Şimdi Ara

FİAT SİENA TEAM (161. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.562
Cevap
53
Favori
657.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 159160161162163
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • braveheartgs43 kullanıcısına yanıt
    Ha çalışıp çalışmadığı şöyle denenebilir onun araç çalıştırılır motor ısındıktan sonra sensörün fişi çekilir uzun kısa far kalorifer fanı arka sis farı arka cam rezistansı açılır rolenti düşüyorsa eğer parça sağlamdır ya da tam tersi yapılır araç çalılır ısıtılır Dediklerim açılır sonra rolenti sensörünün fişi çeikilir Dediklerim kapatılır rolenti yükseliyorsa sorun yoktur ben iki türlüde denerim aklıma geldikçe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikailhanaltınkaya -- 2 Mart 2017; 11:49:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mikailhanaltınkaya M kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam ben haftasonu deneyeyim. Sen de aklına geldiğinde bir deneyiver sana zahmet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • braveheartgs43 kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar 12 8 valf 2003 model sienam var düşük devirde arac sildelenip kasılıyo gaza yüklenince toparlayıp uzuyo bu sorun neden olabilir teşekkürler.
  • feru12 F kullanıcısına yanıt
    Araçta LPG varmı gaz kelebeği elektronik mi tellimi siz kaputu açıp bi fotoğraf atarsanız eğer daha iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kardes arac benzinli lpg yok.
  • feru12 F kullanıcısına yanıt
    Onun bir sürü nedeni var vakum kaçakları olabilir map sensörü kirli olabilir gaz kelebeği kirli olabilir lamda sensörü sıkıntılıdır yüksek devirde araç open loop pozisyonunda olduğundan düzeltme yapmadığı için sorun çıkmıyor ama düşük devirde yanlış değer atıyordur bu dediğüm ihtimaller en çok problem çıkartanlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başıma neler geldi neler perşembe günü araçla gazladım biraz herşey normaldi şehrin içine girdim debriyaja bastığım gibi araç acayip silkeledi sonra debrijaydan ayağımı çektim gaza basıyorum gitmiyor zar zor yanaştım debriyaja bastım önce 400devire düştü rolenti bi sn sonra da stop etti marşa bastım ses acayip geliyor sanki araç bişeylerden kurtulmuş gibi çok kolay dönüyor egzozdan duman çıkıyor hala buhar gibi kaputu bi açtım genleşme kabında su dolmuş sonuna kadar taşmak üzere hatta hortumlar taş gibi olmuş ben dedim araba hararet yaptı segman kitledi ya da yatak sardı dedim hararet göstergesine baktım kırmızıya yakın ama kırmızıda değil biraz uğraştım marsa basıyorum yok trigere baktım sağlam sonra aklıma YouTube dan takip ettiğim yağız oto cenk usta geldi onu aradım sağğolsun 5dk sonra geri döndü durumu anlattım triger dönüyormu bir bak dedi arkadaşımdan rica ettim marşa bastı baktım bende trigere triger dönmüyor dedim motor u yedik biz çünkü 8-10dakika boyunca sürekli 5000-6950 d/d civarında sürdüm kesin subap kesti piston kolu yamulttu dedim aracı mecbur bıraktım orda sonra sabah cenk usta mesaj attı kardeşim triger sıyırmış büyük ihtimal dedi yarı yarıya şansın var önce trigeri değiştir araçta tekleme aptal çalışma yoksa korkma dedi dedem eski kamyoncu sabah onla sanayiye çektik orda usta marşa bas dedi bastım tamam triger sıyırmış dedi bıraktık arabayı dedemle dönüyoruz eve dedim inşallah subap kesmemiştir korma dedi subap kesse şakırtı gelirdi dedi devam edecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eve gittik bi bardak çay içtim tekrar sanayi ye gittim ben söktük trigeri ordaki çırakla