Şimdi Ara

fluence (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
0
Favori
5.413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    55bin tl yazık olur,ben o kadar parayı otomobile vermem fluanceye hiç vermem.


    otomobil fiyatlarından haberiniz olmayınca böyle söylemeniz normal

    Accent Blue 1.6 CRDI Prime olmuş 43.800 TL,

    55.000 TL'ye full donanım dizel fluence gayet de alınır, aynı sınıfta eşdeğer donanımda benzer motor seçenekleriyle başka bir öneriniz varsa söyleyin tartışalım, verilmez demek kolay.


    Focus 1.6 115 tdci titanium X 57.000 lira fiyatı var 4K için....İndirim falan derken 56.000 liraya alırsınız. 5K 55.000 lira

    Gerek sürüş dinamikleri gerekse iç mekan kalitesi ve dizaynı, dış görünüşü Fluence i 5 6 ya katlar. Donanım olarak da Fluence den eksiği yok fazlası var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    55bin tl yazık olur,ben o kadar parayı otomobile vermem fluanceye hiç vermem.


    otomobil fiyatlarından haberiniz olmayınca böyle söylemeniz normal

    Accent Blue 1.6 CRDI Prime olmuş 43.800 TL,

    55.000 TL'ye full donanım dizel fluence gayet de alınır, aynı sınıfta eşdeğer donanımda benzer motor seçenekleriyle başka bir öneriniz varsa söyleyin tartışalım, verilmez demek kolay.


    Focus 1.6 115 tdci titanium X 57.000 lira fiyatı var 4K için....İndirim falan derken 56.000 liraya alırsınız. 5K 55.000 lira

    Gerek sürüş dinamikleri gerekse iç mekan kalitesi ve dizaynı, dış görünüşü Fluence i 5 6 ya katlar. Donanım olarak da Fluence den eksiği yok fazlası var


    İç mekan genişliği ve konfor ne olacak peki?

    Focus'un işçilik kalitesinin de pek iç açıcı olmadığını belirtmek isterim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    55bin tl yazık olur,ben o kadar parayı otomobile vermem fluanceye hiç vermem.


    otomobil fiyatlarından haberiniz olmayınca böyle söylemeniz normal

    Accent Blue 1.6 CRDI Prime olmuş 43.800 TL,

    55.000 TL'ye full donanım dizel fluence gayet de alınır, aynı sınıfta eşdeğer donanımda benzer motor seçenekleriyle başka bir öneriniz varsa söyleyin tartışalım, verilmez demek kolay.


    Focus 1.6 115 tdci titanium X 57.000 lira fiyatı var 4K için....İndirim falan derken 56.000 liraya alırsınız. 5K 55.000 lira

    Gerek sürüş dinamikleri gerekse iç mekan kalitesi ve dizaynı, dış görünüşü Fluence i 5 6 ya katlar. Donanım olarak da Fluence den eksiği yok fazlası var


    İç mekan genişliği ve konfor ne olacak peki?

    Focus'un işçilik kalitesinin de pek iç açıcı olmadığını belirtmek isterim.


    Tek sorun iç mekan GENİŞLİĞİNDE başkan.. Fluence 'in oyuncak arabaların plastiğinden olma göğüs kısmının Focus'un iç mekanında bulunan, dişlenecek kadar yumuşak kaplama malzemesi yanında hiç bir şansı yok

    Konfor olarak inan "Aaaaa Fluence alsaydık keşke, daha konforluydu" dedirtecek fark söz konusu değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 21 Ağustos 2011; 12:15:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    55bin tl yazık olur,ben o kadar parayı otomobile vermem fluanceye hiç vermem.


    otomobil fiyatlarından haberiniz olmayınca böyle söylemeniz normal

    Accent Blue 1.6 CRDI Prime olmuş 43.800 TL,

    55.000 TL'ye full donanım dizel fluence gayet de alınır, aynı sınıfta eşdeğer donanımda benzer motor seçenekleriyle başka bir öneriniz varsa söyleyin tartışalım, verilmez demek kolay.


    Focus 1.6 115 tdci titanium X 57.000 lira fiyatı var 4K için....İndirim falan derken 56.000 liraya alırsınız. 5K 55.000 lira

    Gerek sürüş dinamikleri gerekse iç mekan kalitesi ve dizaynı, dış görünüşü Fluence i 5 6 ya katlar. Donanım olarak da Fluence den eksiği yok fazlası var


    İç mekan genişliği ve konfor ne olacak peki?

    Focus'un işçilik kalitesinin de pek iç açıcı olmadığını belirtmek isterim.


