Şimdi Ara

fluence (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
0
Favori
5.413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ne 67.000 i nasıl internet kullanıyorsunuz siz????

    http://www.ford.com.tr/otomobiller/focus/fiyat-listesi Max 57.000 lira işte 115 Tdci 4K titanium un fiyatını ben mi yanlış görüyorum....


    Şaka mısın sen? Gir de bak asıl sen nasıl internet kullan(a)mıyorsun? Cahilsin bari belli etme!

    https://apps.ford.com.tr/ebrochure/download.aspx?file=2012_Binek_Araclar_Fiyat_listesi.pdf

    Yani Focus Titanium 4K 1.6 TDCi 115PS 60.400 opsiyonsuz fiyatı.


    2 hafta önce test için gittim Ankara'daki bilmem ne bayiisine benim gönderdiğim linkteki fiyatların aynısından fiyat aldım + elime de A4 kağıdına basılmış tüm bienk araçların fiyatı olan kağıdı tutuşturdular. Orada da 57.000 di..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ne 67.000 i nasıl internet kullanıyorsunuz siz????

    http://www.ford.com.tr/otomobiller/focus/fiyat-listesi Max 57.000 lira işte 115 Tdci 4K titanium un fiyatını ben mi yanlış görüyorum....


    Şaka mısın sen? Gir de bak asıl sen nasıl internet kullan(a)mıyorsun? Cahilsin bari belli etme!

    https://apps.ford.com.tr/ebrochure/download.aspx?file=2012_Binek_Araclar_Fiyat_listesi.pdf

    Yani Focus Titanium 4K 1.6 TDCi 115PS 60.400 opsiyonsuz fiyatı.


    2 hafta önce test için gittim Ankara'daki bilmem ne bayiisine benim gönderdiğim linkteki fiyatların aynısından fiyat aldım + elime de A4 kağıdına basılmış tüm bienk araçların fiyatı olan kağıdı tutuşturdular. Orada da 57.000 di..


    2 hafta önce baktığın araba sakın 2011 model olmasın? Üstüne opsiyonları da ekle 4.865TL X paket fiyatı + 910 TL Metalik Boya + 1395 TL Elektrikli sunroof bak bakalım kaç paraya geliyor?

    ayrıca linkini verdim işte açıp bakabilirsin, adreste ford.com.tr yazıyor, crazyarif'in oturma organı.com.tr yazmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 21 Ağustos 2011; 15:58:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ne 67.000 i nasıl internet kullanıyorsunuz siz????

    http://www.ford.com.tr/otomobiller/focus/fiyat-listesi Max 57.000 lira işte 115 Tdci 4K titanium un fiyatını ben mi yanlış görüyorum....


    Şaka mısın sen? Gir de bak asıl sen nasıl internet kullan(a)mıyorsun? Cahilsin bari belli etme!

    https://apps.ford.com.tr/ebrochure/download.aspx?file=2012_Binek_Araclar_Fiyat_listesi.pdf

    Yani Focus Titanium 4K 1.6 TDCi 115PS 60.400 opsiyonsuz fiyatı.


    2 hafta önce test için gittim Ankara'daki bilmem ne bayiisine benim gönderdiğim linkteki fiyatların aynısından fiyat aldım + elime de A4 kağıdına basılmış tüm bienk araçların fiyatı olan kağıdı tutuşturdular. Orada da 57.000 di..


    2 hafta önce baktığın araba sakın 2011 model olmasın? Üstüne opsiyonları da ekle metalik boya, x paket...vs bak bakalım kaç paraya geliyor?


    Üzerinde eşşek kadar 2012 yazıyordu..Kağıdı arıyorum şimdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Üzerinde eşşek kadar 2012 yazıyordu..Kağıdı arıyorum şimdi.


    Ya Görkem harbiden şaka gibisin, kağıdı niye arıyorsun verdiğim linkte ford.com.tr yazmıyor mu? Yalan mı söylüyorum şu anki fiyattan bahsediyorum ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Üzerinde eşşek kadar 2012 yazıyordu..Kağıdı arıyorum şimdi.


    Ya Görkem harbiden şaka gibisin, kağıdı niye arıyorsun verdiğim linkte ford.com.tr yazmıyor mu? Yalan mı söylüyorum şu anki fiyattan bahsediyorum ben


    http://forum.donanimhaber.com/m_49551522/mpage_20/key_/tm.htm Sayın abim testi 10 ağustos'ta yapmışım yani 1 ağustos'tan itibaren geçerli ise 2011 fiyatları olamaz dimi..

    Adamla oturdum hadi alıp gidicem burdan dedim 57.000 liraya el sıkıştık vallahi de billahi de...Çıkarken de elime o kağıdı vermişti...Ha orada 60.000 lira olup da kampanya bittiyse haklısın ne diyim. Bu fiyatı da kampanya diye kakalıyor olabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 21 Ağustos 2011; 16:05:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Üzerinde eşşek kadar 2012 yazıyordu..Kağıdı arıyorum şimdi.


    Ya Görkem harbiden şaka gibisin, kağıdı niye arıyorsun verdiğim linkte ford.com.tr yazmıyor mu? Yalan mı söylüyorum şu anki fiyattan bahsediyorum ben


    http://forum.donanimhaber.com/m_49551522/mpage_20/key_/tm.htm Sayın abim testi 10 ağustos'ta yapmışım yani 1 ağustos'tan itibaren geçerli ise 2011 fiyatları olamaz dimi..

    Adamla oturdum hadi alıp gidicem burdan dedim 57.000 liraya el sıkıştık vallahi de billahi de...Çıkarken de elime o kağıdı vermişti...Ha orada 60.000 lira olup da kampanya bittiyse haklısın ne diyim. Bu fiyatı da kampanya diye kakalıyor olabilirler.


    Ford web sayfasındaki pdf'te de 1 Ağustos'tan itibaren geçerli fiyat listesi yazmakta, ki sana verilen fiyat listesi 2011 modeller için geçerli olan olabilir, tıpkı Ford'un web sayfasındaki liste gibi

    konuya dönecek olursak, üstüne opsiyonların da eklenmesi gerekir 4.865TL X paket fiyatı + 910 TL Metalik Boya + 1395 TL Elektrikli sunroof ki fiyat hayli uçuyor Fluence'a göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 21 Ağustos 2011; 16:14:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili
    Gidip ciddi ciddi inceleyin bizde bakalım Focus 5'e 6'ya nasıl katlıyormuş Fluence'i anlayalım.Ön konsol plastiğinden girin bagaj döşemesinden çıkın.Yola çıkın sürüş izlenimlerinizi aktarın.Birde mümkünse ikiside dizel olsun ki karşılaştırma daha adil olsun.180 hp Focusla gazlayıp Focus çok iyi demekte yanlış olur bence.Kolay gelsin sonucu merakla bekliyorum.


    Öyle 5'e, 6'ya katlayacak bir durum yok tabii ki. İkisi için de iyi ve kötü şeyler söyleyebilirim ama şu daha iyi diyemem.

    Şu ihtiyaca göre şu daha iyi diyebilirim ancak.

    İki aracı da bayii de inceledim. Fluence'ı kullandım ama Focus'u kullanmak henüz nasip olmadı.

    Bayiideki incelemelerimden yola çıkarak bir değerlendirme yapayım.



    Renault Fluence'ın en büyük dez avantajı ön göğüsteki göstermelik yumuşak plastiği. Göstermelik diyorum çünkü sert plastiğin üzeri yumuşak ve ince bir şeyle kaplanarak yumuşak hissi verilmiş. Kalite hissi de bu şekilde verilmeye çalışılmış. Ek yerleri de ithal Renault'lar kadar başarılı değil.

    Focus için bu geçerli değil ama. Aynen ithal Renault'lardaki gibi tamamen yumuşak bir malzemeden imal edilmiş göğüsün üst kısmı. Kusursuz işlenmiş bir ön göğüs Focus'ta da yok. İthal Renault'lar kadar iyi olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.

    Kapı içlerindeki kalite hissi ise Fluence'da daha iyi. Focus'u beğenmedim ben bu konuda.

    İç hacim konusunda ise tartışılacak hiçbir şey yok. Fluence C segmentinin en iddialı modellerinden birisi bu konuda ve yeni Focus'tan çok üstün. Özellikle arka koltuklara oturduğunuzda bunu çok daha rahat anlayabilirsiniz.

    Bagaj hacmi konusunda yine Fluence'ın ezici bir üstünlüğü bulunuyor.

    Fluence'ın arka baş mesafesine yetersiz diyenler Focus için ne diyecek merak ediyorum.

    Fluence'ın arka baş mesafesi Jetta ile hemen hemen aynı.

    İç mekan konusunu tartışılmaz bir gerçek yani.

    Ülkemizin yeni trendi ise dizel+otomatik şanzıman.

    Bu konu da herkesin bildiği gibi Fluence'ın en iddialı olduğu konulardan. dCi+EDC nin uyumu çok iyi.

    Focus'ta dizel otomatik bile yok.

    Benzinli motorlar konusunda ise ecoboost ile Focus daha üstün ama onun da otomatik seçeneği yok.

