiştir.

    Yakıt Verimliliği:

    • LPG kullanımı, benzinle kıyasla önemli ölçüde yakıt tasarrufu sağlar.
    • Kullanıcılar, 100 kilometrede 8-10 litre arasında yakıt tüketimi bildirmiştir.

    Kullanım Kolaylığı:

    • Fiorino'nun kompakt boyutu, şehir içinde manevra yapmayı kolaylaştırır.
    • Yüksek sürüş pozisyonu, iyi görüş sağlar.
    • Kullanıcılar, geniş kabin alanını ve bol miktarda depolama alanını takdir etmektedir.

    Güvenilirlik ve Dayanıklılık:

    • Fiorino, güvenilir ve dayanıklı bir araç olarak bilinir.
    • Kullanıcılar, önemli arıza veya sorun bildirmemiştir.
    • Fiat'ın sunduğu garanti seçenekleri, gönül rahatlığı sağlar.

    Eko Pop Versiyonu:

    • Fiorino 1.4 Eko Pop, daha düşük emisyonlar ve yakıt verimliliği için optimize edilmiş bir versiyondur.
    • Kullanıcılar, bu versiyonun şehir içi kullanım için ideal olduğunu belirtmiştir.

    Genel Yorumlar:

    • Fiat Fiorino 1.4 Benzinli LPG, ticari kullanımlar için uygun fiyatlı ve verimli bir seçenektir.
    • Kullanıcılar, performansı, yakıt verimliliği ve kullanım kolaylığını takdir etmektedir.
    • Eko Pop versiyonu, çevre bilincine sahip işletmeler için iyi bir seçimdir.

    Yukarıdaki bilgiler, Fiorino 1.4 Benzinli LPG hakkında kullanıcı yorumlarının ve deneyimlerinin bir özetidir. Aracı satın almadan önce kapsamlı bir araştırma yapmanız ve kendi ihtiyaçlarınıza uygun olup olmadığını değerlendirmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1400cc motordan nasıl 115nm tork almışlar? 1200cc Torku resmen.. bana az geldi, anlatan arkadaşın hatası da olabilir. Ticari sonuçta yüklesen 115nm tork çekmez gibi geliyor.
  • 1.6 e torqla veya en azından 1.4 fire 95bglikle belki mantıklı olabilirdide 77 bglik motorla ticaretin yükünü mü çeker kendi kendini anca mı çeker orası biraz karışık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZETEC SE

    1.6 e torqla veya en azından 1.4 fire 95bglikle belki mantıklı olabilirdide 77 bglik motorla ticaretin yükünü mü çeker kendi kendini anca mı çeker orası biraz karışık.
    o arabadaki bagajla taşmı çekeceksin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZETEC SE

    1.6 e torqla veya en azından 1.4 fire 95bglikle belki mantıklı olabilirdide 77 bglik motorla ticaretin yükünü mü çeker kendi kendini anca mı çeker orası biraz karışık.
    1.3 Multijet 95hp araba kendini zor taşıyor, 77 beygir ve atmosferik motoru LPG ile düşünemiyorum.

    8-9 kişi binildiğinde yerinden kıpırdayamaz bu
  • Adını Ecorino falan yapsalarmış bari.
  • Şu motor sesine baksanıza sanki 90 ların çamaşır makinesi çalışıyo . Beygirle tork değerlerine zaten dencek söz yok ama yüksek bile olsalar sütçü beygiri gibi hisettiriyo fiatın araçlarında. Yemişim lpg sini alın 1.5 dci lı araba bunu tükürür. Ekonomidedr hiç uzak kalmaz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Renault Express vs Fiat Fiorino
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Led Zeppelin

    Adını Ecorino falan yapsalarmış bari.
    Fabrika çıkışlı Ticari Fiat Fiorino LPG

    Ekoyu alanlara tüpte %20 indirimliymiş. %20 lpg indirimi birde opet World ile kombinlenirse baya ucuza gidiyo aslında. 125/5'te ordan geliyor.