baktık triger sağlam usta geldi baktı krank dişlisini söktü (dişlinin fotoğraf ını paylaşacağım) baktık kama yok sıyırmış neden olur abi bu dedim daha önce motoru yapan adam tam sıkmadıysa zamanla gevşemiştir dedi gittik dişli aldık taktık onu cumadan sonra bakarız dedi eve gittim ordan cumaya gittik akşama doğru ben işteydim babamı aramış abi oldu gelin alın diye şükür kurtardık motoru 125TL parça +40 TL işçilik aldı (trigerim yeniydi daha değişeli 1buçuk yıl 14bin km oldu onu değiştirmedik) derken araba sürekil su eksiltiyor 2 günde 3 litreye yakın su ekledim neyse dedik pazar günü geçsin yaptıralım pazar günü geldi kütahya ya sınava gideceğim akşam suyunu tamamladım sabah kontrol ettim yola çıktık gözüm sürekli hararet göstergesinde şükür bişey olmadan gittik arkadaşları okuluna bıraktım kendim okuluma gittim sınav bitti çıkınca 1litre civarı gene su ekledim arkadaşları aldım içinde sürekli dur kalk 2 saat civarı gezdik toplam da 2 saatte 20km gibi, bişey yaptık o kadar sıkışıktı trafik sonra benzinim azdı benzin almak için benzinlie girdim benzini aldım hiç istemezdim ama fiş istedim nedense pompacı fişi getiriken arkadaşım bi ses geliyor mikail bi bak dedi kaputu bi açtım fotoğrafını atacağım parça vidayı attırmış her yer su müsait bir yere ittik arabayı vidayı buldum taktım bu arada elim yandı soğumasını bekledim havasını aldım ama nafile gözümün önünde hala akıyor su vida yeri iyice yalama olmuş artık teflon bant baktım yok napsam napsam derken izola bant buldum sardım vidaya gene havasını alarak taktım vidayı tabi gene elim yandı soğudu araç suyunu ekledim dikkatli dikkatli çıktım yola bu arada elim su topladı yolda gelinkaya diye bir yer yar orada devamlı dağ suyu akar yarım litrelik şişeye doldurdum suyu iki elimle tuttum artık gedize kadar dişimi sıka sıka geldim aslanapaya kadar korktum basamadım aslanapadan sonra canım iyice yanmaya başladı mecburen bastım artık kaç yaptığımı söylemeyecim çıkmanızı tavsiye etmediğim bir surat çünkü

    Devamı gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gedize geldim sağ salim hemen sanayinin yolunu tuttum ama pazar oldupu için her yer kapalı sabahı bekledim bu gün gittim sanayi ye artık ne varsa değişsin dedim gittim parçacıya kalorifer dağıtı valfi(vidası fırlayan parça) kalorifer alt hortumu radyatör alt hotumu sipariş geçtik ismini bilemediğim bir tarafı valfe giden bi tarafı termostat a giden parça katalokta dahi yok öle bi boru yok yani bir de kalorifer üst hortumunu bulamadık. Onlar ı da değiştirmeyelim dedi artık usta iyi dedim (borular aslında kötü durumda değil ama değişin dedim ben yeter artık dedim ) kalorifer dağıtıcı valfi ustanın tabiriyle de hava alma rekoru oparın ki 190 TL imiş yan sanayisine baktık 90liralık var 60liralık var 90lık olanda sipariş geç ahmet amca dedim adamların ellerinde yokmuş mecbur 65lik geçtik sıkıntı çıkmaz demi dedim olum demir parça aynı olmasada sorun olmaz dedi tamam dedim kalorifer alt hortumu 45lira radyatör alt horumu 50lira kalorifer dağıtıcı valf de 60lira imil toplam 155 lira tuttu tamam sipariş edelim dedim yarın gelecek inşallah takacağız artık bu arada ustaya abi havasına bak bi tam alamadım heralde ben dedim baktı söylemesi ayıp mükemmel hava almışım tam kaputu kapatıyodu bi ses farketti klimayı aç dedi açtım baktı baktı dinledi elektirikçine git dedi şarj dinamosuna bi baktır dedi gittim elektirikçiye açmadan bilemem ama rulman gibi dedi yarın ona da baktıracağım artık

    Çok şükür 2kere motoru kulcaklamnın eşiğinden döndüm

