FFXVI Yeni Ekran Görüntüleri : |
Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU] (3. sayfa)
-
-
Yeni Görüntüler :
-
FINAL FANTASY XVItwitter“Benedikta Harman—Dominant of the Eikon Garuda. #FF16”https://twitter.com/finalfantasyxvi/status/1532746680516300802
-
Bu şimdi final fantasy mi gerçekten? Komple hack n slash’e çevirsinler de herkes rahat etsin. İcinden gectiler canım serinin. -
Türkçe desteği olur umarım.
-
Efsane ötesi bir oyun olacak bu trailer a bakarsak. 1 yıl nasıl geçecek bilmiyorum -
13 çok güzeldi 15 de yiydi -
Square Enix TGS'de FFXVI oynanış ve yeni bilgiler paylaşılacak.
Kaynak :
スクウェア・エニックス 東京ゲームショウ2022特設サイトタイトル一覧 | 東京ゲームショウ2022 | SQUARE ENIXhttps://www.jp.square-enix.com/tgs22/lineup/ -
FF atmosferine bayılıyorum FF7 remake ve 15'i ayıla bayıla oynamış biri olarak ki yeni sistem tam bana göre oldu, ff16'yı da hayvan gibi bekliyorum.
-
FFXVI TGS Artwork
-
Diğer bir haber: Yoshi P, bir sonraki Final Fantasy XVI fragmanının büyük olasılıkla gelecek ay çıkacağını doğruladı #TGS2022
youtube日本ゲーム大賞2022「フューチャー部門」は、東京ゲームショウ2022にて発表・展示されている全ての未発売作品を対象に、皆様からの投票を実施。多くのファンが、その発売を待ち望む期待の作品を受賞作品として選考し、発表します。当日は、受賞作品の最新映像とともにクリエイターによる作品の紹介や作品への思いなど、フューチャ...https://www.youtube.com/watch?v=f2doNGaUZ1Q&feature=youtu.be -
Bu ay içinde yeni bilgiler ve oynanış gösterecekler gibi. :)
Genki✨twitter“During the @STUDIO_NGC livestream Naoki Yoshida said they will release something for Final Fantasy XVI this month! #FF16 Yoshi-P: “Is it already October?” Presenter: “Yes” Yoshi-P: “I think this month we will release something””https://twitter.com/Genki_JPN/status/1576221032037638145 -
Nibeltwitter“..IGN Southeast Asia went ahead and published an article with a description of this month's Final Fantasy 16 trailer, maybe out today - the different kingdoms are being highlighted - a bit of story stuff (nothing major/new I feel) https://t.co/jgj7ZiJwMm”https://twitter.com/Nibellion/status/1583063052320092160
-
IGN SEA, açıklamalı yeni bir FFXVI fragmanının varlığını sızdırıyor (henüz görüntü yok)
Çeviridir :
Büyük olasılıkla bugün daha sonra yayınlanacak, bu yüzden fragmanın nasıl tasarlandığını görmek istiyorsanız, sanırım "spoiler uyarısı".
Final Fantasy Tactics ve Final Fantasy XII tarafından popüler hale getirilen bölge olan Ivalice'in daha da fantastik bir versiyonuna bazı açılardan benzeyen bir dünyaya daha fazla ışık tutan yeni bir Final Fantasy XVI fragmanı geldi.
Yeni fragmanda açıklandığı gibi, Valisthea diyarı, kristalleri yavaş yavaş solmaya başladığından besbelli ölüyor. Bir ses tonuyla, "Gün, yerini alacakaranlığa bırakırken karanlık yayılıyor, annenin alevi şimdi titreşiyor. Kristallerin kutsaması olmadan yaşayamayız."
Kristaller, Final Fantasy'nin orijinal oyuna geri dönen irfanının ünlü bir parçasıdır. Her Final Fantasy oyununda yer almasalar da, genellikle seride daha nostaljik bir unsur olarak yer alıyorlar. Final Fantasy XVI'ya dahil edilmeleri, Square Enix'in aksiyon odaklı dövüş gibi farklılıklara rağmen franchise'ın ikonik görüntülerine odaklanmaya niyetli olduğunu gösteriyor.
