Şimdi Ara

Faturalı Genç TarifeYüksek Fatura İlginç Durum (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
2.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • son durum nedir?

    smsleri mesaj paketine dahil edip düştüler mi? (3.000 sms, 23 TL)
    http://www.turkcell.com.tr/bireysel/tarifeler/mesajlasma/faturali/ekonomikmesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    son durum nedir?

    smsleri mesaj paketine dahil edip düştüler mi? (3.000 sms, 23 TL)
    http://www.turkcell.com.tr/bireysel/tarifeler/mesajlasma/faturali/ekonomikmesaj


    Yok ya nerde hergün konuştum durdum ezberletilmiş cümlelerle önceden yaptığınız kullanımlar sonrakileri bağlamaz gibi açıklamalarda bulunuldu.Onların bana bunu teklif etmesi gerekirken ben onlarla uzlaşmak için teklif ediyorum bide kabul etmiyorlar hayret bişey...




  • arkadasim, tcell sagolsun bana zamaninda 1 ayda 1000 tl uzeri faturayi itelemisti, sansin yok
  • Ödemeniz gereken fatura 450TL dir yazıyor hahaha bide yuvarlamışlar hesabı.Çok şakacılar bunlar

    Söz sizdeden bir cevap yazayım şunlara o kadar aradılar curcuna ettiler fatura incelenecek vs diye.Bu muymuş inceleme sonucu ortaya çıkan tablo.İyi incelemişler 450ye tamamlanmış.Ödüyceksiniz derlerse bakalım öderiz kaymakamlık hakem heyetine gideriz.Artık numaramızı Turkcell den taşıma zamanı gelmiştir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wiwaxiaa

    Ödemeniz gereken fatura 450TL dir yazıyor hahaha bide yuvarlamışlar hesabı.Çok şakacılar bunlar

    Söz sizdeden bir cevap yazayım şunlara o kadar aradılar curcuna ettiler fatura incelenecek vs diye.Bu muymuş inceleme sonucu ortaya çıkan tablo.İyi incelemişler 450ye tamamlanmış.Ödüyceksiniz derlerse bakalım öderiz kaymakamlık hakem heyetine gideriz.Artık numaramızı Turkcell den taşıma zamanı gelmiştir...

    Fatura detaylarında ne yazıyor acaba baktınız mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wiwaxiaa

    Ödemeniz gereken fatura 450TL dir yazıyor hahaha bide yuvarlamışlar hesabı.Çok şakacılar bunlar

    Söz sizdeden bir cevap yazayım şunlara o kadar aradılar curcuna ettiler fatura incelenecek vs diye.Bu muymuş inceleme sonucu ortaya çıkan tablo.İyi incelemişler 450ye tamamlanmış.Ödüyceksiniz derlerse bakalım öderiz kaymakamlık hakem heyetine gideriz.Artık numaramızı Turkcell den taşıma zamanı gelmiştir...

    Avea reklamına döndü. Şu gsm sektöründe Turkcellden korkacaksın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilecerme


    quote:

    Orijinalden alıntı: wiwaxiaa

    Ödemeniz gereken fatura 450TL dir yazıyor hahaha bide yuvarlamışlar hesabı.Çok şakacılar bunlar

    Söz sizdeden bir cevap yazayım şunlara o kadar aradılar curcuna ettiler fatura incelenecek vs diye.Bu muymuş inceleme sonucu ortaya çıkan tablo.İyi incelemişler 450ye tamamlanmış.Ödüyceksiniz derlerse bakalım öderiz kaymakamlık hakem heyetine gideriz.Artık numaramızı Turkcell den taşıma zamanı gelmiştir...

    Fatura detaylarında ne yazıyor acaba baktınız mı?


    Fatura detayları gözükmüyorki.Ödenmemiş faturanız var diyor bakıyorum 450TL yazıyor.Fatura detaylarında bu fatura gözükmüyor aylarda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wiwaxiaa


    quote:

    Orijinalden alıntı: kilecerme


    quote:

    Orijinalden alıntı: wiwaxiaa

    Ödemeniz gereken fatura 450TL dir yazıyor hahaha bide yuvarlamışlar hesabı.Çok şakacılar bunlar

    Söz sizdeden bir cevap yazayım şunlara o kadar aradılar curcuna ettiler fatura incelenecek vs diye.Bu muymuş inceleme sonucu ortaya çıkan tablo.İyi incelemişler 450ye tamamlanmış.Ödüyceksiniz derlerse bakalım öderiz kaymakamlık hakem heyetine gideriz.Artık numaramızı Turkcell den taşıma zamanı gelmiştir...