    Benim 1.3 Multijet'teb ucuza gidiyor bu




  • Bir dh atasözü ; Forum beğenmediyse o araç kesinlikle çok satar

    İyi satış yakalayacak 1.3 multijete fio 106.000tl , bu araba baz 80.000tl + 3500tl ye kadar %20 indirimli yakıt , fiyat olarak yanına yaklaşan denk sıfır araç yok i10 1.0 (66bg) manuel hurda bayiden 80-82 , space star 100.000tl fiyatları uçuk bagaj olarak 2 koltukta bu arabanın yanına yaklaşamazlar. Zaten bizim ailelerde zorunluluktan gelen bir ticari sevdası var mpv lere yaklaşılamadığı için bence iyi ekmeğini yerler arabanın normali 77bin fabrikada kit taktırıp güzel reklamını yapmışlar.

    Tork konusunda abartılacak bişey yok tekere sabit tork gitmiyor. Şanzıman bunun için var, daha düşük viteste yüksek devir çevirerek (Ör 3. vites katsayısı 1,7 ise 3800dd 115X1,7=195nm tekere giden tork) Önemli olan sadece çalışma prensibini anlayıp motorun verimli olduğu devirlerde kullanıp vites değiştirmek dizel gibi 2500dd vites atarsan bu arabayla yol bitmez




  • Ticarette lpgli araba mı olur belki kapalı bir alana indirmeni isteyecekler malı ama lpg olduğu için aracı sokmayacaklar.
    Fiat kamyon veya tır yapsa onu bile lpg li yapar.
  • Ford courier, connect ve customda hybride geçiyor, Fiat bu konuda geride kaldığı ve mevcut multijet, ecoblueya göre daha kısa vadede ömrünü dolduracağı için böyle ara çözümler bulmaya çalışıyor. Bunu yapacaklarını zaten yaklaşık bir yıldır yazıyordum burada, aynısını egea içinde yapacaklar, 2020 son çeyrekte dizel durdurulduğunda fabrika çıkışı lpg egealar gelecek.

    Şu an ucuz araç satan Fiat gibi markalar için dizel motorlar emisyonu sağlaması için yatırım yapsanız dahi çok masraflı hale geldi. Dizel bir araca yaptığınız ekstra 2000 euro masraf vergilerle size 25 bin liraya geliyor, artı bunlar ithal sistemler olduğu için direkt olarak firma karlılığını azaltıyor. Benzinli bir aracı 80 bin liraya satabilirken aynı aracın dizelini 110 bin liraya satmak yerine lpg ile aynı ekonomi ve daha az kompleks bir araç satmak her türlü daha mantıklı hale geliyor.

    Bu sadece fiata özel bir durum değil 2020 son çeyrekle birlikte diğer firmalarda Türkiye pazarı için fabrika çıkışı lpg araçları sunacaklar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 10 Kasım 2019; 13:58:25 >




  • Egeanın 1.4 yağ yakan motoru bile deli gibi sattı bu mu satmayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Bir dh atasözü ; Forum beğenmediyse o araç kesinlikle çok satar

    İyi satış yakalayacak 1.3 multijete fio 106.000tl , bu araba baz 80.000tl + 3500tl ye kadar %20 indirimli yakıt , fiyat olarak yanına yaklaşan denk sıfır araç yok i10 1.0 (66bg) manuel hurda bayiden 80-82 , space star 100.000tl fiyatları uçuk bagaj olarak 2 koltukta bu arabanın yanına yaklaşamazlar. Zaten bizim ailelerde zorunluluktan gelen bir ticari sevdası var mpv lere yaklaşılamadığı için bence iyi ekmeğini yerler arabanın normali 77bin fabrikada kit taktırıp güzel reklamını yapmışlar.

