Şimdi Ara

Fıat Egea'nın 1.6 Multijet Motoru ile bileği bükülmüyor. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
3
Favori
13.733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Testlerde karsilastirilan arabalar arasinda 400-500 kilo fark var . Egea arabada 7 kisiyle olsa anca denk olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen 170 km hızla kaza yapınca seni kurtaracak araba var mı sanıyorsun gerçekten. 

    Egea önceki focustan daha güvenli bi araba. Yeni kasa focus da yetişkin koruma 85 puan, egea 82 puan ?


    Frene gelince, youtubeda profesyonel testini yapan bi kanal var acar bakarsın focus 1.0 testi yapmışlar 39.8 metrede duruyor, egea 1.6 mj 38.2 metre.


    Egea sedan ile focus arasında da 70 kg falan var, 200 kg yok.


    Yazdıklarının içinden sadece focusun daha iyi yol tuttuğu gerçek yani, kalanı yalan dolan...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanında 1.6 aldığımda boşa para 1.4 yeter diyenler şuan deli gibi 2.el 1.6 dizel arıyor.
  • Burdaki konu bence tamamen motor. Fiat mühendisi oturmuş çalışmış 1.6 hacimli motordan 120 bg almış. Vw müthiş alman teknolojisine rağmen 1.6 motordan 105 bg alabilmiş. Ford 1.6 den 95 bg güç üretmiş Fiat 1.3 den. Görünende o ki multijet bu işi yapmış.


    Yiğidin hakkını yiğide verin. Evet Focus daha iyi yol tutar evet daha konforlu ama görünen o ki daha performanslı değil.

  • Pejonun 130 luk dizeli nerde o eskidendi megane 130 308 130 luk dizeller suan zirvede.focusunda 120 lik dizeli fena..

    Astradaki 136 hp de cigerli bi unite . Ki astra k da hafiflikle beraber iyilesmis halde.

    Multijet iyidir hostur ama bostur agirlik avantajiyla iyi gozukuyor sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B'den bozma araca o motoru koyarsan tabi uçar. Accent blue da bir diğer örneği.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi arkadaş yazmış zaten ama, CRDI videsu yok  

    Adamlar benzinli niyetine dizel yapmışlar.

  • araba araba değil. ufak bir cukura girdiğinde esp devreye giriyor. araba güven vermiyor.

    1.6 olsa ne olur 3.0 olsa ne olur.

  • Piyasada ne kadar tirt motor var onunla karsilastirmislar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim için hiçbir önemi olmasa da sırf meraktan bakayım dedim Crdi ile kapışma var mı diye. Eklememişsin hocam ama hem Accent hem de Elentra perişan etmiş Egea'yı. Yani bileği bükülmüyor falan hikaye.


    1.6 CDTI de efsane gidiyor. Küçük farklara şaşırmadım desem yalan olur.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TahaKaradeniz

    Benim için hiçbir önemi olmasa da sırf meraktan bakayım dedim Crdi ile kapışma var mı diye. Eklememişsin hocam ama hem Accent hem de Elentra perişan etmiş Egea'yı. Yani bileği bükülmüyor falan hikaye.


    1.6 CDTI de efsane gidiyor. Küçük farklara şaşırmadım desem yalan olur.

    CRDI motor 136 beygir olduğu için buraya eklemedim.Bir de eccent ve elentra videosu altında egenın sürüş tarzı ile ilgili çok fazla itiraz var.Egea sürücüsü sadece elentra ve accent değil dikkat ederseniz tüm karşılaştırmalarda geç vites değiştiriyor.Aslında egea sürücüsü zamanında vites değişimi yapsa sonuçlar bunlardan daha iyi olur bence.crdı motor karşılaştırması bana da tuhaf geldi.260 tork olan bir motor için sonuç bence böyle olmamalı.Çünkü egea dikkat ederseniz 1.6 136 beygir 320 nm torklu opel motoruyla bile başa baş performans sergiliyor.





