Şimdi Ara

Firmalara Yazılan Şikayet Mektupları.Kopması Bedava :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
14.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • VODAFONE YE YAZILMIŞ TEHDİT DOLU BİR MEKTUP :)

     Firmalara Yazılan Şikayet Mektupları.Kopması Bedava :)

     Firmalara Yazılan Şikayet Mektupları.Kopması Bedava :)


    VESTEL E YAZILMIŞ GERÇEK BİR TÜKETİCİ MEKTUBU :)

    vestel onyx flat 82 ekran 16:9 100 hz pip marka televizyonu 5
    sene önce 2.100 ytl vererek satın aldım. bu süreç (1 yıl önce)
    içerisinde ilk önce konjektörü bozuldu. sebep olarak stand by
    konumunda bıraktığınız için bozuldu dediler. 260 ytl ücret
    aldıktan sonra tamir ettiler. ya sabır olur böyle şeyler dedim
    sineye çektim. bu arızanın üzerinden 1 yıl geçti. bu kez
    renkler gitmeye başladı. servis çağırdım. renk tüpü bitmiş 600
    ytl dediler. bu durum, yenisi 1000 ytl civarı olan bir
    televizyonun, tüpü 600 ytl olunca çöpe at yenisini al demek. 82
    yılında amcamın almanya'dan getiridiği itt schaub lorenz marka
    televizyon hala takır takır çalışırken vestel üretimi 2.100
    ytl'lik televizyon çöp oluyor. avukat olsam sizinle uğraşırım.
    ama ben bu dünya da olmasa da öbür dünyada kesin çözüm yaratan
    başka bir yol seçiyorum.

    şimdi....bu televizyonu üretenin, yapım aşamasında çalışanın,
    kamyona koyup istanbul'a getirenin, mağazasına koyup
    müşterisine satanın, eve getirip kuran teknik servisinin,
    vestel reklamın da oynayan sanatçısının, o fabrikayı yapan
    mimar ve mühendisinin bu firmanın sahibi mehmet nazif zorlu
    olmak üzere ölü - diri tüm zorlu ailesinin

    allah bin türlü belasini versin..... iki yakalari bir araya
    gelmesin.... fabrikalari yansin, ocaklari batsin..... kuru ekmeğe
    muhtaç kalsin..... kestiği kurbanlar ettiği dualar kabul olmasin...
    mezarlarina bir tas su döküp, fatiha okuyan olmasin.....
    cehennemin en dibinde cayir cayir yansin..... vatandaşta sattiği
    çürük malin parasiyla satin aldiği uçaği düşsün, yati batsin.....
    soyu kurusun.... arayani sorani olmasin......

    amentü birsin ve billahi nursun. bütün müsibetlerin vestel'in
    üzerinde dursun.

    eveet. şimdi rahatladim.

    gelelim ben im gibi 'yerli malı yurdun malı herkes bunu
    kullanmalı' düşüncesi ile yaşayan ulusalcı öküzlere....

    araştırmadan sormadan, en azındanwww.sikayetvar.com'da ki
    vestel hakkında yazılanları okumadan 2.100 yytl verip bu
    televizyonu alan birisi olarak, öküz olduğumu kabul ediyorum.

    ama günün birinde bu aile'ye (zorlu) mensup birisiyle
    karşılaşırsam, burnunun üzerine kafayı koyacağımı buradan
    taahüt eder, şimdiden yaptığım bu açık tehdit'i yetkili
    savcılıklara bildiririm. ayrıca allah kısmet ederse bu yaz
    tatilinde çeşme'ye giderken, üşenmezsem arabanın bagajına
    televizyonu koyup vestel fabrikasının kapısının önüne atacağım.
    o fabrika da bu televizyonu üreten herkesin münasip bir yerine
    sokacakları kadar un ufak edip hediye olarak bırakacağım. tabii
    en büyük parça mehmet nazif zorlu'ya.. vestel kullanıcısı bir
    müşterisinden hatıra olarak.

