Şimdi Ara

Fluence saatli bomba mıdır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
4.240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçenlerde arkadaşımın çok övdüğü 1.5dci edc icon fluence aracını sürdüm. 2015 model 17 jant vs var. kmsi düşük lastik havaları vs normal araçta bir sorun yok. optimumun ordan otobana çıktık havaalanına doğru basıp gidelim galerileri de gezer geliriz dedik.

    120ye kadar eh bi şekilde idare edilir ama 140tan itibaren direksiyon bırakılmıyor güven vermiyor aşırı titriyor. şeritte geziyor sağa sola. şerit değişirken yatıyor falan ne bileyim çok vasat geldi. tüm fluencelarda durum böyle mi yoksa bu araçta mı bir sorun var. yıllar önce 16 jantlı bi fluence sürmüştüm ama basma fırsatım olmamıştı çok çok 90 100 yapmıştım kıyaslayamıyorum.

    hele ki bir de dönüşte ön yolcu koltuğuna geçtim yükseklik ayarı yok. pickup a binmiş gibi yüksekte gidiyorsunu hiçbir şekilde ne rahat ne güvenli hissedebildim. asla ön yargım yoktur marka veya modele dair ama cidden hiç rahat edemedim nedense.







  • Fluence in iddia edildiği gibi 140 km civarında gezinmesi diye bir şey yok, geçen hafta çalıştığım kurumun kiraladığı Fluence icon edc araçla İzmir Aydın yapıp geldim (Giderken otobandan dönüşte İncirliova tarafından geldim), otobanda hız limitin de genellikle 110-140 arasında kullandım en ufak bir tedirginlik yaşamadım. Aracın yerden yüksek olması bir miktar virajlarda yatmasına sebep oluyor ama hiç bir şekilde korkutmuyor, bence arkadaşınızın araçta bir sorun var. Ayrıca aracın yerden yüksek olması, ve sürüş pozisyonun yüksek de oluşu da tamamen bir tercih meselesidir, mesela ben önceki aracım Hyundai de sürüş pozisyonu yüksek de değildi hiç hoşuma gitmiyordu, şimdi ki aracım da yüksek ve gayet memnunum.
    Ağır aşağılama konusu.o araç genişlik ve ekonomik sürüş olarak avantajı var.yok 3 şerit değiştirmeymiş yok bilmemneymiş,bir kere en sağdan en sola ya da tam tersi hareket yapılmaz.Sizin gibilere ağır sövüyoruz haberiniz olsun kulağınız çınlarsa falan.Kısaca almazsın olur biter,zamanında satmış mı satmış.Yüksek hız yapmayanların,apaçi olmayanların,fazlaca dinamiklik beklemeyenlerin arabasıdır Fluence.
  • doğrudur...

    Geçenlerde symbol kiraladık uzun yol için..Arkadaş bastı 160-170e kadar cidden korktum...O değil aracın neresine dokunsan boş teneke sesi geliyor...Az yakması,hafifliğinden dolayı iyi gitmesi dışında artısı yok ki; para verilip alınacak araçlar da değil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 24 Ağustos 2017; 11:58:3 >
  • 2015 2016 iconlar dıştan güzel duruyor ama dediğiniz gibi hiç güven vermiyorlar 120 den sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    doğrudur...

    Geçenlerde symbol kiraladık uzun yol için..Arkadaş bastı 160-170e kadar cidden korktum...O değil aracın neresine dokunsan boş teneke sesi geliyor...Az yakması,hafifliğinden dolayı iyi gitmesi dışında artısı yok ki; para verilip alınacak araçlar da değil..

    Ekonomik yakıt tüketimi, ve geniş bagaj hacmi ile mütevazi bir B sedan araç olan Symbol'le 160-170 basınca "korktum" diyorsun. Ne bekliyordunuz ki araç 160 km den sonra yanlardan kanat mı çıkaracaktı? Bu aracın kullanım amacı sürat yapmak değil ki




