Şimdi Ara

Fakir Tarafından Dolandırıldım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
7.460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Fakir marka Jaws model bir buharlı temizleyici ürünü almamla beraber binbir türlü sıkıntı yaşadım.Ürün beyan edilen özellikleri taşımamaktadır.Konuyu aşağıda tüm aşamaları ile yazdım.Umarım faydalı olur.


    Teknik servise gidip ürünün ısısının düşük olduğunu teyit ettirdim,
    Satıcıya ürünü iade etmek için gittim,kabul ediilmedi türlü dolandırıcılıklar yaşatıldı.
    Müşteri hizmetlerini 6 kez aradım ,
    Ankara ve İstanbul Bölge Müdürlükleri ile bizzat görüştüm.
    Ayrıca şikayetvar.com a da 2 adet şikayet yazdım Şikayet No : 1542827 Şikayet No : 1550940(Yayımlama Aşamasında Gözükmektedir.)
    İlgisizlik yüzünden en ufak sonuç alamayınca aşağıdaki şikayet metnini Fakir Genel Müdürlüğüne ve Saruhan Genel Müdürlüğüne gönderdim

    Fakir Türkiye Genel Müdürlüğüne;
    "Ank. Anatolium Avm den 29/12/2012 de yetkili Merve K. ve Selim P. 120 Derece sıcaklıktaki bez ile temizleme yapabileceğini söylediği ve benimde bu beyana istinaden satın aldığım Fakir Jaws Buharlı Temizleyici,Teknik servisin yaptığı ölçümlerde 60 derece sabit kalmıştır.Ürünün beyan edilen şekilde çıkmadığını,4077 Sayılı Kanunun 4.Maddesi'ne göre "Ayıplı Mal" olduğunu söylememe rağmen türlü oyalamalarla ürünü kabul etmeyeceklerini söylediler.Buraya kadar olan kısmın dışında ürünü satan Selim Portakal isimli şahıs önce kendisini bayi dağıtıcısı olarak tanıtmış,personeli kendisi için mağazada çalışan işçi demiş,ancak kendisinin TGSNO:308175 Portakal Day.Tük.İnş.Tur.San.Tic.A.Ş. nin Başkan vekili olduğunu ATO dan teyit ettirmiş bulunmaktayım.Yine kendisi beni aradığını ,ürünü iade alamayacağını söylediğini belirtti ancak Avea dan aldığım onaylı kayıt raporu bunun yalan olduğunu ispatlar nitelikdedir.Kendisini hakkında TC Ank.Cum.Başsavcılığı'na "Nitelikli Dolandırıcılık"suçundan suç duyurusunda bulunacağımı bildiririm.Çağrı merkezinizle 6 defa görüşmemin sonuçsuz kalması hasebi ile konuyu kamu oyu bilinci uyandırmak için Hürriyet ,Milliyet, Habertürk Ankara bölge temsilcileri ile daha önceden aynı konularda bilgi paylaşımı yapmış olup bu konuyu da ayrıntılarıyla kendilerine bildireceğimi,her türlü sosyal medya platformunda konuyla ilgili çalışmalar gerçekleştireceğimi, Ankara Tüketici Mahkemesine Fakir Hakkında Ayıplı ürün satışı gerçekleştirildiğine dair ivedilikle başvuracağımı,ayrıca Sanayi Ve Ticaret Bakanlığına ürünün ayıplı olarak Türkiye Tüketicisine sunulduğunu bildireceğimi belirtirim.Avukatım aracılığı ile tarafıma satılan ayıplı ürün nedeniyle "Aile Saadetimin Bozulması" ve "Psikolojik olarak yıpranmam" gerekçeleriyle maddi ve manevi tazminat davası açacağımı bildirir,ayrıca yine Almanya Fakir Merkezi'ne yapılacak yazışmalar ile konunun ayrıntılarıyla anlatılacağını ,tüm bu yapılan saygısızlıkları eshefle kınar hakkımı tüm imkanlarımı seferber ederek arayacağımı bildiririm."

