Şimdi Ara

Fiat linea neden sevilmiyor? (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
507
Cevap
3
Favori
62.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir Hyundai olabilir ama bir Chevrolet, bir Ford değil. Fiat olduğu için sevmem ama, düşük bütçeyle alınabilecek en iyi 0 araçlardan birisi. Ancak Fiat servisiyle, kalitesiyle felan, berbat ötesi bir firma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burock1997

    Bir Hyundai olabilir ama bir Chevrolet, bir Ford değil. Fiat olduğu için sevmem ama, düşük bütçeyle alınabilecek en iyi 0 araçlardan birisi. Ancak Fiat servisiyle, kalitesiyle felan, berbat ötesi bir firma.

    AMACIM MUALEFET OLMAK YADA FİAT MARKASINI KORUMAK DEĞİL KAÇ TANE FİAT MARKA ARAÇ KULLANDINIZ VE NE KADAR SÜRE KULLANDINIZ?

    BU KADAR NET BİR ŞEKİLDE KARŞI ÇIKTIĞINIZA GÖÖRE BİR GEÇMİŞ VAR DİYE DÜŞÜNOYURM
  • Ülke şartlarında bunlara binmek zorunda olduğumuz için
  • işim gereği senede binlerce farklı yıl ve model araç görüyorum. en çok eskiyen perte çıkan biten yıpranan vs arabalarıın fiat olduğunu gördüm. teneke ödülü daimi kazananı fiat. :) almamak için yeterlisanırım. ama mecbur kalınca insan oğlu alabiliyor buna da lafım yok elbette
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.RyaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.RyaN



    otoyolda nereye geziyor arkadaş ?
    binmesek, bilmesek neyse !

    Lütfen tarafsız olun. Neyi , niçin savunduğunuzun farkına varın. Herkesin beklentileri, memnuniyet dereceleri, öngörüleri, yaşam tazları farklıdır.

    Seni tatmin eden, beni yada ötekisini etmez. İyiyi gören, kötüyü istemez.

    Araçla ilgili farkındalık bu yüzden görecelidir.

    Aracın gezme mevzusu ise;
    130 km. hızla ani bir fren yaptığında araç savrulur. Buna burulma kirişli, torsiyon çubuklu, son derece basit süspansiyon sistemi ve orantısız araç ebatları ile 3 harfli güvenlik sistemlerinin bazılarının olmayışı neden olur.
    150 km. üzerine çıkmak zorunda kaldığın anlarda aracı kontrol etmek güçleşir. Kışın karın, buzun üstünde ASENA gibi danseder.
    Saygılar

    Araç ebatlarında genişlik tam ölçüsünde Blue'dan ve bir kaç B segmenti sedandan daha geniş araç ancak uzunluğu biraz abarttıklarına ben de katılıyorum.

    Emotion Plus donanım listesine bakarsanız araçta tüm 3 harfli güvenlik unsurlarının mevcut olduğunu görürsünüz,

    ben 1.6mJ Emotion Plus için konuşuyorum, sizin dedikleriniz 1.3mJ Active için geçerli olabilir orasını bilemem,

    ancak 1.3mJ Active parasındaki tüm araçların da aynı savrulmaları yaşatıcağını düşünüyorum.

    Ayrıca bahsettiğiniz süspansiyon sistemi Golf'te de kullanılıyor hatırlatırım!




  • Malzeme kalitesi aşırı derece kötü
    İç mekan desen 2012 berbattı 2013 bakmadım bile
    Motor desen 1.6 almayacaksan linea bakma çekmez diyorlar ?
  • Hep bu"çekmez ,yol tutmaz tu-kaka vb.diyorlar"muhabbeti şekillendiriyor piyasayı.Yaklaşık 2,5 yıldır 2007 model emotion 1,3 mtj.modelini 4 kişilik çekirdek ailemle birlikte kullanıyorum.Şu ana kadar çekmeme v.b. sorunla karşılaşmadım.Bu süre zarfında yazları deyim yerindeyse Türkiyede gitmedik fazla biryer bırakmadım.Bundan önce mondeom vardı bu arada.Verdiğim paranın karşılığını fazlasıyla aldığımı-alacağımı düşünüyorum.İşletme maliyeti olarak yağ,balata,lastik gibi rutinler dışında bir masrafım olmadı.Zaten böyle olmasaydı "şirket aracı" olarak tercih edilmezdi.Tabi ki 20-25 bin Tl aralığında aldığınız 1248 cc 90 hp ve 200 nm özellikte aracınızı bir focusla veya benzeri güçlü bir araçla mukayese ederseniz başta belirttiğim "çekmiyor"meselesi varmış ,gerçekmiş gibi gelebilir.Bütün bunlara cevap aslında "ne verdim ne aldım,fiyat-performans"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gltknln

    quote:

    Orijinalden alıntı: burock1997

    Bir Hyundai olabilir ama bir Chevrolet, bir Ford değil. Fiat olduğu için sevmem ama, düşük bütçeyle alınabilecek en iyi 0 araçlardan birisi. Ancak Fiat servisiyle, kalitesiyle felan, berbat ötesi bir firma.

