Şimdi Ara

fluence (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
0
Favori
5.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu aracla ben de yaklaşık 5bin km yol yaptım. benimkinde çelik jant vardı. heralde bir üst modeli. 5 vites dizel.
    kişisel görüşlerim;
    artıları
    motoru çok ekonomik. az yakıyor.
    170 km hıza çıktığım oldu otobanda. büyük bölümünde 150 ile gittim. araba güven veriyor.
    koltuklar rahat.
    tipi bence fena değil.

    eksileri;
    yan rüzgarlardan çok etkileniyor. özellikle kamyon, otobüs sollarken çok hissediliyor.
    park etmesi zor. oturunca arabanın ucu-başı belli olmuyor.
    iç tasarımı kötü.

    genel olarak aracı beğeniyorum aslında.

    ekleme; en son 180 yapar demiş yukarıda bir arkadaş. ama arkadaşım 200 yapmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi singleton -- 24 Ağustos 2011; 23:09:59 >
  • 55 bin tl jetta ve corollaya veriliyorsa neden fluenceye verilmesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DayLight66

    bu aracla ben de yaklaşık 5bin km yol yaptım. benimkinde çelik jant vardı. heralde bir üst modeli. 5 vites dizel.
    kişisel görüşlerim;
    artıları
    motoru çok ekonomik. az yakıyor.
    170 km hıza çıktığım oldu otobanda. büyük bölümünde 150 ile gittim. araba güven veriyor.
    koltuklar rahat.
    tipi bence fena değil.

    eksileri;
    yan rüzgarlardan çok etkileniyor. özellikle kamyon, otobüs sollarken çok hissediliyor.
    park etmesi zor. oturunca arabanın ucu-başı belli olmuyor.
    iç tasarımı kötü.

    genel olarak aracı beğeniyorum aslında.

    ekleme; en son 180 yapar demiş yukarıda bir arkadaş. ama arkadaşım 200 yapmış.


    cam bir cıngır para vermişsin ya o kadarda iyiliği olsun bırak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    cam bir cıngır para vermişsin ya o kadarda iyiliği olsun bırak


    beklediğim yorum geldi.

    ben para vermedim. bedava biniyorum. karşılığında da forumlarda renaultu övüyorum

    şaka şaka. şirket aracı benim bindiğim.
  • Jetta 1.2 benzinli motor 55.000 TL. Aynı fiyata dizel motorlu EDC vitesli ve yüksek donanımlı Fluence alınabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DayLight66


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    cam bir cıngır para vermişsin ya o kadarda iyiliği olsun bırak


    beklediğim yorum geldi.

    ben para vermedim. bedava biniyorum. karşılığında da forumlarda renaultu övüyorum

    şaka şaka. şirket aracı benim bindiğim.


    zaten şirketlerde olmasa kimse almaz o flaunce şahsen benim alcağım en son c sınıfı araç olur onuda 30.000 tl en full olanı verirlerse belki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    55 bin tl jetta ve corollaya veriliyorsa neden fluenceye verilmesin


    jetta ile bi fuluensi kıyaslamam ne olursa olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ckt


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    55 bin tl jetta ve corollaya veriliyorsa neden fluenceye verilmesin


    jetta ile bi fuluensi kıyaslamam ne olursa olsun.


    testler öyle demiyor ama fluenceyi jettadan başarılı buluyor




  • Teknik özellikleri donanımı, fiyatı farklı mevzu ama bir araba hoşunuza gidecek. İçinize sinecek.Bakınca ondan zevk alacaksızın.Sonradan iyiki almışım diyebileceksiniz. Özellikleri ne kadar iyi olsa bile çirkin bir kızı kim almak ister ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laprace


    quote:

    Orijinalden alıntı: haker01


    quote:

    Orijinalden alıntı: laprace


    quote:

    Orijinalden alıntı: haker01

    Bugün itibari ile 2011 model fluence ile 1066 km yol yaptım
    İst - Ankara - İst

    Genel görüşüm :
    Acelem olduğu için sürat yaptım bu yüzden kendime
    Genel olarak iyi bir araç benim kullandığım giriş modeliydi.
    Klima çok iyi soğutmadı 30 dereceydi hava.
    150-160 ile clio ile girmeye korktuğum virajlarda araba kararlıydı.
    Otobüs ve tır sollarken 150-160 km ile savrulma yoktu.
    Ses sistemi kötüydü. Teyp cd çalar cok alta konumlanmıs erismek zor. İşçilik vasat.