Fragman, her biri kendi temasına sahip çeşitli krallıkları vurgulamaya devam ediyor: Rosaria Büyük Dükalığı, "geleneğin kalesi"; "Hırsın ilahi olduğu" Kutsal Sanbreque İmparatorluğu; "talihinin çöl kumlarıyla birlikte değiştiği" Dhalmekian Cumhuriyeti; Demir Krallık, "inanç ve korkuyla dövülmüş"; ve Waloed Krallığı, "tecrit halindeyken boyun eğmez."
Fragman, kristallerin "solan ışığını talep etmek" için savaşan çeşitli krallıklar arasındaki büyük bir savaşı ima ediyor.
Hem Clive hem de Joshua, bir kez daha Phoenix'i çağırdığını ve Clive'in diğer birkaç parti üyesiyle birlikte "Ölü Topraklar" adlı bir şeyi keşfettiğini göstererek, fragmanda yer alıyor. Önceki fragmanda olduğu gibi, Eikons önemli bir rol oynuyor. Ifrit'in yanı sıra, fragmanın sonunda çok sayıda çağrı içeren gizemli bir duvar halısı görülüyor ve bu, bilgili Final Fantasy hayranlarına gelecekte ne bekleyecekleri konusunda bir fikir vermesi gerekiyor.
Kaynak :
ıgn southeast asiaFinal Fantasy 16 Trailer Sheds More Light on the Story and the Role of the Crystalshttps://sea.ign.com/final-fantasy-xvi/191631/news/final-fantasy-16-trailer-sheds-more-light-on-the-story-and-the-role-of-the-crystals
-
FINAL FANTASY XVI “AMBITION”
スクウェア・エニックスyoutube人が神に戦いを挑んで1500年 その罰によって死を迎えつつある世界 “ヴァリスゼア” 黒の一帯が広がりゆく黄昏の時代に 人々はマザークリスタルの加護を求めた マザークリスタルを奪い合う5つの国家 仮初の均衡が崩れ去るとき ドミナント達の運命が狂い始める COMING SUMMER 2023 Official Twitter:https://twitter.com/FF16_JP Official Site:https://jp.finalfantasyxvi.com 1stTrailer「AWAKENING」:https://youtu.be/CUY9beBLIKM 2ndTrailer「DOMINANCE」:https://youtu.be/HVgjlP7omZQ #FF16 #PS5https://www.youtube.com/watch?v=0X1cbPpdRtM -
aşmış gözüküyor. Bu oyun konsol ex mi timed mı?
-
Yeni Final Fantasy XVI “Ambition” fragmanı, Valisthea'nın karakterlerine ve dünyasına derinlemesine bir bakış sunuyor.
Çeviridir :
Bahamut ve Odin, Dion Lesage ve Barnabas Thammr'ın Dominantları ile tanışın.
Herkese selamlar! En yeni fragmanımız olan Ambition'ın yayında olduğunu duyurmaktan mutluluk duyuyorum. Son gösterimimizde yaptığımız gibi aksiyona odaklanmak yerine, bu sefer dünyaya Final Fantasy XVI'nın ilmine ve zengin karakter kadrosuna Dominants önde ve merkezde daha derinlemesine bir bakış vermek istedik.
Valisthea alacakaranlık çağına girerken savaşın alevleri yayıldı. Kader, Dominantları nereye götürecek ve bu acı çatışmanın sonunda diyarı nasıl bir gelecek bekliyor? Hâlâ cevaplanması gereken daha pek çok soru, ortaya çıkarılması gereken daha pek çok gerçek var.
Geliştirme ile ilgili olarak, takım köşeyi döndü ve ev sahasına girdi ve şu anda çabalarını hata ayıklama, ince ayar, cilalama ve optimizasyon üzerinde yoğunlaştırıyor.
Final Fantasy XVI dünyası hakkında daha fazla bilgi ile yakında geri döneceğiz! Şimdilik, lütfen yeni fragmanın ve iki yeni karakterle ilgili yeni bilgilerin keyfini çıkarın. Ama önce, Yönetmen Hiroshi Takai'den bazı ek sözler.
Final Fantasy XVI'nın ana kahramanı Clive Rosefield
"Merhaba!
Üçüncü fragmanımız nihayet burada ve oyunun ortamının, irfanının ve karakterlerinin ilgi çekici anlatımımızla nasıl bağlantılı olduğuna dair daha iyi bir resim sağlayan heyecan verici yeni bilgilerle dolu. Umarım beklemeye değerdi!
