Şimdi Ara

Fiat Egea 1.3 Multijet 2 Sorunları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
1
Favori
17.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    2-3 dakika rölantide beklemenin hiçbir faydası yok. Araç hareket halinde daha kolay ısınır. İkaz ışıkları söndükten sonra marşa basılır kemer takılıp yola çıkılır, 15 saniye yeterli.

    Motor ısınmadan yüksek devirlere çıkılmamalı, burası kritik.
    Valla 3,5 sene Dizel araç kullandım kardeşim daha yeni sattım, 2-3 Dakika rölantide beklediğiniz zaman araç daha rahatlamış halde oluyor. Defalarca denedim, ayrıca 2-3 dakika rölantide beklediğiniz aman ne kaybedersiniz??? 10 Kuruş fazla mazot mu???
    iniz???
  • Geçen ay yağ bakımını yaptırdığımda dışarıda yaptırdım yağı kendim aldım yağı koydular bakımını yaptılar daha sonrasında bakım ışığını söndürmek için cihaza bağladıklarında aracın obd sinden gelen ekrandaki veride gördüğüm yağın kalitesi %51 değeri kafamı kurcaladı acaba aldığım yağ eski üretim bir yağmıydı ?
  • HkanK03 kullanıcısına yanıt
    Hepimiz bu konuyu bekliyormuşuz :) 2. Sorun bende de var , araç soğukken sanki Çek bırak yapıyor ama ısınınca geçiyor. Şöför kapısının bitişindeki havalandırma ızgarasının oradan trim sesi geliyor arada, harici diğer sorunlar aracımda yok .60 binde 2.el olarak satın aldım,su an 68 binde . Aracım servis bakımlı .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gaz kesme olayına kimse henüz cevap vermedi hocam acaba dyorum dpf mi ama ışığı yanmadı gerçi benim easy paket onda o ışık varmı bilmiyorum. Yada başka sorunmu var ama sizdede olunca normal gibi geliyor. Araç kendine gelsin diye en az haftada 1 gün motor ideal çalışma ısısına geldiğinde 2 bin ila 3 bin devir ağırlıklı 3 bin devir arasında yol boşkan akşam vakti anadolu avrupa daha sonrasında bir daha anadolu yakası yapıyorum. (Dudullu-Mecidiyeköy)
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Ben Ağrıdayım Havalar bu ara + dereceleri görmüyor. İşin garibi bu durum bakımdan sonraya denk geldi. Havaların soğuması da denk gelince anlayamadım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • HkanK03 kullanıcısına yanıt
    Tabi hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rubelhizb kullanıcısına yanıt
    Titreşim ve bazı gariplikler var tabi ama sonuçta bu multijet motorlar için çok dayanıklı diyorlar hocam. Benim ilk dizel deneyimim hatta ilk multijet deneyimimde denebilir. Egealardaki değişen turbo sayesinde bence en verilmi 1.3 Mjet serisi egeadaki olmuş kendi deneyimlerimle. Ne versen yakar dedikleri olay tüm mulijetler içinmi acaba yoksa eskiler mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HkanK03 -- 7 Ocak 2020; 13:51:15 >
  • HkanK03 kullanıcısına yanıt
    Valla hocam ne versen yakacağını sanmıyorum. Bi yandan dpf bi yandan enjektörler derken motor sağlam olsa nolur. Zaten kötü yakıt alırsanız ilk gidecek şey motor değil bunlar. Bunlar da bi 15.000 lira tutar. Benim de ilk dizel aracım ve özellikle en sesli dizel motoru kullanıyor olmak rahatsız ediyor. Bi fransız veya alman dizellerine göre bariz sesli motor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aracım 80.000 KM de bu dpf belası ne zaman başıma gelecek çok merak ediyorum. Enjektörlerden hiç bir fikrim yok zaten. Hocam zahmet olmazsa dpf tıkantığında ve enjktör arızası olduğunda ne gibi belirtilerle başlar bilginiz varsa paylaşırsanız hepimiz faydalanmış oluruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HkanK03 -- 7 Ocak 2020; 13:56:52 >
  • HkanK03 kullanıcısına yanıt
    Benimde easy, son bakımda carbon cleanda yapıldı ama arada motor soğukken hissediyorum . Bence normal bir durum .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HkanK03 kullanıcısına yanıt
    Araç sık sık dpf lambası yakacak ve rejenerasyon başlayacak. Senden sık sık motoru temizleme işlemi bitene kadar durdurmamanı isteyecek. Ya da yola çıkıp 3. Vites 3.000 devir civarı bir süre kullanacaksın. Bunların yaşanmasını önlemek için iyi yakıt almaya özen gösterin(kötü yakıt daha çok kurum biriktirir) ve ekonomi olsun diye sürekli aracı 2000 devirden düşük kullanmayın. Arada bir devir çevirin 3000 devir üstünde seyredin birikmiş kurumlar yansın. Ve araca her 20 binde bir carbon clean uygulaması yaptırın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rubelhizb kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HkanK03

