Şimdi Ara

Fluence saatli bomba mıdır? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
4.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kesinlikle parasını hak etmeyen, boş beleş bir araç. Direksiyondaki titreme ise, bump steer dediğimiz hadiseden kaynaklanıyor. Aracın tekeri çukura düştüğünde ön düzen geometrisi bozuluyor ve teker direksiyon ekseninde dönüyor. Ön takımda tasarım hatası var yani veya gene renault, maliyetten kaçtı tasarımda. İkincisi ise hiç şaşırmam.

    28 binde fluence kullandım bir süre. Bakın 28 bin diye altını çiziyorum. Aracın torpido arkasından ve orta konsolda vitesin altından rahatsız edici şekilde trim sesi geliyor. EDC şanzıman 1-2 geçişinde yer yer titriyor. Alt yüklerde enteresan, akustik bir dizel vuruntusu var. Sensörleri yavaş çalışıyor. Frenliyorsun, abs den önce lastik sesi geliyor. Gazlıyorsun. Araç patinaja düştükten sonra TRC devreye giriyor. Buram buram orasından burasından çalınmış bir araç.

    Aile arabası demek ? Bagajın dibine bir şey koyarken bagaja girmek gerekiyor eğilerek, vücudunun yarısının girmesi lazım. Süspansiyon konforu yeterli değil. Geniş çukurlarda hemen kalitesini belli ediyor. Direksiyon zaten bozuk yolda sürekli titriyor. Yok diyen fluence sahibi, direksiyonu bırakıp izlesin bakalım nasıl hareketler yapıyor. Sürücü kapısının menteşesi kastı. Aracın bagajı açılmıyor vs.

    Yok efendim ne bekliyorsun demiş birisi. Aynı paralara aldığın focusa bin bakalım nasıl gidiyor yolda ?

    Bir araba çöp ise çöptür. Çöp tabirini çok az kullanırım ama fluence cidden çöp olmuş.




  • Valla bende de Fluence var ama otoban kullanımda 150-160 gayet rahat ve normal gidiyor, elbette bu hızlarda ani manevralarda ahtapot gibi yere yapışacak hali yok süspansiyon hem yerden yüksek hemde nispeten yumuşak konforlu bir yapısı var, kimse zaten Fluence i sınıfının en iyi yol tutan araçlarından biri olarak görmüyor, Amerikayı yeniden keşfe gerek yok, alan kullanan buna göre kullanıyor zaten, ama öyle aman aman korku filmi havasında bir yol tutuşu da yok, normal sıradan bir C sınıfı otomobil işte saatli bomba canlı bomba ifadeleri sadece komik kaçar
  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Bence EDC masrafını kullanıma bağlı olarak, aşağı-yukarı her 100 bin km.'de bir, konfor için ödemek zorunda olduğumuz bir diyet olarak görmeliyiz. EDC her şeye rağmen yarı otomatik şanzımanlar arasında en ucuz kavrama değişimlerinden biri. Ya da ZF gibi yeni nesil tam otomatik şanzımanlı bir otomobil alınmalı.

    Konuya dönecek olursak, tatilde 2016 Fluence Touch EDC'yle 2500 km. yapıp döndüm. Yarı yük için 16 jantta önlere 34, arkalara 31 hava bastım ve yol boyunca 100-150 km/sa aralığında izinden hiç taşmadan, hiç güvensizlik hissettirmeden ip gibi yol aldı ve kilometreler yağ gibi akıp geçti. Bence hâlâ fiyat/performansı en yüksek otomobillerden biri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ch@in -- 24 Ağustos 2017; 15:38:33 >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ch@in kullanıcısına yanıt
    Yerden yere gömdüğümüz dsg'de bile 2000tl civarında. fordun powershift'te 3500tl civarında.

    yani edc'nin 6500tl olmasının neresi kabul edilebilir? EDC kullandım ve konfor için ÖDEMEK ZORUNDA olduğun bir tutar değil. öyle bir şey yok. arabayı alırken bu tutarı eklersen zaten daha düzgün şanzımanı olan araba alırsın...

    ZF olsa anlayacağım da neyse onda baskı balata yok EDC için sadece komik bir rakam...

    2-3bin TL olsa anlayacağım ama altı üstü 2 metal parçası için hiç de öyle konfor için ödemek zorunda olduğun bir para değil...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 24 Ağustos 2017; 18:1:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Linea ve accentin 1,6larının 0-100ünü bilmiyorsun galiba..

