Şimdi Ara

Fanlar Aşırı Hızlanıyor ve Monitör Kararıyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
6.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sahinsel S kullanıcısına yanıt
    hocam varmı bir haber bilgisayardan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateseren11

    hocam varmı bir haber bilgisayardan
    Cumartesi site üzerinden sordum durumu ama dönüş olmadı. Tahminim pazartesi bilgi verirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahinsel

    Cumartesi site üzerinden sordum durumu ama dönüş olmadı. Tahminim pazartesi bilgi verirler.

    Alıntıları Göster
    anladım hocam sizden haber bekliyor olacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateseren11

    anladım hocam sizden haber bekliyor olacağım.

    Alıntıları Göster
    Siz video yollamıştımız sanırım. Ona bir dönüş oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sistemi göndermemi istediler, göndermeden kendi imkanlarımı kullanarak bir şey yapıp yapamayacağımı sordum cevap bekliyorum yarın yazarlar herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateseren11

    anladım hocam sizden haber bekliyor olacağım.

    Alıntıları Göster
    Gün içerisinde teknik servisten aradılar ve ekran kartından kaynaklı bir problem olduğunu söylediler. Ekran kartını değiştirdiklerini, testlerini yaptıklarını ve gün içerisinde kasanın kargolanacağı bilgisi verildi. Durumun bu kadar kısa sürede çözümlenmesi beni sevindirdi. İnşallah bir daha böyle bir problem yaşamam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahinsel -- 13 Ocak 2020; 14:2:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sahinsel S kullanıcısına yanıt
    Baya hızlı çözdüler gibi, inşallah bir daha sorun yaşamadan güle güle kullanırsın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parcapincik

    Baya hızlı çözdüler gibi, inşallah bir daha sorun yaşamadan güle güle kullanırsın.
    Servis konusunda benden artı aldılar. İnşallah yaşamam. Yardımlarınız için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahinsel

    Servis konusunda benden artı aldılar. İnşallah yaşamam. Yardımlarınız için teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    bana da şu ana kadar gayet olumlu davrandılar ne zaman mail atsam arasam hep düzgün yanıt aldım
    bugün ben de kargoya verdim yarın kargo teslim edilecek umarım benim problemi de hemen çözerler bu arada probleminin çözülmesine çok sevindim artık cs go falan atarız :D

    eğer cs go falan oyunyorsan steam dan ekleyebilirsin
    steamcommunity.com
    Steam Community :: Sanctus
    https://steamcommunity.com/id/jaguen01




  • sahinsel S kullanıcısına yanıt
    hocam geldimi bilgisayarınız?
  • Merhabalar;

    BU sorun genelde beslemeden ve ya ekran kartından olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateseren11

    hocam geldimi bilgisayarınız?
    Çarşamba günü bilgisayarı sıkıntısız bir şekilde teslim aldım. Test etme şansım dün oldu ve herhangi bir problem yaşamadım, yani ekran kapanma sorununu yaşamadım. Yeni gelen kart biraz daha sıcak çalışıyor bu iyi mi kötü mü onuda açıkçası anlayamadım. Ama ilk izlenimim çok iyi ve servis konusunda da memnun kaldım. Siz bilgisayar konusunda haber alabildiniz mi ? Bu arada sizi steamden ekleyeceğim aklımda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahinsel

    Çarşamba günü bilgisayarı sıkıntısız bir şekilde teslim aldım. Test etme şansım dün oldu ve herhangi bir problem yaşamadım, yani ekran kapanma sorununu yaşamadım. Yeni gelen kart biraz daha sıcak çalışıyor bu iyi mi kötü mü onuda açıkçası anlayamadım. Ama ilk izlenimim çok iyi ve servis konusunda da memnun kaldım. Siz bilgisayar konusunda haber alabildiniz mi ? Bu arada sizi steamden ekleyeceğim aklımda

    Alıntıları Göster
    bugün geldi birazdan bende test edicem umarım ikiminde bilgisayarı sorunsuz çalışır da artık düzgünce oyun oynayabiliriz




  • ateseren11 A kullanıcısına yanıt
    Son durum nedir ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı oyuncu kasası bende de var teknobiyotikten aldım. Aynı sorunu ben de yaşıyordum bana da ekran kartını gönderin dediler. Sizce sadece ekran kartını mı göndermeliyim? Başka bir şeyden olmasın ya?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tweeety

    Aynı oyuncu kasası bende de var teknobiyotikten aldım. Aynı sorunu ben de yaşıyordum bana da ekran kartını gönderin dediler. Sizce sadece ekran kartını mı göndermeliyim? Başka bir şeyden olmasın ya?
    Sorunu çözülen kaçıyor forumdan. Keşke sorun yaşarken gösterdikleri özeni sorun çözüldükten sonra da gösterseler de başka insanlar da faydalansa bu durumdan.
  • Keşke. :(
  • Arkadaşlar sorun tamamiyle çözüldü bende hiçbir problem yok ve evet sorun ekran kartından kaynaklıymış. Bana gelen mail'de sadece ekran kartının değişti ibaresi yer alıyordu sadece ekran kartınızı gönderdiyseniz sorun büyük ihtimalle çözülecektir diye umuyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.