Oyun tamamlanmaya yaklaştıkça, ekip tüm dikkatini hata ayıklamaya ve son ayarlamalara çevirdi. Artık işler bir araya gelmeye başladığına göre, oyun gerçekten özel bir şeye dönüşüyor.
Hepinizin daha fazlasını görmek için aç olduğunuzu biliyoruz, ancak şimdilik FINAL FANTASY XVI dünyasına bu küçük bakışın sizi bir sonraki büyük gösterime kadar hem tatmin hem de (elbette) spekülasyonlar yapmaya yeteceğini umuyoruz."
– Hiroshi Takai, FINAL FANTASY XVI Yönetmeni
Bahamut ve Odin'in Hakimlerinin Tanıtımı
En son Final Fantasy XVI fragmanını beğeneceğinizi umuyoruz! Ardından, merak edebileceğiniz iki yeni karakteri tanıtmak istiyoruz: Dominants of Bahamut ve Odin.
Kutsal Sanbreque İmparatorluğu'nun veliaht prensi ve en asil ve en korkulan şövalye düzeninin lideri olan ejderhalar. Dion Lesage , hem halkı hem de askerleri tarafından sevilir ve saygı görür, özellikle savaşın gidişatını birçok kez onların lehine çevirdiği için. Gerçekten de, savaşçı prensin ve Ejderhaların Kralı Eikon Bahamut'un kahramanlığının şarkıları, Sanbrequois ozanlarının dudaklarından ve lavtalarından asla uzak değildir. Ancak imparatorlukta her şey yolunda değil ve toplanan gölgeler Bahamut'un ışığını bastırmak için yeterli olabilir...
Topraksız ve unvansız bir gezgin olarak Ash kıyılarına gelen Barnabas Thammr'ın kılıç kullanma becerisi ona krallık kazandırdı. Ve yerel canavar adamlar onun yönetimine karşı isyan edecek olsalar da, Barnabas, Eikon'u Odin'in gücünü, isyanlarını neredeyse tek başına bastırmaya çağırdı ve doğu kıtasının tamamını Waloeder bayrağı altına getirdi. Şimdi elinde Valisthea'daki herhangi biriyle rekabet edebilecek bir ordusu ve donanması var, ancak yine de kral, savaşın en yoğun olduğu yere doğru - hayalet atının üstünde savaşa giriyor ve efsanevi siyah kılıcıyla düşmanlarını parçalıyor ya da sadece ortaya çıkan gelişmeleri gözlemliyor. kenarlardan kaos, gözlerinde her zaman tüyler ürpertici bir büyülenme parıltısı.
Ekran Görüntüsü Giriş
İşte dinamik aksiyon savaşları, Clive'nin güçlü eikons'larla yüzleşmesi ve Eikons'ların büyük savaşı içeren yepyeni fragmandan birkaç sahne!
Clive, savaşta Eikonik yetenekler kullanıyor
Hem Bıçağın hem de Buzun Ustası.
Clive, Garuda'ya Karşı
Odin'in Dominant'ı vs. Ifrit
Geliştirme ekibi şu anda iç sahada ve tüm enerjisini oyunun tamamlanması için harcıyor. Lütfen gelecekteki güncellemeleri dört gözle beklemeye devam edin!
Blog :
playstation.blogNew Final Fantasy XVI “Ambition” trailer offers an in-depth look into the characters and world of Valistheahttps://blog.playstation.com/2022/10/20/new-final-fantasy-xvi-ambition-trailer-offers-an-in-depth-look-into-the-characters-and-world-of-valisthea
-
Console Exc hocam. PC için çıkış tarihi de yok henüz. Deli gibi bekliyorum bu oyunu
-
IGN'de yapılan röportajda Final Fantasy XVI ile ilgili bazı bilgiler verildi.
Çeviridir :
IGN: Fragmandaki duvar resmi Bahamut, Titan, Garuda, Shiva, Leviathan ve Ifrit'i gösteriyor. Bunların hepsi Eikonlar mı? Final Fantasy XVI'da sürpriz çağrılar bekleyebilir miyiz?
