Şimdi Ara

Fluence a para verenler var mı (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
1
Favori
5.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_

    neden çift kavramalı şanzımanda dikiş tutturamadı firmalar

    Almanlar aceleye getirdiler.

    Japonlar farkındaysanız hala çift kavramalı üretimlerine başlamadı. Mükemmeli yakalayana kadar da başlamayacaklar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_

    neden çift kavramalı şanzımanda dikiş tutturamadı firmalar

    Almanlar aceleye getirdiler.

    Japonlar farkındaysanız hala çift kavramalı üretimlerine başlamadı. Mükemmeli yakalayana kadar da başlamayacaklar.

    Bundan daha saçma yaklaşım görmedim

    EDC 2012yılından sonra sıkıntısız hale geldi 6ileri ve otomatik bir şanzıman sorunsuzluğunun üzerine manuel versiyondan daha az yakıyor geri kaçırma vs zaten yok

    DSG ise aynı şekilde yağlı yip modelinde 6ileri ve 550nm torka dayanabilen bir şanzıman yine otomatik haliyle manuel vitesli versiyonlardan daha az yakıyor daha atik.yine bundada geri kaçırma yok

    Kuru kavrama forumun gözdesi 7ileri DSG hala daha sorunları olsa da yap kullanmayan ileri teknoloji bir şanzıman bu şanzıman.buda aynı şekilde daha atik ve az yakıyor.ileride mükemmel bir şanzıman olacak bence

    Japonlar ne yaptı ? Hala daha eski teknoloji oldukça yavaş vites geçişli ve otomatik şanzımanları Manuel'den en az 1 litre dazla yakıyor. Buna sorunsuzluk mu diyorsunuz ? Bu mu teknoloji şimdi bu mu mükemmellik ?

    Geçiniz

    Not : reno kullanıyorum manuel.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vengace


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_

    neden çift kavramalı şanzımanda dikiş tutturamadı firmalar

    Almanlar aceleye getirdiler.

    Japonlar farkındaysanız hala çift kavramalı üretimlerine başlamadı. Mükemmeli yakalayana kadar da başlamayacaklar.

    Bundan daha saçma yaklaşım görmedim

    EDC 2012yılından sonra sıkıntısız hale geldi 6ileri ve otomatik bir şanzıman sorunsuzluğunun üzerine manuel versiyondan daha az yakıyor geri kaçırma vs zaten yok

    DSG ise aynı şekilde yağlı yip modelinde 6ileri ve 550nm torka dayanabilen bir şanzıman yine otomatik haliyle manuel vitesli versiyonlardan daha az yakıyor daha atik.yine bundada geri kaçırma yok

    Kuru kavrama forumun gözdesi 7ileri DSG hala daha sorunları olsa da yap kullanmayan ileri teknoloji bir şanzıman bu şanzıman.buda aynı şekilde daha atik ve az yakıyor.ileride mükemmel bir şanzıman olacak bence

    Japonlar ne yaptı ? Hala daha eski teknoloji oldukça yavaş vites geçişli ve otomatik şanzımanları Manuel'den en az 1 litre dazla yakıyor. Buna sorunsuzluk mu diyorsunuz ? Bu mu teknoloji şimdi bu mu mükemmellik ?

    Geçiniz

    Not : reno kullanıyorum manuel.

    Ben göz boyayıcı yazılar okuyup yazmıyorum bunları.

    Direkt kendi deneyimlerim ve kullanıcı yorumlarına dayanarak yazıyorum.

    550 nm torka dayanan DSG'yi gördük. Daha geçen ay 3 bin km de DSG'si patlayan arkadaş foruma konu açtı.

    Ayrıca otomatik Fluence bal gibi de yokuşta geri kaçırıyor. Yokuş çıkamadım diyorum size daha ne diyeyim. Kullandığım araçta 2012 idi.

