Şimdi Ara

Ferrari Purosangue ortalığı karıştırdı: Kuyruk iki yıla uzayınca sipariş alımı durduruldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ferrari Purosangue ortalığı karıştırdı: Kuyruk iki yıla uzayınca sipariş alımı durduruldu



    Ferrari, Eylül ayının ortalarında Purosangue (İtalyanca'da safkan) ile crossover segmentine giriş yapmıştı. İtalyan şirketin V12 motora sahip ilk SUV modeli bir anda pazarın gözdesi haline gelirken deyim yerindeyse "yok satmaya" başladı.



    Ayrıca Bkz.2023 Ferrari Purosangue crossover tanıtıldı: Dört kapı, dört koltuk, V12 motor



    Sipariş sürecinin başlamasından sadece birkaç gün sonra pazarlama müdürü Enrico Galliera, müşteri akını nedeniyle satışların askıya alınabileceğini söylemişti ve öyle de oldu. Henüz üretime bile girmeyen otomobil için iki yıllık bir bekleme listesi oluştu.



    Ferrari Purosangue ortalığı karıştırdı: Kuyruk iki yıla uzayınca sipariş alımı durduruldu



    Sınırlı sayıda üretilecek



    Ferrari, rakiplerinin aksine Purosangue'nin özel imajını korumak için sınırlı sayıda üretileceğini duyurdu. Yönetim kesin rakam vermedi ancak aracın, markanın toplam satışların yüzde 20'sinden fazlasını oluşturmayacağı belirtildi.



    Ferrari Purosangue ortalığı karıştırdı: Kuyruk iki yıla uzayınca sipariş alımı durduruldu



    Sonuç olarak, Ferrari lansmandan bu yana sadece iki buçuk ay içinde önümüzdeki iki yıl için sipariş toplamayı başardı. Otomobilin fiyat etiketi 400 bin dolar civarında. Purosangue'nin üretiminin bu yıl bitmeden başlaması ve müşterilere ilk teslimatların 2023'ün ikinci çeyreğinde yapılması bekleniyor.




    Kaynak:https://www.motor1.com/photo/6843165/2023-ferrari-purosangue-exterior-rear-quarter/







  • elektrikli arabada yolun başındayız, verimlilik içten yanmalı motorlarda 1900lerin başında nasıldı şimdi nasıl, arada dağlar kadar fark var, illaki verimlilik yıllar geçtikçe kademeli olarak artacaktır.

    Üst seviye, yani kar marjı yüksek hızlı araçlar satarak hem kar hemde ''vay'' be dedirtip insanlara elektrikli araçları kabullendirmek mantıklı bir iş, her daim çok enerji tüketen lüks araçlar olacaktır fakat zoe gibi ekonomi amaçlı modellerin yaygınlaşacağını düşünüyor sektör.


    petrolün azalmasına hazırlık, evet küresel apta elektriğe olan talep sürekli artıyor bu da fiyatları arttıracaktır fakat petrolün bitince para ile de satın alınamayacak.


    petrolden sadece araç sahipleri değil ekmeğin fiyatı bile etkileniyor, gelecekte ise elektrikten etkilenecek. gelişmiş ülkelerde yenilenebilir enerjiye ve bu sistemlerin verimliliğinin gelişmesi konusuna kafa yoruyor, yatırım yapıyorlar.

  • Ee hani karbon ayak izi, cereyanlı otomobil falan :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Denorath kullanıcısına yanıt
    Ceryanlı otomobilin ceryanını üretirken salınan karbon ayak izleri benzinlinden aşağı kalır yanı yok gibi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • isakoc kullanıcısına yanıt
    Aynı fikirdeyim 👍🏻

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • isakoc kullanıcısına yanıt
    + Lityum ve kobalt gibi madenleri işletirken sürecin ne kadar çevreci olduğu malum. Ömrünü tamamlamış pillerin geri dönüşümü ise ayrı bir mesele.

  • Bir devlet üniversitesinde doçent olarak çalışan Dr. Osman hocamızın da zenginler hakkında söylediği gibi, büyük çoğunluğu ne karbon ayak izine, ne atmosfere bakar. Olmayan arabaya 400 bin dolar ön sipariş verebilenlerden ne bekleyeceksiniz ki?

    Bunlar iklim koruma toplantısına bile jet uçaklarıyla gidip dönüyorlar ki en çok salınım yapan jetler.

  • türklere 40 milyon türkiş lira

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • marka nedir, nasıl yönetilir, değer nasıl yaratılır adlı güzel bir çalışma...

  • isakoc kullanıcısına yanıt
    bunu hesaplayanlar oldu, yinede elektrikli daha az zarar veriyor çevreye.

  • Elektriğe çok bağımlı oldukça elektrik fiyatları baya artmaya başladı. Petrolden sadece araç sahipleri etkileniyordu. Ama elektrik fiyatları arttıkça arabayla alakası olan olmayan herkes bu fiyat artışlarından etkilenecek. Etki çarpan hesaba katıldığında bence şuan hala çevreci enerji daha fazla çevre düşmanı. Tek çözüm şu olur elektrikte. Elektrik kullanan makinaların aynı performansı yarı ve daha az miktarda elektrik kullanarak verirse o zaman avantaj sağlar.

    Gün geçtikçe performans için hep daha fazla elektrik tüketen ürünler yapıyorlar. Bu da bağımlığı daha da artırıyor. Örneğin 2000’lerin PC’lerinde tüm kasa 60-70 Watt güç tüketirken şimdi sadece ekran kartları 300 Watt üzerinde güç istiyor. Üst segment ekran kartları neredeyse eski elektrikli sobalarla yarışacak seviyeye geldi. Al evde ısıtıcı olarak kullan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isakoc -- 30 Kasım 2022; 10:12:45 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • isakoc kullanıcısına yanıt

    elektrikli arabada yolun başındayız, verimlilik içten yanmalı motorlarda 1900lerin başında nasıldı şimdi nasıl, arada dağlar kadar fark var, illaki verimlilik yıllar geçtikçe kademeli olarak artacaktır.

    Üst seviye, yani kar marjı yüksek hızlı araçlar satarak hem kar hemde ''vay'' be dedirtip insanlara elektrikli araçları kabullendirmek mantıklı bir iş, her daim çok enerji tüketen lüks araçlar olacaktır fakat zoe gibi ekonomi amaçlı modellerin yaygınlaşacağını düşünüyor sektör.


    petrolün azalmasına hazırlık, evet küresel apta elektriğe olan talep sürekli artıyor bu da fiyatları arttıracaktır fakat petrolün bitince para ile de satın alınamayacak.


    petrolden sadece araç sahipleri değil ekmeğin fiyatı bile etkileniyor, gelecekte ise elektrikten etkilenecek. gelişmiş ülkelerde yenilenebilir enerjiye ve bu sistemlerin verimliliğinin gelişmesi konusuna kafa yoruyor, yatırım yapıyorlar.





  • Spider_hip kullanıcısına yanıt

    Buna katılıyorum, karbon salınımı önlemleri düşük gelirliler için var. Karbon salınımı konusunda o kadar dürüstlerse özel jet ve yatlar yasaklansın.

    Tek kişinin keyfi için doğaya tonlarca karbon salınıyor. Adam keyfi için yatına 600 ton yakıt alıp bunu doğaya salıyor, kimbilir yüzlerce binlerce kişinin arabasına eşit.

  • Avrupa ülkelerinde yaşayan birinin bu arabayı alabilme ihtimali benim Türkiye’de Clio alabilme ihtimalimden daha fazla…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-veritas -- 30 Kasım 2022; 11:22:32 >
  • Porsche Cayenne çıktığı zaman büyük eleştiri oklarının hedefi olmuştu. Keza Lamborghini Urus'ta öyle. Sonrasında Cayenne Porsche'nin Urus'ta Lamborghini'nin satışlarını 2-3'e katlayınca tüm eleştiriler bitti. Lambo'nun Urus ile yaptığını şimdilerde Ferrari Purosangue ile yapıyor

  • Spider_hip kullanıcısına yanıt

    Onlar sadece kendi keyfine bakar.

  • isakoc kullanıcısına yanıt

    Aşağı kalır yanı var knk. 80.000 km sonra elektrikli araçlar fosillerden daha az toxic üretmiş oluyor. Hem, petrol üretilirken ve işlenirken de su buharı salınmıyor atmosfere

  • isakoc kullanıcısına yanıt

    Nükleerle üretiliyorsa karbon izi sıfır.


    Bizim gibi ithal kömürle üretiliyorsa çevre faciası, ekstra afet..

  • Büyük bir Ferrari hayranıyım ama kesinlikle şu otomobilin(?) Ferrari ruhuna yakışmadığını düşünüyorum. Sırf Urus'a rakip olsun diye çıkarmışlar gibi geliyor ama Urus bundan daha yakışıklı ve daha iç-dış tasarımı güzel.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırseverin birisi askıya bıraksın alalım

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.