Şimdi Ara

fluence EDC nasıl bilirsiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
2
Favori
33.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • edc fluence yi nasıl bilirsiniz?
    önerir misiniz.



  • Fluence edx için konuşacaksak. Yerden yüksek olmasi ve yumuşak amortisör yüzünden araba çok fazla yana yatıyor.Ve direksiyon gram sertleşmiyor. Gemi dümeni gibiydi. Çeviriyorum araba o tarafa gidiyor ama 0 güven veriyordu. Esp de yok araçta. Çok korkutuyor. Aracı zorlandığım yolda asfalt çok iyi değildi o yuzden arada arka taraf kopuyordu ve araba 2011 boş fluence olduğu için esp de yoktu araçta ama arkadaki kopma büyümedi hiçbir zaman. Zevkliydi ama çok korkutucuydu
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Fluence EDC Şanzıman: Kapsamlı Bir İnceleme

    Renault Fluence, kullanıcılarına etkileyici bir sürüş deneyimi sunmak için tercihen EDC (Efficient Dual Clutch) şanzıman ile donatılmıştır. Bu modern şanzıman sistemi hem yakıt verimliliği hem de sürüş keyfi açısından önemli faydalar sunar.

    EDC Şanzımanın Çalışma Prensibi

    EDC şanzıman, çift kavramalı bir otomatik şanzımandır. İki adet kavrama kullanır, biri tek sayılı vitesler (1, 3, 5) için, diğeri çift sayılı vitesler (2, 4, 6) için. Bu sistem, vitesler arasında hızlı ve sarsıntısız geçişler sağlar, geleneksel otomatik şanzımanlara kıyasla daha verimli ve tepkisel bir sürüş deneyimi sunar.

    Yakıt Verimliliği

    EDC şanzımanın en önemli avantajlarından biri yakıt verimliliğidir. Hızlı ve verimli vites değişimleri sayesinde motor, ideal devir aralığında çalışır ve yakıt tasarrufu sağlanır. Fluence EDC modelleri, yakıt verimliliği konusunda oldukça olumlu fluence edc şanzıman yorumları almaktadır.

    Sürüş Keyfi

    EDC şanzıman, manuel vites değiştirme imkanı sunan spor moduna sahiptir. Bu özellik, daha dinamik ve heyecan verici bir sürüş deneyimi isteyen kullanıcılar için idealdir. Ayrıca, EDC şanzıman genellikle fluence otomatik şanzıman yorumlarında sürüş keyfi açısından beğenilmektedir.

    Güvenilirlik ve Dayanıklılık

    Renault, Fluence'larda kullanılan EDC şanzımanlarının güvenilirliği ve dayanıklılığı konusunda yüksek bir itibar kazanmıştır. Uzun yıllar boyunca sorunsuz bir şekilde hizmet veren EDC şanzımanlar, Renault'un kaliteli mühendislik standartlarının bir kanıtıdır.

    Kullanıcı Yorumları

    Birçok fluence 1.5 dci edc kullanıcı yorumları, EDC şanzımanın sorunsuz ve verimli çalışma performansından övgüyle bahsetmektedir. Kullanıcılar ayrıca yakıt ekonomisinden ve sürüş keyfinden memnun olduklarını ifade etmektedirler.

    Sonuç

    Renault Fluence'un EDC şanzımanı, yakıt verimliliği, sürüş keyfi, güvenilirlik ve dayanıklılık gibi birçok önemli avantaj sunmaktadır. Bu modern şanzıman, Fluence'u otomatik şanzımanlı bir araç arayan sürücüler için mükemmel bir seçim haline getirmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • EDC mükemmel. Reno çöp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kullanıcısı olarak ben memnunum. tavsiye ederim, geniş ve az yakar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya icon edcli fluenceyi yada. Astra j sport 1.6 cdti tercih edilecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik vites kullanıcısı olarak takip ettiğim EDC şanzıman Renault'un yaptığı en başarılı iş.
    fluence konusunda kişisel görüşüm; donanım ve görüntü olarak dolu ancak malzeme kalitesi olarak vasat bir araç. yerden yüksek olması ve yol tutuşunu test etme şansım oldu gayet başarılı.
    1.5 dci motor gayet başarılı ancak aniden motor durması nedeni ile Mercedes tarafından çoğu araç geri çağrıldı. megane 2 de bu sorun başıma gelmişti.
    özetle alınabilecek bir araçtır. Bence
  • Fluence sahibi olarak; motor ve şanzıman mükemmel. Aracın malzeme kalitesi vasat değil aksine gayet güzel, işçilik orta-düşük arası değerlendirilebilir. 40.000 de ama henüz trim sesi yok bizimkinde (bozuk yol hariç)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • attci kullanıcısına yanıt
    Her türlü astra . Renodan 10 bin km sonra gelen trim sesleri üzer sizi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 307 nasıl bilirsiniz
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgokhan1985