    AMACIM MUALEFET OLMAK YADA FİAT MARKASINI KORUMAK DEĞİL KAÇ TANE FİAT MARKA ARAÇ KULLANDINIZ VE NE KADAR SÜRE KULLANDINIZ?

    BU KADAR NET BİR ŞEKİLDE KARŞI ÇIKTIĞINIZA GÖÖRE BİR GEÇMİŞ VAR DİYE DÜŞÜNOYURM

    Fiat Linea bizim yan komşuda var, aracın saç kalitesini filan bizzat kontrol ettim, çok kötü. Biz bir dönem distribütörlük yapmıştık, 7-8 adet Doblo'muz vardı, araçlar sınıfının diğer araçlarıyla kıyaslanınca çok çok kötü idi. Şimdi BEKO bayiliği yapıyoruz, Fiat'tan araba aldık 0 Fiorino, pompalar arıza yaptı, 1500 lira masraf var, araç daha 5-6 aylık, garantiden karşılamıyorlar, serviste 3500 fiyat çekiyorlar. Kısacası şimdiye kadar gözümün önünde olan hiçbir Fiat'tan memnun kalmadım. Ucuz etin yahnisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grafilog

    Malzeme kalitesi aşırı derece kötü
    İç mekan desen 2012 berbattı 2013 bakmadım bile
    Motor desen 1.6 almayacaksan linea bakma çekmez diyorlar ?

    Artık otomobil genele girmek bile aklıma gelmiyor.
    Her taraf ergen dolu..
    Ne çok biliyorlar yarabbim.
    Arabadan zerre anlamayan 40 yaş üstü alıyormuş diyenler, araba gitmiyormuş öyle diyorlar diyenler, işi gereği binlerce fiatı pert olarak gören ama 94 model brodwaya binip ygs'ye hazırlananlar ama lineaya teneke diyenler, 130 km ile giderken kızak fren yapma fantazisi kuranlar...

    Allah'ım gençlik hep mi böyleydi yoksa jenerasyon mu böyle..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burock1997

    quote:

    Orijinalden alıntı: gltknln

    quote:

    Orijinalden alıntı: burock1997

    Bir Hyundai olabilir ama bir Chevrolet, bir Ford değil. Fiat olduğu için sevmem ama, düşük bütçeyle alınabilecek en iyi 0 araçlardan birisi. Ancak Fiat servisiyle, kalitesiyle felan, berbat ötesi bir firma.

    AMACIM MUALEFET OLMAK YADA FİAT MARKASINI KORUMAK DEĞİL KAÇ TANE FİAT MARKA ARAÇ KULLANDINIZ VE NE KADAR SÜRE KULLANDINIZ?

    BU KADAR NET BİR ŞEKİLDE KARŞI ÇIKTIĞINIZA GÖÖRE BİR GEÇMİŞ VAR DİYE DÜŞÜNOYURM

    Fiat Linea bizim yan komşuda var, aracın saç kalitesini filan bizzat kontrol ettim, çok kötü. Biz bir dönem distribütörlük yapmıştık, 7-8 adet Doblo'muz vardı, araçlar sınıfının diğer araçlarıyla kıyaslanınca çok çok kötü idi. Şimdi BEKO bayiliği yapıyoruz, Fiat'tan araba aldık 0 Fiorino, pompalar arıza yaptı, 1500 lira masraf var, araç daha 5-6 aylık, garantiden karşılamıyorlar, serviste 3500 fiyat çekiyorlar. Kısacası şimdiye kadar gözümün önünde olan hiçbir Fiat'tan memnun kalmadım. Ucuz etin yahnisi.

    Saç kalitesini nasıl kontrol ettiniz?
    Fiorino'nun hangi pompaları arıza yaptı?