    Tork konusunda abartılacak bişey yok tekere sabit tork gitmiyor. Şanzıman bunun için var, daha düşük viteste yüksek devir çevirerek (Ör 3. vites katsayısı 1,7 ise 3800dd 115X1,7=195nm tekere giden tork) Önemli olan sadece çalışma prensibini anlayıp motorun verimli olduğu devirlerde kullanıp vites değiştirmek dizel gibi 2500dd vites atarsan bu arabayla yol bitmez
    Sandero 1.0 ambiance hurda bayiden 71000₺
    Clio 0.9 joy hurda bayiden 82000₺

    İkisi de fiorinodan kat kat konforlu araçlardır. Ayrıca 1.4 easy egea da alınabilir bunun yerine. O da fazlasıyla konforlu olacaktır.

    Kamyonet oluşu, hız sınırı, kış lastiği zorunluluğu ve her yıl muayene dezavantajları var. Ayrıca arka süspansiyon o kadar sert ki böbrek taşı söktürür.




  • adam ticari arac ile binek aracin vergisini ayni sanip ona gore fiyat yorumlaması yapmıs hocam sacmalik
  • Bu motor yük taşımaya uygun cargo modelinde bulunmuyor, 5 koltuklu combi modelinde var.
  • Sen öyle düşünüp bakıyorsun vergisi farklı biliyoruz ama millet sadece cebinden çıkana bakıyor. @cnyttt

    Her yıl muayene dışında çok büyük bir sıkıntısı yok alanda hacmi yüzünden alıyor ben konforlu olmasına bakarak bu araçları sanderonun fiyatı iyiymiş bu arada 70.000tl bu piyasada bedava @ali_0017


    Ben bu arabayı savunmuyorum bu arada saldırılar başlamış başkalarına yazın ben gerçeklerden bahsediyorum. Forumcak yerden yere vurun, düşük faiz kandırmacası lpg indirimi koşa koşa bayiye gidip alıcaklar insanlar az çok belli olacaklar.
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt
    6 sene vergi sabit, hiz siniri var , her yil muane benim bildiklerim bunlar nasıl sıkıntıdan saymıyorsunuz bunları anlamiyorum

    araba ticari ötv oranlarina gore fiyat kazik gercekten birbirimizi anlamiyoruz hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Sen öyle düşünüp bakıyorsun vergisi farklı biliyoruz ama millet sadece cebinden çıkana bakıyor. @cnyttt

    Her yıl muayene dışında çok büyük bir sıkıntısı yok alanda hacmi yüzünden alıyor ben konforlu olmasına bakarak bu araçları sanderonun fiyatı iyiymiş bu arada 70.000tl bu piyasada bedava @ali_0017


    Ben bu arabayı savunmuyorum bu arada saldırılar başlamış başkalarına yazın ben gerçeklerden bahsediyorum. Forumcak yerden yere vurun, düşük faiz kandırmacası lpg indirimi koşa koşa bayiye gidip alıcaklar insanlar az çok belli olacaklar.
    Uzun süre kullandım 2012 de sıfır 1.3 mjet aldık 1-2 ay önce 70 binde sattık. Araba çok çok çok sert. Hele arkası o kadar sert ki zıplıyor resmen. Bagaj da öyle ticari sayılacak kadar büyük değil aslında. Almamak için çok neden var. İlla alınacaksa 2. El 1.3 mjet alınır en azından az yakar.




  • Hız sınırı İstanbul vs büyük şehirlerde sorun olabilir. Ben Antalyanın ilçesinde yaşıyorum radar hız kontrolü belli başlı noktalarda mesela Antalyaya giderken 3 yerde yapılır geri kalan yolda bas 150-160 ceza yemezsin. Buralarda kamyonet ticari ruhsatlı araç çok fazla var çünlü hız limiti biraz kağıt üstünde muayene haricindekiler insana çok koymuyor. Apartman 9 daire 4 ünün araç ticari...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.