12 Ağustos'ta başvurduğum Fiber internetim 30 Ağustos Cumartesi saat 20:30'da modemin eve getirilmesiyle bağlandı (zannettim). Gelen arkadaş modemi kardeşime bırakıp gitmiş, takınca direkt çalışacak demiş. Neyse ben Pazar günü taktım modemi, TTNET'i aradım kullanıcı adı ve şifremi aldım, yaptım ayarları ama modem IP almıyor. Bağlantı tipime gelirsek, aşağıda T11 kutusu var, ama eve CAT3 yani telefon kablosu geliyor dolayısıyla VDSL modem vermişler (Zyxel VMG3312-B10B).
TTNET'i aradım kız standart aç kapat yaptırdı, işe yaramayınca sinyalde problem var dedi arıza kaydı açtı, ama malum call centerdaki arkadaşların çoğuna güven olmuyor, belki benim eksik yaptığım bir işlem de olabilir, bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Modem siz kullanıcı adı ve şifre almadan da otomatik olarak ayarlarını yapar. DSL sinyali geliyorsa kullanıcı adı ve şifresi yanlış dahi olsa IP alması lazım. Bu durumda karşınıza kullanıcı adı şifre yanlış sayfası gelir. Modemin özelliği gereği müşteri hizmetleri bu durumda dahi modeminize erişip ayarlarını yapabilir.
quote:
Orijinalden alıntı: Turkforce
Modem siz kullanıcı adı ve şifre almadan da otomatik olarak ayarlarını yapar. DSL sinyali geliyorsa kullanıcı adı ve şifresi yanlış dahi olsa IP alması lazım. Bu durumda karşınıza kullanıcı adı şifre yanlış sayfası gelir. Modemin özelliği gereği müşteri hizmetleri bu durumda dahi modeminize erişip ayarlarını yapabilir.
Evet ben de öyle biliyorum ama hadi ne olur ne olmaz diye her bir ayarını tam yapıp öyle deneyeyim dedim. Bana öyle geliyorki bunlar hattımla ilgili bir şey tanımlamayı unuttu, elemanlar apartmana ya da eve gelip neye bakacaklarki DSL hattımda zaten problem yok sadece IP alamıyorum? Tekrar arayacağım akşam TTNET'i ama bana arıza kaydınız zaten alınmış diyecekler muhtemelen.
fibernet degıl baglantınız hıpernet
Bağlantı yapılmış ama sisteme kullanıcı tanımlanmamış olabilir. Nadiren de olsa yeni bağlantılarda bu soruna denk geldim.
quote:
Orijinalden alıntı: dbmaster
fibernet degıl baglantınız hıpernet
Bir gün o da olur inş.
TurkforceT
kullanıcısına yanıt
Peki bunun için kimle kontak kurmak gerekir? 444 0 375'i arıyorum arıza kaydı var arkadaşlar apartman kutusunu incelemeye gelcek diyor.
Telekom Müdürlüğü yakınsa oraya gidin, yada müşteri hizmetlerine santral tarafından aranmak istediğinizi söyleyin.
quote:
Orijinalden alıntı: Turkforce
Telekom Müdürlüğü yakınsa oraya gidin, yada müşteri hizmetlerine santral tarafından aranmak istediğinizi söyleyin.
Gittim müdürlüğe oradaki bayan da arıza kaydı açtı, özellikle anlattım durumu bakalım ne olacak... Santralin numarasını da aldım ama ya meşgul çalıyor ya da çalıyor ama kimse açmıyor. Kız, benim telefonumu bile açmıyorlar seninkini hiç açmazlar dedi :S
Yine bir ekip göderdiler eve sonuç yine hüsran. Dayanamadım yine gittim müdürlüğe, kimseye söylemeden çıktım üst kata buldum bir adam orada teknik ekipten. Girdi bilgisayara bir ayarlar yaptı tamam şimdi çalışıyor dedi ama bakalım eve gidince akşam görücez. Bu nasıl iştir ya, 23 günde bir interneti bağlayamadılar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme