Şimdi Ara

Fiat palio 1.3 multijet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
17.803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Başlıkta belirttiğim gibi 2008 model palio 1.3 multijet dizel 100km' de araç için neler denilebilir almaya ciddi niyetliyim...17 milyar fiyat veriyorlar...artıları eksileri neler olur?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiat Palio 1.3 Multijet: Kapsamlı Bir Bakış

    Fiat Palio 1.3 Multijet, yakıt verimliliği ve çevik sürüşüyle tanınan popüler bir hatchback'tir. Birkaç donanım seçeneği mevcuttur ve en dolu olanı Elegance versiyonudur.

    Palio 1.3 Multijet Elegance'ın Özellikleri

    Palio 1.3 Multijet Elegance, geniş bir özellik yelpazesiyle donatılmıştır ve bunlar arasında şunlar yer alır:

    • 1,3 litrelik Multijet II turbo dizel motor
    • 95 beygir güç ve 200 Nm tork
    • 5 ileri manuel şanzıman
    • 15 inç alaşım jantlar
    • Deri direksiyon simidi ve vites topuzu
    • Otomatik klima
    • 7 inç dokunmatik ekranlı eğlence sistemi
    • Bluetooth bağlantısı ve USB girişi
    • Arka park sensörleri
    • Sürücü ve yolcu hava yastıkları

    Palio 1.3 Multijet'in Avantajları

    Palio 1.3 Multijet, düşük yakıt tüketimi, çevik sürüşü ve geniş iç mekanı ile öne çıkmaktadır. Ayrıca, gelişmiş güvenlik özellikleri ve kullanışlı teknolojilerle donatılmıştır.

    Palio 1.3 Multijet'in Eksiklikleri

    Bazı kullanıcılar, Palio 1.3 Multijet'in iç malzemelerinin biraz ucuz olabileceğini ve yol gürültüsünün yüksek hızlarda rahatsız edici olabileceğini belirtmektedir.

    Palio 1.3 Multijet En Dolusu Hangisi?

    Palio 1.3 Multijet'in en dolu donanım seçeneği Elegance versiyonudur. Bu versiyon, yukarıda listelenen tüm özelliklere ek olarak sis farları, deri koltuklar ve sunroof gibi ek donanımlara sahiptir.

    Sonuç olarak, Fiat Palio 1.3 Multijet, yakıt verimliliği, çevik sürüşü ve geniş iç mekanı ile öne çıkan uygun fiyatlı ve pratik bir hatchback'tir. En dolu donanım seçeneği olan Elegance versiyonu, en kapsamlı özellik yelpazesini sunar ve konforlu ve güvenli bir sürüş deneyimi sağlar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • palionun 0ini ben bu forumda konusan soyleyen hic duymadim yaw,

    Konunuzla alakasiz oldu ama oda olsa 17 bine palio bakmazdim,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    palionun 0ini ben bu forumda konusan soyleyen hic duymadim yaw,

    Konunuzla alakasiz oldu ama oda olsa 17 bine palio bakmazdim,
    Sağolasın arkadaşım ama bu piyasada biraz zorunluluktan böyle tercih kaldı hatchback modelden başka tercihimiz yok
  • artıları

    multijet teknolojisi. Rakipsiz dizel motorlardandır kendisi.
    parçası ucuz. kuş serisi gibi aynı.
    iyi kaçıyor ve az yakıyor.
    vergisi az.
    tam ekonomi aracı. az yakar parça bol fazla sorun çıkartmaz konforu yeterli ufak olduğu için şehiriçi kullanımı rahat.
    ikinci eli çok iyi.

    eksileri

    100 bin km olmasını ben eksi olarak saymıyorum ama genellemeye bakarsak çogu kişi öyle sayıyor. ki ben makyajsız kasa albea gördüm 450 bin km'de. takside çalışıyor. motorunun sesi mesi çekişi ilk günkü gibiydi. 100 bin km özellikle multijet için ergenlik çağı sayılır.

    turbo dizel motorlarda tam bu km'lerde sorun çıkartabilir. mutlaka servise götürüp baktırın.

    arabaya eşşek gibi yüklenirseniz çabuk dağılır. eğer sizden öncekide eşşek gibi bindiyse almayın derim. bir dökülmeye başladımı ardı arkası gelmiyor. Fiat markasında bu böyle. tabi şunuda unutmamak lazım. polo aldınız biryeri döküldü 500 tl, palio aldınız 3 yeri döküldü 150 tl.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    artıları

    multijet teknolojisi. Rakipsiz dizel motorlardandır kendisi.
    parçası ucuz. kuş serisi gibi aynı.
    iyi kaçıyor ve az yakıyor.
    vergisi az.
    tam ekonomi aracı. az yakar parça bol fazla sorun çıkartmaz konforu yeterli ufak olduğu için şehiriçi kullanımı rahat.
    ikinci eli çok iyi.

    eksileri

    100 bin km olmasını ben eksi olarak saymıyorum ama genellemeye bakarsak çogu kişi öyle sayıyor. ki ben makyajsız kasa albea gördüm 450 bin km'de. takside çalışıyor. motorunun sesi mesi çekişi ilk günkü gibiydi. 100 bin km özellikle multijet için ergenlik çağı sayılır.

    turbo dizel motorlarda tam bu km'lerde sorun çıkartabilir. mutlaka servise götürüp baktırın.

    arabaya eşşek gibi yüklenirseniz çabuk dağılır. eğer sizden öncekide eşşek gibi bindiyse almayın derim. bir dökülmeye başladımı ardı arkası gelmiyor. Fiat markasında bu böyle. tabi şunuda unutmamak lazım. polo aldınız biryeri döküldü 500 tl, palio aldınız 3 yeri döküldü 150 tl.


    Çok teşekkür ederim arkadaşım...ellerine sağlık bilgiler için...Artıları almak için çok uygun...100km'de ama fıat servisinde mutlaka baktırılcak. Benim gördüğüm 200km, 250km de palio dizel araçlar var tıkır tıkır yürüyen yeterlidir bir araç için...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    artıları

    multijet teknolojisi. Rakipsiz dizel motorlardandır kendisi.
    parçası ucuz. kuş serisi gibi aynı.
    iyi kaçıyor ve az yakıyor.
    vergisi az.
    tam ekonomi aracı. az yakar parça bol fazla sorun çıkartmaz konforu yeterli ufak olduğu için şehiriçi kullanımı rahat.
    ikinci eli çok iyi.

    eksileri

    100 bin km olmasını ben eksi olarak saymıyorum ama genellemeye bakarsak çogu kişi öyle sayıyor. ki ben makyajsız kasa albea gördüm 450 bin km'de. takside çalışıyor. motorunun sesi mesi çekişi ilk günkü gibiydi. 100 bin km özellikle multijet için ergenlik çağı sayılır.

    turbo dizel motorlarda tam bu km'lerde sorun çıkartabilir. mutlaka servise götürüp baktırın.

    arabaya eşşek gibi yüklenirseniz çabuk dağılır. eğer sizden öncekide eşşek gibi bindiyse almayın derim. bir dökülmeye başladımı ardı arkası gelmiyor. Fiat markasında bu böyle. tabi şunuda unutmamak lazım. polo aldınız biryeri döküldü 500 tl, palio aldınız 3 yeri döküldü 150 tl.
    km konusuna bencede takilmayin 600 bin km yi asmis taksi gordum, anlamadimki millet 100 bini gecen arabaya burun kiviriyo, ondan sonra gelde km dusurme




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    km konusuna bencede takilmayin 600 bin km yi asmis taksi gordum, anlamadimki millet 100 bini gecen arabaya burun kiviriyo, ondan sonra gelde km dusurme


  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1.9 Multijet Doblo
    3 ay önce açıldı
    1.6 8V renault clio, yakıt
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    artıları

    multijet teknolojisi. Rakipsiz dizel motorlardandır kendisi.
    parçası ucuz. kuş serisi gibi aynı.
    iyi kaçıyor ve az yakıyor.
    vergisi az.
    tam ekonomi aracı. az yakar parça bol fazla sorun çıkartmaz konforu yeterli ufak olduğu için şehiriçi kullanımı rahat.
    ikinci eli çok iyi.

    eksileri

    100 bin km olmasını ben eksi olarak saymıyorum ama genellemeye bakarsak çogu kişi öyle sayıyor. ki ben makyajsız kasa albea gördüm 450 bin km'de. takside çalışıyor. motorunun sesi mesi çekişi ilk günkü gibiydi. 100 bin km özellikle multijet için ergenlik çağı sayılır.

    turbo dizel motorlarda tam bu km'lerde sorun çıkartabilir. mutlaka servise götürüp baktırın.

    arabaya eşşek gibi yüklenirseniz çabuk dağılır. eğer sizden öncekide eşşek gibi bindiyse almayın derim. bir dökülmeye başladımı ardı arkası gelmiyor. Fiat markasında bu böyle. tabi şunuda unutmamak lazım. polo aldınız biryeri döküldü 500 tl, palio aldınız 3 yeri döküldü 150 tl.
    + sı yok - side yok.
    Genellikle şirketlerin tercih ettiği sorunsuz, düşük tüketimli olmasına ramen performası süper, konforsuz bir araba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hyundai Motor Company -- 19 Eylül 2011; 1:28:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    + sı yok - side yok.
    Genellikle şirketlerin tercih ettiği sorunsuz, düşük tüketimli olmasına ramen performası süper, konforsuz bir araba