    Arka koltuklar geniş.
    Ön kapı içinde ki eşya gözleri komple olabilirmiş...

    son olarak dizel bir araç ile ortalama 130 km ile 1066 km yol yaptım. Mazot olarak 270 TL harcadı. Ortalama 0,25 yakıyor. Clio ya göre yüksek bir rakam

    Devir olarak araba 5000 devirdi galiba. 170 km de 4500 d/d ile gitmeye çalışıyor ama malesef en son 180 Km hız var.

    Not : Yazdıklarım eleştiriye açıktır.
    Kiralık araç olduğu için çok umrumda değil eleştiriler sadece bilgi için gördüklerimi yazdım

    Sonuç : Focus mu fluence mi derseniz FOCUS derim.



    giriş modeliyse busines olmalı.5 vites miydi?


    celik jant - sis farı - Kol dayama yoktu.

    Yan çıtalar gövde rengi değil
    Tamponlar gövde rengi değil
    Evet 5 vitesti Clioda kullandıkları vites topuzu vardı.
    Bunlar vites kollarını ve sürat göstergelerini standart almış herhalde

    Clio da 260 kadran var meganda da aynı :)
    Sor yapıyormu 170 son
    Bari 180 yap insanları istaha getirme insanlar paspasıı delecek neden bu arac 200 yapmıyor diye




    105 lik 6 ileri olsaydı daha az yakardı ve daha konforlu olurdu donanımlardan dolayı


    Hayatımda kullandığım tek 6 vites BMW 3.16 i olmuştu.( benzinli )
    Onunla 500 Km de 200 Tl yaktım :)

    Reno dan konfor beklemek
    Fırsatını yada kiralayan yer bulursam Lattitude deneyeceğim.
    Benzincide gördüm içini gayet lüks duruyordu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haker01

    Reno dan konfor beklemek



    Bu kafa yapısındaki biri Latitude'da d onfor bulamaz.

    Boşa denemenize lüzum yok o yüzden.

    Ne gezer ki Renult da konfor.

    Ayrıca test sürüşü imkanı var.

    Bir de Fluence'ın tamponlarının gövde rengi olmadığına emin misiniz?

    Tamponları siyah olan bir Fluence yok çünkü.

    Clio'nun göstergeleri ile Fluence'ın göstergelerinin birbiriyle hiç alakası yok.

    Siz Fluence kullandığınıza emin misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 25 Ağustos 2011; 1:39:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: haker01

    Reno dan konfor beklemek



    Bu kafa yapısındaki biri Latitude'da d onfor bulamaz.

    Boşa denemenize lüzum yok o yüzden.

    Ne gezer ki Renult da konfor.

    Ayrıca test sürüşü imkanı var.

    Bir de Fluence'ın tamponlarının gövde rengi olmadığına emin misiniz?

    Tamponları siyah olan bir Fluence yok çünkü.

    Clio'nun göstergeleri ile Fluence'ın göstergelerinin birbiriyle hiç alakası yok.

    Siz Fluence kullandığınıza emin misiniz?


    Dostum reno damı calısıyorsun ya bu ne savunma
    Haklı olabilirsin galiba tamponlarda griydi.
    Tam hatırlamıyorum.
    Ben göstergeler aynı demedim. Megan clio göstergeleri aynı dedim.
    Ondan kastımda arac 230-260 yapmayacagı halde neden o göstergeleri kullanıyor demek istedim.
    Ayrıca ben Kangoo daki rahatlıgı hic birseye değişmem 2 oda 1 salon...

    Oruclu oldugum için tampon rengini yan cıtalarla karıstıyor olabilirim dijkkat ederim birdaha...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haker01

    Dostum reno damı calısıyorsun ya bu ne savunma
    Haklı olabilirsin galiba tamponlarda griydi.
    Tam hatırlamıyorum.
    Ben göstergeler aynı demedim. Megan clio göstergeleri aynı dedim.
    Ondan kastımda arac 230-260 yapmayacagı halde neden o göstergeleri kullanıyor demek istedim.
    Ayrıca ben Kangoo daki rahatlıgı hic birseye değişmem 2 oda 1 salon...

    Oruclu oldugum için tampon rengini yan cıtalarla karıstıyor olabilirim dijkkat ederim birdaha...


    Evet, yeni girdim işe.

    Şu cümleniz çok açık. "Bunlar vites kollarını ve sürat göstergelerini standart almış herhalde" buradan tek bir sonuç çıkar, o da vites topuzu ve göstergelerin aynı şekilde olduğu.

