Şimdi Ara

Fiat Linea mı alayım accent era mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
14.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegalot

    quote:

    Orijinalden alıntı: CakirAkinSen

    ben başka seçeneklerde ekleyin derim

    Ne gibi seçenekler ?

    Alıntıları Göster
    Linea C sınıfı, Accent B sınıfı araç, her türlü Linea derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Linea C sınıfı, Accent B sınıfı araç, her türlü Linea derim

    Segment farkı bilinen bir gerçek lakin Lineada 1,6 motor seçenekleri ve 1,4 turbo emotion dışında diğer motor seçeneklerini özellikle 1,3 seçeneğini 1,5 eraya göre tercih etmek ne kadar doğru kestiremiyorum.Ancak uzun yolda ikisi arasındaki farkı anlayabilirm buda zor gözüküyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegalot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Linea C sınıfı, Accent B sınıfı araç, her türlü Linea derim

    Segment farkı bilinen bir gerçek lakin Lineada 1,6 motor seçenekleri ve 1,4 turbo emotion dışında diğer motor seçeneklerini özellikle 1,3 seçeneğini 1,5 eraya göre tercih etmek ne kadar doğru kestiremiyorum.Ancak uzun yolda ikisi arasındaki farkı anlayabilirm buda zor gözüküyor

    Alıntıları Göster
    İkisini de kullanan biri olarak linea kesinlikle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PuLeRi

    İkisini de kullanan biri olarak linea kesinlikle.

    Hocam linea için motor seçenği farkedermi ? Hani 1,3 linea alana kadar 1,5 era mantıklı olmazmı yoksa 1,3 lineada mı 1,5 eradan iyi dersin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegalot

    quote:

    Orijinalden alıntı: PuLeRi

    İkisini de kullanan biri olarak linea kesinlikle.

    Hocam linea için motor seçenği farkedermi ? Hani 1,3 linea alana kadar 1,5 era mantıklı olmazmı yoksa 1,3 lineada mı 1,5 eradan iyi dersin

    Alıntıları Göster
    tabiki linea fiat farki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _NecroKINGS_

    tabiki linea fiat farki

    Alıntıları Göster
    linea daha iyi bir araç kesinlikle
  • Elbette linea.
    Su lineadaki iscilik ve malzeme nerelerde kalitesizmis bir anlatsanizda bilsek.
    Gayet guzel bir arac.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegalot

    1,6 linea Emotion ile 1,5 crdi ERa arasında ciddi bir rakam farkı var.1,6 Emotion fiyatları 28-29 bin liraya kadar çıkıyor.Yani aynı km ve aynı modele vurulduğunda 2 araç arasında 7-8 bine kadar fark ortaya çıkıyor.

    sadece rakam farkı değil ,ciddi kalıte farkı var , emotion ,en ful donanımdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dec_chaos

    Elbette linea.
    Su lineadaki iscilik ve malzeme nerelerde kalitesizmis bir anlatsanizda bilsek.
    Gayet guzel bir arac.
    linea neye göre eradan iyi oluyor??
    5 yıldır dizel era kullanırım müthiş memnunum yakıt-performans vs...rutin bakım harici tek bir sorunu da çıkmadı çok şükür...
    bir de linea yı C segment yaptılar hayret birşey Bravo ne öyleyce D mi??
    Era- Linea aynı sınıf araçlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dec_chaos

    Elbette linea.
    Su lineadaki iscilik ve malzeme nerelerde kalitesizmis bir anlatsanizda bilsek.
    Gayet guzel bir arac.
    İkisi de kafa kafaya denilebilir.Fakat bana sorarsan bagaj ve iç hacim yönünden Linea derdim.Fakat yakıt ekonomisi yönünden benzin/lpg li motorlarda accent era ağır basıyor.Taksiciler genelde accent era kullanıyor.Fabrikadan lpg li çıktığından mı ? bilemem.

    Ama taksicilerin kullandığı araçlar genellikle motor bakımından uzun ömürlü,servisi ucuz,yakıtı makul,sağlam orta segmentte araçlar tercih ederler.Diğer taraftan da linea nın ön panel göze daha dolu görünüyor.Bir renault cu olarak gözlerim bunlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegalot

    quote:

    Orijinalden alıntı: PuLeRi

    İkisini de kullanan biri olarak linea kesinlikle.

    Hocam linea için motor seçenği farkedermi ? Hani 1,3 linea alana kadar 1,5 era mantıklı olmazmı yoksa 1,3 lineada mı 1,5 eradan iyi dersin

    Bence 1.3 95ps euro5 motorlu linea her şekil era dan iyidir. Tamam ilk kalkışta era seri olabilir bunu kimse inkar etmiyor ancak eralar çok boş ve yol tutuşu diye bir şey yok. Hem linea nın parçası daha ucuz ve vergi avantajı var. Ben olsam linea 1.3 dahi olsa.
  • accent era dan kesinlikle uzak dur derim her acıdan berbat bir araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    linea neye göre eradan iyi oluyor??
    5 yıldır dizel era kullanırım müthiş memnunum yakıt-performans vs...rutin bakım harici tek bir sorunu da çıkmadı çok şükür...
    bir de linea yı C segment yaptılar hayret birşey Bravo ne öyleyce D mi??
    Era- Linea aynı sınıf araçlardır.