  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    hocam kendi aracım f30 bmw. ondan buna geçince böyle gelmiştir diye takmadı ama. 2012 focus 2015 focus 2016 308 vs. vs. nerdeyse tüm c segmenti araçları da kullandım. focus 3-3.5 misal 140la 3 şerit keskin değiştir ne içerde yatma yapıyor ne esp yakıyor ok gibi gidiyor fluence ile 140la 3 şerit değişmek istesen muhtemelen takla atar veya 50 sefer kendi etrafında döne döne bariyerlere atar. hadi focus biraz uç oldu 308 olsun astra olsun golf olsun ne bileyim 150 160la bile stabil gidiyorlar fluencenin neden muadillerinden 20 30bin ucuz olduğu belli oldu. dizel otomatik opsiyonsuz tit focus 100 küsürken fluence 75 80 küsür.
  • ne yiyorsunuzda kafalar gidiyor yav
  • MORTALDANCE kullanıcısına yanıt
    allah var çok hoş duruyor. ama o farlar xenon olsaydı keşke mercekli halojen var.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Fluence in iddia edildiği gibi 140 km civarında gezinmesi diye bir şey yok, geçen hafta çalıştığım kurumun kiraladığı Fluence icon edc araçla İzmir Aydın yapıp geldim (Giderken otobandan dönüşte İncirliova tarafından geldim), otobanda hız limitin de genellikle 110-140 arasında kullandım en ufak bir tedirginlik yaşamadım. Aracın yerden yüksek olması bir miktar virajlarda yatmasına sebep oluyor ama hiç bir şekilde korkutmuyor, bence arkadaşınızın araçta bir sorun var. Ayrıca aracın yerden yüksek olması, ve sürüş pozisyonun yüksek de oluşu da tamamen bir tercih meselesidir, mesela ben önceki aracım Hyundai de sürüş pozisyonu yüksek de değildi hiç hoşuma gitmiyordu, şimdi ki aracım da yüksek ve gayet memnunum.
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    B sınıfı mı?

    B sınıfı araçlara binmediniz galiba accent,Linea,i20,punto,Polo 180-190lara rahatça çıkabiliyor..

    Symbol B sınıfı bile değildir savunacam diye komik duruma düşmüşsün aracın sürat için tasarlanmadığını bizde biliyoruz İstanbul-Rize arası 1130km galiba bu kadar yolu 100kmh gidecek halimiz yok aksi takdirde 2gün yollarda kalırdık ki bu da bana uymazdı. Gece geç vakitleri Samsun-Terme bu yollar kaymak gibi boş da oluyor basmazsak nasıl bitecek yol bu bahane olamaz "B sınıfı mütevazı bir araç" demek ;hiç sorma symbole B sınıfı demek accent hakarettir..

    Symbolde tek şaşırdığım nokta kaputun amartisörlü olmasıydı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 24 Ağustos 2017; 12:48:34 >
  • angaralimike A kullanıcısına yanıt
    Gelirken iki araba geldik diğeri Focusdu..

    Rize'de onunla dolaştık bir araba bu kadar mı yere yapışır yolu iyi tutar (Ford bunla nam salmış zaten)

    Çizgisini hiç bozmuyordu..Belki bilirsin yollar çok virajlıdır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    B sınıfı mı?

    B sınıfı araçlara binmediniz galiba accent,Linea,i20,punto,Polo 180-190lara rahatça çıkabiliyor..

    Symbol B sınıfı bile değildir savunacam diye komik duruma düşmüşsün aracın sürat için tasarlanmadığını bizde biliyoruz İstanbul-Rize arası 1130km galiba bu kadar yolu 100kmh gidecek halimiz yok aksi takdirde 2gün yollarda kalırdık ki bu da bana uymazdı. Gece geç vakitleri Samsun-Terme bu yollar kaymak gibi boş da oluyor basmazsak nasıl bitecek yol bu bahane olamaz "B sınıfı mütevazı bir araç" demek ;hiç sorma symbole B sınıfı demek accent hakarettir..

    Symbolde tek şaşırdığım nokta kaputun amartisörlü olmasıydı...

    B sınıfı araca binmedim mi? İmzamdaki aracım B sınıfı SW araç Hocam daha önceki aracım da accenddi. Size şunu söylüyorum B sınıfı araçların amacı sürat veya konfor değildir. Accend, Linea, İ20, Polo gibi araçlarda yüksek sürat yapınca güvenli mi oluyor? Bir de yaptığınız yoruma bakın "Komik oluyormuşum". Asıl komik olan sizsiniz. Symbolle "160-170 yapınca korkmuş".Hey Allahım ya




  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Sen galiba symbolü diğer b sınıfı araçlarla bir tutuyorsun ...
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    linea? 190?

