Merhabalar öncelikle bu forumu açarak istemeden verdiğimiz rahatsızlıkdan dolayı firmamız adına özür dileriz. Bilindiği üzere firmamız SilverStone distribütörü olarak geçtiğimiz aylarda gelen ürünler için önsipariş açmış ve bir geliş tarihi belirtmiştir. Lâkin önce geçen haftalarda ki buzlanmadan dolayı gelen tırın arızalanması, ardından SilverStone firmasının yanlış ATR düzenlemesinden dolayı hâlâ hazırda ürünleri çekememiş durumdayız. Kesinlikle bu konuyla gece gündüz uğraşmamıza rağmen SilverStone ürünleri ile aynı konteynırda olan Scythe ve Revoltec ürünlerinide bu sebepten alamamış durumdayız. Bu firmamızı çok zarara soktuğu gibi maddiyattan ziyade bugüne kadar sizlere verdiğimiz sözü tutan firmamız bu elimizde olmayan sebepten dolayı sözünü tutamamıştır. İşte bu firmamızı en çok üzen yan olmuştur. Ön sipariş veren tüm müşterilerimizi gerek müşteri destek gerekse telefonla görüştüğümüzde durumu belirtmemize karşın elbetteki haklı olarak ürünleri isteyen müşterilerimiz durumu takip edip bize sormaktadırlar. İsteyen müşterilerimizin siparişleri iptal edildiği gibi, elimizden gelen herşeyi ortaya koyup ATR için tüm imkânlarımızı zorlamaktayız. Ne var ki bazı müşterilerimizin firmamızı yalancılıkla suçlayıp, hakaret ve küfüre varan mailleri bizi son derece üzdü ve bu açıklamayı yapmak zorunda kaldık. Durumun gerçek olduğunu ispaten ekte SilverStone Almanya Sorumlusu Mrs. Dana Linde'nin orjinal mektubunu bulabilir, arzu eden müşterilerimiz: 0312 426 84 05---Akarsu Gümrükleme 0312 213 96 96---Kühne Nagel Taşımacılık 0049 40 675 931-18 Dana Linde SilverStone Germany Ceo Numaralarından ayrıca bu durumun gerçekliğini adım adım sorabilirler. Gerçekten elimizde olmayan bu durumdan dolayı hepinizden özür diler, arzu eden tüm müşterilerimizin siparişlerini istedikleri anda iptal etmeye hazır olduğumuzu söyler(ürün paraları ürünler yollanmadan hesaptan çekilmediği için anında müşterilerimizin paraları bankaların bloke hesabından geri iade edilecektir) tekrar tekrar siz değerli müşterilerimizin affına sığınarak özür diler, bizi destekleyen-desteklemeyen herkes teşekkürü borç biliriz. Saygılar.
Bana gelen email'i sizinle paylaşıyorum ;
quote:
Dear sirs and madam,
we aknowledge to make a failure by a delivery to Fireball. ATR was not corrected filled. No sooner we were informed about it, we corrected it and sent it by urgent post to Fireball. All this effort still can not help Fireball to receive the goods. Cause the ATR by urgent post not arrived yet.
It’s a big pity that Fireball can not receive the goods cause ATR is wrong. Many customers wait for the goods.
We do hope with second ATR we can solve the problem.
Dana Linde
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme