Şimdi Ara

Fiat LİNEA 1.3 95 bg euro 5 fiyatının karşılığını veriyor mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
6.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiat linea 1.3 95 bg
    Araç 2007 yılında itibaren albeanın yerine üretilmeye başlandı brezilya ve hindistan fabrikalarıda da üretildi ülkemizde 31 aralık 2017 itibariyle üretimi durdu halen bayilerde 0 km linea bulmak mümkün yerine bildiğiniz gibi egea 3 farklı kasa seçeneğiyle üretiliyor brezilya fabrikasında ise yeni kasası çıktı cronos ismiyle
    1.3 ve 1.6 dizel 1.4 atmosferik 1.4 turbo benzinli seçenekleri mevcut otomatik bersiyonuda üretildi
    En çok tutulan motor 1.3 motor oldu bu motor 2012 yılında yenilendi ve 90 bg olan güç 95 bg çıktı ve euro 5 emisyon değerlerini karşılar hale geldi 2012 yılında araç makyajlandı ama makyajsız kasada aynı anda üretilmeye devam etti hatta makyajlı kasada ön göğüs yeni olan ve eski olan diyede ikiye ayrıldı
    Konfor
    Süspansiyon konfaru sınıf standartlarında koltuklar konfor odaklı koltuğun bel desteği iyi
    Teyp biraz problem alt donanımda 2 kolon var araçta 4 kolon ve 4 tiviter için yer var ama sadece önde 2 kolon dolu radyo iyi çekmiyor cd çalarda cd takılıp kalıyor tuşlar soyuluyor
    Güvenlik
    Makyajlı kasada esp ve yokuş kalkış desteği geldi alt donanımlarda arkada 2 tane koltuk başlığı var ama 3 tane emniyet kemeri var yol tutuş sınıfının en iyisi direksiyon serte yakın park manevralarında zorluyor ama yüksek hızlarda güven veriyor 2 hava yastığı standart frenler arkalar kampana alıştınız mı sorun çıkarmıyor
    Yakıt
    Araç 5 ileri şanzıman 2000 devirde sadece 80 yapıyor bunun bir iyi birde kötü tarafı var kötü tarafı otoban süratlerinde yakıt tüketimi artıyor iyi tarafı şehir içi kullanımında ve düşük hızlarda yakıt tüketimi düşüyor 1500 devirde maksimum torkunu veriyor ve sürekli vites atmanıza gerek kalmıyor 95 bg olan araç 13.8 sn de 0/100 hızlanması var gücünü yola yansıtamıyor 92 bg lik celysee 100 km hıza 10.9 sn de çıkıyor
    Sonuç
    1.3 motorun vergi avantajı var bagaj 500 lt ve bagaj kolu dışarda kaldığı için ölü alan oluşturmuyor yakıt olarak 4 lt nin altını görmek mümkün üst devirlerde kullanırsanız performans olarak da yeterli denebilir bence parasının karşılığını veriyor
    Bu da detaylı incelemem iyi seyirler

    https://youtu.be/Uz4I-8IrjQw



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vakitsiz61 -- 18 Şubat 2018; 17:48:12 >







  • Guzel inceleme olmus tr sartlarinda alinip kullanilirda guvenlik zaafiyeti kafa karistiriyor
  • ülkemizin ekonomik şartları ve dar gelirli aile yapısı için ideal bir arabadır, parçası ve servisi bol ve ucuz, aile için c sınıfı gibi büyük yapılmış b sınıfı kriterlerinde bir arabadır o yüzden fiyatları uygundur, sanırım 55 bine benzinlisi 65 bine dizeli veriliyor. hiç te fena bir araba değil, hatta güzel bir araba. ülkenin şartlarını ve fiyatını görmezden gelip çer çöp diyenler sadrazamın sol taş.ğı olan yada kendini öyle sanan kişilerdir. zaten dandik olsa şirketler eşek niyetine kullandıkları bu arabaları çoktan hurdaya gönderirlerdi ama vızır vızır işliyorlar gayette sağlam diyebiliriz hakkını yemeyelim.
  • Çok sağlam ve sorunsuz arabalar ama 5 yerine 6 vites olmalıydı .
  • Symbol'e göre iyi/kötü yanları nedir?
  • Tipsiz bir araba, debriyaj pedalına bastıkça sol bacak harmstringlerinizi geliştirebiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Symbol'e göre iyi/kötü yanları nedir?

