Şimdi Ara

Ferrari Enzo yu bırakın, Türkiye de Ferrari FXX var ! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
108
Cevap
0
Favori
12.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nasıl olabiliyor bu ya, türkiye olduğundan nasıl emin olabiliyorsunuz, almanyadır diyecem, clio symbolün ne işi var almanya da.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aBaBaDaN

    Bu ne yav.Süremediğim araba neme laım.Olsun şöle bi bmw 5 serisi benim için bundan daha iyi


    doğru dıosun hocam valla alsamda içime sinmezki kullanamadıktan sora gezemedıkten sora ...
  • bizim ülkede neler varmis be
  • daha garajdan bıle cıkaramadılar , türkiyedeki hangi yolda gider bu merak ettim

    altına tahta koya koyamı gezicekler

    yalnız bu arabayı garajdan deıl hangar gıbı bıyerden cıkartıyolar.Yada bı gemıden Kontenyr ıcınden flan bana ole geldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fletch -- 13 Şubat 2007; 14:30:28 >
  • o nasıl bir motor sesidir sanki uçak çalışıyor

    sümbül le ferrari aynı sokakta
  • bu arabaya 2 milyon dolardan fazla para verecek babalar da var demek ülkede,vay be... güler misin, ağlar mısın şu hale?
  • sanayii işi olabilir...

    deilse bile..

    fxx olsa ne olur adam daha garajdan çıkarmak için 10 kişi filan kullanıyo artık yolda giderken yada kasisten geçerken tabii geçebilirse artık bi 50 kişi filan çağırır..




  • gel gel serbest gel hooooppp yazık ediyorlar böyle arabaya adamın onu alabilecek parası varsa yaptırsın guzel bir garaj.
  • bu otomobilin yeri pistlerdir yaw

     Ferrari Enzo yu bırakın, Türkiye de Ferrari FXX var !

     Ferrari Enzo yu bırakın, Türkiye de Ferrari FXX var !

     Ferrari Enzo yu bırakın, Türkiye de Ferrari FXX var !

     Ferrari Enzo yu bırakın, Türkiye de Ferrari FXX var !

     Ferrari Enzo yu bırakın, Türkiye de Ferrari FXX var !

     Ferrari Enzo yu bırakın, Türkiye de Ferrari FXX var !




  • bu araç trafiye çıkamıyor yani plaka alma ihtimali yok

    pistlerde yarışabileceyi bir klasman yok diye biliyorum tamamen zevk arabası o para verilirmi bilmiyorum normal enzoyu tercih ederdim ama adam fxx aalbildiyine göre enzosu haydi haydi vardır
  • bizde bizim FXX i nasıl dışarı çıkarıcaz diye kara kara düşünüyorduk meğersem tahta işe yarıyormuş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    normal enzoyu tercih ederdim


    Güzelll

    normal ve enzo kelimesi pek uyuşmadı ama
  • ya yazıktır gunahtr yaa izlerken benim icim gitti.. oldum dirildim yaa! yakışmıyo bizm ulkemize,ulkemiz insanına bu arabalar ben koptm mesela orda onunde trilyonluk araba war adam "serbe gel gel gel hoop deymedi yok deymedi" fln..
    trajikomik
  • bunuda ferrari ye yollayalım belkı bıze ozel tahta yollar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cyber-shot

    gel gel serbest gel hooooppp yazık ediyorlar böyle arabaya adamın onu alabilecek parası varsa yaptırsın guzel bir garaj.



    adam dikkat çekmek istemiyodur belki servet sahipleri reklam yapmazmış zaten apra sahipleri reklam yaparmış
  • Bir arkadaş "Sanayi işi, çakma bu.." falan demişte; eğer bizim sanayi böyle iş çıkartıyorsa bu haliyle 100bin YTL verecek çok adam çıkar, bence çakma falan değil.. Bildiğin Ferrari bu...

    Birisi araç çıkarken, "Benim araba daha iyi lan bundan... hehh.hhihieheee.. " geyiği yapıyo yanındakine..

    Bir de çıkarırken adamlar marşpiyellere bakıyorlar daha garajdan çıkma eşiğini inecek diye.. Yola çıkabilme ihtimali çok düşük görünüyor..