    Alıntıları Göster
    palio teknik açıdan zayıf bir araç , hızlanma desen yok , direksiyon desen tepsi gibi , donanım desen o da yok , bari 1.5 crdi getz falan bakın o paraya bulunur vergisi çok önemli değilse 1.3 motorun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    + sı yok - side yok.
    Genellikle şirketlerin tercih ettiği sorunsuz, düşük tüketimli olmasına ramen performası süper, konforsuz bir araba

    Alıntıları Göster
    Ucuz yedek parça ve bakım, az yakıt, hareketli 2.ci el, vs vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    + sı yok - side yok.
    Genellikle şirketlerin tercih ettiği sorunsuz, düşük tüketimli olmasına ramen performası süper, konforsuz bir araba


    Sağolasın arkadaşım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    palio teknik açıdan zayıf bir araç , hızlanma desen yok , direksiyon desen tepsi gibi , donanım desen o da yok , bari 1.5 crdi getz falan bakın o paraya bulunur vergisi çok önemli değilse 1.3 motorun..


    Hyundai getz de düşünmedim değil ama model olarak 2008 olarak bu fiyata bulunmuyor ve donanım takıntım gerçekten vardı aldığım araçta arka camlar otomatik en azından olsun istiyordumama yeni modellerde bile buna özen göstermiyorlar artık vazgeçmeye başladım takıntımdan...teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    palio teknik açıdan zayıf bir araç , hızlanma desen yok , direksiyon desen tepsi gibi , donanım desen o da yok , bari 1.5 crdi getz falan bakın o paraya bulunur vergisi çok önemli değilse 1.3 motorun..


    1.3 multijet palio hızlanma konusunda iyidir. hatırlarım birgün kamyon solluyorum karşıdanda araba geliyordu,
    hızım 110 km civarıydı, dip gaz yapmamla birlikte çok kısa bir sürede 140 km ye ulaşıp beni kazadan kurtarmıştı.
    şehir içinde de atik bir araç ve hiç savrulmaz 2008 model sıfır palio van vardı bende 2010 da satıldı.
    Bir şirket aracı olarak memnundum özellikle performansından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    palio teknik açıdan zayıf bir araç , hızlanma desen yok , direksiyon desen tepsi gibi , donanım desen o da yok , bari 1.5 crdi getz falan bakın o paraya bulunur vergisi çok önemli değilse 1.3 motorun..


    1.3 multijet palio hızlanma konusunda iyidir. hatırlarım birgün kamyon solluyorum karşıdanda araba geliyordu,
    hızım 110 km civarıydı, dip gaz yapmamla birlikte çok kısa bir sürede 140 km ye ulaşıp beni kazadan kurtarmıştı.
    şehir içinde de atik bir araç ve hiç savrulmaz 2008 model sıfır palio van vardı bende 2010 da satıldı.
    Bir şirket aracı olarak memnundum özellikle performansından

    Alıntıları Göster
    Dizel araçlarda 100bin tabusu var. Belki geçmişte kalitesiz kırsal motorinle kullandığımız için araçlar çabuk yıprranıyordu. Yani 100bin sınırı bu arabayı en adi motorinle kullanırsan 100bin bile yapar diye algılıyorum artık. Çünkü 100bin bir araç için gerçekten gülünç bir km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    Dizel araçlarda 100bin tabusu var. Belki geçmişte kalitesiz kırsal motorinle kullandığımız için araçlar çabuk yıprranıyordu. Yani 100bin sınırı bu arabayı en adi motorinle kullanırsan 100bin bile yapar diye algılıyorum artık. Çünkü 100bin bir araç için gerçekten gülünç bir km


    +1

    sonuçta dizel motorlar dayanıklılığıyla ünlüdür.
    Dizel motor kolay bitmez, biterse turbo enjektör biter. Bu da size en fazla 2000 liraya malolur(markaya göre çok yukarı da çıkabilir)

    ayrıca palio bashedildiği kadar dandik bir araç değildir.ha size tavsiyem 17000 civarına 2008 palio alacağınıza 18000 civarına 2006 grande punto dynamic buılabilirsiniz motor aynı donanım çok farklı. Arka camlarıda otomatik

    edit :imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ForteVeloce -- 19 Eylül 2011; 10:36:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce

    quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    Dizel araçlarda 100bin tabusu var. Belki geçmişte kalitesiz kırsal motorinle kullandığımız için araçlar çabuk yıprranıyordu. Yani 100bin sınırı bu arabayı en adi motorinle kullanırsan 100bin bile yapar diye algılıyorum artık. Çünkü 100bin bir araç için gerçekten gülünç bir km