    Fatura detaylarında ne yazıyor acaba baktınız mı?


    Fatura detayları gözükmüyorki.Ödenmemiş faturanız var diyor bakıyorum 450TL yazıyor.Fatura detaylarında bu fatura gözükmüyor aylarda.

    O zaman 1-2 gün sonra bakın. Fatura kesildiği anda çıkmayabiliyor bazen detaylar




  • Dün Müşteri hizmetlerine attığım mailden sonra işi ciddiye aldılar yada işini doğru yapan birine denk geldik.Bugün ilk telefonla arandım fatura incelenmesi konusunda ilgili departmana bilgilerimin yollandığı konusunda.48 saat içinde aramazlarsa bize bildirin denildi.Kpadım 15dk sonra ilgili departmandan aradılar.Çözüm merkezindeki bayan arkadaş gayet ılımlı bir konuşma yaptı telefonda birlikte hesaplama yaptık benim daha önce teklif ettiğim ama müşteri hizmetlerinin teklif etmediği burdaki fusem arkadaşın söylediği şekilde teklifi önerdi bana ve sonuçta 450TL lik faturam 70TL ye düşürüldü.

    Bu durumda olan arkadaşlar var ise hakkınızı arayınız yılmadan mailler atınız telefonlarda konuşunuz.Gerekirse tavır koyunuz.İşleminiz tamamlanmadıysa gerek Kaymakamlıkta Tüketici sorunlarına durumu bildiriniz olmadı tüketici mahkemesi ve hatta gerekirse tazminat davası bile açınız...
  • Geçmiş olsun
  • Gecmis olsun. Diger operatorlerde boyle bir hata yapmis olsaydin kesinlikle odemek zorunda kalirdin.
  • olayın böyle büyümesinin nedeni günceli sorgulamandan kaynaklanıyor zaten

    fatura kesildikten sonra zaten dediğim teklifleri uyguluyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha
    Gecmis olsun. Diger operatorlerde boyle bir hata yapmis olsaydin kesinlikle odemek zorunda kalirdin.

    Hataya sebep olan turkcell ama :) herşeyi düzgün verse olmaz takla atlatarak veriyor millete adamın önceki faturaları normal gelirken bu faturada 450 tl oluyorsa turkcellin burda payı büyük oluyor ki zaten arkadaş baştan beri anlattı olayları.

    Buarada ilk başta dediğim şeyi yaptılar herhalde geçmişe yönelik paket tanımlayarak fatura miktarını düşürdüler sevindim sorunu düzelttirdiğine,geçmiş olsun.



    @fusem arkadaş itiraz etmese 450 tl yi ödeyecekti güncel gösterimi anlarım da faturası 450 tl çıkmış itiraz etmese alacak o parayı normal birşey değil yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeSiN -- 13 Kasım 2010; 16:21:07 >
  • Teşekkürler.

    @SeTha diğer operatörler hakkında çok bilgim yok fakat ama hukuk olayı var.Açarsın davayı alırsın paranı takır takır.

    @fusem günceli sorgulamam şarttı sonuçta bana bu fatura kesildi.Sesimi çıkarmasam paşa paşa ödettireceklerdi.10 müşteri hizmetlisiyle konuştum senin dediğin teklifleri ben onları teklif etti kabul etmediler.

    Neyse sorun çözüldü operatör değiştirmemede gerek kalmadı =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wiwaxiaa

    Dün Müşteri hizmetlerine attığım mailden sonra işi ciddiye aldılar yada işini doğru yapan birine denk geldik.Bugün ilk telefonla arandım fatura incelenmesi konusunda ilgili departmana bilgilerimin yollandığı konusunda.48 saat içinde aramazlarsa bize bildirin denildi.Kpadım 15dk sonra ilgili departmandan aradılar.Çözüm merkezindeki bayan arkadaş gayet ılımlı bir konuşma yaptı telefonda birlikte hesaplama yaptık benim daha önce teklif ettiğim ama müşteri hizmetlerinin teklif etmediği burdaki fusem arkadaşın söylediği şekilde teklifi önerdi bana ve sonuçta 450TL lik faturam 70TL ye düşürüldü.