    2013 EDC'li Megane de kullandım. İğrenç ötesi ve kararsız vites değişimleri var. Hiçbir hissiyatı yok.

    Japonların stratejisi benim isteklerimle bire bir uyuyor. Arkadaş yaksın 1 litre fazla yaksın. Yılda 20 bin km mi yapıyorsunuz? Yahu yaksın 4 depo 5 depo daha fazla yaksın yeter ki beni yolda bırakmasın.

    Tam otomatik Civic sahibiyim, gayette performanslı ve sarsıntısız bir şanzıman tam otomatikler.

    Otomatik 1.18i aldım, ZF süper şanzıman. Honda'da ZF ile çalışmaya başladı zaten.

    Bir tek bizim millet kabul edemedi şu DSG'nin berbat bir şanzıman olduğunu. Yahu kötüyse kötüdür arkadaş babanızın firması mı neden hala sorunsuz diyorsunuz?

    Yolda mı kalmak istersiniz yoksa 1 litre fazla yakıp kafanız rahat seyahat etmek mi?

    Eğer az yaksın yolda kalırsak da kalırız derseniz başımla birlikte saygı gösteririm, para sizin istediğiniz gibi çar çur edebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vengace


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_

    neden çift kavramalı şanzımanda dikiş tutturamadı firmalar

    Almanlar aceleye getirdiler.

    Japonlar farkındaysanız hala çift kavramalı üretimlerine başlamadı. Mükemmeli yakalayana kadar da başlamayacaklar.

    Bundan daha saçma yaklaşım görmedim

    EDC 2012yılından sonra sıkıntısız hale geldi 6ileri ve otomatik bir şanzıman sorunsuzluğunun üzerine manuel versiyondan daha az yakıyor geri kaçırma vs zaten yok

    DSG ise aynı şekilde yağlı yip modelinde 6ileri ve 550nm torka dayanabilen bir şanzıman yine otomatik haliyle manuel vitesli versiyonlardan daha az yakıyor daha atik.yine bundada geri kaçırma yok

    Kuru kavrama forumun gözdesi 7ileri DSG hala daha sorunları olsa da yap kullanmayan ileri teknoloji bir şanzıman bu şanzıman.buda aynı şekilde daha atik ve az yakıyor.ileride mükemmel bir şanzıman olacak bence

    Japonlar ne yaptı ? Hala daha eski teknoloji oldukça yavaş vites geçişli ve otomatik şanzımanları Manuel'den en az 1 litre dazla yakıyor. Buna sorunsuzluk mu diyorsunuz ? Bu mu teknoloji şimdi bu mu mükemmellik ?

    Geçiniz

    Not : reno kullanıyorum manuel.

    Ben göz boyayıcı yazılar okuyup yazmıyorum bunları.

    Direkt kendi deneyimlerim ve kullanıcı yorumlarına dayanarak yazıyorum.

    550 nm torka dayanan DSG'yi gördük. Daha geçen ay 3 bin km de DSG'si patlayan arkadaş foruma konu açtı.

    Ayrıca otomatik Fluence bal gibi de yokuşta geri kaçırıyor. Yokuş çıkamadım diyorum size daha ne diyeyim. Kullandığım araçta 2012 idi.

    2013 EDC'li Megane de kullandım. İğrenç ötesi ve kararsız vites değişimleri var. Hiçbir hissiyatı yok.

    Japonların stratejisi benim isteklerimle bire bir uyuyor. Arkadaş yaksın 1 litre fazla yaksın. Yılda 20 bin km mi yapıyorsunuz? Yahu yaksın 4 depo 5 depo daha fazla yaksın yeter ki beni yolda bırakmasın.

    Tam otomatik Civic sahibiyim, gayette performanslı ve sarsıntısız bir şanzıman tam otomatikler.

    Otomatik 1.18i aldım, ZF süper şanzıman. Honda'da ZF ile çalışmaya başladı zaten.