    Düz vites Focus'a 60.000 lira para vermek nasıl bir kafadır merak ediyorum cidden.

    Fluence konusunda yeterince sürüş ve yolculuk tecrübem var. Fluence cidden konforlu ve ses yalıtımı çok iyi bir model.

    Focus'u kullanmadım ama Fluence kadar konfor sunamayacağına ise neredeyse eminim diyebilirim. Tarzı biraz daha farklı çünkü.

    Fluence kullanıcısına konfor, Focus ise kullanıcısına sürüş zevki vaat ediyor. Siz hangisini tercih ederseniz artık.

    Geniş bir aileyseniz tercihiniz Fluence, keyif amaçlı da kullanacağınız bir otomobil istiyorsanız Focus'u tercih etmelisiniz.

    -Ford Focus Titanium 4K 1.6 TDCi 115PS 60.400 TL

    -Renault Fluence Privilège 1.5 dCi EDC 110 bg 60.150 (deri koltuk, 17"jant ve Navigasyon sistemi dahil)

    Bu fiyatları görünce satışlar konusunda hayal kırıklığına uğrayacak Ford yetkililerine üzülüyorum.

    Düz vites Focus'a 60.000 lira istemek.. Şaka gibi cidden.

    Kızmamız gereken tek marka Volkswagen değil yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 21 Ağustos 2011; 19:48:28 >




  • C segmenti full bi araç 60bine dayandı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 21 Ağustos 2011; 20:21:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    C segmenti full bi araç 60bine dayandı


    Geçen yıl 1.4 TSI DSG Golf Comfortline aracımı 49.000 TL'ye almıştım. O günlerde C sınıfı, donanımlı (ful olmasa da), güzel bir motora sahip (1.6 Dizel, 1.4TSI, 1.4TCE gibi) ve otomatik vitesli bir araç için 45.000'den başlayan rakamı gözden çıkartmak gerekiyordu, eğer baz model bir C sınıfı araç istiyorsanız da minimum 36.000 gibi bir rakam harcamanız gerekiyordu. Şu anda bu rakamlara +5.000, +7.000 koymamız gerekiyor anlaşılan.
    2007'de Golf GTI 70.000 TL gibi bir rakamdı.
  • tartışmayı başından beri okudum. Mesleğim mali analistlik. Size şunu söyliyebilirim.

    Her arabayı herkes kötüleyebilir. Genelde eleştirilere baktığınızda en cok satılan arabaları en cok beğenenler olduğunu görürsünüz.

    Yani forumlarda taraftarlarda orantılıdır gercek sayıdaki arabalara nazarla.

    Bu forumdada aynı şey genel anlmada geçerli bunun sadece bir istisnası var. Doğuş grubundaki araçlar. Mesela bu tartışmaya dahil olan arkadaslar cesit çesit olup kafadan cakıp insanları Türkiye'nin en çok satan ve Türk işçisnin emeği ile üretilen araclara soğutmaya çalışıyorlar. Sanki fluence 39900 den başlamazmış gibi konuşuyorlar.

    Bunun nedenlerine gelince pazar payları önem kazanmakta. Doğuş grubu orta segmenti kaptırmamamak icin, her yolu deniyor. Cunkü kaliteli bir toyota, reno veya fiyat onların pazar payını calmaktadır. O yüzden ne caddy lafı ederler ne polo n(e beetle, lupo, a1 a2 n eoldu onlara)varsa yoksa jetta ve passat.

    Arkadaşlar diyeceğim odurki ülkemize sahip çıkalım, ayrıca forumda objektif olmayan yorumların etkisinde kalmayalım.




  • Bugün itibari ile 2011 model fluence ile 1066 km yol yaptım
    İst - Ankara - İst

    Genel görüşüm :
    Acelem olduğu için sürat yaptım bu yüzden kendime
    Genel olarak iyi bir araç benim kullandığım giriş modeliydi.
    Klima çok iyi soğutmadı 30 dereceydi hava.
    150-160 ile clio ile girmeye korktuğum virajlarda araba kararlıydı.
    Otobüs ve tır sollarken 150-160 km ile savrulma yoktu.
    Ses sistemi kötüydü. Teyp cd çalar cok alta konumlanmıs erismek zor. İşçilik vasat.

    Arka koltuklar geniş.
    Ön kapı içinde ki eşya gözleri komple olabilirmiş...

    son olarak dizel bir araç ile ortalama 130 km ile 1066 km yol yaptım. Mazot olarak 270 TL harcadı. Ortalama 0,25 yakıyor. Clio ya göre yüksek bir rakam

    Devir olarak araba 5000 devirdi galiba. 170 km de 4500 d/d ile gitmeye çalışıyor ama malesef en son 180 Km hız var.