    Bu durumda olan arkadaşlar var ise hakkınızı arayınız yılmadan mailler atınız telefonlarda konuşunuz.Gerekirse tavır koyunuz.İşleminiz tamamlanmadıysa gerek Kaymakamlıkta Tüketici sorunlarına durumu bildiriniz olmadı tüketici mahkemesi ve hatta gerekirse tazminat davası bile açınız...


    çözüm merkezindeki hanımların ses tonları ve yaklaşımı birbirine benziyor demek

    ben de 5 TL standart internet ücreti iadesi almıştım aynı şekilde.. senin 380tlnin yanında lafı olmaz ama




  • Teşekkürler CeSiN

    Evet hiçbirşeyi düzgün vermiyorlar belkide taktikleri budur.İlla her dk. takip edeceksin incik cinciğine araştırıcaksın bakacaksın.Örnek misal adamlar yeni gençtarife paketi çıkarmış tanıtım resmi alttaki gibi.Kampanya ayrıntılarına girip bakıyorsunuz bir madde var.
     Faturalı Genç TarifeYüksek Fatura İlginç Durum


    Aynen durum şu:
    Her yöne geçerli kısa mesaj 3000 SMS*

    Yanına yıldız koyduya herkes dikkat etti sanki.Yıldızın açıklamasıda ufak yazıyla altta.

    * 3000 SMS son 60 gün içinde numarasını taşıyan, yeni hat alan veya ödeme tipi değişikliği yapan bireysel faturalı gençler için geçerlidir.

    Eee resmindeki özellikleri taşımıyor bu paket =)

    Bu da bir kandırmacadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wiwaxiaa

    Teşekkürler.

    @SeTha diğer operatörler hakkında çok bilgim yok fakat ama hukuk olayı var.Açarsın davayı alırsın paranı takır takır.

    @fusem günceli sorgulamam şarttı sonuçta bana bu fatura kesildi.Sesimi çıkarmasam paşa paşa ödettireceklerdi.10 müşteri hizmetlisiyle konuştum senin dediğin teklifleri ben onları teklif etti kabul etmediler.

    Neyse sorun çözüldü operatör değiştirmemede gerek kalmadı =)


    dediğim gibi güncel tutara göre sana önerdiğim işlem yapılmıyor.

    ortada kesilmiş bir fatura olması lazım.
  • Ben size 2007 yılında Turkcell ile yaşadığım durumu yazayım.

    Annem anca 3310 kullanıyor diye telefonun yıllarca değiştirmedim. 3310 ile yazın yazlığa gitti ve 3 ay kadar orada kaldı. 3 ay boyunca faturalar netten ödeniyordu, bir ara hesaba bakayım dedim 3 ay boyunca minimum 400 lira fatura kesmişler. Aradım Turkcell'i baya konuştum yardımcıda oldular.

    Neyse 3 ay boyunca 3310 kullanan annem her gün düzenli olarak GPRS kullanımı yapmış. Bana dedikler ki birisi sim kartını alıp kullanmıştır. Neyse araştırıldı ve sim kartın 3310 dışında başka bir telefona takılmadığı ortaya çıktı. Sonra 3310 da wap var dendi ve telefonu Turkcell bayisine götürmem istendi, bayi bu telefon ile wap, gprs v.b. kullanımlar yapılamaz diye rapor hazırladı.

    Velhasıl ilk önce tüketici hakem heyetine başvurdum, onlar çözemeyince tüketici mahkemesine gittik. Turkcell kendini savundu ve data hareket bilgilerini getirdi, bilir kişi düzenlendi, telefon onlarda kaldı v.s. Toplam 1.5 yıl süren uğraşı sonunda 1000 lira gibi bir geri ödeme oldu. 3 fatura için 200 lira gibi bir para almış oldular.

    Boşu boşuna 1.5 yıl mahkeme ile uğraştım, haksız olduklarını bildikleri halde 1.5 yıl uğraştılar. Sağolsunlar Turkcell bayisindeki arkadaşlarda ve bazı çalışanlarda epey yardımcı olmaya çalıştılar ama bu işle ilgilenen arkadaşlar Nuh dedi Peygamber demediler.

    Hala Turkcell kullanıyorum, üzerimde bulunan hatlara şu an çeşitli hediye paketler tanımlı. Yaptıkları hataları buy şekilde telafi etmeye çalışıyorlar. Mahkemelik olmadan bu işi çözselerdi çok iyi olurdu.