    bu yazdiklarima ilaveten yok biz doymadik bi de küfür ve dayak
    yemek istiyoruz diyorsaniz adresim de telefonum da gerçektir.
    yiyorsa arasiniz. sizden bu durumu düzeltmeniz için birşey de
    istemiyorum. zira firma olarak zaten böyle bir vizyonunuz yok.
    mali satana kadar sizin işiniz. allahin babadağli basmacisindan
    elektronik devi olursa bu kadar olur zaten

    POLARİS FİRMASINA YAZILAN ŞİKAYET MEKTUBU :)


    Saygıdeğer Yetkililer ( Eğer mevcutsa tabii ki )

    20.000.000 USD' lik bir pazar payı mevcudu bulunan terlik piyasasına yapmış olduğunuz yatırımlar, vermiş olduğunuz reklamlar ve oluşturmuş olduğunuz güvenilir imaja aldanarak firmanızın ürettiği kalitesiz ve pahalı bir terliği annemize hediye almak gibi bir gaflette bulunduk.
    Bu tarz hatalarımızı yüzümüze çarpma konusunda göstermiş olduğunuz özel ve takdire değer çabanızdan dolayı sizleri kutluyorum.
    Yazımın başında da belirttiğim gibi bir hata sonucu firmanızın ürettiği bir çift terliğe piyasa koşullarının çok üzerinde ( hak ettiğine inanarak - ki ne kadar yanıldığımı bir kez daha anlıyorum- )bir bedel ödeyerek satın aldım.
    Malumunuz üzerine almış olduğum üründe bir deformasyon oluştu. Biz müşteriniz olan ahmak mahlukatlar -neden böyle söylediğimi sabredipte e-posta mı sonuna kadar okursanız anlayacaksınız. Gayet insani duygularla ürünü aldığımız Cevahir Alışveriş Merkezi' ndeki Polaris Bayiisine gittik. Ürün teslim formumuzu aldıktan sonra siz değerli kaliteli terlik üreticileri(!)nden cevap bekledik.
    Göndermiş olduğunuz cevabi mektubu bir daha müşterilerinize böyle bir saygısızlık yapmayacağınız umuduyla e-postamın ekinde sizlere gönderiyorum.

    Tabii ki bu mektup hakkında da bir kaç risalem olacaktır.

    1. Öncelikle ciddi bir şikayet ve araştırma merkezi kurmanızda fayda görüyorum. Mektubunuzda hiç bir isim mevcut değil. Sadece mektubunuzun sonunda tam olarak 180' lik bir açıyla kağıda bastırılması becerilememiş bir kaşe ve üzerinde saçma sapan bir karalama mevcut. Bu imzanın sahibini bulabilmem için imza sirkülerlerinizin tarafıma gönderileceği günü sabırsızlıkla bekliyorum.
    2. Mektubu yazan değerli yetkiliye(!) bir hatırlatmam daha olacak. Saygı değer ibaresi kendilerinin yazdığı gibi ayrı değil, "Saygıdeğer" şeklinde yazılır. Bkz.www.tdk.gov.tr(Bu siteye Türkçe öğrenmek için üye olmanızı tavsiye ediyorum.) 3. Mektubunuzda ayakkabı olarak belirttiğiniz -ki biz terlik aldık- kullanım aracını biz aile ve koloni olarak yeni tanıdık. Bu aracı kullanmamız konusunda bize vermiş olduğunuz derin bilgiler için çok teşekkür ediyoruz. Şahsen ben bu yaşıma kadar (29 yaşındayım) tüm ayakkabılarımın bağcıklarını çubuk makarna ile yiyen, çelik ayakkabı çekeceğini(gerçek adı keratadır bkz.www.tdk.gov.tr) arabamızın levye kısmında kavgalarda kullanmak için tutan, 43 numaralı ayağım için genelde 40 numara ayakkabı alan, kösele ayakkabılarını 1500 devirlik otomatik çamaşır makinesinde yıkayan bir ahmaktım. Sakın gülmeyin çünkü mektubunuzda bizleri aynen bu tanımlama içine soktunuz.
    4. Farkında iseniz (gerçi zor olacak ama) mektubunuzda yazmış olduğunuz tüm uyarılara acı bir mizah ile atıfta bulunmaya çalıştım. Ancak bir madde var ki akıllara zarar vericidir. Sayın Yetkililer (Bakın bu sefer "!" işareti
    koymuyorum.) mektubunuzun 8.maddesini oluşturan "...bu nedenle ayakkabıların 1 gün arayla giyilmesi ayakkabının ömürlü olmasını sağlar."
    ibaresini yazan ilgiliyi derhal kovun. Çünkü milyon dolarlar yatırdığınız reklamlarınızı bu satırlar yokeder. Burada demek istediğiniz cümle biz ahmak müşterileriniz tarafından "Bizim yaptığımız ayakkabıdan da, terlikten de bir halt olmaz, siz en iyisi iki çift alın, hem bir gün arayla giyersiniz hem de bizim pazar payımız artar. Almazsanız da kendiniz bilirsiniz. Nasılsa peş peşe her gün giyerseniz ayağınız da parçalanacak.
    He he he he ..." şeklinde algılanıyor ki eğer böyle düşünüyorsanız batmanıza az kaldı.