    Bir tek bizim millet kabul edemedi şu DSG'nin berbat bir şanzıman olduğunu. Yahu kötüyse kötüdür arkadaş babanızın firması mı neden hala sorunsuz diyorsunuz?

    Yolda mı kalmak istersiniz yoksa 1 litre fazla yakıp kafanız rahat seyahat etmek mi?

    Eğer az yaksın yolda kalırsak da kalırız derseniz başımla birlikte saygı gösteririm, para sizin istediğiniz gibi çar çur edebilirsiniz.

    O patlayan 7ileri kuru olanlar zaten Torku maksimum 250nm şuan bilginiz olsun

    Geri kaçırma şansı yok arkadaşım araçta Hill holder var azıcık sallamayın. YouTube'da 10tane edc testi var hepsine bakmıştım biri bile kaçırmadı 5.vites programında baktım orda öve öve bitiremediler.(meganı)
    Tam otomatik şanzıman araçlar 2000devirin altında götüremez zaten karakterine aykırı 2000devir üstü zahmet olmazda kararsız kalmasın.1500devirle giderken dip gazla anında uçuyor çift kavramalar olay bu zaten

    Yılda 20bin km'ye gider bende benzinli alırım daha geçen ay 5000km yol yapmışım benzin mi dayanır buna ?

    Tam otomatik mükemmel olsa çift kavramaya bu kadar AR-GE harcanmazdı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bedava alan varsa bana da bir yolunu söylesin. Fluence megan 1'den sonra en iyi araçtır. Clioları pek sevmem ama reno iyidir. Alırsam yine renodan alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fluance alana kadar focus var. C segmentinde gercekten parasını hak eden tok bir araba. Mazda 3 te öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vengace


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vengace


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_

    neden çift kavramalı şanzımanda dikiş tutturamadı firmalar

    Almanlar aceleye getirdiler.

    Japonlar farkındaysanız hala çift kavramalı üretimlerine başlamadı. Mükemmeli yakalayana kadar da başlamayacaklar.

    Bundan daha saçma yaklaşım görmedim

    EDC 2012yılından sonra sıkıntısız hale geldi 6ileri ve otomatik bir şanzıman sorunsuzluğunun üzerine manuel versiyondan daha az yakıyor geri kaçırma vs zaten yok

    DSG ise aynı şekilde yağlı yip modelinde 6ileri ve 550nm torka dayanabilen bir şanzıman yine otomatik haliyle manuel vitesli versiyonlardan daha az yakıyor daha atik.yine bundada geri kaçırma yok

    Kuru kavrama forumun gözdesi 7ileri DSG hala daha sorunları olsa da yap kullanmayan ileri teknoloji bir şanzıman bu şanzıman.buda aynı şekilde daha atik ve az yakıyor.ileride mükemmel bir şanzıman olacak bence

    Japonlar ne yaptı ? Hala daha eski teknoloji oldukça yavaş vites geçişli ve otomatik şanzımanları Manuel'den en az 1 litre dazla yakıyor. Buna sorunsuzluk mu diyorsunuz ? Bu mu teknoloji şimdi bu mu mükemmellik ?

    Geçiniz

    Not : reno kullanıyorum manuel.

    Ben göz boyayıcı yazılar okuyup yazmıyorum bunları.

    Direkt kendi deneyimlerim ve kullanıcı yorumlarına dayanarak yazıyorum.

    550 nm torka dayanan DSG'yi gördük. Daha geçen ay 3 bin km de DSG'si patlayan arkadaş foruma konu açtı.

    Ayrıca otomatik Fluence bal gibi de yokuşta geri kaçırıyor. Yokuş çıkamadım diyorum size daha ne diyeyim. Kullandığım araçta 2012 idi.