Kreatif Direktör Kazutoyo Maehiro; Orijinal Senaryo: Kısa süre önce açıkladığımız fragmanın sonunda gösterilen duvar resmi, Final Fantasy XVI'da anlatılan hikayeyi anlatmıyor – çok uzun yıllar önce eski bir çağda boyanmıştı. Yani, bu Eikons'u, tarihsel olarak Valisthea'da var olan Eikons'un duvar resminde göründüğünü düşünebilirsiniz. Bu noktada duvar resmi hakkında daha fazla bir şey söyleyemem – ve aslında duvarda gösterilen tüm o Eikons'ların görünüp görünmeyeceğini cevaplamak biraz zor olabilir… ne olursa olsun, bu hala bir sır, haha. Eikons, Final Fantasy XVI'nın hikayesinin merkezinde yer alıyor.
Serideki diğer bölümlerin Çağrılarından farklı olarak, çok fazla değil, gizli, sürpriz Eikons da yok. Ancak bunun nedeni, hikayenin Eikons'a odaklanmasıdır - herhangi bir gizli Eikons içermemesi veya çok sayıda olması, her birini keşfedebileceğimiz anlamına gelir.
Eikon ve Dominantları daha kapsamlı bir şekilde.
IGN: Bu, potansiyel olarak Olgun bir derecelendirme alan ilk ana Final Fantasy oyunudur. Ekibin neden bu oyunu öncekilerden daha karanlık ve daha şiddetli hale getirmeye karar verdiğinden bahsedebilir misiniz? Bir bütün olarak dizi için ne anlama geliyor?
Hiroshi Takai: Gelişimin ilk aşamalarında bir çocuk hikayesi anlatmamaya karar verdik. En önemli hususlardan bazıları, çekirdek izleyicimizi oluşturmasını beklediğimiz oyuncuların yaş aralığı ve aynı zamanda, kelimenin çeşitli anlamlarında şeyleri tasvir etme kabiliyetimizin artmasıydı. Bunun daha “şiddetli” bir yön olduğunu söylüyorsunuz – ama buradaki kilit nokta, işleri daha aşırı hale getirmek istemedik, olayları daha gerçekçi ve doğal bir şekilde göstermek istedik.
Final Fantasy XVI dünyası, milletler arasındaki bitmeyen savaşlarla harap durumda, bu yüzden kaçınılmaz olarak savaş sahneleri eklemek zorunda kaldık. Ve eğer bir karakter, birini kılıçla kestikten sonra üzerlerine kan sıçramazsa, bu, modern grafik yetenekleriyle doğal olmayan bir görünümle sonuçlanır - bu da daha da güçlü bir uyumsuzluk hissi yaratır. Eminim dizi, gelecekte de olayları gerçekçi ve doğal bir şekilde tasvir etme sorusuna karşı durmaya devam edecektir.
IGN: Fragmanı izlerken kendimi zihinsel olarak Game of Thrones ve The Witcher gibi popüler fantazilerle karşılaştırırken buluyorum. Özellikle siyasi entrikalara ve savaşan krallıklara odaklanma, görünüşe göre Geralt'ın yerini Clive alıyor. Bu karşılaştırmalar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Michael-Christopher Koji Fox, Yerelleştirme Direktörü: İki seri o kadar öne çıkıyor ki, bugünlerde Game of Thrones ve The Witcher ile en azından birkaç karşılaştırma yapmadan orta çağdan kalma yüksek fantezili bir oyun yapmak zor. Ve biz en sonundayken
Kendi başına ayakta durabileceğini umduğumuz bir şeyi hedefleyen, gerçek şu ki, geliştirme ekibinde çok sayıda Game of Thrones hayranı var ve bu nedenle anlatı temalarında ve karakter tasarımında bazı benzerlik örnekleri bulacaksınız. Bununla birlikte, çoğunlukla, bu benzerlikler, görünüm veya karakterizasyonla ilgili olsun, genellikle birkaç dış özelliğin ötesine geçmez.
