Şimdi Ara

Fiat Linea C segmentidir. (Fiat Yetkilileri ile konuştuk.) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
0
Favori
10.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PaliocuHüseyin

    hacı segment olarak senin anlatmaktan kastın elma-armut farkı gibi oldu şimdi bi renault fluence joy ile jetta highline dsg arasında dağlar kadar fark var ama segmentler aynı

    benim anlatmak istediğim değil ,halkın algıladığını söylüyorum

    bu alışkanlık bize beyaz eşyadan geliyor ,misal bir çamaşır makinesi alacağımız zaman A sınıfı olmasını istiyoruz ,işte bu alışkanlık nedeniyle C segmenti (sınıfı) denildiğinde aklımıza ilk donanım ve lüks geliyor :)

    oysa ki arabalardaki bu segment sınıflandırması sadece büyüklüğü gösteriyor ve zaten senin söylediğin de beni destekler nitelikte :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Segment boyut ve kullanım alanı ile alakalıdır.

    Kaç kere yazma mı bekliyorsunuz?

    Peki hocam şunu sorucam linea c segmenti tüm c segmentleri 80-85 bin tl ye satılırken linea neden çok ucuza satılıyor ncap testide yok bu aracın kalite oranı ne görünene göre çok kaliteli durmuyor bravodan pahalıya satılması lazımdı


    Linea muadilleri gibi 80 bin tl ye satılsa alır mıydın ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D olsun, c olsun veya cakma puncto olsun;

    Adam akkili Bir araba iste....

    Allah CC yapandan satandan razi olsun, sonucta Bir Halk arabasi...göklere cikarmanin ve asaglamaya hic gerek Yok


    Saygilar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 30 Ağustos 2014; 13:02:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sınıfa göre fiyat belirlenmez kaliteye göre fiyat belirlenir.

    Linea'nın kalitesi Bravo'dan daha düşükse o zaman daha uygun fiyata satılır.

    Üstelik aralarında maliyet farkı var.Biri Türkiye'de üretiliyor.Diğeri Avrupa'dan getirtiliyor.

    Bravo'nun nakliye ve işçilik gibi Linea'ya göre daha çok masraf çıkaran işlemleri var.

    Ama Linea daha uygun fiyatlı Türk işçisi tarafından üretilip daha az nakliye ücreti ile taşınıyor.

    Biri Gemi ile gelip,Tırlara dağıtılıyor.Biri ise direk tırlarla dağıtılıyor.
  • Peki o zaman bu araç C segmenti ise Avrupa'da neden satılmıyor? Bu araç Doğu Avrupa ve Kuzey Afrika yani gelişmekte olan ülkeler için üretilmekte olan B+ araç.

    Ayrıca kafamda binbir türlü soru işareti var arkadaş. Peugeot 301 ve ikizi C-Elysee de Linea ile aynı kaderi paylaşıyorlar, bu araçlardan C-Elyssee'nin Portekiz, Polonya, Yunanistan, Slovakya ve İspanya'da satışı mevcut. Ama bu ülkeler gelişmekte olan ülkeler değil gelişmişler (yunanlara gelişmiş demiyorum onlar hariç) çoktan hepsi AB'de [:D ] Fiat Linea Slovakya, Bulgaristan, Yunanistan, Polonya, Portekiz'de satılmıyor İspanya sitesine ulaşamadım. Renault Fluence has c segmenti bir araç. İngiltere Fransa Almanya İtalya, Avusturya, Hollanda gibi ülkelerde yok iken, İspanya, Portekiz, Slovakya ve Polonya'da var. Yani C Elyssee satılan ülkelerde Fluence de satılıyor ama Linea satılmıyor. Linea'nın satışı Romanya'da var. Bu ülkelerin sitelerine girin modellerine bakın göreceksiniz önceki makyajsız Linea satıldımı bilmiyorum.




  • Toyota corolla turkiyede uretiliyor, cok kaliteli sayilmaz ancak fiyatlari bunlara ragmen pek de uygun sayilmaz. Ithal gelen otomobillerle yarisiyor. Bence fiyatlandirma yapilirken sadece bunlara bakilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Her C segmenti Avrupa'da satılacak diye bir şart var mı?Yok.

    AB'de araçları satmak için belli zorunluluklar var.Linea bu zorunluluklara uymadığı ya da pazarda satacağı düşünülmediği için yok.