    Linea 1.4 turbo 200 linea 1.6 dizel 190 km fabrika verisi şimdi ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saatli bombadır 1 yıl önce bende patladı bir tane fluence hiç sevmem kendisini


  • Bence gayet normal.Arkasında yol alırken aracın arkası neredeyse yarım metre yüksekte gidiyor gibi.
  • yol tutuş olarak kullandığım en zayıf araç. en küçük rüzgarda fena yalpalıyor insana hiç güven vermiyordu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Videolarda yaptıkları herşey gerçek mi? Yada araba stock mu? Ben kendim tecrübe ettiğim şeyin videosunu ne yapayım. Farklı farklı defalarca linea sürdüm. Hepsi kalas. Uçuş moduna geçiyolar. Ama sen yinede bin 190 bas. Öbür taraftakilerede selam söylersin bizden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet,saati gelince patlayan bir bombaymış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • onrknn kullanıcısına yanıt
    Symboldekiler sırat köprüsünden kolay geçiyorlar Linea,accent kolay geçemiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam teyzem bizim albeayı sürerken konya ankara yolunda 160 basıyor yolda araba parçalarına ayrılacak diye korkuyoruz ama onda bile direksiyon 3 şerit değiştirmiyor şerit değiştirmiyor demiyorumda 3 şerit değiştirmesi ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En boşu ile ordu istanbul arası gittim geldim.150 den sonra evet virajlarda korkutuyor araba göt atma eğiliminde biraz.sanırım mühendislik jayası var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saçma konulardan bugün.

    Arkadaş saçmalamayın.Ekonomi araçları bunlar.İşine gelen alır.
  • 6 Sene reno clio kullandiktan sonra 2017 Model Opel Astra Sedan aldim hisettigim tepki ise clio tam bir essekmis.

    Opelin yol tutuşu harika 190-200 hic korkmuyorsun gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de edc fluence var gül gibi geçinip gidiyoruz. 140-150 km hizlarda guven vermiyor gercekten ama araba beklentilerimi karşılıyor genelde :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    B sınıfı mı?

    B sınıfı araçlara binmediniz galiba accent,Linea,i20,punto,Polo 180-190lara rahatça çıkabiliyor..

    Symbol B sınıfı bile değildir savunacam diye komik duruma düşmüşsün aracın sürat için tasarlanmadığını bizde biliyoruz İstanbul-Rize arası 1130km galiba bu kadar yolu 100kmh gidecek halimiz yok aksi takdirde 2gün yollarda kalırdık ki bu da bana uymazdı. Gece geç vakitleri Samsun-Terme bu yollar kaymak gibi boş da oluyor basmazsak nasıl bitecek yol bu bahane olamaz "B sınıfı mütevazı bir araç" demek ;hiç sorma symbole B sınıfı demek accent hakarettir..

    Symbolde tek şaşırdığım nokta kaputun amartisörlü olmasıydı...

    ya salak salak cahilce konuşuyorsun hani binmesem kullanmasam hatta sahip olmasam inanacağım eski aracım punto ydu tam 4 sene kullandım noktasına kadar bilirim punto ları asla iyii yol tutuşu yoktur genel olarak iyi bir araçtır ama 140 tan sonra titrer hele hele virajlara sert girmek çok risklidir gelelim linea ya şirkette 3 senedir benimle gitmediğim uzun yol kalmadı symbol den farkı daha uzun ve tasarıım olarak daha şık olması o kadar yol tutuşu berbattır 190 falan sen ne içiyorsun ? i20 miyi bilmiyorum ama çok iyi yol tuttuğunu sanmam polo ya gelince esp siz bir polo ile sert viraja gir kibrit kutusu döner gibi spin atarsın symbol kötü bir araba ama iyice yerin dibine sokacağım diye salak saçma diğer arabaları yükseltmme ha son olarak accent i çok övmüşsün accent iyi kaçar ama berbat bir fren sistemi vardır accent ile 150 den sonrası symbol gibi büyük risktir.




  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    İlk o laflarına dikkat et kötü olur ikincisi söylediklerimi iyi analiz edemedin galiba sorunlusun herhal saydığım araçların çok iyi yol tuttuğunu söylemedim ama o hızlara çıkabiliyorlar evet titrediklerini bende biliyorum ama symbol denilen araçta bu limit daha da düşük güvenliğide saydığım araçlara göre çok düşük 1hafta da nasıl bir araç olduğunu anladım merak etme her tarafından ayrı ses gelen çarpışman riskinin etkileri en aza indirecek herhangi bir (crashbox,k.çeliği) yoktu kapıları kuş tüyü gibi hafifti...Accent,Lineayada bindik en azından kapılarının saçının bir kaliteleri vardı..

    Symbol yakıt dışımda para verilip alınacak bir araç değil..Bunu söylemem niye alellendirdi seni satış temsilcisimisin ? Merak etme şatışları düşmez nasıl olsa diğer araçları gibi filolar alıyor bu araba bozuntularını...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 25 Ağustos 2017; 8:54:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Linea ve accentin 1,6larının 0-100ünü bilmiyorsun galiba..

    Dostum 0-100 den bahsetmiyorum . O araçları bizde kullandık hiçde rahat çıkmıyor 180 e . Resmen araç bırak beni diye bağırıyor o hıza çıkana kadar.



    0-100 ile son hızın ne önemi var ? Hiçbir alakası yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.