    Clio'nun plakayı tespit etmeyi çalıştım hangi ilde diye ama olmadı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reason -- 12 Şubat 2007; 18:41:30 >
  • Çakma olamaz bencede mantıklı düşününce .. Yakın zamanda fuar falan varmı dıyecegımde vıdeo eskı ıse geçmiş fuarlarda fxx goren varmıdır acaba ? Yakın zamanda kokusu çıkar.. Ayrıca araç hakkında detaylı bilgi için :
    Ferrari gerçek anlamda yenilikçi bir tasarım sürecinin ardından FXX modelini ortaya çıkardı. Tutkulu müşterilere yönelik başlatılan projenin sonucunda araç Maranello’da yaratılmış olan en gelişkin GT olarak lanse ediliyor. Bu çok özel proje markanın ‘Enzo’ modelinin pistlere uyarlanmış versiyonu olarak tanımlanabilir. FXX’in geliştirmesi sürecinde Michael Schumacher ve Rubens Barrichello başta olmak üzere Ferrari’nin profesyonel test sürücüleri projede aktif olarak rol aldılar...
    FXX, Ferrari’nin pistlerde ve yollarda boy gösteren üstün nitelikli makinelerinin yıllardır birikim halinde ortaya çıkarttığı o eşsiz ‘know-how’unun bir meyvesi... Kafes yapısı ve şasisi geleceğin süper Ferrari modellerine referans olacakmış gibi duruyor. Her koşulda emsalsiz bir performans gösteren araç buna rağmen sadece pistler için üretildi. Araç Ferrari’nin pist araçlarına yönelik yürüttüğü araştırma ve geliştirme programlarının dayanak noktası olarak da gösterilebilir. Şu anda çok özel ve kalifiye Ferrari müşterilerinden ve firmanın kendi özel pist pilotlarından oluşan bir takım halen bu otomobili test etme uğraşı içerisindeler...
    FXX, 6262 cc hacmindeki bir V12 ile hayat buluyor. Bu ünite 8500 d/d’de ürettiği 800 HP’lik muazzam güç ile dikkat çekiyor. F1 şanzımanı ile donatılan otomobilde vites değiştirme aralığı 100 ms’nin altına çekilmiş. Otomobilin aerodinamik tasarımı tamamen yenilikçi bir özellik gösteriyor. Bu özel tasarım sayesinde aracın yere basma kuvveti yüzde 40’a varan oranda bir artış göstermiş. Bridgestone ortaklığı çerçevesinde 19 inçlik slik lastiklerle donatılan araç kompozit seramik malzemeden üretilmiş disk frenlerle durduruluyor. Bu noktada aşırı ısınma problemi yaşanması üzerine Brembo tarafından özel olarak geliştirilen bir disk soğutma sistemi de FXX’e dahil edilmiş.
    FXX’in geliştirilmesi sürecinde son teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanılmış. Otomobilin dikkat çeken bir başka özelliği de sofistike ‘telemetry’ sistemi... Bu gelişkin program sayesinde aynı anda otomobilin tam 39 farklı sürüş dinamiği hakkında bilgi alınabiliyor. Ayrıca sistem sürücüye sunulan bu bilgileri isteğe bağlı olarak hafızasına da alabiliyor ve daha sonra iletebiliyor. Bu sayede geliştirilmesine sürekli devam edilen bu otomobil hakkında toplanan veriler bir merkezde analize tabi tutulacak ve aracın iyileştirilmesi sürecinde önemli adımlar daha hızlıca atılmış olacak.
    Tüm bu benzersiz ayrıntılarla süslenmiş test sürecinde her bir araç istek doğrultusunda ya müşteride kalacak, ya da özel aktarım ve taşıma programları sayesinde ilgili şehirlere ulaştırılacak. Ayrıca aracın kendine özgü sürüş karakteristiği ve diğer ayrıntılar için her bir müşteri belli bir eğitim sürecinden geçirilecek. Koltuklar, direksiyon ve pedallar da sürücüye göre özel olarak monte edilecek.
    Tüm testler sona erdiğinde ve müşteri talepleri değerlendirmesi de nihayete erdiğinde ilk FXX’ler yarış parkurlarında boy göstermeye başlayacak. Ardında da ürünün piyasaya sürülmesi bekleniyor. Bu sürecin bu yılın sonunu bulacağına kesin gözüyle bakılırken; bu zevk için ödenmesi gereken bedelin 1.5 milyon avroyu bulması bekleniyor.


    Teknik Özellikler
    Motor: 65 derecelik alüminyum V12
    Motor hacmi: 6262 cc
    Maks. Güç: 800 HP – 8500 d/d
    Uzunluk: 4702 mm
    Genişlik: 2035 mm
    Yükseklik: 1147 mm
    Şanzıman: 6 ileri vitesli yarı otomatik

    Ek:

    Ayrıca Tahmınım odurki Fermas ta sergilenmek için getirilmiş olma ihtimali çok yüksek şakabiyana cidden kullanılmaz bu anca Autodrom da uyelıgın varsa ayrıca bırde garaj kıralaman gerekır falan...
    YouTube Profılınde cektıgı farklı bır vıdeo yu ızledım motorsıklet tanıtıyor . Zannedıyorsam orası Villa Levent. 4.Leventte.. Bu bılgıler dogrultusunda o aracın bır galerı yada showroom unıtesı oldugu ıhtımalı netlık kazanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf -- 12 Şubat 2007; 19:09:58 >




  • Bu tür araçlar genelde etiler civarında büyük villaların garajlarında hiç çıkarılmamak yada sadece uygun günlerde çıkarılmak üzere saklanıyo bu tarz koleksiyoncular sadece otomobilin ellerinde bulunmasıyla ilgileniyolar bir picasso tablosu gibi bunu gelecek nesillere saklamak istiyolar yani onlar için bu arabayı kullanıcak yolun olmaması pek önemli değil zaten amaç farklı...
  • Bahsettiğin koleksiyondan bulundugum bölgedede var. Adamların Ferrarıye verdıgı para pekte dokunmuyor adamın 1 haftalık duran faizi dir herhalde. Keşke allah banada boyle bır koleksıyon yapabılme sansı verseydı dıyecegımde allah bılır ısını ..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    Bahsettiğin koleksiyondan bulundugum bölgedede var. Adamların Ferrarıye verdıgı para pekte dokunmuyor adamın 1 haftalık duran faizi dir herhalde. Keşke allah banada boyle bır koleksıyon yapabılme sansı verseydı dıyecegımde allah bılır ısını ..




    Benimde en büyük hayalimdir avrupa klasiklerinin koleksiyonun yapmak...

    Bu iş için gerçekten meraklı olmak lazım iş paradada bitmiyoki bi kere çekiliş yapılıyo bu tarz araçlar için 100 tane talep var diyelim araç 30 tane üretiliyo birazda şans işi yoksa etiler clk-gtr dolardı




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.