    Tek sorun iç mekan GENİŞLİĞİNDE başkan.. Fluence 'in oyuncak arabaların plastiğinden olma göğüs kısmının Focus'un iç mekanında bulunan, dişlenecek kadar yumuşak kaplama malzemesi yanında hiç bir şansı yok

    Konfor olarak inan "Aaaaa Fluence alsaydık keşke, daha konforluydu" dedirtecek fark söz konusu değil.


    Fluence üst göğüs kısmındaki plastiğe bastırdın mı hiç?

    Sakız gibi yemin ediyorum.




  • Fluence le 500 km yolculuk ettim, 150 km kadar da sürdüm..Her yerini kurcaladım...Neresine bastırırsan bastır o sadece klima düğmeleri ve berbat bir müzik çalar düğmeleri bulunan konsolu gaz döküp yakarım

    Ayrıca Fluence'deki CC düğmelerini oraya koyan mühendisi işte çıkarmışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 21 Ağustos 2011; 12:21:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Fluence le 500 km yolculuk ettim, 150 km kadar da sürdüm..Her yerini kurcaladım...Neresine bastırırsan bastır o sadece klima düğmeleri ve berbat bir müzik çalar düğmeleri bulunan konsolu gaz döküp yakarım

    Ayrıca Fluence'deki CC düğmelerini oraya koyan mühendisi işte çıkarmışlar


    Tsarımını sevmiyorum falan de eyvallah ama cidden kapı içleri bile yumuşak.

    İthal Megane serisi daha da bir yumuşak.




  • Fluance ile Focus III kalite ve işçilik olarak karşılaştırılamaz bile tabi bu benim fikrim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Fluence le 500 km yolculuk ettim, 150 km kadar da sürdüm..Her yerini kurcaladım...Neresine bastırırsan bastır o sadece klima düğmeleri ve berbat bir müzik çalar düğmeleri bulunan konsolu gaz döküp yakarım

    Ayrıca Fluence'deki CC düğmelerini oraya koyan mühendisi işte çıkarmışlar


    Tsarımını sevmiyorum falan de eyvallah ama cidden kapı içleri bile yumuşak.

    İthal Megane serisi daha da bir yumuşak.


    İşte keşke Megane'dan seriyi ayırmasalardı.. Golf gibi fenomen yaratmak istiyorlar Megane ile ancak kaş yaparken göz çıkarıyorlar; Fluence in tasarımını da görüyoruz

    Neyse bi Focus-Fluence testi daha yapalım kaptan, buluşalım da




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Fluence le 500 km yolculuk ettim, 150 km kadar da sürdüm..Her yerini kurcaladım...Neresine bastırırsan bastır o sadece klima düğmeleri ve berbat bir müzik çalar düğmeleri bulunan konsolu gaz döküp yakarım

    Ayrıca Fluence'deki CC düğmelerini oraya koyan mühendisi işte çıkarmışlar


    Tsarımını sevmiyorum falan de eyvallah ama cidden kapı içleri bile yumuşak.

    İthal Megane serisi daha da bir yumuşak.


    İşte keşke Megane'dan seriyi ayırmasalardı.. Golf gibi fenomen yaratmak istiyorlar Megane ile ancak kaş yaparken göz çıkarıyorlar; Fluence in tasarımını da görüyoruz

    Neyse bi Focus-Fluence testi daha yapalım kaptan, buluşalım da


    Focus testi aklımda zaten. En kısa zamanda gidelim. Ben bugün bile gitmeyi düşünüyordum aslında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Fluence le 500 km yolculuk ettim, 150 km kadar da sürdüm..Her yerini kurcaladım...Neresine bastırırsan bastır o sadece klima düğmeleri ve berbat bir müzik çalar düğmeleri bulunan konsolu gaz döküp yakarım

    Ayrıca Fluence'deki CC düğmelerini oraya koyan mühendisi işte çıkarmışlar


    Tsarımını sevmiyorum falan de eyvallah ama cidden kapı içleri bile yumuşak.

    İthal Megane serisi daha da bir yumuşak.


    İşte keşke Megane'dan seriyi ayırmasalardı.. Golf gibi fenomen yaratmak istiyorlar Megane ile ancak kaş yaparken göz çıkarıyorlar; Fluence in tasarımını da görüyoruz

    Neyse bi Focus-Fluence testi daha yapalım kaptan, buluşalım da


    Focus testi aklımda zaten. En kısa zamanda gidelim. Ben bugün bile gitmeyi düşünüyordum aslında.


    Yok yok kendi başına gitme beraber gidelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Yok yok kendi başına gitme beraber gidelim


    Hafta içi haberleşip gidelim o zaman.