    Ne yani bir markada aynı segmente iki araç olamaz mı?
    O zaman sen ettin golf u b sınıfı :)
    Jetta mı b sınıfı golf mu?

    Kardeşim bu c sınıfına fazla takılma sadece dingil mesafesi önemli bu konuda.
    Bak ben sana bir kaç örnek vereyim.

    2011 Albea Sole dingil mesafesi: 2439 mm
    2011 Symbol dingil mesafesi: 2473 mm
    2011 Aveo Sedan dingil mesafesi: 2480 mm
    2011 Accent Era dingil mesafesi: 2500 mm
    Bunlar bildiğin gibi b sınıfı sedan araçlar.


    Bunlar da c sınıfı araçlar buyur dingil mesafeleri.
    2011 Corolla dingil mesafesi: 2600 mm
    2011 Linea dingil mesafesi: 2603 mm
    2011 Lancer dingil mesafesi: 2635 mm
    2011 Mazda 3 dingil mesafesi: 2640 mm
    2011 S40 dingil mesafesi: 2640 mm
    2012 Focus dingil mesafesi: 2648 mm
    2011 Jetta dingil mesafesi: 2651 mm
    2012 Civic dingil mesafesi: 2675 mm
    2011 Cruze dingil mesafesi: 2685 mm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PuLeRi -- 15 Nisan 2013; 6:07:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PuLeRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    linea neye göre eradan iyi oluyor??
    5 yıldır dizel era kullanırım müthiş memnunum yakıt-performans vs...rutin bakım harici tek bir sorunu da çıkmadı çok şükür...
    bir de linea yı C segment yaptılar hayret birşey Bravo ne öyleyce D mi??
    Era- Linea aynı sınıf araçlardır.

    Ne yani bir markada aynı segmente iki araç olamaz mı?
    O zaman sen ettin golf u b sınıfı :)
    Jetta mı b sınıfı golf mu?

    Kardeşim bu c sınıfına fazla takılma sadece dingil mesafesi önemli bu konuda.
    Bak ben sana bir kaç örnek vereyim.

    2011 Albea Sole dingil mesafesi: 2439 mm
    2011 Symbol dingil mesafesi: 2473 mm
    2011 Aveo Sedan dingil mesafesi: 2480 mm
    2011 Accent Era dingil mesafesi: 2500 mm
    Bunlar bildiğin gibi b sınıfı sedan araçlar.


    Bunlar da c sınıfı araçlar buyur dingil mesafeleri.
    2011 Corolla dingil mesafesi: 2600 mm
    2011 Linea dingil mesafesi: 2603 mm
    2011 Lancer dingil mesafesi: 2635 mm
    2011 Mazda 3 dingil mesafesi: 2640 mm
    2011 S40 dingil mesafesi: 2640 mm
    2012 Focus dingil mesafesi: 2648 mm
    2011 Jetta dingil mesafesi: 2651 mm
    2012 Civic dingil mesafesi: 2675 mm
    2011 Cruze dingil mesafesi: 2685 mm

    Alıntıları Göster
    1.3 Linea fiyat performans olarak güzel bir araç. 1.5 e göre vergi avantajı var, yakıt olarak yakınlar ama çok km yapacaksanız bakım aralığı ve bakım masrafını da gözardı etmeyin.

    Accent ciddi miktarda satıldı ve o da gayet başarılı. Performans olarak biraz daha önde. 2. el performansları birbirine yakın.

    Eğer emotion vb üst donanım alabiliyorsanız Linea tercih sebebi olacaktır. ESP, otomatik klima, hız sabitleme, kararan ayna vb birçok donanım sunuyor ve araç daha keyifli ve güvenli oluyor.




  • 2013 model 1.3 multijet motorlu LİNEA'yı tam 3 gün kullandım dolu dolu. İstanbul içinde kullandım, genelde E-6'ya vs. girmedim. 1.3 motor ilk kalkışta biraz ağır kalıyor ancak, eğer biraz yüklenirsen gaza ilk kalkışta ki o hantallık gidebiliyor. Araba kiralıktı ve daha 29 km. yol yapmıştı ben aldığımda yaklaşık 350 km. yol yaptım. 6.6 yakabildim.

    BENCE LİNEA AL DERİM. Linea'yı kiralık araba firmasına teslim edip taksi tutup ofise gitmem gerekiyordu ve ERA geldi şansıma. 3 günlük Linea sonrası küçük bir arabaya binmiş oldum. ERA'da kullanmıştım 2011 yılında kendi arabam biri çarpmıştı ve sigorta firmam 3 günlüğüne ERA vermişti bana benzinli ve otomatik. Güzeldi ama LİNE daha cazip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    2013 model 1.3 multijet motorlu LİNEA'yı tam 3 gün kullandım dolu dolu. İstanbul içinde kullandım, genelde E-6'ya vs. girmedim. 1.3 motor ilk kalkışta biraz ağır kalıyor ancak, eğer biraz yüklenirsen gaza ilk kalkışta ki o hantallık gidebiliyor. Araba kiralıktı ve daha 29 km. yol yapmıştı ben aldığımda yaklaşık 350 km. yol yaptım. 6.6 yakabildim.