Ve bu Game of Thrones ile sınırlı değil. Yeterince dikkatli bakın ve romanlar, oyunlar, filmler, anime veya manga gibi birçok farklı medya türünden parçalar bulacaksınız. Diğer çalışmalardan ilham almak, genellikle geliştirmenin ilk aşamalarında birçok fikrin nasıl kavramsallaştırıldığıdır. Belirli bir savaşın nasıl bloke edilmesini istediğinizi anlatırken, “şu falandaki bir sahne gibi” demek ve oradan sonra ona kendi hayatını vermek için çalışmak daha etkilidir. Aynı şey karakterler için de söylenebilir. Indiana Jones kendini beğenmiş gibi geniş vuruşlar, ancak Ghostbusters 2'den Vigo'nun görünümüyle; herkesin aynı sayfada olmasına yardımcı olun. Nihai sonuçlar hala, insanların işaret edip "Bak, Vigo!" diyebileceği o orijinal konseptin bazı izlerini içerebilir. ama bir kez daha derine indiğinizde, bunun gerçekten sadece saç çizgisi olduğunu göreceksiniz. (Lütfen aklınızda bulundurun,
Entrika ve savaşan krallıklara gelince, şey... dünyanın kurtarılmaya ihtiyacı olmadığında dünyayı kurtarmak zordur, tıpkı imparatorluk ordusuyla barış içindeyken dışarı çıkıp imparatorluk ordusundan askerleri dövmeyi haklı çıkarmanın zor olması gibi. imparatorluk. Bir çok iyi hikayenin kökleri çatışmaya dayanır. Karakterlere bir amaç verirler. Kayıp yarat. Kahramanlara üstesinden gelebilecekleri bir şey sağlayın. Entrika bununla beslenir. Bununla birlikte, [Final Fantasy XVI] siyasi entrika hakkında bir hikaye olduğunu söyleyemem. Clive hakkında bir hikaye. Politika, Clive hakkında olanlarda bir rol oynasa da, o tüm bunların merkezinde değil, daha büyük güçlerin merhametinde.
Kaçma zamanının geldiğine karar vermiş bir kader mahkumu.
IGN: Oyundaki çeşitlilik açısından, Final Fantasy XVI'da Siyah karakterleri veya genel olarak renkli insanları (beyaz olmayan karakterler) görmeyi bekleyebilir miyiz? Biraz daha açıklığa kavuşturmak için, bugüne kadar çoğunlukla beyaz karakterlerin yer aldığı fragmanlar hakkında tartışmalar oldu ve son oyunun daha çeşitli olmasını bekleyip bekleyemeyeceğimize açıklık getirmek istedim.
Naoki Yoshida, Yapımcı: Bu zor bir soru ama beklenmedik bir soru değil, eğlence medyasındaki çeşitlilik son zamanlarda çok tartışılan bir konu haline geldi. Ancak aldığım cevap, bireysel beklentilere bağlı olarak bazılarını hayal kırıklığına uğratabilir.
Tasarım konseptimiz, gelişimin ilk aşamalarından itibaren, o sırada yaygın olan tarihi, kültürel, politik ve antropolojik standartları içeren, her zaman ağırlıklı olarak Orta Çağ Avrupa'sını öne çıkarmıştır. Anlatmak istediğimiz hikayeye en uygun ayara karar verirken - Blight tarafından kuşatılmış bir arazinin hikayesi - küresel ölçekte bir şey yaratmak yerine, kapsamı tek bir kara kütlesiyle sınırlamak gerektiğini hissettik. — uçakların, televizyonların veya telefonların olmadığı bir çağda coğrafi ve kültürel olarak dünyanın geri kalanından izole edilmiş kişi.
Bu ortamın altında yatan coğrafi, teknolojik ve jeopolitik kısıtlamalar nedeniyle, Valisthea asla gerçekçi bir şekilde günümüz Dünyası kadar çeşitli olamayacaktı... ulusların, ırkların ve kültürlerin emrindedir. Bununla birlikte, bu diyarın izole doğası, hikayede büyük bir rol oynuyor ve Valisthea'nın kaderinin dünyanın geri kalanına bağlı olmasının nedenlerinden biri.
Sonunda, etnik çeşitliliği Valisthea'ya dahil etmenin önemli olduğunu hissettik, ancak çok daha büyük bir dünyanın bu tek köşesine aşırı dahil etmenin, başlangıçta kendimiz için belirlediğimiz anlatı sınırlarının ihlaline neden olabileceğini hissettik. Anlattığımız hikaye fantezi, evet, ama aynı zamanda gerçekliğe de dayanıyor.