    Bugüne ne yapsam ki acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    55bin tl yazık olur,ben o kadar parayı otomobile vermem fluanceye hiç vermem.


    otomobil fiyatlarından haberiniz olmayınca böyle söylemeniz normal

    Accent Blue 1.6 CRDI Prime olmuş 43.800 TL,

    55.000 TL'ye full donanım dizel fluence gayet de alınır, aynı sınıfta eşdeğer donanımda benzer motor seçenekleriyle başka bir öneriniz varsa söyleyin tartışalım, verilmez demek kolay.


    Focus 1.6 115 tdci titanium X 57.000 lira fiyatı var 4K için....İndirim falan derken 56.000 liraya alırsınız. 5K 55.000 lira

    Gerek sürüş dinamikleri gerekse iç mekan kalitesi ve dizaynı, dış görünüşü Fluence i 5 6 ya katlar. Donanım olarak da Fluence den eksiği yok fazlası var


    Focus 4K 1.6 TDCi 109PS Titanium 60.400 TL fiyatı var + 4.865TL X paket fiyatı + 910 TL Metalik Boya + 1395 TL Elektrikli sunroof = 67.570 TL (navigasyon da yok bu arada, isteseniz de alamıyorsunuz)

    Sanırım siz "eski" Focus'tan bahsediyorsunuz, hani şu 2012 modeli olmayan Focus, Eski Focus'ta da Bi-Xenon far yok, navigasyon yine yok, X Paket 3.755TL + ESP için 1795 TL daha ödemeniz gerek ki ESP'li alabilmek çok zor, eski modelin özel siparişini almazlar, ki yeni focus çıkmadan da ESP isteyene 6 ay süre veriyorlardı, onun da gelip gelmeyeceği kesin değildi, Metalik Boya 905 TL, 17 inç jant tabi ki de yok...

    2011 Model Eski Focus 1.6 109PS 4K TDCI Titanium için peşin fiyatı 50.615 TL + 1795 + 3755 + 905 = 57.070 TL üretimi durmuş bir araca bu kadar para verebilmeyi göze almak bile büyük cesaret

    eksikliklerini de yazdım ama hakkını vermek lazım konfordan ödün verse de, eski de olsa "Eski Focus" çok iyi yol tutuyor (!)

    Opel de Astra Classic III'ü iyi fiyata veriyor bu arada.

    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 21 Ağustos 2011; 13:19:10 >




  • Focus dizellerde otomatik vites yok. Acaba bu otomatik vitesler niye kaldırıldı? Focus iyi bir araç, tartışmaya gerek yok. Yalnız otomatik dizel seçeneği olmasını isterdim.

    Fluence dizelde EDC seçeneği var. Yüksek donanım ve EDC vites, uygun fiyat. İsteyen istediğini tercih eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Focus dizellerde otomatik vites yok. Acaba bu otomatik vitesler niye kaldırıldı? Focus iyi bir araç, tartışmaya gerek yok. Yalnız otomatik dizel seçeneği olmasını isterdim.

    Fluence dizelde EDC seçeneği var. Yüksek donanım ve EDC vites, uygun fiyat. İsteyen istediğini tercih eder.



    Sayın Aydoğan*;

    tabi ki herkes istediğini tercih etmekte sonuna kadar özgürdür. "Ben Focus'un tipine hastayım, Fluence'ın tipi de beş para etmez" dese, aksini iddia edemem çünkü tasarım görecelidir. Nissan Juke'u beğenen onlarca kişi varken, üstüne para verelim deseler süremem sanırım (açık kapı bırakıyorum)

    Ama kalkıp da donanım olarak fazlası var eksiği yok derse orada dur derim. İç mekan kalitesi, dış tasarım, iç tasarım... bunlar kişiden kişiye göre değişebilir, bana göre Yeni Jetta'nın içi, bagaj kapağının altı beş para etmezken, millet bu araca sahip olabilmek için birbirini yiyor.

    Kağıt üstünde açık olarak doğru olan bir şeyin aksini iddia etmek pek sağlıklı sonuçlar doğurmuyor. Bir arkadaş Octavia'nın 1.6 TDI motoruna daha verimli demiş ancak 1.5 dCi Fluence hem daha performanslı hem daha ekonomik, nasıl bir verim ben anlayamıyorum.

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Yok yok kendi başına gitme beraber gidelim


    Hafta içi haberleşip gidelim o zaman.

    Bugüne ne yapsam ki acaba?


    Gidip ciddi ciddi inceleyin bizde bakalım Focus 5'e 6'ya nasıl katlıyormuş Fluence'i anlayalım.Ön konsol plastiğinden girin bagaj döşemesinden çıkın.Yola çıkın sürüş izlenimlerinizi aktarın.Birde mümkünse ikiside dizel olsun ki karşılaştırma daha adil olsun.180 hp Focusla gazlayıp Focus çok iyi demekte yanlış olur bence.Kolay gelsin sonucu merakla bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Yok yok kendi başına gitme beraber gidelim


    Hafta içi haberleşip gidelim o zaman.