    Not : Yazdıklarım eleştiriye açıktır.
    Kiralık araç olduğu için çok umrumda değil eleştiriler sadece bilgi için gördüklerimi yazdım

    Sonuç : Focus mu fluence mi derseniz FOCUS derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haker01

    Bugün itibari ile 2011 model fluence ile 1066 km yol yaptım
    İst - Ankara - İst

    Genel görüşüm :
    Acelem olduğu için sürat yaptım bu yüzden kendime
    Genel olarak iyi bir araç benim kullandığım giriş modeliydi.
    Klima çok iyi soğutmadı 30 dereceydi hava.
    150-160 ile clio ile girmeye korktuğum virajlarda araba kararlıydı.
    Otobüs ve tır sollarken 150-160 km ile savrulma yoktu.
    Ses sistemi kötüydü. Teyp cd çalar cok alta konumlanmıs erismek zor. İşçilik vasat.

    Arka koltuklar geniş.
    Ön kapı içinde ki eşya gözleri komple olabilirmiş...

    son olarak dizel bir araç ile ortalama 130 km ile 1066 km yol yaptım. Mazot olarak 270 TL harcadı. Ortalama 0,25 yakıyor. Clio ya göre yüksek bir rakam

    Devir olarak araba 5000 devirdi galiba. 170 km de 4500 d/d ile gitmeye çalışıyor ama malesef en son 180 Km hız var.

    Not : Yazdıklarım eleştiriye açıktır.
    Kiralık araç olduğu için çok umrumda değil eleştiriler sadece bilgi için gördüklerimi yazdım

    Sonuç : Focus mu fluence mi derseniz FOCUS derim.



    + dünyanın parası...




  • Yok ya kiralarken aralarında 10 TL var
    Focus daha pahalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haker01

    Bugün itibari ile 2011 model fluence ile 1066 km yol yaptım
    İst - Ankara - İst

    Genel görüşüm :
    Acelem olduğu için sürat yaptım bu yüzden kendime
    Genel olarak iyi bir araç benim kullandığım giriş modeliydi.
    Klima çok iyi soğutmadı 30 dereceydi hava.
    150-160 ile clio ile girmeye korktuğum virajlarda araba kararlıydı.
    Otobüs ve tır sollarken 150-160 km ile savrulma yoktu.
    Ses sistemi kötüydü. Teyp cd çalar cok alta konumlanmıs erismek zor. İşçilik vasat.

    Arka koltuklar geniş.
    Ön kapı içinde ki eşya gözleri komple olabilirmiş...

    son olarak dizel bir araç ile ortalama 130 km ile 1066 km yol yaptım. Mazot olarak 270 TL harcadı. Ortalama 0,25 yakıyor. Clio ya göre yüksek bir rakam

    Devir olarak araba 5000 devirdi galiba. 170 km de 4500 d/d ile gitmeye çalışıyor ama malesef en son 180 Km hız var.

    Not : Yazdıklarım eleştiriye açıktır.
    Kiralık araç olduğu için çok umrumda değil eleştiriler sadece bilgi için gördüklerimi yazdım

    Sonuç : Focus mu fluence mi derseniz FOCUS derim.



    giriş modeliyse busines olmalı.5 vites miydi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laprace


    quote:

    Orijinalden alıntı: haker01

    Bugün itibari ile 2011 model fluence ile 1066 km yol yaptım
    İst - Ankara - İst

    Genel görüşüm :
    Acelem olduğu için sürat yaptım bu yüzden kendime
    Genel olarak iyi bir araç benim kullandığım giriş modeliydi.
    Klima çok iyi soğutmadı 30 dereceydi hava.
    150-160 ile clio ile girmeye korktuğum virajlarda araba kararlıydı.
    Otobüs ve tır sollarken 150-160 km ile savrulma yoktu.
    Ses sistemi kötüydü. Teyp cd çalar cok alta konumlanmıs erismek zor. İşçilik vasat.

    Arka koltuklar geniş.
    Ön kapı içinde ki eşya gözleri komple olabilirmiş...

    son olarak dizel bir araç ile ortalama 130 km ile 1066 km yol yaptım. Mazot olarak 270 TL harcadı. Ortalama 0,25 yakıyor. Clio ya göre yüksek bir rakam

    Devir olarak araba 5000 devirdi galiba. 170 km de 4500 d/d ile gitmeye çalışıyor ama malesef en son 180 Km hız var.