    Son olarak Ankara Bölge Müdürü M.Kerem İzgier ile bizzat görüştüm ancak halen kesin bir sonuç alamadım.Pazartesi günü Ankara Çankaya Tüketici Hakem heyetine başvuracağım.Ayrıca ürünün sıcaklığını görüşmelerim ardından bir üniversite de belgeleyeceğim.
    Sanayi bakanlığına da dilekçe vereceğim.Satıcı hakkında da suç duyurusunda bulunacağım.Bizzat tüm yaşananlarla olayı aktardım.Umarım siz de bu olayları yaşamazsınız bir ürün alırken ne kadar dikkatli olunması gerektiği bir kez daha ortaya çıkmıştır.Bundan sonra fakir mi.ASLA...







  • Arkadaşlar az önce Fakir 'den şöyle bir e-posta aldım.

    "Sn Sivri;

    Fakir Jaws Buharlı Temizleyici ürünümüzün kullanım kılavuzundaki ürün özelliklerini karşılamadığı ile ilgili tarafınızda bulunduğunu beyan ettiğiniz onaylı belgeyi (212) 245 15 83 numaralı faksımızdan tarafımıza ulaştırmanız ricamızdır. İşlem sonucunuz, belge kontrolü ve işlem araştırması sonrasında tarafınıza aktarılacaktır.

    Bilginize sunar, iyi günler dileriz.


    Saygılarımızla,

    FAKİR ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ DIŞ TİC. A.Ş.
    Fakir Müşteri Hizmetleri *2*
    444 0 241"



    Bu e-postaya aşağıdaki gibi yanıt verdim;

    "Fakir Jaws Buharlı Temizleyici ürünümüzün kullanım kılavuzundaki ürün özelliklerini karşılamadığı ile ilgili tarafınızda bulunduğunu beyan ettiğiniz onaylı belgeyi (212) 245 15 83 numaralı faksımızdan tarafımıza ulaştırmanız ricamızdır. İşlem sonucunuz, belge kontrolü ve işlem araştırması sonrasında tarafınıza aktarılacaktır.

    E postanıza istinaden;
    Yukarıdaki başvuruda tarafımca kesinlikle onaylı bir belge bulunduğu belirtilmemiştir.Bu çıkarım neye istinaden yapılmıştır, merak konusudur.Buradaki bahse konu olan beyan yetkili satıcınız olan Merve Köşker ve Selim Portakal ın beyanlarıdır.

    "4077 Sayılı Kanunun
    İKİNCİ KISIM
    Tüketicinin Korunması ve aydınlatılması
    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma
    kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında
    veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da
    tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan
    veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul
    edilir.
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle
    yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız
    misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına
    sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik
    haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya
    kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da
    sahiptir."


    İlgili kanunun maddesine göre " satıcı tarafından bildirilen" kısmını dikkatinize sunmaktayım.Bana bu ürünü satan Portakal Day.Tük.Mal.İnş.San.ve Tic.A.Ş. ürünün temizlik bezinin(yer silme aparatına takılan mikrofiber bez) 120 derece ile temizleyeceğini tarafıma bildirmiştir.Ancak bu beyan gerçekle örtüşmemektedir.Bunu teknik servisiniz de görmüştür.Konu an itibari ile tamamen tarafımın kandırılması ve veya dolandırılması şekline dönüşmüştür.Müşteri memnuniyet gereğince gerekli hassasiyeti gösteremediğiniz de yazışmalarda ayrıntılı olarak görülmektedir.

    Sosyal medyada konuyla ilgili ilk şikayetimi (şikayetvar.com Şikayet No : 1542827) bugün itibariyle 674 tüketici okumuş,bana destek mailleri göndermişlerdir.Özetlemek gerekirse her türlü imkanımı kullanarak konunun son tüketiciye ayrıntılı olarak bildirileceğini,sosyal platformlarda da tüm sürecin anlatılacağını bildiririm.