    Bugüne ne yapsam ki acaba?


    Gidip ciddi ciddi inceleyin bizde bakalım Focus 5'e 6'ya nasıl katlıyormuş Fluence'i anlayalım.Ön konsol plastiğinden girin bagaj döşemesinden çıkın.Yola çıkın sürüş izlenimlerinizi aktarın.Birde mümkünse ikiside dizel olsun ki karşılaştırma daha adil olsun.180 hp Focusla gazlayıp Focus çok iyi demekte yanlış olur bence.Kolay gelsin sonucu merakla bekliyorum.


    yanlış yerden alıntı yapmışsınız sanırım, 5'e 6'ya katlatan gorkemuse'du



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 21 Ağustos 2011; 14:15:29 >




  • Ne 67.000 i nasıl internet kullanıyorsunuz siz????

    http://www.ford.com.tr/otomobiller/focus/fiyat-listesi Max 57.000 lira işte 115 Tdci 4K titanium un fiyatını ben mi yanlış görüyorum....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 21 Ağustos 2011; 15:29:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Yok yok kendi başına gitme beraber gidelim


    Hafta içi haberleşip gidelim o zaman.

    Bugüne ne yapsam ki acaba?


    Gidip ciddi ciddi inceleyin bizde bakalım Focus 5'e 6'ya nasıl katlıyormuş Fluence'i anlayalım.Ön konsol plastiğinden girin bagaj döşemesinden çıkın.Yola çıkın sürüş izlenimlerinizi aktarın.Birde mümkünse ikiside dizel olsun ki karşılaştırma daha adil olsun.180 hp Focusla gazlayıp Focus çok iyi demekte yanlış olur bence.Kolay gelsin sonucu merakla bekliyorum.


    Hepsinin test sürüşünü yaptık merak etme...Konuyu araştır bulursun.

    http://forum.donanimhaber.com/m_49551522/mpage_23/f_/key_//tm.htm#51911951




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Focus dizellerde otomatik vites yok. Acaba bu otomatik vitesler niye kaldırıldı? Focus iyi bir araç, tartışmaya gerek yok. Yalnız otomatik dizel seçeneği olmasını isterdim.

    Fluence dizelde EDC seçeneği var. Yüksek donanım ve EDC vites, uygun fiyat. İsteyen istediğini tercih eder.



    Sayın Aydoğan*;

    tabi ki herkes istediğini tercih etmekte sonuna kadar özgürdür. "Ben Focus'un tipine hastayım, Fluence'ın tipi de beş para etmez" dese, aksini iddia edemem çünkü tasarım görecelidir. Nissan Juke'u beğenen onlarca kişi varken, üstüne para verelim deseler süremem sanırım (açık kapı bırakıyorum)

    Ama kalkıp da donanım olarak fazlası var eksiği yok derse orada dur derim. İç mekan kalitesi, dış tasarım, iç tasarım... bunlar kişiden kişiye göre değişebilir, bana göre Yeni Jetta'nın içi, bagaj kapağının altı beş para etmezken, millet bu araca sahip olabilmek için birbirini yiyor.

    Kağıt üstünde açık olarak doğru olan bir şeyin aksini iddia etmek pek sağlıklı sonuçlar doğurmuyor. Bir arkadaş Octavia'nın 1.6 TDI motoruna daha verimli demiş ancak 1.5 dCi Fluence hem daha performanslı hem daha ekonomik, nasıl bir verim ben anlayamıyorum.

    Saygılar


    anlatayım;
    TDI: maks 250 nm tork 1500-2500 dev/dak.
    dci: maks 240 nm tork 2000 dev/dak.
    yakıt sarfiyatı da ortalamada aynı.
    şimdi aynı yakıtı tüketerek daha alt devirlerde daha dafazla tork üreten motor daha iyi bir motor değil midir ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ne 67.000 i nasıl internet kullanıyorsunuz siz????

    http://www.ford.com.tr/otomobiller/focus/fiyat-listesi Max 57.000 lira işte 115 Tdci 4K titanium un fiyatını ben mi yanlış görüyorum....


    Şaka mısın sen? Gir de bak asıl sen nasıl internet kullanıyorsun?

    https://apps.ford.com.tr/ebrochure/download.aspx?file=2012_Binek_Araclar_Fiyat_listesi.pdf

    Yeni Focus 2012 Titanium 4K 1.6 TDCi 115PS 60.400 TL opsiyonsuz fiyatı.

    Senin baktığın 2011 modellerin fiyat listesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 21 Ağustos 2011; 15:55:29 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.