Tersine, Final Fantasy serisi oyunlar her zaman doğası gereği çatışma ve mücadele ile ilgilendi, özellikle de güçlendirilmiş olanlar ile bu ayrıcalıklı azınlık tarafından kullanılan ve/veya sömürülenler arasındaki – insanlık tarihinde önemli bir eğilim. Tasarım gereği, oyuncuların bu çatışmayı deneyimlemelerine ve dinamik, gerçekçi savaşlar yoluyla birinci elden mücadele etmelerine izin veren bir oyunda, izleyici önyargılarını tetiklemeden, yersiz spekülasyonları davet etmeden ve nihayetinde canlandırmadan düşmana veya kahramana farklı etnik kökenler atamak zor olabilir. tartışma alevleri. Bununla birlikte, doğrudan tarihten ilham almanın en iyi yanı, kendi geçmişimizi yeniden gözden geçirmemize ve yeniden incelememize izin verirken, aynı zamanda yeni bir şey yaratmamıza izin vermesidir.
Sonunda, sadece karakterlerimizin dış görünüşüne daha az ve insan olarak kim olduklarına odaklanmak istiyoruz - doğaları, geçmişleri, inançları, kişilikleri ve motivasyonları bakımından karmaşık ve çeşitli insanlar. Hikayeleriyle rezonansa girebileceğimiz insanlar. Valisthea'da çeşitlilik var. Her şeyi kapsamasa da yarattığımız ortamla sinerjik olan ve aldığımız ilhamlarla doğru olan çeşitlilik.
IGN: Celes, Aerith veya General Beatrix ile aynı seviyede bir kadın karakter görmeyi bekleyebilir miyiz?
Michael-Christopher Koji Fox : [Final Fantasy XVI] önde gelen bir kadın kahramana sahip olsa da, benzerliklerin burada bitmesini göze alırdım. Celes ve Aerith, oyunlarının anlatılarının çoğunun kendi hikayeleri etrafında dönmesi bakımından benzersizdir. Bununla birlikte, [Final Fantasy XVI'nın] hikayesi, erken konsept aşamasından beri her zaman Clive hakkında olmuştur. Ancak tüm Final Fantasy'lerde olduğu gibi, Clive'ın hikayesi de karşılaşmalarla ilgili. Yoldaşlarla ilgilidir. Bu, ilişkilerle ve bu ilişkiler aracılığıyla Clive'ın nasıl büyüdüğüyle ilgili. Hiçbir Final Fantasy karakteri, hiçbir zaman dünyayı tek başına kurtarmadı. Neyse ki, o da yalnız olmadığı için Clive denemek zorunda kalmayacak.
Bununla birlikte, bu yoldaşlar, Clive'ı desteklemek için oradaki sadece statik, tek boyutlu arsa araçları değildir. Kendi geçmişleri, kendi motivasyonları var ve bunlar oyuncu hikaye boyunca ilerledikçe derinlemesine araştırılıyor. Böyle bir karakter daha belirgin bir şekilde öne çıkıyor. Güçlü ama kusurlu. Cesur ama yine de şüphe dolu olan Clive ile olan ilişkisi, onu arkı boyunca yankılanan şekillerde etkiler.
IGN: Hikaye ne kadar doğrusal? Bireysel alanlar ne kadar geniş? Ne kadar keşif yapılabilir? Bilgiyi önemli ölçüde genişleten isteğe bağlı yan görevler olacak mı?
Hiroshi Takai: Ana hikaye dediğimiz kısım, herhangi bir dallanma noktası olmadan ilerleyen zengin, kapsamlı bir anlatı . Ancak, ana hikayenin etrafına serpiştirilmiş birçok yan hikaye var. Bu yan hikayeler, irfan hakkında çok fazla fikir verir ve karakterlere farklı yönler gösterir. Alanların kendileri, bazıları daha küçük ve bazıları daha büyük olmak üzere çeşitli büyüklüklerdedir, ancak içinde yerleşimleri ve diğer özellikleri içeren, yaklaşık [iki kilometrekarelik] birden fazla sözde “tarla” alanı vardır.
