Şimdi Ara

Faturalı Genç TarifeYüksek Fatura İlginç Durum (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
2.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • @wiwaxiaa Avea'dan bahsediyorsanız evet tarife beyan edildi. Fatura basıp getirdiler normal tarife diye. Sözde İnternet üzerinden Avea online işlem merkezinden Kamu tarifesini bırakıp normal tarifeye geçmişim. Kendilerini bu şekilde savundular ve işlem kaydı v.s. gösterdiler. Ben o zaman IP kaydı da istemiştim ama Telekom'da kayıtlar bulunamamıştı bilir kişide aleyhime sonuç çıkartmıştı.

    Avea'ya hakkımı helal etmiyorum. Benden aldıkları haksız paralar haram olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkuuu390

    inş bende sizin gibi haldebilirm siz ne dedinizde düştüler tam olarak


    Faturam kesildikten sonra mail attım musteri.hizmetleri@turkcell.com.tr idi sanırım.(Burdan mail atarak iletişime geçerseniz asıl ilgili departmanlarına ulaşıyor müşteri hizmetlerindeki gibi ezberletilmiş cümleler kullanmıyorlar.)

    Bayan arkadaşa 3 mü 5 sms sonrası tüm turkcellilerle mesajlaşmak bedava olduğunu sanıyordum ama bu bitmiş ben bilmiyordum 10. günde güncel faturama bakıp o şekilde öğrendiğimi söyledim.Oda müşteri memnuniyeti adına düşündüğünü ve birşeyler yapmaya çalışacağını söyledi.Kendileri teklif etti 3000 sms 23tl ye verelim kullanılan smsleri buna aktaralım diye kabul ettim.

    Faturanız kesildikten sonra atarsanız mail utkuuu390 sizinde sorununuz çözülür heralde.

    quote:

    Orijinalden alıntı: pidgin

    @wiwaxiaa Avea'dan bahsediyorsanız evet tarife beyan edildi. Fatura basıp getirdiler normal tarife diye. Sözde İnternet üzerinden Avea online işlem merkezinden Kamu tarifesini bırakıp normal tarifeye geçmişim. Kendilerini bu şekilde savundular ve işlem kaydı v.s. gösterdiler. Ben o zaman IP kaydı da istemiştim ama Telekom'da kayıtlar bulunamamıştı bilir kişide aleyhime sonuç çıkartmıştı.

    Avea'ya hakkımı helal etmiyorum. Benden aldıkları haksız paralar haram olsun.


    Geçmiş olsun pidgin.Umarım kimsenin başına bu tür haksızlıklar çıkmaz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pidgin

    Ben size 2007 yılında Turkcell ile yaşadığım durumu yazayım.

    Annem anca 3310 kullanıyor diye telefonun yıllarca değiştirmedim. 3310 ile yazın yazlığa gitti ve 3 ay kadar orada kaldı. 3 ay boyunca faturalar netten ödeniyordu, bir ara hesaba bakayım dedim 3 ay boyunca minimum 400 lira fatura kesmişler. Aradım Turkcell'i baya konuştum yardımcıda oldular.

    Neyse 3 ay boyunca 3310 kullanan annem her gün düzenli olarak GPRS kullanımı yapmış. Bana dedikler ki birisi sim kartını alıp kullanmıştır. Neyse araştırıldı ve sim kartın 3310 dışında başka bir telefona takılmadığı ortaya çıktı. Sonra 3310 da wap var dendi ve telefonu Turkcell bayisine götürmem istendi, bayi bu telefon ile wap, gprs v.b. kullanımlar yapılamaz diye rapor hazırladı.

    Velhasıl ilk önce tüketici hakem heyetine başvurdum, onlar çözemeyince tüketici mahkemesine gittik. Turkcell kendini savundu ve data hareket bilgilerini getirdi, bilir kişi düzenlendi, telefon onlarda kaldı v.s. Toplam 1.5 yıl süren uğraşı sonunda 1000 lira gibi bir geri ödeme oldu. 3 fatura için 200 lira gibi bir para almış oldular.

    Boşu boşuna 1.5 yıl mahkeme ile uğraştım, haksız olduklarını bildikleri halde 1.5 yıl uğraştılar. Sağolsunlar Turkcell bayisindeki arkadaşlarda ve bazı çalışanlarda epey yardımcı olmaya çalıştılar ama bu işle ilgilenen arkadaşlar Nuh dedi Peygamber demediler.

    Hala Turkcell kullanıyorum, üzerimde bulunan hatlara şu an çeşitli hediye paketler tanımlı. Yaptıkları hataları buy şekilde telafi etmeye çalışıyorlar. Mahkemelik olmadan bu işi çözselerdi çok iyi olurdu.

    Benzer bir durumu da 2006 da Avea kamu tarifesinde yaşadım. Kamu içi sınırsız diye Kamu'dan Kamu'ya baya uzun görüşmeler yapıldı. Ancak fatura kesilirken Avea'dan Kamu'ya diye kesilmiş ve o zamanın parası ile 900 lira civarında bir fatura gelmişti. Baya uğraştım onunla da, tüketici hakem heyeti rakam bizi aşıyor diye mahkemeye sevk etmişti ama mahkeme Avea'yı haklı bulmuştu. Sebep olarak da bilir kişi kamu tarifesi yerine normal tarifeye geçtiğimizi öne sürmüştü ama gelen faturada bile kamu tarifesi yazıyordu. Sonuçta Avea'ya ödeme yaptım ve param boşa gitti.

    Şimdi o Avea gelse bana dese ki al sana her ay her yöne 500 saat bedava, yine kabul etmem.


    2009 ocak ayında bende bu problemi yaşadım..kulladığım telefon ericsson R380 eski ilk çıkan dokunmatiklerden,faturam 50 tl gelmesi gerekirken 490 tl geldi..sebebide gprs kullanmışım iyide bu telefonda ben gprs kullanmadım ayarlarıda zaten yapılı değil dedim..bizde öyle görnüyor dediler..tüketici heyetine başvurdum telefonum bilirkişi tarafından incelendi ve beni haklı buldu ama turkcell elinde ki data kayıtlarını gösterdi..ve işin içinden sıyrıldı bende inat ettim o faturayı ödenmeyecek dedim ve 1 senedir ödemedim avukatta şuan..isterse milyarları bulsun ödemeyecem,zaten adıma bişey yok gelip neyimi alabilirler ki




  • Orijinalden alıntı: wiwaxiaa


    Orijinalden alıntı: utkuuu390

    inş bende sizin gibi haldebilirm siz ne dedinizde düştüler tam olarak


    Faturam kesildikten sonra mail attım musteri.hizmetleri@turkcell.com.tr idi sanırım.(Burdan mail atarak iletişime geçerseniz asıl ilgili departmanlarına ulaşıyor müşteri hizmetlerindeki gibi ezberletilmiş cümleler kullanmıyorlar.)

    Bayan arkadaşa 3 mü 5 sms sonrası tüm turkcellilerle mesajlaşmak bedava olduğunu sanıyordum ama bu bitmiş ben bilmiyordum 10. günde güncel faturama bakıp o şekilde öğrendiğimi söyledim.Oda müşteri memnuniyeti adına düşündüğünü ve birşeyler yapmaya çalışacağını söyledi.Kendileri teklif etti 3000 sms 23tl ye verelim kullanılan smsleri buna aktaralım diye kabul ettim.

    Faturanız kesildikten sonra atarsanız mail utkuuu390 sizinde sorununuz çözülür heralde.

    Teşekkrler




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.