CEO Benedetto Vigna Torino'daki İtalyan Teknoloji Haftası'nda konuştu
Ayrıca Ferrari'nin bu iddialı projede tamamen doğru yolda olduğunu ve bunu gerçekleştirmek için bazı sıra dışı ortaklarla işbirliği yapacağını belirtti. Ferrari'nin elektrikli süper otomobilinin piyasaya sürülmesi, lüks otomobil sektörünün emisyonları azaltmaya çalıştığı ve elektrikli araçlara olan talebin yavaşladığı bir dönemde gerçekleşiyor.
Çin'in pil hücresi üretimindeki hakimiyeti, daha temiz modellere doğru gidişi daha da zorlaştırıyor. Şirketin CEO'su Benedetto Vigna, 2021'de şirkete katıldığından beri Ferrari'nin elektrifikasyona doğru ilerlemesinde önemli rol oynadı. Ferrari'nin EV sektörüne biraz geç girmesine rağmen temkinli yaklaşımı işe yarayabilir.
Avrupa'da elektrikli araç satışlarının yavaşlaması nedeniyle Stellantis NV ve Volkswagen AG gibi otomobil üreticileri batarya projelerinde ya küçülme ya da vites değiştirme kararı alıyor. Öte yandan Mercedes-Benz Group AG, başlangıçta düşünülenden daha uzun bir süre geleneksel otomobil satma taahhüdünde bulundu.
Benim için Ferrari; 250 GTO, Testarossa, F40, F50, Enzo, LaFerrari, SF90 Stradale, 360 Modena, F430 Scuderia'dır. Gerçek Ferrari bunlardır elektrikli işine Ferrari hiç girmemeli boşuna risk alıyorlar markanın itibarını da ayaklar altına alıyorlar. Ferrari'yi halka açarak zaten en büyük hatayı yaptılar Ferrari halka hiç açılmamalıydı