Şimdi Ara

Fiat Linea C segmentidir. (Fiat Yetkilileri ile konuştuk.) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
0
Favori
10.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Abilerim ikinizden de ricam tartışmayı uzatmayın hem boş yere kırıcı sözler kullanıyorsunuz hem de konunu dışına çıktığınız için konu kirleniyor.

    Bu da konun silinmesi ve ya kilitlenmesine neden olur.Bu da ikinizin de savunduğu şeylerin zarar uğrayıp silinip boşa gitmesi demek.

    Uzatmak hem bir birinizi kırmanıza hem de konuyu baltalamak oluyor.

    Rica ediyorum uzatmayın Abilerim diyorum.

    İkinizde yaşça büyük olgun insanlarsınız burada ''kıvırma'' vs. tarzı sözcükler hoş olmuyor konu içinde forum da.

    Bu kadar tartışmaya ve kırıcı sözlere gerek yok.

    Sonuçta bilgi edinmek ve saygı kuralları içinde tartışmak amaçlı burdayız en önemlisi ve öncelikli olansa eğlenmek.



    Doğru söylüyorsun kardeşim.Yalnız benim senden ricam;şu fıat ile ilgili konuları açmayı seviyorsun ve bu bilgilenmek açısından güzel birşey.Fakat fazlası iyi olmadığı gibi kuzuyu kurdun eline teslim etmekten öteye gitmiyor.Öyle ön yargılı adamlar var ki objektif teknik bilgileri önüne koysak da fıat'ın arabaları çöp,işe yaramaz,araba üretmekten vazgeçsinler,Dacıa bile daha kaliteli gibi bir sürü hakaret içeren mesajlar yazıyorlar.Sabır sabır da bir yere kadar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 30 Ağustos 2014; 15:01:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Linea segment olarak BMW 1 serisine Mercedes A serisine eşit olabilir. Segment sadece dingil mesafesi ve araç boyutuna göre belirlenir. Ama pratikte benim gözümde B-C arası segmenttedir.

    Dostum iyi güzel de o zaman fiat 500L 7 kişiliğe D sınıfı mı diyeceğiz? Qashqai+2'ye D sınıfı mı diyeceğiz? Citroen C8'e F segment mi diyeceğiz?

    Linea B sınıfıdır.Eğer linea C sınıfı ise C-Elyseé de,301 de Renault Symbol da,Dacia Logan da,Polo Sedan da (eskileri ve yenileri yurtdışında var hindistanda vardı sanırım) Bora,fiesta sedan (aynı şekilde yurtdışında var) escort ve daha nice B sınıfı sedan C sınıfındadır.

    B+ olarak geçeiblir ama C sınıfı OLAMAZ.KENDİ MALLARINI SATMAK İÇİN Z sınıfı desinler Q sınıfı desinler æ sınıfı desinler umrumda değil.




  • B+ veya C veya D segmenti olsa ne olur fiyatı belli konforu belli satıyorda , niye uzatıyorsunuz ?
  • C segmentidir. Gayet konforludur özellikle full olanı gayet iyi. Ama güncellenmesi lazım artık. B segmenti diyenler de bi eziklik seziyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Evet

    Tabii.Renault,Loganla Symbolü aynı platformda üretir ama ne hikmetse Logan Fluance sınıfında

    Fake%Gay
  • Symbol'de C sınıfı Logan'da C sınıfı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Symbol'de C sınıfı Logan'da C sınıfı

    fluance d sınıfı o zaman.

    HMM OK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    C segmentidir. Gayet konforludur özellikle full olanı gayet iyi. Ama güncellenmesi lazım artık. B segmenti diyenler de bi eziklik seziyorum

    Ben de C segmentidir diyenlerde bir eziklik seziyorum .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır tamam Fransızca biliyorsunuz diye her konuya Fransız kalmak zorunda değilsiniz.

    Bende biliyorum ama Fransız kalmıyorum.