    Saygılarımla "




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sivri13

    Arkadaşlar az önce Fakir 'den şöyle bir e-posta aldım.

    "Sn Sivri;

    Fakir Jaws Buharlı Temizleyici ürünümüzün kullanım kılavuzundaki ürün özelliklerini karşılamadığı ile ilgili tarafınızda bulunduğunu beyan ettiğiniz onaylı belgeyi (212) 245 15 83 numaralı faksımızdan tarafımıza ulaştırmanız ricamızdır. İşlem sonucunuz, belge kontrolü ve işlem araştırması sonrasında tarafınıza aktarılacaktır.

    Bilginize sunar, iyi günler dileriz.


    Saygılarımızla,

    FAKİR ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ DIŞ TİC. A.Ş.
    Fakir Müşteri Hizmetleri *2*
    444 0 241"



    Bu e-postaya aşağıdaki gibi yanıt verdim;

    "Fakir Jaws Buharlı Temizleyici ürünümüzün kullanım kılavuzundaki ürün özelliklerini karşılamadığı ile ilgili tarafınızda bulunduğunu beyan ettiğiniz onaylı belgeyi (212) 245 15 83 numaralı faksımızdan tarafımıza ulaştırmanız ricamızdır. İşlem sonucunuz, belge kontrolü ve işlem araştırması sonrasında tarafınıza aktarılacaktır.

    E postanıza istinaden;
    Yukarıdaki başvuruda tarafımca kesinlikle onaylı bir belge bulunduğu belirtilmemiştir.Bu çıkarım neye istinaden yapılmıştır, merak konusudur.Buradaki bahse konu olan beyan yetkili satıcınız olan Merve Köşker ve Selim Portakal ın beyanlarıdır.

    "4077 Sayılı Kanunun
    İKİNCİ KISIM
    Tüketicinin Korunması ve aydınlatılması
    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma
    kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında
    veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da
    tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan
    veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul
    edilir.
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle
    yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız
    misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına
    sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik
    haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya
    kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da
    sahiptir."


    İlgili kanunun maddesine göre " satıcı tarafından bildirilen" kısmını dikkatinize sunmaktayım.Bana bu ürünü satan Portakal Day.Tük.Mal.İnş.San.ve Tic.A.Ş. ürünün temizlik bezinin(yer silme aparatına takılan mikrofiber bez) 120 derece ile temizleyeceğini tarafıma bildirmiştir.Ancak bu beyan gerçekle örtüşmemektedir.Bunu teknik servisiniz de görmüştür.Konu an itibari ile tamamen tarafımın kandırılması ve veya dolandırılması şekline dönüşmüştür.Müşteri memnuniyet gereğince gerekli hassasiyeti gösteremediğiniz de yazışmalarda ayrıntılı olarak görülmektedir.

    Sosyal medyada konuyla ilgili ilk şikayetimi (şikayetvar.com Şikayet No : 1542827) bugün itibariyle 674 tüketici okumuş,bana destek mailleri göndermişlerdir.Özetlemek gerekirse her türlü imkanımı kullanarak konunun son tüketiciye ayrıntılı olarak bildirileceğini,sosyal platformlarda da tüm sürecin anlatılacağını bildiririm.

    Saygılarımla "
    Arkadaşlar az önce ürün bedelini nakit olarak teslim aldım.Hakkımı arayıp kazanmanın mutluluğu ile evime dönüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sivri13

    Arkadaşlar az önce ürün bedelini nakit olarak teslim aldım.Hakkımı arayıp kazanmanın mutluluğu ile evime dönüyorum.

    Alıntıları Göster
    MAĞDURİYETİNİZ İÇİN GEÇMİŞ OLSUN DİLİYORUM.

    Merak ettiğim konu burada sizi mağdur eden taraf FAKİR A.Ş mi yoksa ürünü tarafınıza pazarlayan bayi kanalı mı?
    Konuyu net anlamamız için önemli.

    Mağduriyetinizin yasal bir yola başvurulmadan hızlı bir şekilde çözüldüğünü görüyoruz.