    Bir arabanın ruhu olsa bu kadar insan gibi davranamazdı hergün farklı bir karakterle karşılıyor beni bakalım daha neler görücez
    Hocam arabadan memnun musun? Genel olarak sürerken keyif alıyormusun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HkanK03

    Aracım 80.000 KM de bu dpf belası ne zaman başıma gelecek çok merak ediyorum. Enjektörlerden hiç bir fikrim yok zaten. Hocam zahmet olmazsa dpf tıkantığında ve enjktör arızası olduğunda ne gibi belirtilerle başlar bilginiz varsa paylaşırsanız hepimiz faydalanmış oluruz.
    Hocam bildiğim kadarıyla dizelde çokomelli problemler direk şaak diye karşınıza çıkıp egzozdan araya bi 3-4 bin sıkıştı dumanını görüyorsunuz. Benzin gibi paranoyak etmiyor kablosuydu soketi bucisi derken motor ustası olmuyorsun kafan rahat olsun.

    DPF konusunda da devlet şu emisyon hileli tdi motorlara bir yaptırım getirirse yenisini alırım. Ama nox fabrikası gibi emisyonları olan tdi motorlar piyasada cirit attığı sürece dpf mpf almam iptal eder etmişkende yazılımı basar geçerim. O DPF SCR gibi sistemleri almamızı beklemeden evvel hileli arabalara el atsınlar.

    Bu ülkede en çevreci ben bile bu hale geldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Valla hocam ben memnunum aracımdan yukarıda yazdığım sorunlar harici bir problem yaşamıyorum sürmesi keyifli mi dersen benimki en boşu temiz bakarım dikkat ederim ama ihtiyaç karşılıyor diyelim ama sedanlarda lounge plus veya hb lerdeki sport, s design paketleri mutlaka daha fazla keyif verecektir.Türkiye şartlarında alınabilesi araçtır. Tavsiye ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    2-3 dakika rölantide beklemenin hiçbir faydası yok. Araç hareket halinde daha kolay ısınır. İkaz ışıkları söndükten sonra marşa basılır kemer takılıp yola çıkılır, 15 saniye yeterli.

    Motor ısınmadan yüksek devirlere çıkılmamalı, burası kritik.
    Kia bayisindeki bir araçta ve farklı model araçlarda aşağıdaki gibi uyarılar görmüştüm.

    Fiat Egea 1.3 Multijet 2 Sorunları




  • Kesinlikle katılıyorum hocam önce o pislikleri temizlesinden ondan sonra bizim araçlara el atsınlar.
  • Antalya kullanıcısına yanıt
    Bende bunu genelde kore gruplarında görmüştüm hocam. Uyulursa mutlaka faydası vardır o kadar mühendis ar-ge ekip ve çalışmları sonucundada bu yazıya ihtiyaç varsa demekki yapılması doğrudur. Herkeste problem çıkıcak diye bir şey yok ama tedbirsizlik en kötüsüdür.
  • HkanK03 kullanıcısına yanıt
    beklemeyin diyenler de mühendis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gramatik

    beklemeyin diyenler de mühendis
    Hocam evet" Bekleme diyenler de mühendis" sen sakın bekleme, rölantide 2-3 dakika beklersen aracın en az 10 kuruş yakıt tüketecektir, ne gerek var ??? Aracını her gün kullanıyorsan, günde 10 kuruştan ayda 3 TL kar edersin, Yılda da 36 TL kar elde edersin, sonra bu elde ettiğin kar la 5 Yıldızlı otellerde paşalar gibi tatil yaparsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tefennili -- 9 Ocak 2020; 14:8:58 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.