    Ona bakarsanız Avrupa'da gittiğimde C sınıfı sedan görmedim.Sedan araçların çoğu D sınıfıydı.

    Segment boyut ve kullanım alanı ile ilgili.

    Ben demiyorum Linea iyi diye Linea boyut ve kullanım alanı itibari ile C sınıfıdır.
  • çokbilen kullanıcısına yanıt
    Fiatlandırma yapılırken dolu baz alınan bir şey var.

    Şu var Corolla'da kullanılan malzeme Linea'da kullanılandan kaliteli üstelik.

    Arada marka algısı farkı var.

    Sokağa çıksak sorsak:

    Fiat dediğimizde insanlarda ucuzluğu ve fiyat performans oranını söyler.

    Toyota sorsak sorunsuzluğu ve kalitesinden bahsederler Fiat karşısında.

    Üstelik şu var.Linea Filo indirimi en az yapılan araçlardan biri.

    Ama gidip bir Jetta ya da Fluence filo almak isteseniz Liste fiyatında Linea'ya da yapılan indirimden daha fazla indirim yapılır oran olarak bakınca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Her C segmenti Avrupa'da satılacak diye bir şart var mı?Yok.

    AB'de araçları satmak için belli zorunluluklar var.Linea bu zorunluluklara uymadığı ya da pazarda satacağı düşünülmediği için yok.

    Ona bakarsanız Avrupa'da gittiğimde C sınıfı sedan görmedim.Sedan araçların çoğu D sınıfıydı.

    Segment boyut ve kullanım alanı ile ilgili.

    Ben demiyorum Linea iyi diye Linea boyut ve kullanım alanı itibari ile C sınıfıdır.

    boyut mu ?
    iyi de herhangi bir c sınıfı 7-8 yaşında arabayı alın
    karşısın da sıfır km lineayı değerlendirin

    söyleyeyim

    koltuğu koltuk değil
    vites geçişleri rezalet
    hidrolik direksiyon 92 model corolladan ağır
    ses sistemi inanılır gibi değil , daha kötüsü var ise nasıldır bilemem
    plastik kalitesi hakkında konuşmaya gerek yok
    kapı içleri garip ötesi
    temde 160 ile seyrederken , orta şeritteki otobüsü solundan geçtiğim anda
    direksiyonu tek elle tutsam bariyerspor olurum

    bagajı geniş diye , uzun diye , kliması iyi soğutuyor diye bu arabay c sınıfı falan denilemez
    hatta punto bile bu arabaya rahmet okutur
    araba tipik bir şirket aracı olarak düzenlenmiş
    tıpkı 2014 model 3 yıldızlı c elyse 301 gibi işte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Her C segmenti Avrupa'da satılacak diye bir şart var mı?Yok.

    AB'de araçları satmak için belli zorunluluklar var.Linea bu zorunluluklara uymadığı ya da pazarda satacağı düşünülmediği için yok.

    Ona bakarsanız Avrupa'da gittiğimde C sınıfı sedan görmedim.Sedan araçların çoğu D sınıfıydı.

    Segment boyut ve kullanım alanı ile ilgili.

    Ben demiyorum Linea iyi diye Linea boyut ve kullanım alanı itibari ile C sınıfıdır.

    Yok tabi. Ama bazı ülkelerde varken bazı ülkelerde yok örneğin Fluence. İspanya ve Portekiz gibi gelişmiş ülkelerde var, ama İtalya Almanya İngiltere Fransa gibi upper gelişmiş olan ülkelerde yok

    AB'de araç satmak için belli zorunluluklar var demişsin, evet var. C-Elyssee'nin satıldığı ülkelerde Linea yok ama? What do you think about that bro?

    Avrupalının tercihi C yerine D almak, ki en doğrusunu yapıyorlar bencede.

    Son olaraktan Linea C değil B+dır güzel kardeşim, sen fikrini yazıp C demişsin bende fikrimi yazıp B+ diyorum bunu tartışmaya gerek yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Okuduğunu anlama önemli bir meziyet. Bir daha oku bakalım, söylediğiniz gibi 'bravo dışında hiçbir aracı güvensiz' diye bir şey yazmış mıyım? Bir kaza videosuna bakıp bir arabanın güvenli olduğunu nasıl anladınız? Elinizde veri var mı? Herhangi bir çarpışmada bir aracın parçalanmasına bakıp, ' tamam diğeri çok sağlammış diyecek' mühendislik bilgisini nereden edindiniz?