    Sümbül 4 tekerlekli taşıtımsı birşey, Linea araba. Öyle söyleyeyim. En azından Linea'da işe yarayan bir klima var, 4 tane elektrikli cam var. Sümbülde hiçbirşey yok, sadece 1.5 dci motor var



    Dci içinde sümbül eziyetine katlanılırmı? İkisini de kullanmış biri olarak katlanılmaz. Eğer ki linea'nın yeni kasasının dolusu var ise arada uçurum fark var. Yeni linea'da arabaya bindiğinizi hissederken symbol'de 2000 model symbole binmiş gibi hissediyorsunuz ki ilk çıkanı da vardı. Adamlarda 15 senedir ilerleme "0".



    Tabi 2. Elde Focus 3 yakalanırsa hepsinin içinden geçer




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Symbol'e göre iyi/kötü yanları nedir?


    Symbol, lada gibi birşey.Takoz.Süspansiyon yok gibi..2-3 ay evvel gidip tekrar bakmıştım.Sıfır Dizel 66 Bin tl.İçine binince leş gibi kokuyor.Ekonomik taşıt diye alınır.

    Linea yol tutuşu,süspansiyon konforu vs olarak onun yanında araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Symbol'e göre iyi/kötü yanları nedir?

    Daha sağlam kaporta
  • "yol tutuş sınıfının en iyisi"
    "1500 devirde maksimum torkunu veriyor"

    Bunları cidden inanarak mı yazdın?

    Aracın C sınıfı sedan olduğunun farkında mısın? 2200 devirden aşağıda yani turbo devreye girmeden motordan can gelmediğinin farkında mısın?

    Ayrıca 1. ve 2. vitesinin aşırı sağır olduğunu da belirtmek lazım. Aracın neredeyse tüm ağırlığının önde olduğunu ve bundan dolayı ön tekerlerin daha yüksek basınçta olması gerektiğini belirtmek lazım. Yoksa ön tekerler basık kalıyor.

    Bahsettiğim araç yeni göğüslü 2012 Fiat Linea Easy.

    Türkiye'de tutulmasının tek sebebi vergi avantajının olması ve dizel olmasından dolayı az yakması. Şirket araçlarının %80'ini oluşturuyordu zamanında.
  • 2014 yılında yeni kasa urban olanını 45 bine aldım rutin bakımlar hariç masraf açmadı.vaat ettiği her şeyi gerçekleştiriyor.Motor kalitesi,vergi avantajı,yakıt cimriliği,içinin genişliği,bagajının kullanışlılığı benim için önemli konular.Tek pişmanlığım 1,6 6 vites 290 NM tork olanını almış olmamam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi urene -- 19 Şubat 2018; 0:52:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkangelevo

    "yol tutuş sınıfının en iyisi"
    "1500 devirde maksimum torkunu veriyor"

    Bunları cidden inanarak mı yazdın?

    Aracın C sınıfı sedan olduğunun farkında mısın? 2200 devirden aşağıda yani turbo devreye girmeden motordan can gelmediğinin farkında mısın?

    Ayrıca 1. ve 2. vitesinin aşırı sağır olduğunu da belirtmek lazım. Aracın neredeyse tüm ağırlığının önde olduğunu ve bundan dolayı ön tekerlerin daha yüksek basınçta olması gerektiğini belirtmek lazım. Yoksa ön tekerler basık kalıyor.

    Bahsettiğim araç yeni göğüslü 2012 Fiat Linea Easy.

    Türkiye'de tutulmasının tek sebebi vergi avantajının olması ve dizel olmasından dolayı az yakması. Şirket araçlarının %80'ini oluşturuyordu zamanında.

    Bende de 2012 easy linea var. 2 ay oldu aracı alalı. Genel olarak memnun sayılırım. Güzel bir noktaya değinmişsiniz. Ön tarafın ağır olması nedeniyle önden basık, arkadan ördek gibi kalkık duruyor kasası. Zaman zaman araç yüklüyken çukur ve tümseklerde aracın karter koruması yere sürtüyor. Siz önlere kaç psi hava basıyorsunuz? Birde benim araç rölantide iken direksiyon titriyor. Yürür vaziyette titreşimi kesiyor. Problem nerden kaynaklanıyor sizce?