    +1

    sonuçta dizel motorlar dayanıklılığıyla ünlüdür.
    Dizel motor kolay bitmez, biterse turbo enjektör biter. Bu da size en fazla 2000 liraya malolur(markaya göre çok yukarı da çıkabilir)

    ayrıca palio bashedildiği kadar dandik bir araç değildir.ha size tavsiyem 17000 civarına 2008 palio alacağınıza 18000 civarına 2006 grande punto dynamic buılabilirsiniz motor aynı donanım çok farklı. Arka camlarıda otomatik

    edit :imla

    Alıntıları Göster
    evet 2006 gp 1.mj active bulabilirsiniz palio eski aracımdı şimdiki arcım punto evo :) palioda evoya binince baya etkilenmiştim ne yalan söyliim




  • Maalesef yine aracı tanımayan bazı kişiler (işkembelerinden) yine atıp tutmuşlar,düşündügünüz araç fiyatına göre gayet uygun,ekonomik ve kendi türüne göre performanslıdır,vergisi ve yedek parçası konusunda çok avantajlıdır,Sahip oldugum 2004 Model Fiat Palio 1.2 8v 60 Hp aracım 150 kmyi gördüğüne göre bu aracında hızlanmasında hiçbir sorun olmayacagını tahmin ediyorum,direksiyonu yüksek hızlarda dahi çok sertleşmez,fakat her aracın bir kusuru olabilecegi gibi almayı düşündügünüz aracıda iyice kontrol ettirip almakta fayda var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10ur_1


    quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    Dizel araçlarda 100bin tabusu var. Belki geçmişte kalitesiz kırsal motorinle kullandığımız için araçlar çabuk yıprranıyordu. Yani 100bin sınırı bu arabayı en adi motorinle kullanırsan 100bin bile yapar diye algılıyorum artık. Çünkü 100bin bir araç için gerçekten gülünç bir km


    +1

    sonuçta dizel motorlar dayanıklılığıyla ünlüdür.
    Dizel motor kolay bitmez, biterse turbo enjektör biter. Bu da size en fazla 2000 liraya malolur(markaya göre çok yukarı da çıkabilir)

    ayrıca palio bashedildiği kadar dandik bir araç değildir.ha size tavsiyem 17000 civarına 2008 palio alacağınıza 18000 civarına 2006 grande punto dynamic buılabilirsiniz motor aynı donanım çok farklı. Arka camlarıda otomatik

    edit :imla


    Teşekkürler arkadaşım Şimdi baktım 2006 grande punto dynamic modellerinde arka camlar otomatik göremedim Fiyatlarıda 20 milyarı geçiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aboalpervet

    Maalesef yine aracı tanımayan bazı kişiler (işkembelerinden) yine atıp tutmuşlar,düşündügünüz araç fiyatına göre gayet uygun,ekonomik ve kendi türüne göre performanslıdır,vergisi ve yedek parçası konusunda çok avantajlıdır,Sahip oldugum 2004 Model Fiat Palio 1.2 8v 60 Hp aracım 150 kmyi gördüğüne göre bu aracında hızlanmasında hiçbir sorun olmayacagını tahmin ediyorum,direksiyonu yüksek hızlarda dahi çok sertleşmez,fakat her aracın bir kusuru olabilecegi gibi almayı düşündügünüz aracıda iyice kontrol ettirip almakta fayda var.


    180 görsün yeter hız konusunda otobanda lazım olur sağolasın yorumların için...Araça çok ısındım almayı düşünüyorum iyi yorumlar alıyorum hep...Araçın kusurundan anlıyacak tanıdık fiat teknik servisinden arkadaş ilgilencek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tardis*

    quote:

    Orijinalden alıntı: aboalpervet

    Maalesef yine aracı tanımayan bazı kişiler (işkembelerinden) yine atıp tutmuşlar,düşündügünüz araç fiyatına göre gayet uygun,ekonomik ve kendi türüne göre performanslıdır,vergisi ve yedek parçası konusunda çok avantajlıdır,Sahip oldugum 2004 Model Fiat Palio 1.2 8v 60 Hp aracım 150 kmyi gördüğüne göre bu aracında hızlanmasında hiçbir sorun olmayacagını tahmin ediyorum,direksiyonu yüksek hızlarda dahi çok sertleşmez,fakat her aracın bir kusuru olabilecegi gibi almayı düşündügünüz aracıda iyice kontrol ettirip almakta fayda var.


    180 görsün yeter hız konusunda otobanda lazım olur sağolasın yorumların için...Araça çok ısındım almayı düşünüyorum iyi yorumlar alıyorum hep...Araçın kusurundan anlıyacak tanıdık fiat teknik servisinden arkadaş ilgilencek

    Alıntıları Göster
    Arabanın 100binde olması önemli değil.3 senede 100bin yapmış bence burası önemli.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.