Şimdi Ara

FIAT EGEA HB 1.4 T-Jet 120 HP (TEST)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
11.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Fiat Egea HB'nin bayideki ön incelemesinden sonra, detaylı testini de gerçekleştirdik. Testte kullandığımız araç Egea 1.4 T-Jet 120 beygir 215 nm torka sahip manuel vitesli model oldu. Egea HB almayı düşünenlere fikir verebileceğine inadığımız bu videoyu ekliyorum. Teşekkürler...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzcaa -- 24 Haziran 2016; 21:31:50 >







  • Bu arabanın üretimi Türkiye'de değil de farklı bir yerde üretilseydi, millet öve öve bitiremezdi. Tabii ki girmedi EUNCAP'a ama bu fiyata gerçekten bu arabadaki özellikler çok iyi. İleri ki zamanlarda EUNCAP'a gireceğini düşünüyorum ben. Yani tasarım arıyorsunuz tasarım var. Performans arıyorsunuz performans var. İç hacim arıyorsunuz, iç hacim var.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    FIAT Egea HB 1.4 T-Jet 120 HP (TEST)

    FIAT Egea'nın performans odaklı versiyonu olan Egea HB 1.4 T-Jet 120 HP, güçlü motoru ve sportif tasarımıyla dikkat çekiyor.

    Egea 1.4 T-Jet, 120 beygir güç ve 215 Nm tork üreten 1,4 litrelik turboşarjlı bir motora sahip. Bu motor sayesinde araç, 0-100 km/s hızlanmasını 9,4 saniyede tamamlıyor ve 200 km/s'lik bir maksimum hıza ulaşıyor.

    Egea 1.4 T-Jet'in sportif karakteri, 17 inçlik alaşım jantlar, agresif ön tampon ve difüzör gibi dış tasarım öğeleriyle vurgulanıyor. İç mekanda ise sportif koltuklar, deri direksiyon ve alüminyum pedallar bulunuyor.

    Egea 1.4 T-Jet'in neden üretilmediğine dair resmi bir açıklama yapılmadı. Ancak bazı kaynaklar, emisyon normlarının sıkılaşması ve artan maliyetler gibi faktörlerin üretimine son verilmesine yol açtığını öne sürüyor.

    Egea 1.4 T-Jet, güçlü motoru, sportif tasarımı ve keyifli sürüş deneyimiyle kullanıcılarından olumlu yorumlar alıyor. Araç, günlük kullanım için uygun olduğu kadar performans tutkunlarına da hitap ediyor.

    Eğer performans odaklı bir hatchback arıyorsanız, FIAT Egea HB 1.4 T-Jet 120 HP kesinlikle değerlendirmen gereken bir seçenek.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Emeginize saglik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emeğinize sağlık.Sanırım yeni bir oluşum kanal ama şimdiden izlenmeler oldukça yüksek tebrikler.
  • Bu arabanın üretimi Türkiye'de değil de farklı bir yerde üretilseydi, millet öve öve bitiremezdi. Tabii ki girmedi EUNCAP'a ama bu fiyata gerçekten bu arabadaki özellikler çok iyi. İleri ki zamanlarda EUNCAP'a gireceğini düşünüyorum ben. Yani tasarım arıyorsunuz tasarım var. Performans arıyorsunuz performans var. İç hacim arıyorsunuz, iç hacim var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkayjan

    Bu arabanın üretimi Türkiye'de değil de farklı bir yerde üretilseydi, millet öve öve bitiremezdi. Tabii ki girmedi EUNCAP'a ama bu fiyata gerçekten bu arabadaki özellikler çok iyi. İleri ki zamanlarda EUNCAP'a gireceğini düşünüyorum ben. Yani tasarım arıyorsunuz tasarım var. Performans arıyorsunuz performans var. İç hacim arıyorsunuz, iç hacim var.

    tangır tungur kapanan teneke kapıları var. ne ncapı?
  • Yanlışım varsa düzeltin, testte sedanda arka tekerler kampana demişsiniz ama, lounge donanımda arka frenler disk diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkayjan

    Bu arabanın üretimi Türkiye'de değil de farklı bir yerde üretilseydi, millet öve öve bitiremezdi. Tabii ki girmedi EUNCAP'a ama bu fiyata gerçekten bu arabadaki özellikler çok iyi. İleri ki zamanlarda EUNCAP'a gireceğini düşünüyorum ben. Yani tasarım arıyorsunuz tasarım var. Performans arıyorsunuz performans var. İç hacim arıyorsunuz, iç hacim var.

    tangır tungur kapanan teneke kapıları var. ne ncapı?

    Oooo golfcü reis cc ye gereksiz diyen arkadaş park sensörü taktırdın mı bu arada 😂

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlerde alacam ben bitane puntoyu satıp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Test içine elinize sağlık.Araç için yorumum,65 Bin civarı bir fiyata gelse idi alınırdı,hatta ben bile düşünüyordum ama fiat kusura bakmasın kimse 1.4 tsi golf'ü bırakıp,1.6 Valvematic auris'i bırakıp aynı fiyata egea almaz.
  • hic tip yok arabada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LPG takılabiliyorsa motor iyi ama arac dandık
  • estetik yok, malzeme kalitesi yok, yalıtım yok, yol tutuş yok, cazip fiyat yok.
    sadece motoru iyi denilebilir.
    neden alınsın ki ?

  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sistemli adam

    estetik yok, malzeme kalitesi yok, yalıtım yok, yol tutuş yok, cazip fiyat yok.
    sadece motoru iyi denilebilir.
    neden alınsın ki ?

    bu kadar iyi yalıtımlı araba az gördüm bu segmentte. yol tutuş olarak nerde denedin bilmiyorum ama bende kötü bir intiba bırakmadı. Galbia günlük olarak Levorg'a falan biniyorsun. Motoru da eğer punto ve lineadaki motorsa lpg uyumu da var. Malzeme kalitesi olarak da ısırmayı tadına bakmayı da düşünmüyorum. Adaptif CC var, tipi de görecelidir ve bana göre güzel. Neyse senin gibiler çamur attıkça fiyatı falan düşer belki. Teşekkkürler.




  • Johnnn J kullanıcısına yanıt
    Hocam millet kullanmadan sallamayi sevdiği için bu şekilde yazmaları çok normal. Eleştirenler herbi tarafını eleştirmeye çalışıyor tamamda ama bana sorsalar aracın en öne çıkan özelliği ne diye ilk aklıma gelen kesinlikle yol performansı derim. Millet sallaya dursun biz keyfini çıkarıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araca yalıtımı iyi diyen kim

    O kadar düşük hızda videodaki kişilerin seslerini duymakta zorluk çekiyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.