    Neyse, öyle olmadığını ve benim yanıldığımı farz edelim.

    Bahsettiğiniz gösterge olayı hemen hemen bütün markaların uyguladığı bir sistemdir. Maliyetleri azaltmak için motor gücü ne olursa olsun her aynı model her arabaya aynı kadran koyulur. 1.2 TSI Jetta'nın kadranı 280 km/h gösteriyor mesela.

    Ayrıca Fluence'ın da, Clio'nun da kadranı 230 km/h gösteriyor maksimum olarak.

    Renault'dan konfor beklemenin şaşırtıcı olduğuna vurgu yapmıştınız ama şimdi de Kangoo'yu bu konuda övmüşsünüz. Enteresan!

    Hatalı olduğunuz zaman hemen oruçlu olmanızı bahane etmeyin derim.

    İyi geceler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: haker01

    Dostum reno damı calısıyorsun ya bu ne savunma
    Haklı olabilirsin galiba tamponlarda griydi.
    Tam hatırlamıyorum.
    Ben göstergeler aynı demedim. Megan clio göstergeleri aynı dedim.
    Ondan kastımda arac 230-260 yapmayacagı halde neden o göstergeleri kullanıyor demek istedim.
    Ayrıca ben Kangoo daki rahatlıgı hic birseye değişmem 2 oda 1 salon...

    Oruclu oldugum için tampon rengini yan cıtalarla karıstıyor olabilirim dijkkat ederim birdaha...





    Evet, yeni girdim işe.

    Şu cümleniz çok açık. "Bunlar vites kollarını ve sürat göstergelerini standart almış herhalde" buradan tek bir sonuç çıkar, o da vites topuzu ve göstergelerin aynı şekilde olduğu.

    Neyse, öyle olmadığını ve benim yanıldığımı farz edelim.

    Bahsettiğiniz gösterge olayı hemen hemen bütün markaların uyguladığı bir sistemdir. Maliyetleri azaltmak için motor gücü ne olursa olsun her aynı model her arabaya aynı kadran koyulur. 1.2 TSI Jetta'nın kadranı 280 km/h gösteriyor mesela.

    Ayrıca Fluence'ın da, Clio'nun da kadranı 230 km/h gösteriyor maksimum olarak.

    Renault'dan konfor beklemenin şaşırtıcı olduğuna vurgu yapmıştınız ama şimdi de Kangoo'yu bu konuda övmüşsünüz. Enteresan!

    Hatalı olduğunuz zaman hemen oruçlu olmanızı bahane etmeyin derim.

    İyi geceler.


    Sizede iyi geceler
    Yeni işiniz hayırlı olsun
    mesajı sonuna kadar okudugunuzu var sayıyorum ( Tüm yorumlara açıktır demiştim ) Bu benim yorumum sadece
    Belki lattitude kullanınca renault tan vazgeçemem bunu bilemem değil mi

    Su ana kadar kullandığım arabalar içinde sadece kıyas yaptım.
    İyi yanlarınıda yazdım farkındaysan
    Sonucta ;

    İnsanlar birseyi begenmek zorunda değiller
    Maliyet konusuna hiç girmiyorum ancak vites topuzunu inceleyin göreceksiniz
    Kangodaki rahatlık konusunda sadece ben öyle hissediyorum diğerleri ne düşünür bilemem genel olarak şirketimizde 35 clio ve 2 kango oldugunu düşünürsek
    kimse memnun değil ( yakıt konusu haric )
    Hatalı oldugumu değil yanlış hatırladığımı söyledim

    Bu kafa yapısındaki biri Latitude'da d onfor bulamaz.

    Boşa denemenize lüzum yok o yüzden.

    bu cümlende ki kafa yapısından kastın nedir anlamış değilim
    ayrıca deneyip denemeyeceğime bırak ben karar vereyim.

    Aşağıdaki yorumu da okumanızı tavsiye ederim benim iyi dediğime arkdas kötü demiş mesela
    kötü dediklerime de iyi demiş mesela.....

    İyilik yada kötülük göreceli şeylerdir.