    Almış olduğum ürünü değiştirip değiştirmemek sizin bileceğiniz bir şey.
    Ancak gördüğünüz gibi yazı yazmakta hiç de zorlanmıyorum. Eğer yazıma herhangi bir cevap yazmazsanız -ki uzun bir süre beklemiyorum, çünkü okuma-yazma 6 ayda öğreniliyor- bu saçma mektubunuzla beraber sizleri sikayetimvar.com sitesi de başta olmak üzere mailbox' ımda bulunan yaklaşık 1500 kişiye daha şikayet edeceğim. Ayrıca bu mektubu yazan arkadaşa sanırım Türkiye' nin ünlü mizah dergisi Leman' dan teklif geldi ki bu kadar mizahı kullanabiliyor.

    Saygılarımla, (Şimdilik)

    Ersen Haliloğlu
    Tel: 0 537 966 57 .. ( Sakın gizli numaradan arayıp küfür etmeyin dedem emekli savcıdır. Telefonumu dinletmeye alarak sizi hapse tıktırırım.

    ONUR AIR E YAZILAN ŞİKAYET MEKTUBU :)
    Merhaba sevgili yetkili.
    Yetkin ne derece büyük bilmem ama inşallah okuma yazmayı biliyorsundur. Okuma yazmandan şüphe duymamın sebebi uçağınıza bineli hayli zaman oldu ama hiçbir personelinizin gerektiği yerde kullanıldığını sanmıyorum. İlkin uçağa ilk bindiğimizde yanımda oturan askerin haklılığı beni çok güldürdü. Ben koridor tarafında oturuyorum. Asker ise itinayla cam kenarı istemiş biletini almış ve oturmuş fakat garip olan şey ise asker cam kenarına oturmuş ama cam yok. Sağı ben, solu beyaz. Hosteslere söyleyelim dedik ama benim bu hosteslere birşey söylemeye cesaretim yetmedi. Askeri gaza getirdim. "Hostes Hanım ben cam kenarı istemiştim" dedi. Hostes ise "orası cam kenarı" dedi. Askerde elini demire tak tak vurarak bu hiç cama benzemiyor" dedi. Bende askerden cesaret alarak "saydam renkte bir cam kullansanız daha ii olmaz mı" dedim. Hostesleriniz ise "şikayet formuna yaz" dediler. Uçağa bindiğimiz dakikadan beri sadece bir hostesinizin dişini gördüm. Fakat güler yüzünden dolayı değil dişlek olduğundan dolayı. Her patronun ve kaptanın bir hostes fantazisi vardır diyorlar doğru mu acaba. Çünkü bu kızlar torpille işe alınmış gibi. Ben bunları Diyarbakır'da şehir içi minibüslerinde bile çalıştırmam. Öyle bir oldumki artık bir an "ARKAYI BEŞLEYELİM" diye bağıracaklarını sandım. Ne alırsınız dediği an sanki "zehirlerden zehir beğen" der gibiydi. Korktum yemedim. Kaptanınız napıyor bilmiyorum ama tıpkı benim pazarlamacılığım zamanında kullandığım kamyonlar gibi uçağı bağırtıyor ve ardından Peygamber vitesine sallıyor olmalı ki ses tümüyle kesiliyor. Peki gaza bastığında neden traktörü andıran bir ses geliyor. Uçak belliki eski. Bu uçakta yolculuk