Hikayede ilerledikçe, "aşamalar" olarak adlandırılan oldukça fazla sayıda alanla da karşılaşacaksınız. Tarla alanlarında oldukça özgürce dolaşabilmenize rağmen, daha sonra oyunda ilerlemenin zorlaşmasını önlemek için enerjinizi keşfetmeye gerçekten harcamanız gerekmiyor. Her alana kaynak toplamak, Elit İşaretler denilen güçlü düşmanları aramak ve Clive'ın Eikons'tan elde ettiği güçler kısıtlıyken üstesinden gelmesi gereken durumları dahil ettik - bu yüzden bitirebileceğiniz bir oyun değil. bütünü sadece ana hikayeyi takip ederek.
IGN: İlk konseptten hikayenin ve senaryonun şu an bulunduğu yere kadar Final Fantasy XVI'nın gelişimi boyunca en çok rafine edilen ve güncellenen hikaye unsurları nelerdir? Buna da örnekler verebilir misiniz? İlişkili olarak, seslendirme, yazma ve görsel tasarım sürecinde en çok hangi karakter gelişti? En ilginç bulduğunuz karakter hangisi?
Kazutoyo Maehiro : Gerçekte, Yapımcı ve Yönetmene gösterdiğim hikayenin ilk taslağından bu yana büyük bir değişiklik olmadı. İlk aşamalarda hikayeye çok fazla zaman harcadım – bunu sadece bir hikaye olarak düşünmedim, “insanların Final Fantasy XVI oyununda oynaması için özel olarak hazırlanmış bir hikaye” olarak düşündüm. Bu, o andan itibaren önemli bir güncelleme olmadığı anlamına geliyordu. Aynı şey karakterler için de geçerli.
Ancak, senaryo üzerinde çalıştıkça, ana karakter olan Clive'nin karakteri çok daha net ve daha iyi tanımlandı. Bu her olduğunda, geri döndüm ve diyaloğu tekrar tekrar yazdım. Clive'ın oyundaki en etkili karakter olduğunu düşünmemin sebeplerinden biri de bu. Bununla birlikte, oyunda birçok unutulmaz karakter var ve umarım oyuncular geniş kadro arasından kişisel favorilerini bulurlar.
Kaynak :
ıgnExclusive: Final Fantasy 16’s Developers Open Up About Game of Thrones Comparisons, Sidequests, and Representation - IGNhttps://www.ign.com/articles/final-fantasy-16-square-enix-interview-lore
-
Final Fantasy 16'nın Ana Hikayesi 35-40 Saat Sürecek
Square Enix tarafından oyunculara sunulacak olan Final Fantasy serisinin yeni oyunu Final Fantasy 16 hakkında yeni bilgiler yayınlanmaya devam ediyor. İster sadece ana hikayeden ilerleyin isterseniz de yan görevlere yönelin, her ne yaparsanız yapın serinin önceki oyunlarından daha farklı bir deneyim sunacağını belirten Yönetmen Hiroshi Takai, oyunun ana hikayesinin 35-40 saat süreceğini de söyledi.
Final Fantasy 16 farklı bir deneyim sunmayı hedefliyor
Geçtiğimiz günlerde daha fazla açıklama yapan Takai, Famitsu ile yaptığı röportajda Final Fantasy 16'nın yüzde 95 oranında tamamlandığını belirtti. Takai ek olarak "Şu anda oyunu her gün oynuyoruz, tüm sorunları düzeltmeye çalışıyoruz. Bazı performans ve işleme sorunlarını da ele alıyoruz. Sorunsuz bir deneyim sunmak istiyoruz" ifadelerini kullandı.
Final Fantasy serisinin yeni ana oyunu olacak Final Fantasy XVI, tek oyunculu aksiyon rol yapma oyunu olarak gelecek. Oyunun hikaye modu sadece dövüş zorluğunu azaltmayacak aynı zamanda oyunculara mücadeleyi kolaylaştırmak adına çeşitli erişilebilirlik özellikleri ve donanabilecek bir dizi eşya sunacak. İki modun da hikaye içeriği aynı olacak. Ek olarak hikaye modu kolay değil standart bir zorluğa sahip olacak.
Final Fantasy XVI ne zaman ve hangi platformlara çıkış yapacak?
Final Fantasy XVI, 2023 yazında PlayStation 5 için çıkış yapacak. Yıl bitmeden tam çıkış tarihinin açıklanması bekleniyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X