    Ben 2011 3.16 i BMW yi beğenmedim mesela ama bu araca aşık olan arkadaslar var.

    bu aracla ben de yaklaşık 5bin km yol yaptım. benimkinde çelik jant vardı. heralde bir üst modeli. 5 vites dizel.
    kişisel görüşlerim;
    artıları
    motoru çok ekonomik. az yakıyor.
    170 km hıza çıktığım oldu otobanda. büyük bölümünde 150 ile gittim. araba güven veriyor.

    koltuklar rahat.
    tipi bence fena değil.

    eksileri;
    yan rüzgarlardan çok etkileniyor. özellikle kamyon, otobüs sollarken çok hissediliyor.
    park etmesi zor. oturunca arabanın ucu-başı belli olmuyor.
    iç tasarımı kötü.

    genel olarak aracı beğeniyorum aslında.

    ekleme; en son 180 yapar demiş yukarıda bir arkadaş. ama arkadaşım 200 yapmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haker01 -- 25 Ağustos 2011; 2:25:42 >




  • Herkes de maşallah şirket araçlarıyla, kiralık araçlarla fink tıyor, bir bize denk gelmiyor herhalde.

    Bizim de şirkette 1500 clio, 500 Kangoo var. Kimse memnun değil!

    Yakıtından da memnun değil!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Herkes de maşallah şirket araçlarıyla, kiralık araçlarla fink tıyor, bir bize denk gelmiyor herhalde.

    Bizim de şirkette 1500 clio, 500 Kangoo var. Kimse memnun değil!

    Yakıtından da memnun değil!



    Arkadasım sende biliyorsun ki bu araçlar zaten şirketler için yapılmış.
    Yol bilgisayarı bile opsiyon gerisini sen anla.
    Bizim şirket allahtan 2 airbag li modelini kullanıyor.
    Bazılarında bakıyorum tek airbag var

    Not : Clio için yazdım.
    Sonuçta senin kalbini 4 lastikli birsey için kırmam

    Yakıt konusunda efendi kullanımda 1 depo ile 1000 km yapan arkadaslar var daha ne olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haker01 -- 25 Ağustos 2011; 2:30:02 >




  • Fanboy gelmiş gene koçum benim vw nin satış temsilcisi.@haker01:lafım sana değil sen kullanıp izlenimlerini aktarıyorsun.Benim lafım havayollarına
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laprace

    Fanboy gelmiş gene koçum benim vw nin satış temsilcisi.@haker01:lafım sana değil sen kullanıp izlenimlerini aktarıyorsun.Benim lafım havayollarına


    Eyvallah.
    Sonuçta bilgi paylaşıldıkça artar.

    Bizim arkadaslar otomatik jetta kiralıyorlar ondanda memnun olan var olmayan var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haker01
    Arkadasım sende biliyorsun ki bu araçlar zaten şirketler için yapılmış.
    Yol bilgisayarı bile opsiyon gerisini sen anla.
    Bizim şirket allahtan 2 airbag li modelini kullanıyor.
    Bazılarında bakıyorum tek airbag var

    Not : Clio için yazdım.
    Sonuçta senin kalbini 4 lastikli birsey için kırmam

    Yakıt konusunda efendi kullanımda 1 depo ile 1000 km yapan arkadaslar var daha ne olsun


    Akşam akşam otomobil dersi veriyoruz.

    Clio'nun en düşük donanım seviyesi olan Authentique'de bile 2 hava yastığı ve yol bilgisayarı standart olarak sunuluyor.

    Siz bu yol bilgisayarsız, 2 hava yastıksız Clio'ları nasıl görüyorsunuz ben cidden merak ediyorum.

    Sallıyorsunuz bari destekli sallayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: haker01
    Arkadasım sende biliyorsun ki bu araçlar zaten şirketler için yapılmış.
    Yol bilgisayarı bile opsiyon gerisini sen anla.
    Bizim şirket allahtan 2 airbag li modelini kullanıyor.
    Bazılarında bakıyorum tek airbag var

    Not : Clio için yazdım.
    Sonuçta senin kalbini 4 lastikli birsey için kırmam

    Yakıt konusunda efendi kullanımda 1 depo ile 1000 km yapan arkadaslar var daha ne olsun


    Akşam akşam otomobil dersi veriyoruz.

    Clio'nun en düşük donanım seviyesi olan Authentique'de bile 2 hava yastığı ve yol bilgisayarı standart olarak sunuluyor.

    Siz bu yol bilgisayarsız, 2 hava yastıksız Clio'ları nasıl görüyorsunuz ben cidden merak ediyorum.

    Sallıyorsunuz bari destekli sallayın.




    Resmini cekip yollarsam ne dersin peki ?
    Merak ediyorum da ?????


    Sattığın aracların teknik özelliklerini iyi çalış bence.
    Yarın sana resimleri yollarım buradan.

    O zaman sen nasıl sallayacaksın merak ettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haker01 -- 25 Ağustos 2011; 2:45:41 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.