olmuyor ve çok manevra yapıyor sanki birilerini devamlı sollluyor gibi. Türkiyenin en uzun havayolu İstanbul Diyarbakır havayolu. Neden yarım saatlik İzmir, Ankara seferlerine sıfır kilometre uçaklar çıkıyorda bir buçuk saatlik Diyarbakır'a eski uçaklar çıkarılıyor. Uçaktaki muavinleriniz hala insanları hor gözlerle azarlar gibi konuşuyorlar. Tuvalette biraz fazla kaldım diye benide azarladılar. Ya "hastayım" deseydim ne cevap verecekti. Ama hasta değildim demedim. Personellerinizin bana kazandırdığı psikoloji ile neredeyse "kaptan müsait bir bulutun üstünde" diyecektimki vazgeçtim. Hostes böyle ise kaptanı nasıl olur diye düşündüm. Ya müsait bulut yerine müsait bir yere indirirse dedim. Neyse artık inişe geçiyoruz. Kaptanınız bizi sağ salim indirmeyi başarırsa hayatta kalıcam belki telden görüşmek isteyeceksiniz ve seksi bir bayan bana "efendim şikayetinizi tüm yetkili birimlere bildiriyorum" diyecek ama telimi yazmıyorum. Siz kesin ödemeli ararsınız. Olayla ilgilenicek olan yetkili birimlerin kesinlikle bu yazıyı okuduktan sonra sadece olayın hostesleri ile ilgileneceği kanısındayım. İnşallah sağ salim ineriz. Alttaki yazı sizin için değil okumanıza gerek yok.
    eşhedüenla ilaheillallah ve eşhedüenla muhammedin abduhu ve resuluhu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanbaglan -- 19 Ocak 2009; 17:08:51 >







  • adamlar çok sinirlenmiş yahu
  • Niahaha

    Adam şiir gibi giydirmiş..

  • fena saydırmış yahu :):):):)
  • hahah! süper ya
  • Allahın babadağlı uyuşturucu kaçakcısından teknoloji devi olursa bu kadar olur,demesi lazımdı...
  • Resmen adam bela okumuş
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • vodafone şikayetinin resmi başlığa eklendi.
  • koptum
  • amentü birsin ve billahi nursun. bütün müsibetlerin vestel'in
    üzerinde dursun.

    xD bu ne demek tercüme edin :D:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Itzpapalotl

    amentü birsin ve billahi nursun. bütün müsibetlerin vestel'in
    üzerinde dursun.

    xD bu ne demek tercüme edin :D:D

    Bela okumuş işte...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Firmalara Yazılan Şikayet Mektupları.Kopması Bedava :)


    Uzaylı gelse gemileri filanradyasyon yayıyor diye onları da tekme tokat kovarlar
    Aslında yaptıkları iyi bir şey ihtiyaçları yoksa ne gerek var direğe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ledie -- 16 Eylül 2017; 2:47:19 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.