    2013 EDC'li Megane de kullandım. İğrenç ötesi ve kararsız vites değişimleri var. Hiçbir hissiyatı yok.

    Japonların stratejisi benim isteklerimle bire bir uyuyor. Arkadaş yaksın 1 litre fazla yaksın. Yılda 20 bin km mi yapıyorsunuz? Yahu yaksın 4 depo 5 depo daha fazla yaksın yeter ki beni yolda bırakmasın.

    Tam otomatik Civic sahibiyim, gayette performanslı ve sarsıntısız bir şanzıman tam otomatikler.

    Otomatik 1.18i aldım, ZF süper şanzıman. Honda'da ZF ile çalışmaya başladı zaten.

    Bir tek bizim millet kabul edemedi şu DSG'nin berbat bir şanzıman olduğunu. Yahu kötüyse kötüdür arkadaş babanızın firması mı neden hala sorunsuz diyorsunuz?

    Yolda mı kalmak istersiniz yoksa 1 litre fazla yakıp kafanız rahat seyahat etmek mi?

    Eğer az yaksın yolda kalırsak da kalırız derseniz başımla birlikte saygı gösteririm, para sizin istediğiniz gibi çar çur edebilirsiniz.

    O patlayan 7ileri kuru olanlar zaten Torku maksimum 250nm şuan bilginiz olsun

    Geri kaçırma şansı yok arkadaşım araçta Hill holder var azıcık sallamayın. YouTube'da 10tane edc testi var hepsine bakmıştım biri bile kaçırmadı 5.vites programında baktım orda öve öve bitiremediler.(meganı)
    Tam otomatik şanzıman araçlar 2000devirin altında götüremez zaten karakterine aykırı 2000devir üstü zahmet olmazda kararsız kalmasın.1500devirle giderken dip gazla anında uçuyor çift kavramalar olay bu zaten

    Yılda 20bin km'ye gider bende benzinli alırım daha geçen ay 5000km yol yapmışım benzin mi dayanır buna ?

    Tam otomatik mükemmel olsa çift kavramaya bu kadar AR-GE harcanmazdı

    Sadece 7 ileri değil net bir şekilde hatırlıyorum 6 ileri olan DSG'de patladı forumda konusu mevcut.

    Geri kaçırma olmamasına kimse beni inandıramaz birebir yaşadığım olay. Otomatik kullanmasını da bilmeyen bi insan değilim, sürekli olarak kullandığım araç otomatik zaten.

    Megane'da geri kaçırma olmadı, Fluence'de oldu. Daha doğrusu Megane'da denemedim denesem belki onda da çıkardı bilmiyorum.

    Megan'ın geri kaçırmasına değinmedim zaten, berbat ve hissiz vites geçişlerine değindim.

    Tekrar söylüyorum. Araçtan keyif almak istemeyen veyahut yolda kalsam da sorun olmaz diyenler EDC veya DSG alabilirler. Para benim param değil umrumda olmaz.

    Ben eğer otomatik alacaksam hisli olmalı, motora da çok güzel uymalı. Bu şanzımanların hangi şanzımanlar olduğunu da önceki yorumumda listelemiştim.

    Bu yazımda şunu da öngöreyim: (Benim fikrim bu düşüncem %100 çıkacak)

    DSG hiçbir zaman sorunsuz şanzıman olmayacak ve EDC hiçbir zaman hisli bir şanzıman olmayacak. İsterse 100 yıl geçsin yine olmaz. Bir şeyin temeli sağlam atılmadıysa üstüne çıkılan katlarda çürük olur.

    Gelelim asıl konuya...

    Manuel Fluence kullandım 2011 model. Full modeldi ve açıkçası ben beğenmiştim.

    Uzun yola giderken tercih edeceğim bir araç değil fakat kısa mesafelerde yada komşu illere giderken kullanılabilecek güzel bir araç.

    Yol tutuşu mükemmel değil fakat yorumlardaki gibi kötü de gelmedi bana. Direksiyonunu ben beğenmedim fazla yumuşak geldi. Fakat bu da kişiden kişiye değişir ben sert direksiyon seviyorum, bazıları tam tersi ne kadar yumuşak olursa o kadar keyif alıyor.