    Tekrardan geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-385DBCF96

    MAĞDURİYETİNİZ İÇİN GEÇMİŞ OLSUN DİLİYORUM.

    Merak ettiğim konu burada sizi mağdur eden taraf FAKİR A.Ş mi yoksa ürünü tarafınıza pazarlayan bayi kanalı mı?
    Konuyu net anlamamız için önemli.

    Mağduriyetinizin yasal bir yola başvurulmadan hızlı bir şekilde çözüldüğünü görüyoruz.

    Tekrardan geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim.Her ikiside burada zincirleme sorumlu olduğu dışında satıcının yaptığı yanlışı Fakir Müşteri Hizmetleri düzeltmesi gerekmekte idi.Ancak defalarca görüşmenin hiç bir sonuca ulaşmaması sonucunda olay üst düzey yetkililerin müdahil olmasıyla çözülmüştür.Yasal haklarımızı bilmenin ne kadar önemli olduğunu burada tecrube ile tekrar sabitlemiş oldum.Ankara müdürü bu konuda tebrik bile etti beni haklarına bu kadar sahip çıkan başka müşterimiz olmamıştı diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sivri13

    Teşekkür ederim.Her ikiside burada zincirleme sorumlu olduğu dışında satıcının yaptığı yanlışı Fakir Müşteri Hizmetleri düzeltmesi gerekmekte idi.Ancak defalarca görüşmenin hiç bir sonuca ulaşmaması sonucunda olay üst düzey yetkililerin müdahil olmasıyla çözülmüştür.Yasal haklarımızı bilmenin ne kadar önemli olduğunu burada tecrube ile tekrar sabitlemiş oldum.Ankara müdürü bu konuda tebrik bile etti beni haklarına bu kadar sahip çıkan başka müşterimiz olmamıştı diye.

    Alıntıları Göster
    Umarım Bu Yaşamış Olduğunuz Mağduriyet ve Haklı Dava Çabanız Başka İnsanlarada Emsal Teşkil Eder




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-385DBCF96

    Umarım Bu Yaşamış Olduğunuz Mağduriyet ve Haklı Dava Çabanız Başka İnsanlarada Emsal Teşkil Eder

    Alıntıları Göster
    Aynı düşüncedeyim. Nokia ile de buna benzer bir süreç yaşamıştım bu olay bana daha fazla cesaret verdi süreci yeniden başlatacağım. İnşaallah onda da hakkımızı alırız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sivri13

    Aynı düşüncedeyim. Nokia ile de buna benzer bir süreç yaşamıştım bu olay bana daha fazla cesaret verdi süreci yeniden başlatacağım. İnşaallah onda da hakkımızı alırız.

    Alıntıları Göster
    çok geçmiş olsun bunları şikayet etmenin yeridir artık yaa bizlerede oluyor net alışvrşlerinde. ;(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoPYaLaYaPiSTiRHTML

    çok geçmiş olsun bunları şikayet etmenin yeridir artık yaa bizlerede oluyor net alışvrşlerinde. ;(

    Alıntıları Göster
    Evet tüketicinin bilinçsizliğinden faydalanan onlarca sistem var.Çok yakında çıkacak olan yeni tüketici kanununa göre artık kapıdan satış yasaklanacak.En çok mağduriyetlerin yaşanmış olduğu düzen ve kontrolün zor olduğu bu sistemin yasaklanması bence iyi bir adımdır.

    Genel ağ üzerinden yapılan satışlarda Alıcı, Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmeliğin 7. maddesine göre süresi içerisinde cayma hakkını kullandığını satıcıya bildirerek aynı yönetmeliğin 8. maddesine göre de 10 gün içerisinde satış bedelini iade etmesini 20 gün içerisinde de ürünü iade almasını ihtar ediyor.

