< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoNaNıMcı -- 27 Eylül 2020; 13:4:34 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoNaNıMcı -- 27 Eylül 2020; 13:4:34 > |
Ben tavsana dönüyorum karartmali dikiz aynam yok. Ne dikizden arka gözüküyor ne yan aynalardan. Saga gecip yavaşlayıp arkasina geçiyorum. Ilk zamanlarda uzun falan açıyordum suan sadece bela okuyorum.
|
Istediği kadar orjinal olsun yeni nesil araçların çoğunun farı rahatsız ediyor.Tamam önünü daha iyi görüyorsun falan ama önünde gidene veya karşıdan gelene eziyet
Çakma xenon lara zaten diyecek yok,hele farları sapsarı yanan veya pavyon misali masmavi yananlar ayrı bi akıl fukaraları |
Arkayada Köroğlu yazın size yol verdikten sonra okusun :D
Bu arada arka sisleri açınca kırmızı ışık çok etkiliyor mu? Rahatsız edene açsak işe yarar mı? |
iyice ayarını kaçırdılar ama biran önce yasaklanmalı yoksa olmayacak arkandan geliyor aynadan körsün önden geliyor hiç bir şey göremiyorsun.
|
Orijinal olanlar da çok göz alıyor. Benim aracım alçak olduğundan yüksek suvler ve minibüslerin farları özellikle de karşıdan eğimli bir yoldan geliyorlarsa kör ediyor. Beyaz renk farların nasıl yasal olarak üretildiğini çözemiyorum, gece araba sürmek eziyet artık.
Farların yerden yüksekliğinin bir limiti olması lazım aracın yüksekliğinden bağımsız. Bu şekilde biraz daha dayanılabilir bir seviyeye gelir. |
çakmasını geçtim orjinali bile insanın feleğini şaşırtıyor bazen.
|
bunların yanında far ayarı da çok önemli bir husus. Halojen olsa dahi far ayarı bozuksa geçmiş olsun karşıdaki sürücüye.
|
Onlar park lambası. Esas aydınlatmayı aşağıdaki yuvarlaklar yapıyor.
Esas sorun Ducato'larda. |
Bu işten zerre kadar anlamayanlar var. Kaliteli LED diye aklı sıra kendilerini haklı çıkartmaya çalışıyorlar. Arkadaş, aracın farındaki ampülün konumu, içerideki parlak ayna yüzeylere göre ayarlı. Sen odak ayarlaması yapmadan, envai çeşit LED ampülden birini takıp oldu diyorsun da olmuyor öyle. Attığın fotoğrafa iyi bak. Adamın suratı aydınlanmış, aracın içi bile senin farınla aydınlanmış. Bir de bu göz almıyor diyorsunuz. Geç karşısına, kendi aracına sövmezsen ben de fizik bilmiyorum.
Far çizginizi kontrol edin. Öndeki aracın aynasının alt hizasında kalmalı. Yukarıya bakıyorsa hatalıdır. Bu, yukarıdaki fotoğrafta örneği verilen durum değil. Orada ışık saçıldığından aracın üstü de aydınlanıyor. Xenon farın özelliği mercekli olmasıdır. Mercek ışığı belirli bir noktadan öteye kaçırmaz. Yükseklik ayarı düzgünse, xenon ampülü orijinale uygunsa karşıdakinin GÖZÜNÜ ALMAZ. Tam tersine, sürücüye çok iyi aydınlatma sağladığı için bu teknoloji halen kullanılıyor. Mercekli LED ve matrix farlarda karşıdaki sürücüyü rahatsız etmeden maksimum aydınlatma için ışığın fiziki hareketlerinden yararlanılır. Bu öyle ampül taktım, hop aydınlattı değil. Xenon, bi-xenon, matrix led, mercekli led.. Bunlar ayarlıysa, gözünüzü asla almaz. Çünkü yasal olarak muayeneden geçmesi de imkansız. Ya gidin aracınıza orijinal ampül takın, ya da o saçma sapan aydınlatan farı kapatın. Bu ne olduğu belirsiz, sisleri de açıp yakanları bixenon uzunlarla selamlıyorum. Arkamdan uzunla gelenleri dörtlü yakıp uyardığım çoktur. Anlayışlı olan, dalgınlıkla açık unutanlar kapatıyor. Şükür imkanım oldu, yan aynaları bile karartmalı araç kullanıyorum ve çok etkilenmiyorum ancak trafikte öküz çok. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezimuse -- 25 Eylül 2020; 19:29:21 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaDRuLe -- 26 Eylül 2020; 0:21:8 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|