Şimdi Ara

Fiat Linea C segmentidir. (Fiat Yetkilileri ile konuştuk.) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
0
Favori
10.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ncap çarpışma testi olmayan araç B sınıfı olsa ne olur C sınıfı olsa ne olur...

    Sen önce bi çarpışma testini yap aracım sağlam de sonra sokarsın C - D sınıfına

    Bende Linea sahibiyim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • casper5353 kullanıcısına yanıt
    Sınıfın araç donanımı ile değil tamamen kullanım alanı ve boyutlarıyla alakalı bir olay olduğu için.

    İsterse F segmenti yapar testte sokmaz.

    O zaman BMW 2 ve BMW 4 serisi almayın çünkü daha Euro Ncap testleri yok.
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    Fiat Grubu bir Vw değil unutmayın değerinden fazlasını istemez.Müşterisine değeri neyse o fiyattan satar.O nedenle o tarz şeyler beklemeyin.
  • Yüce fiat Beklemiyorum zaten. Satabileceğini bilse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • casper5353 kullanıcısına yanıt
    Ben bunu fiat a sormuştum geçen hafta fiat konusuna da yazdım zaten oradan kopyala yapıştır yapıyım.

    "Linea'nın konusunu bulamadım bende buraya yazayım.

    Tofaş'a e posta atmıştım linea'nın neden Euro ncap testleri yok diye biraz önce Tofaş'tan aradılar dediğini aynen yazıyorum
    Linea'nın euro ncap testlerinin olmadığı ve neden olmadığını yapılacak mı diye bilgi almak istemişsiniz evet ncap testleri yok ancak İtalya da linea'nın çarpışma testleri yapılmaktadır, ncap testleri ne zaman yapılacağı hakkında bizim bilgimiz yok...

    Böyle gitti bende bu testlerin videosunu izleyebilir miyiz dediğim de internette bulabilirsiniz dedi ama ben bulamadım "

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi A7 ve BMW 6 serisi ayni segmenttir. Mercedes CLS de bu segmenttedir. Yalniz oyle bir yerdelerki ne E ne de F segmenti diyebiliriz. Misal vereyim CLS, E serisi ile S serisi arasindaki boslugu doldurma gorevi goruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • topaz42 kullanıcısına yanıt
    Symbol B segmenti olunca Logan nasil C segmenti oluyor ikisi de ayni otomobil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çokbilen kullanıcısına yanıt
    E şasi üstüne yapıldığı in öyle yazdım.A7'de A6 üstüne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Segment ayrimi sasi ustune yapilmazki. Heleki gunumuzde. Bircok farkli sinif otomobil ayni platformla uretiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    Symbol B segmenti olunca Logan nasil C segmenti oluyor ikisi de ayni otomobil.

    Ben Logan C segmenti demedim hiç bir yerde. O yazdığım ironi idi. Fakat bundan önce açılan konuda şunu demiştim. Logan C segmenti olarak düşünülmüş. Fakat ithalat sırasında bazı sebeplerden dolayı C segmentine dahil edilmemiş. Bu konu Dacia Logan konusunda bayağı konuşulmuştu diye yazmıştım.

    Yoksa Logan B olmuş, C olmuş, hatta Z olmuş. Ne farkeder ki. Logan Logan'dır. Ben Logan ile kırmızı ışıkta durunca arkamdaki C, D, E, segmenti arabalar da mecburen duruyorlar. Hiç biri ezip geçemiyor.

    Ben takılmıyorum böyle şeylere.




  • çokbilen kullanıcısına yanıt
    Örnek olarak aynı şasi üstünde farklı segment verir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • topaz42 kullanıcısına yanıt
    Abi senin Şogan her türlü C segmenti ragat ol.

    Şu an ki symbolde öyle sayılır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Abi senin Şogan her türlü C segmenti ragat ol.

    Şu an ki symbolde öyle sayılır

    Teşekkürler. Tavan yüksekliğine bakarsak C bile az. D gibi. Bir otoparka veya sıra sıra parketmiş arabaların arasına parkedince çok kolay belli oluyor. Uzun sayılmaz ama genişliğine geniş ve tavan epey yüksek.




  • Mesela Audi tt, passat ve golf ayni platform. Vw grubunun bundan sonra cikacak cogu araci mqb ve ondan turetilen mlb platformda uretilecek. Gelecek nesil polo bile bu platformda olacak.
    General Motors'ta benzer stratejiyle bir platform gelistiriyor bildigim kadariyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Symbol(logan) ile fluence ayni segment yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman fiatta segment karışıklığı var Bravoda C segmenti lineada o zaman ikisinide aynı paraya satsın hatta linea sedan diye daha pahalı satsın. Bu şekilde Linea C ise Peugeot 301 citroen C-elyyse Renault symbol de C segmenti oluyo.
  • Dacia Logan sedan. Ölçüleri:

    Uzunluk: 4288 mm
    Genişlik: 1740 mm
    Yükseklik: 1534 mm

    Boş ağırlık: 1060 Kg
  • çokbilen kullanıcısına yanıt
    Platform ve şasi farklı şeyler.Passat ta uzatılmış Mqb var.Yani bpyutu farklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • topaz42 kullanıcısına yanıt
    Tavan yüksek birde araç yerden yüksek onun yaylarla biraz oynamak lazım azda olsa yol tutuşu artar Abi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Madem fiat yetkilileri linea c sınıfı diyor. C sınıfındaki diğer rakiplerinin fiyat etiketini yapıştırsınlar linea'ya. Mesela 1.6 dizel lounge versiyonunu 80 bine satsınlar. Bakalım burada linea'yı öve öve bitirmeyen atkadaşlar bir daha fiat'in kapısının önünden geçecek mi? Kendimizi kandırmayalım, yine söylüyorum multijet motoru çıkarın 'bravo' hariç bütün orta segment fiat araçları işe yaramaz. Tasarım desen yok, güvenlik desen hak getire. Piyasaya göre çok ucuz olması bu araçları insanımıza çeken. Bizleri bu araçlara mecbur bırakanlar utansın ne diyelim.

    Saçma sapan konuşmayın bravo dışında hiçbir aracında güvenlik yok demişsiniz.Bravo dışında punto,freemont ve 500 serileri euro n-cap testlerinde 5 yıldız almıştır.Otomobil olarak şu an A,B ve B sınıfında ürettikleri araçların hepsi de 5 yıldız almıştır.5 yıldız alamayan modelleri sadece panda ve linea'dır.Panda küçük bir hata(esp)dan dolayı 2011 de 4 yıldız da kaldı.Linea güvensiz diyorsan da yüz kere gösterdik yine mi gösterelim al sana aşağı da d sınıfı araçlar kafa kafaya çarpışma testini koyuyorum.(Ticarilerde zaten diğer markalar da aynı)Fıat 124,Fıat 128,Fıat 127,Uno,Tıpo,Punto,Brava,Panda,500 piyasaya çıktığı yıllarda Avrupada yılın otomobilleri seçilmişlerdir.

    Fıat konusu açılınca işkembeden sallamak kolay tabi.Güvenlik diye birşey yoksa niye o yerin dibine batırdığınız linea passat ile kafa kafaya çarpışmasında sürücü ve araçlar aynı hasarı almışlar?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 30 Ağustos 2014; 13:06:10 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.