    Kısacası 60 bin liraya full modeli alınıyorsa alınabilecek bir araç. Ama 60 bin liradan 1 lira daha fazla etmez gözümde.




  • Focus öneren olmuş,arkadaş kuru kuru salliyorsunuz,focus dediğin araç iyi hos yol tutuşu malzeme kalitesi Vs ama gözün hep yakıt tuketiminde olur,benzinli 11 litrelerde geziyor,lpg uyumu yok,motor arıza ışığı yakıyor,powershift kavrama olayı var ki 50.000 km gelen çoğu focus kavrama bitiriyor,masraf 3-4 bin

    Biz fluence iyi araba derken gidip de İnsignia passat ile kafa tutmuyoruz,adam İnsignia ile karsilastirmis,insignia çoğu mercrdesten bile daha iyi...


    Ya ben başka araç kullanıyorum ya siz başka bir araba kullanıyorsunuz,130-140 kullanıyorum Tem'de ne motor sesi ne Rüzgar sesi insanın aklına gelecek şekilde değil

    Motor sanzuman uyumu çok iyi
    Yakıt tüketimi mükemmel
    Içi bagajı çok geniş
    Yedek parça bakim fiyatı uygun
    Ikinci eli peynir ekmek gibi
    Donanımı güzel( anahtarsiz giriş Vs)
    Araç yuksek,altını vurmak zor iş
    46-55 bin bandında bana göre alınabilecek en iyi 2. El araba
    Ülkemiz için biçilmiş kaftan

    Kaporta olayı kötü
    Sıfır alsam o parayı vermem
    Sıfır-ikinci el değer kaybı fazla
    Touch Plus pakette dijital klima yok
    Şahin-doğan Vs araçların 2013 hali
    Bir kaza anında arabaya güvenmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorpit -- 1 Haziran 2016; 6:26:12 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • çöp
  • Linea konfor olarak fluence den 2 tik yukarda.Ic hacim ve suspansiyon darbe emisi basarili.Yol tutus olarak avantajli enlemesine genisligi gene fluence den fazla.2010 model dynamic 1.4 turbo kullanmis biri olarak tek sevmedigim yonleri bozulan silecek kolu ve sacma sapan catirdayip kirilan plastik aksamlardi.

    Binekte Fluence yerine linea tercih etmek daha mantiklidir.Lakin renault u yerden yere vurmak sacmalik.Araba sorunsuzca yuruyor ve sacma sapan arizalar acmiyor.Muhendislik ve dayanimda renualt her zaman zirvede olmustur,fiat ta ummadik yerde karsilastigim sacma sapan arizalar 10 sene renault gecmisimde bir kere karsilasmadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 binlerce km kullandım çok memnun kaldım sattım megane st aldım. herkese tavsiyede ederim limitlerini bilen insanlar için çok güzel araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 yılında sıfır km olarak olarak manuel 90 hp dci touch aldım (oyak filan değil). Hala kullanıyorum aracın canını çıkarıyorum tık demedi yağını suyunu değiştir sür, minimum bakım maliyeti, düşük yakıt tüketimi geniş ve konforlu bir araç. Alacak olsam daha iyi araçlarda vardı elbet, ama benim için kaliteymiş, donanımmış hikaye. %90 şehiriçi kullanım, az yaksın dayanıklı olsun, bagajı geniş olsun, parçaları işçiliği heryerde olsun mantığıyla aldım. Anahtarsız giriş olayı çok güzeldir. Fluence alan adamın beklentileride bu yönde genelde. Ama forumda bu tenekeye para verilirmi, çöp uçan teneke gibi yorumlar gırla gider. Biz cahiliz ya Focusu Jettayı bilmiyoz.
  • Blue_Knight kullanıcısına yanıt
    "Fluance nere" derken nasıl bu kadar bilinçsiz bir ifade kullanabiliyorsunuz hayret ediyorum. 6500 mesaj yazmışsın, dünün üyesi değilsin, bi xenon mercekli otomatik farın araç üzerindeki fiyat etkisini nasıl atlarsın? elektronik el freni sisteminin araç üzerindeki fiyat etkisini nasıl atlarsın? sunroofun fiyat etkisi, edc yeni nesil vitesin etkisini, anahtasız çalıştırma, süper ekonomik ve sağlam motor etkisini nasıl atlarsın? Park sensörü+hız sabitleyici+sunroof için doğuş oto kaç para istiyor sağır sultan duymuşken fluance üzerindeki fiyata etkisini nasıl atlarsın?