    Otomatik vites kullanıcısı olarak takip ettiğim EDC şanzıman Renault'un yaptığı en başarılı iş.
    fluence konusunda kişisel görüşüm; donanım ve görüntü olarak dolu ancak malzeme kalitesi olarak vasat bir araç. yerden yüksek olması ve yol tutuşunu test etme şansım oldu gayet başarılı.
    1.5 dci motor gayet başarılı ancak aniden motor durması nedeni ile Mercedes tarafından çoğu araç geri çağrıldı. megane 2 de bu sorun başıma gelmişti.
    özetle alınabilecek bir araçtır. Bence

    Fluence edx için konuşacaksak. Yerden yüksek olmasi ve yumuşak amortisör yüzünden araba çok fazla yana yatıyor.Ve direksiyon gram sertleşmiyor. Gemi dümeni gibiydi. Çeviriyorum araba o tarafa gidiyor ama 0 güven veriyordu. Esp de yok araçta. Çok korkutuyor. Aracı zorlandığım yolda asfalt çok iyi değildi o yuzden arada arka taraf kopuyordu ve araba 2011 boş fluence olduğu için esp de yoktu araçta ama arkadaki kopma büyümedi hiçbir zaman. Zevkliydi ama çok korkutucuydu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Is yapar uzmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EDC iyidir ama Reanult'u pek tavsiye etmem bunu bir renault kullanıcısı ve sürüyle renault araç kullanmış birisi olarak söylüyorum.
    Kalite yönünden zayıftır,bir süre sonra tıkırtılar mutlaka olacaktır,birazcık hor kullanırsan sorunlar çıkartmaya başlar ve genellikle elektronik sorunlar olur.Yol tutuşu normal kullanıcı için sıkıntısızdır ama biraz Aksiyon yapayim dersen üzer.
    Çoğu kişi güvenlik yönünden kötü dese de genelde bunu kaportasına vs bakıp söylerler ama bence renaultun içindeki yolcuları koruma yönünden sıkıntısı yok.Tabi bütün araçları için gecerli değil.
    Maddi gücünu ve araçtan ne sitediklerini belirtirsen daha iyi tavsiyede bulunabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Fluence Touch EDC kullanıyorum. Önceki aracım Focus Titanium du. Benim görüşlerim şunlar:

    1- EDC piyasadaki çift kavramalılar içinde vasat bir sıralamada. Özellikle dik yokuşlarda kararsız kalması beni fıtık ediyor. Hele bir de ESP devreye girerse, 3 saniye vites geçişi bekliyorsunuz.
    2- Fluence, işçilik ve malzeme kalitesinde vasat bile değil, çok geride.
    3- Motor konusunda piyasadaki en iyi 2 motordan biridir şüphesiz.
    4- Yaşam ve bagaj alanı mükemmel.
    5- Yol tutuş fena değil ama tabi bir Focus olamaz.
    6- Fiyatını hakeden bir araç değil. Ancak 31 Ağustosa kadar bazı bayilerden çok uygun indirimli alma imkanı olabilir (Tepr....ları gibi). Sıkı pazarlık yapabilirsin.

    Her şeye rağmen Icon donanımlı olarak alınabilir.
  • her şeyi anlarım EDC şanzımana çok iyi en iyi işi olmuş diyenler var ya diğer otomatik vitesleri denemeden
    ömründe bir defa otomatiğe binmişlerin lafı bu olsa gerek şanzıman başarısız geri kalan f/p oranında başarılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rambo-Cash

    her şeyi anlarım EDC şanzımana çok iyi en iyi işi olmuş diyenler var ya diğer otomatik vitesleri denemeden
    ömründe bir defa otomatiğe binmişlerin lafı bu olsa gerek şanzıman başarısız geri kalan f/p oranında başarılı

    Aynen öyle.

    Edc şimdiye kadar gördüğüm ve test ettiğim çift kavramalılar Arasında en kötüsü diyebileceğim bir şanzıman.

    Uzun ömürlülük ve dayanıklılık vs gibi faktörleri bir kenarda bırakırsak ( kaldı ki hiçbir çift kavramalı şanzıman uzun Ömürlü değildir) konfor, kararlılık ve kesintisiz hissi anlamında sınıfının en vasat şanzımanlarından biri.