  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    Crdi 136hp oldugu icin eklemiyosun ama 1.6tdi 105hp ile 1.6mjet 120hp yi ekliyosun. Ne kadar da objektif bir bakis :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realitych

    Testlerde karsilastirilan arabalar arasinda 400-500 kilo fark var . Egea arabada 7 kisiyle olsa anca denk olur

    Abartmayın.Testteki en ağır araç 1530 kiloluk passat.(Arada 250 kg var).Diğerleri ile arasında ortalama 50-70 kiloluk farklar var.Üstelik artık yeni çıkan her kasa bir öncekine göre hafifliyor.1090 kiloluk 308'e teneke mi diyelim o zaman?

  • Ben de kullanıştım bir ara. DCT şanzımanı vardı. 1.4 Egea Sedan Easy ile sadece isimleri ve dış görünüşleri aynıydı diyebilirim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Crdi 136hp oldugu icin eklemiyosun ama 1.6tdi 105hp ile 1.6mjet 120hp yi ekliyosun. Ne kadar da objektif bir bakis :D

    Eklemedim çünkü crdı karşılaştırmalarında video altında yorum yazan çoğunluk egea sürücüsünün yanlış vites değişimi yaptığından söz etmiş.crdı motorun 260 torkla öyle bir sonuç alması bana sıkıntılı geliyor çünkü 136 beygir 320 nm opel motoru bile egea ile başa baş performans sergiliyor.Yine de crdı daha iyidir desek bile opelin,renaultun,hyundaı nin 130 ve 136 beygirlik motorları bence yeni çıkan 130 beygirlik 1.6 multijet ile kıyaslanmalı.105 beygirlik vw motoru koyarım çünkü 15 yıldır aynı tork ve beygir gücü.320 torklu dizel üretti de biz mi koymadık?





  • Valla benim araçtan beklentim az yaksın, zırt bırt bozulmasın.

    Saplasam noolur, tokatlasam nolur..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    CRDI motor 136 beygir olduğu için buraya eklemedim.Bir de eccent ve elentra videosu altında egenın sürüş tarzı ile ilgili çok fazla itiraz var.Egea sürücüsü sadece elentra ve accent değil dikkat ederseniz tüm karşılaştırmalarda geç vites değiştiriyor.Aslında egea sürücüsü zamanında vites değişimi yapsa sonuçlar bunlardan daha iyi olur bence.crdı motor karşılaştırması bana da tuhaf geldi.260 tork olan bir motor için sonuç bence böyle olmamalı.Çünkü egea dikkat ederseniz 1.6 136 beygir 320 nm torklu opel motoruyla bile başa baş performans sergiliyor.



    Alıntıları Göster

    Hocam cevabında bocalıyorsun fark ettin mi? Yaptıkların ve yazdıkların uyuşmuyor çünkü. CRDI ve CDTI daha performanslı kabul etmek gerekir ama bu motorların performanslı olması Multijetten iyi oldukları anlamına gelmiyor.


    Değerleri yakın demen de garip. Hele Accent (otomatik olmasına rağmen) hacamat etmiş bildiğin ne yakını? Her şey tork değil, beygir faktörünü de unutmamak lazım. Tabi gücü aktarmayı da.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TahaKaradeniz -- 25 Şubat 2021; 11:47:35 >




  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    1.6 tdi in son versiyonu 115hp... Leondaki 0-100 10.7sn den 9.8sn ye dustu. Onlar uretmis ama sen koymamissin :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lınc L kullanıcısına yanıt

    120 hp egea teknik verileri 130 hp magane'dan iyi. 120 hp focus da geride kalıyor.


    Yeni 130 hp egea farkı daha da açtı. Başa çıkabilecek 130 hp 308 var sadece.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt
    Burdaki beygirler tamamen firmaların satış politikası. Yoksa vw de 1.6 ya 120 beygir koyar ki var passat 120 1.6 sı. Bende linea 1.6 var 105 beygir koymuş herifler. Sonuçta rally yapmıyoruz yollarda. 3-5 saniyenin derdinde değiliz.
    Benim en çok ayar olduğumsa 1.6 motoru fordun 95 beygire hapis etmesi.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.