çok yakıyor ya karma tüketim 4lt falan olsa alınır aslında |
Fiat Fiorino yenilendi: İşte özellikleri ve fiyatı (2. sayfa)
-
-
Araci zor tanidim o kadar degismis
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mevcut şartlarda insanlar bu aracı bile zorla alıp biniyor sizin kullandığınız ifadeler çok yanlış. Bu fiyatlara gidip de 100 bin küsur km yapmış her tarafı boyalı değişen araba alacağıma fiorino alır kullanırım. 2017 premio paketi 2 sene kullandım küçük aileler için ideal bir araç direksiyonu 2016 sonrasında gayet rahat herhangi bir sıkıntısını görmedim. Bagajı küçük doğrudur. Keşke insanların fioriono bile hayal ettiği bir ülkede tofaş bile alamadığı bir ülkede, 5 para etmez veya traktör tarzı ifadeler kullanmasanız.
-
Ben 2009 da sıfırını aldım kullanıyorum dpf yok adblue yok emisyon yalanını bahane ederek motora döşenen arıza ekipmanlarının çoğu yok bu yüzden değiştirmiyorum pandemi yüzünden yaşananlar sonucu değiştirme imkanıda zaten kalmadı. Ama araba teknolojisinde euro normları yüzünden gelinen durumda para sıkıntısı olmasaydıda yeni nesil araçlardan hiçbirine hevesim de yok milyonluk passatlar daha çok milyonluk bmw mercedes ler ile 208 binlik fiorinolar artık benzer sorunlar çıkarıp kullanıcısını bezdirme yoluna girdi çünki elektirikli araçlara hepimizi mecbur ederek bu geçişi yapma amacındalar maalesef
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neresi değişmiş birisi kırmızı daire ve ok kullanarak gösterebilir mi ?
-
İçinde bulunulan piyasaya göre fiyat/performans ürünü gibi duruyor.
-
Fiat ve diğer markaların hiç birisinin tofaş gibi fabrikalardaki mühendislerine üretimde yenilik, makyaj, tasarım vs. yapmalarına izin vereceklerini sanmıyorum. mühendisleri ırgatbaşı olarak çalıştırdıklarını düşünüyorum kendim de bir mühendis olarak. izin verilse yapabilirler mi , ülkedeki şimdiki eğitim sistemiyle biraz zor. tofaştan veya diğer üretim yapan otomobil firmalarından bir mühendis varsa bunları okuyan çıksın açıklasın. bizim ülkenin mantığı: satalım kazıklayalım. iyileştirme, yenilik hak getire.
-
Bunun için gelmiştim. 😅😅
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Seneye de bagajın logosunu değiştirler. Dört seneye logo 'ar-ge'si tamam.
Kolay değil, tekerleği var... direksiyonu var... Önemli olan başlamak.
-
+ 1000000
Fıat'ın türkiyede ürettiği araçlar gerçekten birçok noktada geride.Teknoloji olarak da kalite olarak da tofaş fabrikasının hiç iyi birşey ortaya koyduğunu düşünmüyorum.Bravo gibi bir aracı piyasadan çekip egea gibi vitamin fakiri bir aracı piyasaya sürdüler.İç tasarım içini bir türlü beceremiyorlar.Fiorino ve doblo neredeyse 15 senedir aynı kasa ile piyasada.Peugeut.Volswagen,renault,opel,cıtroen,hyundai,kıa vs vs hepsi de her yıl zırt pırt araçlarının kasasını yenileyip daha modern görünüme kavuşturuyorlar.
Bir de daha tofaş fabrikası avrupanın en iyi fıat fabrikası diye bize yutturuyorlar.Yesinler sizin yalanlarınızı.Sizin yapacağınız işin ben .....
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 23 Şubat 2022; 13:54:54 > -
Aldık dozumuzu
-
hitlerden kalma 1.4 77 hp'lik benzinli motor nedir yahu?
-
1.3 Multijet Premio paketi için 268 bin TL isteniyor. Sunduklarına bakılırsa bence sıfır araçlar içinde en mantıklı araç şu an. Gerekli tüm donanımları sunuyor, motor zaten yılların 1.3'ü, yakıt hiç yok, parça ucuz, hacim geniş. Türk halkının istediği her şeyi sağlıyor.
-
Hususi kullanım için konforsuz. Sürücü ve yolcu konforu zayıf. Süspansiyonlar sert. Bagaj küçük ve şekilsiz. Mamül yaşam ömrünü doldurmuş. Fakat Fiat Global'in bu segmentte yeni bir araç üretme planı olmadığından, Tofaş'ın ürün yelpazesinde uygun fiyatlı bir ürün olması, yüksek üretim adetleri sebebiyle maliyetlerin düşmüş olması sebebiyle pazarda yer alan bir araç. +'ları ve -'leri düşünülerek alınıp, binilecek bir araç.
-
trafikte görünce araya en az 15m mesafe koymak gereken bir apaçi arabası daha
-
Yeni hali bile eski abi hele 1.4 motoru şaka makinesi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
anahtardaki tırtıklar yenilenmiş arkdaslar..aracda bi degisiklik yok
-
bari tamponu değişseydiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Latin Amerika modelleri dış görünüş olarak güzel de kendisi tabut.
LatinNCAPyoutubeVelocidad de impacto frontal a 64 km/h Velocidad de impacto lateral a 50 km/h 0 Estrellas 24% Protección Ocupante Adulto 10% Protección Ocupante Infantil 37% Protección para Peatones y Usuarios Vulnerables de las Vías 7% Sistemas de Asistencia a la Seguridad Ver todos los videos en: www.youtube.com/latinncaphttps://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3Dqcx-o-KJ8-k%26feature%3Dyoutu.be&q=EgQuLZpEGPTb2pAGIhB73uJLwYW9SkNzNI3phFEmMgFy
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu segmentteki arabalardan fazla değişim beklemeyin.
Zaten alan iş için alıyor tasarıma bakmıyor.
Fiorino,Nemo,Bipper,Dokker hepsi 10 senedir aynı kasa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X