    Bu arada ben bulamamış da olabilirim ama donanımhaber de şikayetlerimizi yazabileceğimiz ayrı bir konu var mıdır,yoksa benim yaptığım gibi ilgili konunun içinde konu açmak mı doğrudur bilemiyorum.Yıllardır bilgi aldığım bu güzel foruma 1 aydır üye olmuş olmamın verdiği tecrübesizlik sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sivri13

    Evet tüketicinin bilinçsizliğinden faydalanan onlarca sistem var.Çok yakında çıkacak olan yeni tüketici kanununa göre artık kapıdan satış yasaklanacak.En çok mağduriyetlerin yaşanmış olduğu düzen ve kontrolün zor olduğu bu sistemin yasaklanması bence iyi bir adımdır.

    Genel ağ üzerinden yapılan satışlarda Alıcı, Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmeliğin 7. maddesine göre süresi içerisinde cayma hakkını kullandığını satıcıya bildirerek aynı yönetmeliğin 8. maddesine göre de 10 gün içerisinde satış bedelini iade etmesini 20 gün içerisinde de ürünü iade almasını ihtar ediyor.

    Bu arada ben bulamamış da olabilirim ama donanımhaber de şikayetlerimizi yazabileceğimiz ayrı bir konu var mıdır,yoksa benim yaptığım gibi ilgili konunun içinde konu açmak mı doğrudur bilemiyorum.Yıllardır bilgi aldığım bu güzel foruma 1 aydır üye olmuş olmamın verdiği tecrübesizlik sanırım.

    Alıntıları Göster
    bir arkadaşımın annesine ucuz veriyoruz diye tabi arkadaşımın anneannesi biraz okuma yazması zor oluyor çünkü kadın unutmuş..

    Neyse ona bir gün kapıda elektrikli süpürge veriyoruz ve bunun fiyatı da 60 TL demişler tabi yeni çıkanlardan aslında bu fiyatta kampanya falan yok normal tescillenmiş fiyattır bu...

    Sonra ısrar edilince almak zorunda kalmış...
    Daha sonra bir sözleşme imzalatmışlar... Sözleşme neden diye sorunca eğer imzayı atmaz iseniz garanti aktifleşmez .. bu cevabı vermişler...

    Ertesi ay bir yazı geliyor ninemize ....
    Arkadaşımla beraber okuduk.. inceledik...

    Şu şu tarihte satıcı arkadaşımızdan aldığınız şu seri numaralı ürünümüzün ilk taksiti 1,250 TLdir... En kısa zamanda ödemeniz rica olunur...

    Tabi kadın okumadan imzalayınca...

    Orada 12 yazıyordu oğlum demiş....

    Tamam anladık hani çeklerde vs. parasal düzeyi olan işlemlerde üzerine ek yapılmasın diye başa ve sona (-12-) şeklinde bir değer yazılırdı başa ve sona da - eklenirdi ya onda eklememişler...

    Bizde de onun kopyasını aldık ve başvurduk tüketici haklarına ....

    Arkadaşın ninesi şuan rahmetlik nur içinde yatsın...

    Adamlar korkudan e. süpürgeyi beleş verdiler... Üstüne ceza da vereceklerdi şikayeti geri çekmesek yoksa bu işin peşini bırakmıyacaktık ...


    YANİ KISACASI BU ÜLKE DOLANDIRICILIĞA ÇOK AÇIK YAPACAKSIN SUUDİ ARABİSTAN GİBİ ADAMLAR CUMA NAMAZINA GİDERKEN DÜKKANI AÇIK BIRAKIP GİDİYORLAR HIRSIZLAR İSE ÖYLECE BAKIYOR EĞER BİRİSİ HIRSIZLIK YAPARSA ÇALDIĞI EŞYAYA DOKUNDUĞU ELİ KESİLİYOR... BENCE BİZDE DE BÖYLE KATI KURALLAR OLMASI ŞART KINIYORUZ.. BÖYLELERİNİ İNSAF...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoPYaLaYaPiSTiRHTML

    bir arkadaşımın annesine ucuz veriyoruz diye tabi arkadaşımın anneannesi biraz okuma yazması zor oluyor çünkü kadın unutmuş..

