Arkadaşlar selam. Sonradan LPG dönüşümü yapılmış LPG'li araçlarda arıza ışığı, sübap aşınması, ayar tutmaması gibi bir çok sorun yaşanabiliyor. Ben çok yaşadım. Benim sorum şu: Önceki kasa fabrikasyon LPG'li Honda Civic'lerde LPG ile ilgili buna benzer sorunlar yaşanmıyor diyebilir miyiz ? Bu aracı tavsiye eder misiniz ? Aracın başka kronik sorunları var mı ? Otomatiği tork konvertör mü, CVT mi ? Tercih edilecek bir araç mıdır ? LPG şu aralar açık ara en ekonomik yakıt. Fabrikasyon LPG'li Civic'e geçme planım var. |
Fabrikasyon LPG'li önceki kasa Civic 1.6 hakkında sorular.
-
-
ekimde 3 sene olacak bakımdan bakıma arabayı göturdum.Bir sıkıntı yok sadece bakımlar 10 bin km bir olması erken bence
-
Bende değil bi arkadaşımda var paketini falan bilmiyorum. Fabrikasyon LPG'li 2014 model otomatik, arıza lambası yakıyor. Katalizör verimi düşük hatası veriyor. -
Sorun şu ki; fabrikasyon LPG dediğiniz Honda 'lar satış sonrası diğer araçlar gibi LPG dönüşümü yaptırılmış araçlar.
Fabrikadan öyle çıkmıyor, sadece pipo sistemi gibi açısı ölçüsü belli parçalar ile LPG dönüşümü yapılıyor.
Bunun haricinde motor ve LPG 'nin motora etkileri genel olarak aynı.
Eski araçlar biraz daha kaliteli ve uzun ömürlü yapılıyordu, güncel motorlarda maliyetler düşürülerek servise bağımlılık arttırılıyor.
Bu nedenle yeni nesil, hacmi küçültülerek gücü arttırılmış motorlar LPG gibi yüksek ısı değişimleri ile pistonları aşındıran yakıtlara daha dayanıksız olabiliyor.
Bir de aracın kirli benzin ile aşınmamış olması açısından erken LPG dönüşümü yapılmış olması daha faydalı oluyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X