  • Maşallah atıp tutan yine çok olmuş... Hepiniz BMW-Mercedes biniyorsunuz yaa...
  • arkadaş bi kerede kullanan kötülese şu arabaları , kimse benim at eşşek demiyorki

    eski bir tofaş personeli olarak herhalde içinizde en cok lineaya ben binmişimdir (kullanmak degil üretmek için)

    kıç zoruyla c sınıfı olmuş bir araçtır ki arkasındaki diz mesafesinden rahatlıkla anlayabilirsiniz bunu..

    kısylama bana göre fiyat politikasına göre yapılır bu araba bu fiyata güzel

    benzinlisini alıcaklar için cruze denen araç lineanın azına eder bininde c sınıfı görün en ucuzlarıdan biri oldugu için onu soyluyorum

    linea nın rekibi b segmentinin lider araçları c segmentinin ucuz aracları olabilir anca

    hele bi corollaya jettaya ve hondaya bindiyseniz linea çin işkencesi gibi gelicektir..

    ncap testi neden yok? olursa satılmazda ondan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanlevent -- 3 Haziran 2013; 14:06:39 >




  • en büyük -'si euro ncep testi yok olsa daha da artar satışları bence

    tabi 5 yıldız alırsa
  • Geçenlerde bir arkadaşım Linea kiralamış.1.3 Multijet Dualogic.90'lık sanırım.
    Şanzıman gerçekten çok kötü.
    Vites geçişlerinde bariz öne yığılma vardı.Vites geçişleri de yavaştı.Manuel araçlarda geçişler daha çabuk ve daha az hissediliyor adeta.
    Daha önce DSG ve tam otomatik tecrübelerim olmuştu.DSG mükemmeldi.Otomatik Civic de iyiydi.
    Bu ilk tek kavrama yarı otomatik ve Linea deneyimimdi.Diğerleri de böyle mi bilmiyorum.(MCP,Easytronic,MM)
    Kimse kusura bakmasın Linea kalitesiz,konforsuz bir araç.C sınıfı falan olamaz bana göre.Tek artısı arka diz mesafesiydi.Bu tip 3. dünya ülkeleri için geliştirilen araçlara(Symbol,Linea,301 vs.) verilen paralara acıdım.
  • Selamlar. Kimse lineayı sevmez çünkü o küçük motorun verdiği güce yetişemedikleri için öyle söylerler.

    Öncelikle şunu söyleyim. Daha önce toyota versom vardı 1.6 110 hp onu satıp, linea1.3 multijet 95 hp E5 2012 kasım ayında sıfır aldım klasik kasa. Çekmiyo diyenlere; verso ile kepekli rampasını 4 veya 3 üncü viteste zor tamamlıyordum. linea ile kepekli rampasında radardan sonra aracın içinde 5 kişi olduğu halde 140'la çıktım orayı. Balanın çıkışına kadar vites düşürmedim, güya araba çekmiyoya.
    Yeri geliyor 4.viteste 110-120 ile Eskişehir yolunda makas atıyorum araba çekmediği için. Araba yolda geziyo filan hikaye bir süre kullanın ondan sonra konuşun, araç turboya geçtiği anda sağa sola kaçma yapar gibi fakat oda ön takımdan falan değil dikkat edin tork yüksek geliyor awd olsaydı kesinlikle bir milim sapmazdı.
    Ben nereye gidersem gidiyim şehir dışı yollarda 120-140 giderim bu hızların altına nadir inerim. Çokta aşırı hızlı kullanmam. Hiçte öyle güven vermiyor, sağa sola kaçacakmış gibi durmuyor. Bütün araçlarımı son ibreye kadar denerim, daha bunu fazla deneme fırsatım olmadı ama 175'i gördüm.
    Ha limitleri zorlarsanız atmıyorum diyen araç bile virajlarda atar. Konfor olarak vasat fakat türkiye şartları içinde ideal bir araç.
    Bir başlık altında bir arkadaş link koymuştu passatla lineanın kafa kafaya çarpışmasını güvenlik yok diyen arkadaşlar ordan görebilirler. Bulabilirsem linki koyarım buraya.
    Bir arkadaş yazmış ilk bakımı 460 TL civarı diye. araç şuanda 10600 kmde 2 hafta önce 10000 lik bakıma girdim 190 tl ödedim. Motor yağı ve filtreler değişti carbon clean temizliği yapıldı. Üstüne, cam suyunada sıvı koydular.
    Bazı arkadaşlar der şimdi amma abarttı diye, abartı falan yok.




