Şimdi Ara

FİAT PSA BİRLEŞİYOR (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
2
Favori
3.312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    O FCA dediğin firma senin Daimleri satın alır biliyormusun..FCA nın elindeki potansiyel dünya üzerinde 2-3 firmada vardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Bir otomotiv şirketinin ana amacı emisyondan dolayı taklaya gelmemek zaten. Adamlar yapmaları gereken tek iş olan 4-5 yıl önceden belli olan emisyon geçişlerine uyum sağlayamadılar. Bir otomotiv şirketi için bundan büyük beceriksizlik ve vizyonsuzluk olmaz açıkçası.
    çok garip ve ilginç şeyler bunlar. normalde Fiat kuzey İtalyandır. güney İtalyanlar gibi hesapsız, kitapsız, programsız ve Türk usulu iş yapmazlardı! zamanında ki planlı hareketleriyle, (Fransızlar bile "çakma İtalyan" Romenlerden medet umarken) önce efsane İtalyanlara sonra da Amerikalıların üstüne çökmüşlerdi.
    velhasıl yine bu Türk usulü çalışmaları sebebiyle komple Bursa'ya gelsinler diyeceğim ama Bursa'da bile kapasitelerini düşürürlerse şaşırmam.

    PSA'nın CEO'su, Türkiye'de fabrika kuracak mısınız diye sorulduğunda; "Türkiye'de savaş var, Renault yeni clio yatırımı için büyük riskler alıyor, bizim gibi Fas'a yatırım yapmalılar" diyordu. (adam aklınca bizi fas ile kıyaslayıp, dalgasını geçiyordu) tabi daha sonraları, ihtiyaç halinde 8 ayda faal fabrika kurarız, düşüncelerimiz filan da var" denmişti. ama çevir kazı yanmasın misali. hatta bizim aymaz basınımız; "PSA Türkiye fabrika açacak" diye başlıklar atmıştı.

    velhasıl, dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmayız inşallah!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Hazır olduklarını söylemiyor PSA ile bu sınırı tutturabileceklerinden bahsediyor. Bununla birlikte 2020de hangi araçlarında değerleri 95 altına çekmişler ve bu araçların satış adetleri ne kadar olacak ve havuzdaki yüksek CO2 emisyonlarına sahip motorlarını nasıl elemine edecek? Daha basit haliyle bugün 130 g CO2 emisyonuna sahip bir araca karşılık 60 g emisyona sahip bir hybrid satmaları gerekiyor? 1. Nerede bu hybrid araçlar 2. Bu hybrid araçlardan ne kadar satabilecekler? Bu kadar hazır olan firma bugün neden tartışmasız olarak tesla ortaklığı devreden çıkınca son sırada CO2 emisyonlarında?

    Okan Bey işini layığıyla yapan insanlardan cevabına saygı duyuyorum tabi ki ancak sanki rakamlardan çok firma açıklamaları dayanak tutulmuş gibi görünüyor.

    Şu raporu incelemenizi tavsiye ederim;

    https://theicct.org/sites/default/files/publications/ICCT_CO2_emissions_pv_EU_2018_20190806.pdf

    Alıntıları Göster
    Öncelikle seni yalanlamak yada yanlışlamak adına burda değilim, sadece doğruya ulaşmaya ve detaylar varsa onu görmeye çalışıyorum. Ben öncelikle çok teşekkür ederim bu denli detay verilere inip analiz yaptığın için.

    Okan Altan bizim gibi markaları dışardan görmüyor. Tasarımcılar mühendisler ve yöneticiler ile görülebiliyor o yüzden Fiat'ın bize gösterdiğinin ötesinde birşeyler olabilir ama sen de haklısın. Madem bunlar var neredeler diye sormak hiçte yanlış değil. PSA'nın onlara emisyon avantajı sağlayacağı zaten her halükarda apaçık görünüyor. Fiat hazır bile olsa PSA onun işlerini çok çok kolaylaştıracak. Açıkçası öyle bir ortaklık ki ikisi de büyük avantajlar saylayacak ve eksik yönlerini tamamlayacaklar gibi görünüyor.

    Raporlar için de teşekkür ederim. Bu konuyu takip ederken daha önceki paylaştıklarını da görmüştüm ve incelemiştim, hepsi için teşekkür ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Öncelikle seni yalanlamak yada yanlışlamak adına burda değilim, sadece doğruya ulaşmaya ve detaylar varsa onu görmeye çalışıyorum. Ben öncelikle çok teşekkür ederim bu denli detay verilere inip analiz yaptığın için.