    Bu konuda her ne kadar sevmesem de ne yazık ki en iyisi Dsg, ardından mercedesin 7g DCT, ve Ford'un powershift'i gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hb kardeşi olan megane 1.5 dci edc yi 11 ay 25 bin km ye yakın kullandım,inceledim,test ettim. Ben öyle standartta bir kullanıcı değilim. Müsait alan bulursam hem motoru, hem şanzımanı zorlarım en uç noktaları bilirim,denerim,öğrenirim. Eski aracım olan edc şanzımanlı megane bana 1-2 vites geçişi sırasında yaşattığı sarsıntı harici ve benimde hor kullanmam sonucu bazen kararsızlık yaşaması dışında hiçbir olumsuz dönüt yaşatmadı. Ha bu değil ki bu şanzıman bozulmaz, bu şanzıman en iyi çift kavramalı, bu şanzıman en iyisi😄 asla bu şanzıman 293 m/s de vites değişir sen gaza nasıl basarsan yavaştan öğrenir ona göre tepki verir,sürüş stili ayarlar gider. Sen tam otomatik gibi kullanmaya kalkarsan kötülersin. Dsg aracımda var hem zamanında 1.6 tdi dsg golf hemde elimin altında hazır 1.4 polo var güzel şanzıman (hız olarak,ama türkiye şanzımanı değil) ben bu kadar düşük devirlerde ilerlemesinin doğruluğunu savunmam. Kavrama zaten bu yüzden bitiyor. Velhasıl sıfır alacaksan renault a para bağlama ha ikinci elde güzel araçlar var az km li uygun👍🏻

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çeşitli dönemlerde Renault kullanmış biri olarak ve son derece sakin araç kullanmış biri olarak:

    1. Fluence yol tutuşu olarak 120-130 km hızın üzerine çıkabilecek bir araç değil.
    2. 4 yıl kullandığım Fluence'de 4 elektronik arızası ile karşılaştım.
    3. 60,000 km'de deri direksiyon simidi soyuldu.
    4. Özellikle yol tutuşu virajlarda zayıf.
    5. Zorlanmayacaksa şehir içinde sakin kullanımda uygun bir araç.
    6. Bagaj büyük.
    7. Fiyat bu kalitede araç için fazla.
  • 2012 yılından beri fluence manuel 105 lik kullanıyorum ve bazı sıkıntılardan dolayı edc li olanı almayı düşünüyoruz. Edc şansımanı bilmiyorum ama araba ve servisten kesinlikle memnunum.
    Kesinlikle bir Bmw bir Mercedes değil anca reanault olra düşündüğünüzde kesiblikle iyi bir araba.
    Direksiyon simidi kronik sorunlu bir arabaa garanti bitmesine rağmen servis değiştirdi
    Kapı menteşesinde sorunlar çıktı servis ücretsiz değiştirdi.
    Bakıma servis dışında bir yere goturmedik ve 30 kusur binde aldğımız araba su an 120 binde kısacası bizi yolda hiç bırakmadı. stop ediyor diyen arkadaşlar aynı durum bizde de oldu sebebei biten balata solayıyla disklerin ısınması değişti o da bitti.
    Araba performance olarak düşük devirde vasat devirini bulursa gayet seri .
    İşçilik iyi 120 binde ses yol dokulen bir şey yok
    Viraşlı yolda hyundai accente araba ata ata giderken bu araba gram kaymadı bırakmadı.
    Yani bu arabadan bir Mercedes performansı bekliyorsanız yanlış markaya yönelmişsiniz ama orta sınıfta hiç fena bir araba değil. Sağfa solde 1 2 kere sürdüğünüz uzun yada kısa yolda denemedğiniz arabalar hakkında boş yorumlar yapıp insanların kafasını bulandırmayın ..!




  • Fuluyans uretim durdu artik. Hemde cok para baska aracalara yonelmelisin. Edc yi de begenmedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fluence ve megane'da kullanılan EDC şanzıman Renault'un değil Getrag markasına ait 6DCT250 kodlu şanzımandır. Aynı şanzıman ford modellerinde de kullanılmaktadır.


  • https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1008896/e35b33eb-a546-4646-803a-2874b75e733a.jpg
    2 ay evvel bu arabayla 5 takla attık 5 kişiydik. Karşıdan gelen şahinin üstünde takla atarak gittik.

    Yolda giderken sürekli 200 üzeri hızla gittik. Araç biraz yüklüydü hem kilo hem malzeme olarak. Yol tutuşu genel olarak iyi ama virajlarda sıkıntılı bir araç, bizde kazayı virajda yaptık zaten.
    Genel olarak 24 kuruş yakıyordu araç babası bindiği zaman. Arkadaşa geldimi 35-40 arası değiştiği oluyordu genel olarak. Yoldayken aşırı bir ses sıkıntısı yaşamadık hiç.
    Aile olarak kullanacak kişiler için ideal bence. Devrini aldığı zaman çok seri olabiliyor. Ancak o fiyatı verdikten sonra ben Fluence almazdım açıkçası.
    Genel olarak Renault araçları için dayanıksız derler ancak, ekte gördüğünüz üzere hepimiz kırık, çatlak,basit kanamalarda atlattık.




  • Yol tutuşu iyi değil, yol tutuşu kötü bir araç söyleyin deseler bu sınıfta akla gelen ilk araç olur.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.