    Not : Yazdıklarım eleştiriye açıktır.
    Kiralık araç olduğu için çok umrumda değil eleştiriler sadece bilgi için gördüklerimi yazdım

    Sonuç : Focus mu fluence mi derseniz FOCUS derim.



    giriş modeliyse busines olmalı.5 vites miydi?


    celik jant - sis farı - Kol dayama yoktu.

    Yan çıtalar gövde rengi değil
    Tamponlar gövde rengi değil
    Evet 5 vitesti Clioda kullandıkları vites topuzu vardı.
    Bunlar vites kollarını ve sürat göstergelerini standart almış herhalde

    Clio da 260 kadran var meganda da aynı :)
    Sor yapıyormu 170 son
    Bari 180 yap insanları istaha getirme insanlar paspasıı delecek neden bu arac 200 yapmıyor diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haker01
    celik jant - sis farı - Kol dayama yoktu.

    Yan çıtalar gövde rengi değil
    Tamponlar gövde rengi değil
    Evet 5 vitesti Clioda kullandıkları vites topuzu vardı.
    Bunlar vites kollarını ve sürat göstergelerini standart almış herhalde

    Clio da 260 kadran var meganda da aynı :)
    Sor yapıyormu 170 son
    Bari 180 yap insanları istaha getirme insanlar paspasıı delecek neden bu arac 200 yapmıyor diye




    Tamponların gövde rengi olmadığına emin misiniz?




  • İlk aracım 2001 Renault clio hb idi

    sonra 2004 golfüm oldu

    direksiyon kutusu arızalandı öyle sattım birine

    şu anki aracım 2000 opel astra cd

    benzin pompası ,enjektör,amortisör bunalıma soktu beni .daha şimdi indim arabadan eve geldim uzunları yakıyorum 4 lüler yanıyor ve pis pis koku geliyor

    yeminle söylüyorum bu iki alman aracından sonra Clionun sorunsuzluğunu ,sağlamlığını ,mumla arıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haker01


    quote:

    Orijinalden alıntı: laprace


    quote:

    Orijinalden alıntı: haker01

    Bugün itibari ile 2011 model fluence ile 1066 km yol yaptım
    İst - Ankara - İst

    Genel görüşüm :
    Acelem olduğu için sürat yaptım bu yüzden kendime
    Genel olarak iyi bir araç benim kullandığım giriş modeliydi.
    Klima çok iyi soğutmadı 30 dereceydi hava.
    150-160 ile clio ile girmeye korktuğum virajlarda araba kararlıydı.
    Otobüs ve tır sollarken 150-160 km ile savrulma yoktu.
    Ses sistemi kötüydü. Teyp cd çalar cok alta konumlanmıs erismek zor. İşçilik vasat.

    Arka koltuklar geniş.
    Ön kapı içinde ki eşya gözleri komple olabilirmiş...

    son olarak dizel bir araç ile ortalama 130 km ile 1066 km yol yaptım. Mazot olarak 270 TL harcadı. Ortalama 0,25 yakıyor. Clio ya göre yüksek bir rakam

    Devir olarak araba 5000 devirdi galiba. 170 km de 4500 d/d ile gitmeye çalışıyor ama malesef en son 180 Km hız var.

    Not : Yazdıklarım eleştiriye açıktır.
    Kiralık araç olduğu için çok umrumda değil eleştiriler sadece bilgi için gördüklerimi yazdım

    Sonuç : Focus mu fluence mi derseniz FOCUS derim.



    giriş modeliyse busines olmalı.5 vites miydi?


    celik jant - sis farı - Kol dayama yoktu.

    Yan çıtalar gövde rengi değil
    Tamponlar gövde rengi değil
    Evet 5 vitesti Clioda kullandıkları vites topuzu vardı.
    Bunlar vites kollarını ve sürat göstergelerini standart almış herhalde

    Clio da 260 kadran var meganda da aynı :)
    Sor yapıyormu 170 son
    Bari 180 yap insanları istaha getirme insanlar paspasıı delecek neden bu arac 200 yapmıyor diye




    105 lik 6 ileri olsaydı daha az yakardı ve daha konforlu olurdu donanımlardan dolayı




  • 50.000 e mazda3 dizel alınır sanki
    Hem iç mekan kalitesi olarak hem focustan,hem fluence den hemde octaviadan iyi (bence)
    Sorunsuzluk olarak sanki japon araçları diğer markalara göre daha sorunsuz (ön yargı olabilir)
    Mazdanın tek eksiği piyasasıdır.Yarın satarken en çok mazda zarar ettirir sonra octavia sonra fluencele focus.
    Jetta ise en az zararı hatta kar bile ettirebilir.(malum premium marka )
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.