    130 yaptım kanatlandı sandım. eleştiricem diye komik duruma düşmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    B sınıfı mı?

    B sınıfı araçlara binmediniz galiba accent,Linea,i20,punto,Polo 180-190lara rahatça çıkabiliyor..

    Symbol B sınıfı bile değildir savunacam diye komik duruma düşmüşsün aracın sürat için tasarlanmadığını bizde biliyoruz İstanbul-Rize arası 1130km galiba bu kadar yolu 100kmh gidecek halimiz yok aksi takdirde 2gün yollarda kalırdık ki bu da bana uymazdı. Gece geç vakitleri Samsun-Terme bu yollar kaymak gibi boş da oluyor basmazsak nasıl bitecek yol bu bahane olamaz "B sınıfı mütevazı bir araç" demek ;hiç sorma symbole B sınıfı demek accent hakarettir..

    Symbolde tek şaşırdığım nokta kaputun amartisörlü olmasıydı...

    Sembol de rahat çıkıyor 180 e merak etmeyin de i20 harici hepsini kullandım alayı yolda geziyor gerçekten komik duruma düşüyorsunuz sembolü ezicem diye 😂




  • Ağır aşağılama konusu.o araç genişlik ve ekonomik sürüş olarak avantajı var.yok 3 şerit değiştirmeymiş yok bilmemneymiş,bir kere en sağdan en sola ya da tam tersi hareket yapılmaz.Sizin gibilere ağır sövüyoruz haberiniz olsun kulağınız çınlarsa falan.Kısaca almazsın olur biter,zamanında satmış mı satmış.Yüksek hız yapmayanların,apaçi olmayanların,fazlaca dinamiklik beklemeyenlerin arabasıdır Fluence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    B sınıfı mı?

    B sınıfı araçlara binmediniz galiba accent,Linea,i20,punto,Polo 180-190lara rahatça çıkabiliyor..

    Symbol B sınıfı bile değildir savunacam diye komik duruma düşmüşsün aracın sürat için tasarlanmadığını bizde biliyoruz İstanbul-Rize arası 1130km galiba bu kadar yolu 100kmh gidecek halimiz yok aksi takdirde 2gün yollarda kalırdık ki bu da bana uymazdı. Gece geç vakitleri Samsun-Terme bu yollar kaymak gibi boş da oluyor basmazsak nasıl bitecek yol bu bahane olamaz "B sınıfı mütevazı bir araç" demek ;hiç sorma symbole B sınıfı demek accent hakarettir..

    Symbolde tek şaşırdığım nokta kaputun amartisörlü olmasıydı...

    Linea,punto , polo , i20 190-180 e rahat bir şekilde mi çıkıyor ?



    Bi git allah aşkına o araçlar 180 e çıkana kadar can çekişiyor




  • onrknn kullanıcısına yanıt
    Elinin altında internet yok galiba videoları bile var...

    1000kiloluk araba uçmuyorda 1300kiloya yakın arabamı uçacak..

    Bu forumda baya renocu var ya oylamalarda görmüştüm ama bu kadar fazla olacağını sanmamıştım...

    Bırakın tenekeyi savunmayı...
  • HümanistAdam kullanıcısına yanıt
    Linea ve accentin 1,6larının 0-100ünü bilmiyorsun galiba..
  • Bu ülkenin başına ne geliyorsa eğitimsizlikten geliyor.

    Symbol ve Fluence 140-150km'den sonra güven vermiyor diye dandik araba ilan ediliyorsa, bu firmanın değil kullananın suçudur.

    Çünkü Renault bu araçlar performans odaklı değil, ekonomi odaklı üretmiştir.

    Kısaca geçiniz boş muhabbetleri.
  • Arabayı bilmem de şanzımanı saatli bomba.

    EDC megane sahibi arkadaşıma baskı balata setinin sanayide bile 4000tl olduğunu ve işçilikle beraber 5000tl'den aşağı kurtalamayacağını serviste 6500tl olduğunu söylediğimde inanmayıp çift kavrama olsa olsa 1500tl'dir yav diye geçiştirmişti...

    EDC bakımı çok saçma... Ben de kardeşime megane3 edc bir model düşünüyordum ama böyle saçma bakım maliyetleri olmaz!
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.