    Neyse ona bir gün kapıda elektrikli süpürge veriyoruz ve bunun fiyatı da 60 TL demişler tabi yeni çıkanlardan aslında bu fiyatta kampanya falan yok normal tescillenmiş fiyattır bu...

    Sonra ısrar edilince almak zorunda kalmış...
    Daha sonra bir sözleşme imzalatmışlar... Sözleşme neden diye sorunca eğer imzayı atmaz iseniz garanti aktifleşmez .. bu cevabı vermişler...

    Ertesi ay bir yazı geliyor ninemize ....
    Arkadaşımla beraber okuduk.. inceledik...

    Şu şu tarihte satıcı arkadaşımızdan aldığınız şu seri numaralı ürünümüzün ilk taksiti 1,250 TLdir... En kısa zamanda ödemeniz rica olunur...

    Tabi kadın okumadan imzalayınca...

    Orada 12 yazıyordu oğlum demiş....

    Tamam anladık hani çeklerde vs. parasal düzeyi olan işlemlerde üzerine ek yapılmasın diye başa ve sona (-12-) şeklinde bir değer yazılırdı başa ve sona da - eklenirdi ya onda eklememişler...

    Bizde de onun kopyasını aldık ve başvurduk tüketici haklarına ....

    Arkadaşın ninesi şuan rahmetlik nur içinde yatsın...

    Adamlar korkudan e. süpürgeyi beleş verdiler... Üstüne ceza da vereceklerdi şikayeti geri çekmesek yoksa bu işin peşini bırakmıyacaktık ...


    YANİ KISACASI BU ÜLKE DOLANDIRICILIĞA ÇOK AÇIK YAPACAKSIN SUUDİ ARABİSTAN GİBİ ADAMLAR CUMA NAMAZINA GİDERKEN DÜKKANI AÇIK BIRAKIP GİDİYORLAR HIRSIZLAR İSE ÖYLECE BAKIYOR EĞER BİRİSİ HIRSIZLIK YAPARSA ÇALDIĞI EŞYAYA DOKUNDUĞU ELİ KESİLİYOR... BENCE BİZDE DE BÖYLE KATI KURALLAR OLMASI ŞART KINIYORUZ.. BÖYLELERİNİ İNSAF...

    Haklısınız caydırıcılık çok önemli.Geçmiş olsun ayrıca.Herkes tüketici haklarını bilir ve sahip çıkarsa satıcılar da azami dikkati gösterecekler diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sivri13

    quote:

    Orijinalden alıntı: KoPYaLaYaPiSTiRHTML

    bir arkadaşımın annesine ucuz veriyoruz diye tabi arkadaşımın anneannesi biraz okuma yazması zor oluyor çünkü kadın unutmuş..

    Neyse ona bir gün kapıda elektrikli süpürge veriyoruz ve bunun fiyatı da 60 TL demişler tabi yeni çıkanlardan aslında bu fiyatta kampanya falan yok normal tescillenmiş fiyattır bu...

    Sonra ısrar edilince almak zorunda kalmış...
    Daha sonra bir sözleşme imzalatmışlar... Sözleşme neden diye sorunca eğer imzayı atmaz iseniz garanti aktifleşmez .. bu cevabı vermişler...

    Ertesi ay bir yazı geliyor ninemize ....
    Arkadaşımla beraber okuduk.. inceledik...

    Şu şu tarihte satıcı arkadaşımızdan aldığınız şu seri numaralı ürünümüzün ilk taksiti 1,250 TLdir... En kısa zamanda ödemeniz rica olunur...

    Tabi kadın okumadan imzalayınca...

    Orada 12 yazıyordu oğlum demiş....

    Tamam anladık hani çeklerde vs. parasal düzeyi olan işlemlerde üzerine ek yapılmasın diye başa ve sona (-12-) şeklinde bir değer yazılırdı başa ve sona da - eklenirdi ya onda eklememişler...

    Bizde de onun kopyasını aldık ve başvurduk tüketici haklarına ....