    BENCE LİNEA AL DERİM. Linea'yı kiralık araba firmasına teslim edip taksi tutup ofise gitmem gerekiyordu ve ERA geldi şansıma. 3 günlük Linea sonrası küçük bir arabaya binmiş oldum. ERA'da kullanmıştım 2011 yılında kendi arabam biri çarpmıştı ve sigorta firmam 3 günlüğüne ERA vermişti bana benzinli ve otomatik. Güzeldi ama LİNE daha cazip.
    kesinlikle linea diyorum.burdaki bir çok arkadaş gerekli açıklamaları yapmışlar.era nın performansı gerçekten iyi tam fırlama arabası fakat yol tutuşu çok kötü virajlarda sanki buzun üstünde gidiyormuş izlenimi veriyor o araç bana.linea 1,3 ü eranın yanında hantal kalır fakat yol tutuşu çok daha güzeldir ve etli bir arabadır.era alıncaksa yol tutuşu için amörtisörler ve lastiklerde bir takım değişiklik yapın biraz olsun daha oturaklı hale gelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    2013 model 1.3 multijet motorlu LİNEA'yı tam 3 gün kullandım dolu dolu. İstanbul içinde kullandım, genelde E-6'ya vs. girmedim. 1.3 motor ilk kalkışta biraz ağır kalıyor ancak, eğer biraz yüklenirsen gaza ilk kalkışta ki o hantallık gidebiliyor. Araba kiralıktı ve daha 29 km. yol yapmıştı ben aldığımda yaklaşık 350 km. yol yaptım. 6.6 yakabildim.

    BENCE LİNEA AL DERİM. Linea'yı kiralık araba firmasına teslim edip taksi tutup ofise gitmem gerekiyordu ve ERA geldi şansıma. 3 günlük Linea sonrası küçük bir arabaya binmiş oldum. ERA'da kullanmıştım 2011 yılında kendi arabam biri çarpmıştı ve sigorta firmam 3 günlüğüne ERA vermişti bana benzinli ve otomatik. Güzeldi ama LİNE daha cazip.
    aşağı yukarı kafa kafaya araclar,ama tercih yapmak zorunda kalsam c sınıfı sedan olan lineayı alırım,era biraz bana uzak...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanedis

    aksyon istiyoraan dizel era z4u kalkista tokatlayan gordum deli gibi gidiyor ama ne yol tutus var ne de fren mesafesi kisacasi ok firliyor ama durmuyor

    Yol tutuş konusunda kesinlikle hemfikirim. Arkadaş varya hayatımda öyle bir araç sürmedim direksiyon bile elimden uçuyordu resmen. 160 da başlayan ön konsol titremesi 180 de koltuklara kadar geldi Hızlandıkça direksiyon aşırı yumuşaklaşıyor ve üflesen kıpırdayacak hale geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bgs0 -- 15 Nisan 2013; 12:36:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bgs0

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanedis

    aksyon istiyoraan dizel era z4u kalkista tokatlayan gordum deli gibi gidiyor ama ne yol tutus var ne de fren mesafesi kisacasi ok firliyor ama durmuyor

    Yol tutuş konusunda kesinlikle hemfikirim. Arkadaş varya hayatımda öyle bir araç sürmedim direksiyon bile elimden uçuyordu resmen. 160 da başlayan ön konsol titremesi 180 de koltuklara kadar geldi Hızlandıkça direksiyon aşırı yumuşaklaşıyor ve üflesen kıpırdayacak hale geliyor.

    sen ne diyorsun hocam ya araci kiraladim ilk gaza bastigimda hyundai gorunumlu 911 sandim dedim bune ama bir baktim ki arac yolda tutulmuyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanedis

    quote:

    Orijinalden alıntı: bgs0

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanedis

    aksyon istiyoraan dizel era z4u kalkista tokatlayan gordum deli gibi gidiyor ama ne yol tutus var ne de fren mesafesi kisacasi ok firliyor ama durmuyor

    Yol tutuş konusunda kesinlikle hemfikirim. Arkadaş varya hayatımda öyle bir araç sürmedim direksiyon bile elimden uçuyordu resmen. 160 da başlayan ön konsol titremesi 180 de koltuklara kadar geldi Hızlandıkça direksiyon aşırı yumuşaklaşıyor ve üflesen kıpırdayacak hale geliyor.

    sen ne diyorsun hocam ya araci kiraladim ilk gaza bastigimda hyundai gorunumlu 911 sandim dedim bune ama bir baktim ki arac yolda tutulmuyor

    Alıntıları Göster
    Yorumlardan çıkardığım kadarıyla Linea ağır basıyor gibi.Artık 1,4 veya 1,6 bişeyler kovalıycaz bakalım.Ama çoğunluk olarak bir eracılar ve lineacılar olayı var gibi




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.