    Benzer bir durumu da 2006 da Avea kamu tarifesinde yaşadım. Kamu içi sınırsız diye Kamu'dan Kamu'ya baya uzun görüşmeler yapıldı. Ancak fatura kesilirken Avea'dan Kamu'ya diye kesilmiş ve o zamanın parası ile 900 lira civarında bir fatura gelmişti. Baya uğraştım onunla da, tüketici hakem heyeti rakam bizi aşıyor diye mahkemeye sevk etmişti ama mahkeme Avea'yı haklı bulmuştu. Sebep olarak da bilir kişi kamu tarifesi yerine normal tarifeye geçtiğimizi öne sürmüştü ama gelen faturada bile kamu tarifesi yazıyordu. Sonuçta Avea'ya ödeme yaptım ve param boşa gitti.

    Şimdi o Avea gelse bana dese ki al sana her ay her yöne 500 saat bedava, yine kabul etmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pidgin

    Ben size 2007 yılında Turkcell ile yaşadığım durumu yazayım.

    Annem anca 3310 kullanıyor diye telefonun yıllarca değiştirmedim. 3310 ile yazın yazlığa gitti ve 3 ay kadar orada kaldı. 3 ay boyunca faturalar netten ödeniyordu, bir ara hesaba bakayım dedim 3 ay boyunca minimum 400 lira fatura kesmişler. Aradım Turkcell'i baya konuştum yardımcıda oldular.

    Neyse 3 ay boyunca 3310 kullanan annem her gün düzenli olarak GPRS kullanımı yapmış. Bana dedikler ki birisi sim kartını alıp kullanmıştır. Neyse araştırıldı ve sim kartın 3310 dışında başka bir telefona takılmadığı ortaya çıktı. Sonra 3310 da wap var dendi ve telefonu Turkcell bayisine götürmem istendi, bayi bu telefon ile wap, gprs v.b. kullanımlar yapılamaz diye rapor hazırladı.

    Velhasıl ilk önce tüketici hakem heyetine başvurdum, onlar çözemeyince tüketici mahkemesine gittik. Turkcell kendini savundu ve data hareket bilgilerini getirdi, bilir kişi düzenlendi, telefon onlarda kaldı v.s. Toplam 1.5 yıl süren uğraşı sonunda 1000 lira gibi bir geri ödeme oldu. 3 fatura için 200 lira gibi bir para almış oldular.

    Boşu boşuna 1.5 yıl mahkeme ile uğraştım, haksız olduklarını bildikleri halde 1.5 yıl uğraştılar. Sağolsunlar Turkcell bayisindeki arkadaşlarda ve bazı çalışanlarda epey yardımcı olmaya çalıştılar ama bu işle ilgilenen arkadaşlar Nuh dedi Peygamber demediler.

    Hala Turkcell kullanıyorum, üzerimde bulunan hatlara şu an çeşitli hediye paketler tanımlı. Yaptıkları hataları buy şekilde telafi etmeye çalışıyorlar. Mahkemelik olmadan bu işi çözselerdi çok iyi olurdu.

    Benzer bir durumu da 2006 da Avea kamu tarifesinde yaşadım. Kamu içi sınırsız diye Kamu'dan Kamu'ya baya uzun görüşmeler yapıldı. Ancak fatura kesilirken Avea'dan Kamu'ya diye kesilmiş ve o zamanın parası ile 900 lira civarında bir fatura gelmişti. Baya uğraştım onunla da, tüketici hakem heyeti rakam bizi aşıyor diye mahkemeye sevk etmişti ama mahkeme Avea'yı haklı bulmuştu. Sebep olarak da bilir kişi kamu tarifesi yerine normal tarifeye geçtiğimizi öne sürmüştü ama gelen faturada bile kamu tarifesi yazıyordu. Sonuçta Avea'ya ödeme yaptım ve param boşa gitti.

    Şimdi o Avea gelse bana dese ki al sana her ay her yöne 500 saat bedava, yine kabul etmem.


    Geçmiş olsun baya olaylar yaşamışsınız.

    Mahkemeye Faturadaki tarifeyide beyan ettiğiniz halde mi sizin aleyhinize sonuçladı?




  • inş bende sizin gibi haldebilirm siz ne dedinizde düştüler tam olarak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkuuu390 -- 14 Kasım 2010; 23:53:10 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.