  • Saç kalitesini nasıl mı kontrol ettim? Dokunarak tabii ki, güven vermiyor, sigara paketi gibi yumuşacık, bastın mı göçüyor. Mazot pompası arıza yaptı. Araca asla benzin vb. koyulmadı. Tek bir istasyondan alındı, zaten en fazla 7-8 kere depo fullendi. Servisin ödememek için söylediği yalan aynen şöyle: "Yakıtınızı neden Opet'ten almadınız?"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burock1997

    Saç kalitesini nasıl mı kontrol ettim? Dokunarak tabii ki, güven vermiyor, sigara paketi gibi yumuşacık, bastın mı göçüyor. Mazot pompası arıza yaptı. Araca asla benzin vb. koyulmadı. Tek bir istasyondan alındı, zaten en fazla 7-8 kere depo fullendi. Servisin ödememek için söylediği yalan aynen şöyle: "Yakıtınızı neden Opet'ten almadınız?"

    Anladim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanlevent

    arkadaş bi kerede kullanan kötülese şu arabaları , kimse benim at eşşek demiyorki

    eski bir tofaş personeli olarak herhalde içinizde en cok lineaya ben binmişimdir (kullanmak degil üretmek için)

    kıç zoruyla c sınıfı olmuş bir araçtır ki arkasındaki diz mesafesinden rahatlıkla anlayabilirsiniz bunu..

    kısylama bana göre fiyat politikasına göre yapılır bu araba bu fiyata güzel

    benzinlisini alıcaklar için cruze denen araç lineanın azına eder bininde c sınıfı görün en ucuzlarıdan biri oldugu için onu soyluyorum

    linea nın rekibi b segmentinin lider araçları c segmentinin ucuz aracları olabilir anca

    hele bi corollaya jettaya ve hondaya bindiyseniz linea çin işkencesi gibi gelicektir..

    ncap testi neden yok? olursa satılmazda ondan



    Hakan bey Linea çok süper bir araç falan diye yazdım mı ben? Evet yanlardan basık, dar bir araç..Evet eski kasalarda amortisör kapakları sorunlu, ayrıca motor kalitesine rağmen kalkışlar çok zayıf kalıyor... Sen kalkmışsın 60-70 bin liralık jettayla 45-50 bin liralık Lineayı kıyaslıyorsun.. Ne kadar ekmek o kadar köfte... Ncap muhabbettinde haklısınız ama Ncap şu sıralar ne kadar güvenilir?




  • Yalıtım 0
    vites geçişleri eski BMC kamyonlardan hallice (Geri vitese takarken muhakkak bir kere cartttttt şeklinde ses yapar)
    direksiyon park manevralarında odun ile kütük arasındadır.
    debriyaj o kadar sertki adamın ayak tabanı nasır bağlar.
    120 den sonra otoyolda o şeritten o şeride gezerek ahenkle dans eder
    150 km hıza gelindiğinde atrık lastikleri yoldan kesip havalanmaya hazırdır.
    Zırt pırt sırayla ön far ve arka stop lambaları patlar.
    Motoru dengesizdir bazen deli gibi hızlanır lan ne oluyo dedirtir bazende merzifon eşşeği gibi bağırır ama gitmez.
    Biraz hızlı gittinmi mazotu yakmaz içer.

    tek iyi tarafı geniş bagaj ve diz mesafesidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Yalıtım 0
    vites geçişleri eski BMC kamyonlardan hallice (Geri vitese takarken muhakkak bir kere cartttttt şeklinde ses yapar)
    direksiyon park manevralarında odun ile kütük arasındadır.
    debriyaj o kadar sertki adamın ayak tabanı nasır bağlar.
    120 den sonra otoyolda o şeritten o şeride gezerek ahenkle dans eder
    150 km hıza gelindiğinde atrık lastikleri yoldan kesip havalanmaya hazırdır.
    Zırt pırt sırayla ön far ve arka stop lambaları patlar.
    Motoru dengesizdir bazen deli gibi hızlanır lan ne oluyo dedirtir bazende merzifon eşşeği gibi bağırır ama gitmez.
    Biraz hızlı gittinmi mazotu yakmaz içer.

    tek iyi tarafı geniş bagaj ve diz mesafesidir.





    Yazdıklarının hiç biri (debriyajın sert olması dışında) benim 1,6 Lounge versiyon aracım da yok...Hele ki caarrtttt diye geçen geri vites :)
    Yakıt olarak şehir içi 7-8 lt (1.3 ler 5 civarı)..
    En sevdiğim yer otoban da 120 de yolda gezen ve 150 de havalanma olayı.. :D Müsait yerler de sonradan taktırdığım kanatları açıyorum o zaman daha güzel yükseliyor araç...

    Sana i30'la mutluluklar dilerim..

    Edit: imla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QhellThosh -- 4 Haziran 2013; 14:19:13 >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.