    Al, aynı özelliklerde diğer markaların fiyatlarına kendin bak:

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-focus-1.5-tdci-titanium-powershift-plusbi-xenon-far-303125120/detay

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-seat-leon-2016-1.6-tdi-dsg-110-hp-full-plusfull-plusfull-304412663/detay

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-yildirim-dan-bmw-116d-m-plus-xenon-sunroof-borusan-cikisli-285381255/detay

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-x-clusive-audi-a3-1.6-tdi-s-line-30.000-tl-degerinde-muzik-sis-303132083/detay

    Bu da "fluance nere":https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-renault-fluence-1.5-dci-icon-297863283/detay

    Aynı fiyata S60 sattı demek otomobil yorumculuğuysa vay halimize...




  • Valla 1 haftadır kayın pedere 308 al diyorum. Kısa araba istemem dedi. O zaman git Fluence al dedim. Gitmiş 2007 150.000km otomatik dizel kazasız eski kasa toyota corollayı 31 e almış. İyimi etti kötümü bilemiyorum. Neyse bir kullansın bakalım.
  • Filo dışında satışları çok azdır ancak TR'de yaşayan ortalama vatandaşa göre uygun araba.
  • Renault motoruyla gezen CLA dizellere para veren bir sürü insan varken Fluence kapış kapış gidiyordur..
  • Müze için üretiyorlar zaten bu arabıyı satılsın diye değil. Niye alınmasın herkesin kendi zevki beğenisi kendi içinde bir tutarlılığı var. Kısacası herkes fiyat/performans skalasına göre değerlendirme yapmıyor. Yapmak zorundada değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trooe199 -- 1 Haziran 2016; 10:46:43 >
  • Zamaninda kaza yapinca ikame arac olarak vermislerdi fluence..4 ileri otomatigi isinip duruyor surekli kenara cektiriyordu beni..gelmisine gecmisine dedim..uzun yolda rampada bir kamyonun arkasinda kalip sollaman gerektiginde ikiye dusuyor bagiriyor cagiriyor 3 e attiginda ise zorla kamyonu geciyordum..birde o sacmasalak arka duseni var bu aracin..annanelerimizin evinde olan hani uzunlamasina tahtadan dosek koltuklar var ya arka duzeni oyle..sanki o dosege lastik takmislar sabit hizla viraja girdiniz ve virajin acisi degismemesine karsin arkasi hoop diye aniden gelebiliyordu..

    Tabi benimki benzinli fluencdi elbet dizel otomatiklerde burulma onleyici barlar brembolar bagimsiz suspansiyonlar vardir !!

    Milletimiz sanirim oyuncaga ve iki uc aydinlatma aksesuarina para veriyor..

    Az yakabilir ama hastaneye duserseniz sagliginiz pahaliya malolur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok az yaktılari söyleniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok kez kullandım ve uzun yola çıktım. Tabi ki şirket aracı olarak...

    benim izlenimim Türkiye için yapılmış bir otomobil. gerek hacim gerek şehir içi konforu gayet iyi. Fabrika çıkışı 120 km hız limiti koysalar çok daha güvenli olur
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.