    Arkadaşın ninesi şuan rahmetlik nur içinde yatsın...

    Adamlar korkudan e. süpürgeyi beleş verdiler... Üstüne ceza da vereceklerdi şikayeti geri çekmesek yoksa bu işin peşini bırakmıyacaktık ...


    YANİ KISACASI BU ÜLKE DOLANDIRICILIĞA ÇOK AÇIK YAPACAKSIN SUUDİ ARABİSTAN GİBİ ADAMLAR CUMA NAMAZINA GİDERKEN DÜKKANI AÇIK BIRAKIP GİDİYORLAR HIRSIZLAR İSE ÖYLECE BAKIYOR EĞER BİRİSİ HIRSIZLIK YAPARSA ÇALDIĞI EŞYAYA DOKUNDUĞU ELİ KESİLİYOR... BENCE BİZDE DE BÖYLE KATI KURALLAR OLMASI ŞART KINIYORUZ.. BÖYLELERİNİ İNSAF...

    Haklısınız caydırıcılık çok önemli.Geçmiş olsun ayrıca.Herkes tüketici haklarını bilir ve sahip çıkarsa satıcılar da azami dikkati gösterecekler diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Hocam geçmiş olsun. Amam şunu iletmeliyim ki sana şikayet var üzerinden ulaştım. Benimde şikayet var üzerinde şikayetlerim vardı ama yayından kaldırıldı. Bir müddet sonra yayından kaldırıyorlar ve şikayetvar.com anlamsız bir hale dönüşmüş oıluyor. mesela ben bu konuda araştırmalar yaparken senin şikayetine rastlamış olmasaydım fakir'e güvenip alabilirdim de...

    Ben de forumda böyle bir alanın kurulması taraftarıyım. şikayetvar.com dan çok daha etkili ve büyük yankı uyandıracaktır, kanımca...

    bu tarz olayları ve sonuçlarını yazmak tüketiciler açısından çok önemli.

    paylaşımınız için teşekkürler...




  • subxero S kullanıcısına yanıt
    Haklısınız şikayetvar belli bir zaman sonrasında silme işlemi gerçekleştiriyor.Forumda sadece şikayetlere yönelik bir alan kurulmasını bende destekliyorum.
  • sivri13 kullanıcısına yanıt
    peşinden koşmanız ve alabilmiş olmanıza sevindim bende bi telefon kılıfını netten almıştım aynı şekilde bir hafta uğraştım yazan kılofla gelen aynı olmaması sebeiyle paramı geri almıştım aman sende yapmadan paramızın az çok demeden hakkımız olduğunu düşünüp peşinden koşmamız gerek diye düşünüyorum
  • Insan uckagitcidir, hele bu buyuk firmalar en buyuk uckagitcilardandir.

    Allah teala hirsizlarin elini kesin, bir daha yaparlarsa ayagini kesin buyuruyor. Bu onlar icin utanc kaynagidir, hem dunyada hem ahirette buyuruyor. Allahin karsisinda herkes ayni kurallarla hesaba cekilir, gelsin bakalim o musteriye binbir. Cile cektirip uc kurus para pesine kosturan sirket sahipleri. Allah tealanin kanunu dogru duzgun uygulansa ne din somurucusu kalir ne dunya somurucusu. Ne yazik ki dinimiz sapkinlarin, dunyamiz zengin sirket sahiplerinin eline dustu.

    Hakkinizi siddetle arayip basarili olmussunuz, tebrik ederim. Size bu sikintiyi cektirenler elbette mahserde hesap verecektir. Vesselam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesici61 -- 9 Eylül 2013; 19:50:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesici61

    Insan uckagitcidir, hele bu buyuk firmalar en buyuk uckagitcilardandir.