    Okan Altan bizim gibi markaları dışardan görmüyor. Tasarımcılar mühendisler ve yöneticiler ile görülebiliyor o yüzden Fiat'ın bize gösterdiğinin ötesinde birşeyler olabilir ama sen de haklısın. Madem bunlar var neredeler diye sormak hiçte yanlış değil. PSA'nın onlara emisyon avantajı sağlayacağı zaten her halükarda apaçık görünüyor. Fiat hazır bile olsa PSA onun işlerini çok çok kolaylaştıracak. Açıkçası öyle bir ortaklık ki ikisi de büyük avantajlar saylayacak ve eksik yönlerini tamamlayacaklar gibi görünüyor.

    Raporlar için de teşekkür ederim. Bu konuyu takip ederken daha önceki paylaştıklarını da görmüştüm ve incelemiştim, hepsi için teşekkür ederim...

    Alıntıları Göster
    "Öncelikle seni yalanlamak yada yanlışlamak adına burda değilim"

    Öncelikle yukarıdaki ifadenden dolayı anladığım mesajım agresif anlaşılmış sanırım, kesinlikle öyle bir niyetim yoktu, orada sorduğum sorular aslında bana göre cevap niteliğinde olduğu için bu şekilde ifade ettim.

    Sektöre hele ki homologasyon tarafına Okan Bey'den daha fazla hakim olduğumu düşünüyorum.

    Asıl seviyeli tutum, açıklama ve tartışmanız için ben teşekkür ederim maalesef bu forum çatısı altında kaybettiğimiz değerler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 1 Kasım 2019; 15:46:3 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    O FCA dediğin firma senin Daimleri satın alır biliyormusun..FCA nın elindeki potansiyel dünya üzerinde 2-3 firmada vardır
    Ona hiç bence yazmaya gerek yok hocam.Kıskançlıktan çatlayacak iyice.Fıat ile ilgili yazdıkları kale almaya değmez.Elinde ne belge ne somut bilgi var.O battı bu battı diyerek Fca nın hepsini batırmış.Tam bir fıat düşmanı kendisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    "Öncelikle seni yalanlamak yada yanlışlamak adına burda değilim"

    Öncelikle yukarıdaki ifadenden dolayı anladığım mesajım agresif anlaşılmış sanırım, kesinlikle öyle bir niyetim yoktu, orada sorduğum sorular aslında bana göre cevap niteliğinde olduğu için bu şekilde ifade ettim.

    Sektöre hele ki homologasyon tarafına Okan Bey'den daha fazla hakim olduğumu düşünüyorum.

    Asıl seviyeli tutum, açıklama ve tartışmanız için ben teşekkür ederim maalesef bu forum çatısı altında kaybettiğimiz değerler.

    Alıntıları Göster
    Hayır hayır sadece öyle anlama ihtimaline karşı bunları ifade ettim veya dışardan öyle anlayabilenler olur diye😊

    Homologasyon konusunda katılıyorum, en azından gördüklerim üzerinden böyle düşünüyorum.

    Ben sana teşekkür ederim. Forum'a hala girip bakmama sebep olan ender kişilerden birisin ve bu konu altında ufuk açıcı, bakışları farklı yöne çeken şeyler paylaşmışsın. Malesef bu veriler olmadan birçok insan komplo teorisi kıvamında sözler ifade ediyor ve okuyana da yanlış bilgi veriyor. Sadece bu konu özelinde değil birçok konu altındaki yorumlarını ve paylaştığın verileri kıymetli buluyorum, varolasın👍🏼 Malesef öyle ama inatla bunu yaşatmaya çalışıyorum. Bilimsel düşünen, bilgi peşinde koşan insanın egosu olmaz; varsa da onun önceliği bilim ve bilgi değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alfa planları revize edilmiş. Yeni giulietta gelmeyecek %99

    FİAT PSA BİRLEŞİYOR

    Maserati

    FİAT PSA BİRLEŞİYOR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sektör git gide tekelleşiyor, bakalım bu durum fiyatlara nasıl yansıyacak merak ediyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Aynen kıskançlıktan ölüyorum hiç sıfır yıldızım olmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiat için kötü haber.
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    3senedir battı diyordu değil mi bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    şuanki durumunun tanımı batma zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Kâr açıklayıpta batma ekonomi dersi istersen verebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Arge harcaması yapamamasından kar ediyor. Millet 50 milyardoları sadece pile yatırıyor Geçenlerde satış rakamlarını fazla gösterdikleri anlaşıldı kim bilir belkinde kar ettikleri bile yoktur Sen yine angellilere bağlıycan mevzuyu ben gideyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Sen cidden anlamıyorsun,adamlar sadece bir platforma 5milyar dolar harcadı sen ne diyorsun ya cidden çok bildiğini sanıp boş konuşuyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Bırak bu işleri yıllardır yerinde sayıyor fiat. Euromcaptan iki tane sıfır yıldız çıktı bu utanç yeter zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Senin yaşın kaç ?.Anlat anlat anlamıyor bozuk plak gibi atmış şeyleri tekrarlıyorsun.Anlatıyorum yine gelip laf kalabalığı yapıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.