    Kıvırmak da ayrı bir meziyet olsa gerek.''Kendimizi kandırmayalım, yine söylüyorum multijet motoru çıkarın 'bravo' hariç bütün orta segment fiat araçları işe yaramaz. Tasarım desen yok, güvenlik desen hak getire.''demek ne anlama geliyor acaba?Senin mühendislik bilgin çok mu iyi de bravo dışındaki araçlarının hiçbir işe yaramadığını tescilliyorsun.İşe yaramaz araba nasıl güvenlik testinde 5 yıldız alıyor,nasıl yılın otomobili seçiliyor acaba?




  • Belenenses B kullanıcısına yanıt
    Sınıf değerlendirmesi kalite değerlendirmesi değil.

    Kullanım alanı ve boyutu ile alakalıdır.

    Belki anlatır size bu konu durumu:

    http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/tm.htm
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Var elektrikli Fluence bu Avrupa ülkelerinde bildiğim kadarıyla satıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Var elektrikli Fluence bu Avrupa ülkelerinde bildiğim kadarıyla satıldı.

    Onu biliyorum elektrikli olduğu için sattılar büyük ihtimalle hatta Carbuyer incelemesi mevcut.

    C-Elyssee'nin satıldığı ülkelerde (Portekiz, Polonya, Yunanistan, Slovakya ve İspanya) Linea yok bu konuda ne düşünüyorsun hocam?
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Benim fikir değil sağlam dayanakları olan teknik bir konu sizin ki fikir hocam.

    Neden derseniz siz bana sabahtan beri aracın kalitesini anlatıyorsunuz.

    Ama segmentin aracın kalitesiyle değil aracın boyutu ve kullanım alanı ile belirlendiğini anlatıyorum ama siz inadına kalitesinden bahesiyorsunuz.

    Bu nedenle sonuca varamıyoruz.

    Araçları bir kenara atıp size şunu söylüyorum.

    Teknik anlamda segment dediğimiz olay aracın kalitesi ile uzaktan yakından alakası yoktur.Segmenti belirlemek için boyutuna ve kullanım alanına bakılır.

    Mini Cooperların D segmenti olması gerekirdi.

    Yani olay kalite ile uzaktan yakından alakası yok sadece boyut ve kullanım alanı ile alakalı.

    Kalite olsa her üretici benim aracım daha kaliteli der tüm araçlar F segmenti olurdu.




  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Ne düşünüyorsun diyorsunuz? Şayet bu segment olayı ile ilgiliyse bu bir ülkede satılıp satılmaması segmenti etkilemez.

    Şayet Linea neden bu ülkelerde satılmıyor derseniz.

    Fiat'ın satış politikası ile alakalı derim.Onu Fiat'a sorun derim.
  • Arif kullanıcısına yanıt
    Hocam Allah razı olsun da kimseye segmentin boyut ve kullanım alanı ile alakalı olduğunu anlatamıyoruz.
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Kendi istediğin gibi anlamışsın benim yazdıklarımı yine. Neyi kast ettiğim çok açık. Teknik veriniz varsa linea'nın güvenlik testlerini vs. içeren koyun ortaya. Yok kaza videoları falansa tek kanıtınız bundan öte cevap yazmayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abilerim ikinizden de ricam tartışmayı uzatmayın hem boş yere kırıcı sözler kullanıyorsunuz hem de konunu dışına çıktığınız için konu kirleniyor.

    Bu da konun silinmesi ve ya kilitlenmesine neden olur.Bu da ikinizin de savunduğu şeylerin zarar uğrayıp silinip boşa gitmesi demek.

    Uzatmak hem bir birinizi kırmanıza hem de konuyu baltalamak oluyor.

    Rica ediyorum uzatmayın Abilerim diyorum.

    İkinizde yaşça büyük olgun insanlarsınız burada ''kıvırma'' vs. tarzı sözcükler hoş olmuyor konu içinde forum da.

    Bu kadar tartışmaya ve kırıcı sözlere gerek yok.

    Sonuçta bilgi edinmek ve saygı kuralları içinde tartışmak amaçlı burdayız en önemlisi ve öncelikli olansa eğlenmek.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.