    En önemlisi canımıza bişey gelmedi böyle de bir anım oldu bu şunu farkettim diğer markalarda bir triger seti 500-600lira ama onlarda krank dişlisi hatta eksantirik kasnağı dahi olan setler var ama bizim arabanın triger setinde sadece gergi rulmanları ve triger kayışı var e tabi fiyatı da 60TL aslında belirli periyotlarda onların da değişmesi gerek ama fiat bunu düşünmezken bizin dikkatsiz araç sahipleri ve yolma politikası güden sanayi esnafı olunca değişmiyor bu parçalar Allah korudu vel hasıl kelam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  FİAT SİENA TEAM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar arkadaşlar 2000 1.4 el siena aldım emekli öğretmenden ağrıda görevde olduğundan 5 yıla yakın yatmış geldiğinde anahtarları bulamamışlar mecburen arabayı çalıştırıp satmak için immoyu devre dışı bırakmışlar gösterge panelinde code ışığı yanıyo sürekli ben bu şekilde aldım araba gerçekten çok düzgün değişen boya yok lpg yok kitapçıları bütğn etiketleri duruyo ama gel gelelim bu anahtar mevzusu canımı sıkıyo immoyu eski haline çevirebilirmiyiz? İnternette siena orjinal anahtar ( 2 anahtar ve 1 kırmızı yedek) ve kontak takımı var fiat code kartıyla birlikte bunun çözümü olurmu? Kısaca eski haline immobilizer aktif haline nasıl getirebilirim aracı ve kaça patlar ?yardımlarınızı bekliyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben
  • Taner0335 T kullanıcısına yanıt
    Onu bilemem mutlaka olur serviste o ama uzun süre yatmış araç almışsınız yağ su ve tüm kayışlarını değiştirin bir an önce hatta gerekli ise devir daimi de değiştirin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onların hepsi değişti selenia orjinal sentetik yağ bile aldım 75 tl ye servise gitsem çok pahalıya patlar diye düşünüyorum piyasada halledemezmiyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taner0335 T kullanıcısına yanıt
    Fiat araçlarda çok uzman bir özel servis olursa olur ya da iyi bir beyinciyle de çözebilirsiniz bence beyinciden başlayın olmazsa fiat özel servis o da olmazsa fiat yetkili servise danışın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamun aleykum arkadaşlar 1.4 siena 99 model çok fazla yakmaya başladı motor sogukken sarsintili calisiyor isindigi zaman düzenliyor fakat yinede calismasinda bence düzensizlik var gibi oksijen sensoru ve maf sensoru bunlara sebep olabilir mi tecrübeli arkadaşlar veya bilen arkadaşlar yardimci olursaniz sevinirim hangi ustaya goturduysem farkli şeyler söylediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mesutay23 M kullanıcısına yanıt
    Akü kutup başlarını söküp bir-iki saat sonra tekrar takarak işe başlayabilirsin..Bakalım aynı sarsıntılı çalışma devem edecek mi?Tabii aracının ilk çalışmayı benzinle yaptığını varsayıyorum..Devam ederse başka yerlere de bakılır,buji vs gibi..Bu sorun en az 8-10 sebepten olabilir..Hiç endişe etme sorunun çözülür..
  • mesutay23 M kullanıcısına yanıt
    Diğer arkadaşın dediğüni yaparak başlayabilirsiniz ve sonra ısı müşiri (bizim arabalarda hararet göstergesini direk etkiliyo aslında onda arza olsa gösterge aptallaşır) emilen hava sıcaklık sensörü lambda somdası maf sensörü ateşleme sistemi kontrol edilebilir aracin benzinli olduğunu varsayıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ilginiz için tesekkur ederim mikal kardeşimizin formda daha önce yazilarini okumuştum akü basliklarini sigortayi vs soktum düzelmesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 159160161162163
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.