    Allah teala hirsizlarin elini kesin, bir daha yaparlarsa ayagini kesin buyuruyor. Bu onlar icin utanc kaynagidir, hem dunyada hem ahirette buyuruyor. Allahin karsisinda herkes ayni kurallarla hesaba cekilir, gelsin bakalim o musteriye binbir. Cile cektirip uc kurus para pesine kosturan sirket sahipleri. Allah tealanin kanunu dogru duzgun uygulansa ne din somurucusu kalir ne dunya somurucusu. Ne yazik ki dinimiz sapkinlarin, dunyamiz zengin sirket sahiplerinin eline dustu.

    Hakkinizi siddetle arayip basarili olmussunuz, tebrik ederim. Size bu sikintiyi cektirenler elbette mahserde hesap verecektir. Vesselam.
    Hocam çok geçmiş olsun.
    Hakkınızı aramanız gerçekten çok doğru bir şey.Hepimize örnek oldunuz çok teşekkür ederiz bunu burada paylaştığınız için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brk-bjk

    Hocam çok geçmiş olsun.
    Hakkınızı aramanız gerçekten çok doğru bir şey.Hepimize örnek oldunuz çok teşekkür ederiz bunu burada paylaştığınız için.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar konuya cevaplar atmışşınız uzun zamandır yoktum göremedim hepinize selamlar.Sizin de iyi bildiğiniz üzere adı her ne kadar büyük olursa olsun firmalardaki mantık hemen hemen hep aynı."Köprüyü geçene kadar..."Bu şekilde aslında ne kadar büyük bir müşteri potansiyelinin eridiğinin farkında bile değiller.Ben bir ürün alacağım zaman f/p den sonra kullanıcı yorumlarını ve şikayetlerini mutlaka okurum.Kararımı belirleyen en önemli etmenler bunlardır.Markası yada reklamı beni aldatamaz çünkü rasyonel düşünceyle alışverişimi gerçekleştirip marjinal faydasını bile gözetirim.Umarım bahse konu olan firmalar bu yazılanları görür ve nerede hata yaptıklarını geç de olsa anlarlar.Çünkü her ne kadar insanların bir kısmı pat diye karar verip ürün alırken büyük bir çoğunluğu gelişen internet imkanları ile ciddi anlamda araştırmalar yapıp kararlarını bu araştırmanın doğrultusunda vermektedir.Lafı çok uzattım neyse aman siz bunları yaşamayın olan sinirlerinize ve en önemli kıymetimiz olan zamanımıza oluyor.




  • Tüketiciyi koruma yasasına mesafeli satımlarda olduğu gibi iade edebilme hakkı getirilmeli. Görerek aldığım ürünü iade etmek istediğimde binbir zorluk çıkarıyorlar. Kapıdan satışta halen yetersiz hükümler var.
    Bu nedenle görüp beğendiğim modeli iyice inceleyip internetten sipariş veriyorum. Siparişi verirkende dist. Garantili olmasına ve güvenilir firma olmasına dikkat ediyorum.bu yöntemle bir sorun olduğunda, En azından iade konusunda az uğraşacağımı düşünüyorum.
  • Emin olun aynı yöntemi bende kullanıyorum.Ee yapacak birşey bu kadar canavar satıcı ve kapitalist düzlemde yok tüketicide kendini düşünmeli ve rasyonel davranmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sivri13

    Arkadaşlar az önce ürün bedelini nakit olarak teslim aldım.Hakkımı arayıp kazanmanın mutluluğu ile evime dönüyorum.

    sizin hakkınızı almanıza çok sevindim size sormak istediğim bende bosch tan was 24765 modelli makina aldım 20 gün olmadan çamaşırlarımı yırtığını gördüm serviste geldi aynı şekilde gördü paramın iyadesini istedim veremeyiz dediler şikayet varada yazdım sonuç aynı bnde elimdeki tek fişle tüketici hakem heyetine başvurdum sonuç ancak 5 veye 6ayda gelir dediler vede bayi sonuç alamazsınız dedi acaba bundan sonuç alırmıyım bu sorunumu buradan ilgili yerede yazdım bilen varsa beni aydınlatsa svinirim bosch yetkilileri bana bu 30 günlük tüketici hakkımı kullandırtmadı
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.