  • sorunun cevabı bence "Türkiye şartlarında evet" çünkü güç desen güç - hacim desen hacim - vergi avantajı desen o da var - yakıt tüketimi fena değil daha ne olsun?
    düşük bütçeli araç arayanlar için biçilmiş kaftan. bende bakıyorum kelepir bişey bulursam almayı düşünüyorum gri renk 2015 model 50bin km civarı.
  • tesadufi T kullanıcısına yanıt
    Araç babamın aracı. Öncelikle lastik ebatını değiştirdik. 185/65/15 yerine 195/65/15 Michelin Crossclimate 4 mevsim lastiklerinden taktık. Arkalar 33 önler 35 ancak dengeliyor. Lastik ebatını biraz büyüterek ön tarafın yüksekliğini de yaklaşık 1-1,5cm yükseltmiş olduk. Dizel araç rölantide sarsıntılı çalışır normaldir. Babam memnun. Köye bahçeye giderken kullandığı için bagajı geniş az yakan traktör niyetine kullanıyor. Ben alır mıyım hiç sanmıyorum.

    Bana göre malzeme kalitesi çok kötü aracın. Daha 25bindeki aracın vites körüğü çıkmıştı 2. el aldığımızda. Şimdi Egea'larda vites körüğü çıtçıtlı. Koltuklar hiç rahat değil. Arka koltukta oturanın başı tavana değecek gibi oluyor. Gereksiz yüksek arka koltuklar. Direksiyon ön tarafın ağır olmasından dolayı hissiz ve ağır geliyor. Easy modelinde deri direksiyon bile yok. Far sensörü yağmur sensörü hız sabitleyici falan zaten hayal.

    Hani ayağımı yerden kessin yeter denilecek, MTV'si düşük, kısmen az yakan, 2. el piyasası canlı bir araç. Konfor ve güvenlik çok geri planda.
    Araç içinde anahtar bırakıp çıkmayın sakın. Kronik problemidir, ne zaman kapıları kitleyeceği belli olmaz dışarda kalırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 21 Şubat 2018; 12:30:25 >




  • anahtar konusunda uyarınız için teşekkürler hocam. Bunu bende farkettim bir süre önce. Aracı temizlerken kendi kendine kapıları kilitlemişti. O an panikle anahtarı içeride bıraktım sandım. Allah'tan cebimdeymiş. Bu anahtar olayı epey bir sıkıntı bencede. Çok dikkat etmek lazım dediğiniz gibi.
  • bana göre ikisi de araba değil ama ihtiyacım olsaydı linea tercih ederdim en azından punto alt yapılı symbol gibi ne idüğü belirsiz (şimdi bana clio alt yapılı demeyin dacia tamamen) bir araç.
  • Eskiden çok korkuttular beni gerek forumlarda yazan olsun gerek başka yerlerde herkesin ağzından abi o araba mı, virajda atar, vs. Daha sonra bir tane aldık 2014 model urban donanım gerçekten güzel araba, hele sybolden daha iyi arka taraf biraz daha geniş olsa bildiğin C segmenti araç. Eski kasa ile yeni kasa arasında baya fark var sanırım çünkü eski kasaları kullananlar beğenmiyor yenileri kullananlar beğeniyor
  • Araç c segmenti değil b segmenti sedan ve punto şasesi üzerine kurulmuş bir araç rakipleri olan symbol , 301 , celysee yi kullandım bence en iyi yolu linea tutuyor viteslerde haklısınız 1ve 2 aracı kaldırmak için , turbo 1500 devirde devreye giriyor iyi tarafı turbo boşluğu yaşanmıyor kötü tarafı 95 bg hakkını veremiyor 2000 devirden sonra daha canlı

    1.3 motorun Vergi avantajı büyük bagajı ve düşük servis ücretleri nedeniyle çok satılıyor
  • 208 kullanırken, aracım 3 gün serviste kaldığında bana fiat linea 1.3 95hp araç vermişlerdi. Yakıt konusunda 208 gibi kokluyordu o konuda çok başarılı bulmuştum ancak pedalları biraz sert gelmişti bana bunun dışında süspansiyonları tam Türkiye yollarına göre üzmeyecek bir araç. Symbol yanında tabi ki linea derim. ancak belli bir hızdan sonra aşırı motor sesi alıyor içeri kafa kalmıyor insanda
  • Virajda götten değil kafadan kayıyor öyle olunca kontrol elinde olmuyor tek kötü yanı o bence
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.