    Umarım nickiniz gibi kırılgan değilsinizdir.
  • Boyut ve kullanım alanı konusunda araç segmentinden büyük (özellikle uzunluğu) haklısın hocam hatta önceki sayfalarda Linea'nın ve diğer C segmenti araçların boyutları paylaşılmış. Sınıfının boyutlarını aştığı için bu araca B+ diyorum C değil. Skoda Rapid ve Seat Toledo bu araçtan 10 cm daha kısa, ama diz mesafeleri ve bagaj hacimleri bir çok C segmenti araçtan daha iyi. Onlarda B plus benim gözümde. Segmentin kalite ile alakası uzaktan da olsa vardır benim gözümde, buraya uzun birşey yazmıştım siliyorum malzeme kalitesi ile alakalı çünkü Mini'ye Premium diyemiyorum onlar farklı. D segmenti kısmına katılmıyorum, çünkü Yeni Cooper A gibi dursada B segmentinde. Kullanılan malzemeler rakipleri Fiesta ve Polo ile benzer hatta onlardan bir tık (%10 ) üstte.

    Linea'ya B+ dememin 2 ana sebebi, Punto ile aynı platformu paylaşması. Ve B segmentindeki rakipleri ile aynı fiyattan satılması. Bu araç Bravo ile aynı platformu paylaşsa kimse B demezdi. Ayrıca Araç uzun ama aynı zamanda c segmentindeki araçlardan 6-7 cm daha dar. Dar olması da onu B segmentine itiyor benim gözümde. Fiat Bravo C segmentinde genişliği 1792 mm. Linea'nın genişliği 1730 mm. 6 cm daha dar Linea. C Segmentindeki diğer araçlar Linea'dan daha geniş. Citroen C-Elysee ve 301in genişliği 1748 mm. Bu iki araçta B segmentinde ve Linea'dan daha genişler. Linea sadece bunlardan daha uzun. Oda bizi tartışmaya iten asıl mesele zaten Ayrıca Linea'nın yakıt deposu 45 litre. C Segmentinde'ki Bravo'nun 58 litre. C Segmentinde 45 litre depoya sahip bir araç henüz görmedim. Bu aracın sınıfını belirlemez ama B+ olduğuna dair küçük bir sebep daha bence. B segmentinde yer alan C Elysee ve 301 kardeşler bile bu araçtan daha büyük yakıt deposuna sahip.

    Neyse burada bitiriyorum mesajımı, tartışmaya hiç gerek yok Ben B+ demeye devam ettiğim sürece sonuca varamayız zaten. Umarım konu kilitlenmez, İyi forumlar diliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga


    quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi

    C segmentidir. Gayet konforludur özellikle full olanı gayet iyi. Ama güncellenmesi lazım artık. B segmenti diyenler de bi eziklik seziyorum

    Ben de C segmentidir diyenlerde bir eziklik seziyorum .

    üretici , ülkedeki dergiler ve resmi kuruluşlar arabayı c segmentinde sınıflandırdığına göre bu araç c segmenti. yok b diyende bir anormali bir algı bozukluğu ve en acısı bir eziklik vardır.
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Ben de size iyi forumlar diyorum.

    Dediğim gibi dedikleriniz hepsi doğru,hepsine de kısmen katıldığımı söylemekte istiyorum.

    Golf ve Leon var 50 litre.Mercedes A serisi 50 litre yine.

    Sedan olarak Octavia var 50 litre yine.
  • Bu arada lineanin genisligi 1713, astraninki 1814 mm imis. 10 cm genislik farki sinif ayirmak icin onemli bir deger. Uzunluktan daha muhim bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B olsa ne C olsa ne??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sametsamett kullanıcısına yanıt
    Biz onun tartışmasını değil forumdaki yanlış kalite odaklı segment algısını düzeltmeye çalıştığım için bu konuyu açtım.

    Yani dediğim aracın segmenti kalitesini sınamak için bir ölçek değil.

    Hani forumda B segmenti bir araçla C segmenti bir araç karşılaştırılınca.

    Bu C segmenti tabiki B segmentinden iyidir diyenler için açtım bu konuyu.
  • Bu kafa sedan A3'ü D segmenti yapar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wurtz kullanıcısına yanıt
    2700mm altı bir dingil mesafesi(2640) var.O nedenle A3 sedan C sınıfıdır.
  • Adam düzenli konu açıyor linea c sınıfıdır diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Linea ve A3'un ayni segmentte oldugunu da duydum ya, artik gozum acik gitmem.

    Edit: Imla duzenlemesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wurtz -- 30 Ağustos 2014; 16:41:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wurtz kullanıcısına yanıt
    Bana değil Avrupa Komisyonuna sormak lazım.

    Euro Ncap'e sormak lazım ben değil onlar diyor.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.