Şimdi Ara

__FLUENCE SEVERLER PAYLAŞIM BÖLÜMÜ__ (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
724
Cevap
0
Favori
50.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik


    quote:

    Orijinalden alıntı: mastor1


    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    VW forumuna geçen girmemle çıkmam bir oldu. Daha birinci konu Jetta'daki ses problemi

    Sen ne anlatıyosun bana, beni de bu forumda bilen bilir arkadaşım.

    Hadi sen maçını seyret... Yeterince gereksiz oyaladın bizi ztn



    Yeni model 1.6 FSI benzinli Passat'a bindiğimde de ilk dikkatimi çeken motor sesi olmuştu, kontağa basılıp çalıştırıldığında rölantide bile zarıltı şeklinde bir motor sesi.

    Yazık dedim bu mu prestij arabası?


    hocam sende 60-80 versen arabaya, ses mes duymazsın Prestij arabada değilki zaten. Verilen parada ve etikette. Öyle olmasa traktör sınıfı olan fiesta, fusion ve focus satılmazdı...





    Burası yeri değil belki ama araplar tarafından finanse edildiği söylentilerinden mi yoksa doğuş otonun anormal satış politikalarından mıdır? Isınamadım şu VW ye gitti !




  • Arkadaşlar bence fluence fiyatlarının biraz aşşağı çekilmeye ihtiyacı var.2008 sonu 2009 başları ÖTV indiriminden önce megane II Grand scenic II den 5-6 milyar ucuz değilmiydi ben mi yanlış hatırlıyorum.Donanımları birbirine yakın iki model arasında bu kadar fark vardı ama şimdi yakın donanımların fiyatı aynı yani en az bir 4 milyar fiyat ayarlaması yapılmalı bence.

    Not:megane II hala satış listesinde yer aldığı için megane II leri eritip bitirmek adına fiyatı aşağı çekmiyorlar sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi göbeklisüpermen -- 6 Kasım 2009; 12:46:28 >
  • evet arkadaşlar şu ssaat itibariyle test sürüşü yapmış bulunmaktayım...dünkü atışmalardan sonra rica ettim arkadaşa test sürüşü yaptırdı bana...yaklaşık 10 dakika kadar kullandım aracı...arabada tık ses yok...yani hatırladığım kadrıyle megandan daha sesli değil...rahatısz etmiyor yani..dingin..motor hızlanma beni tatmin etti...rampada gayet iyi...arabaın arkasın da şu yazı yazıyordu"geçme beni düzde geçerim seni rampada" gözlerinin hastasıyım rampanın ustasıyım" diye yazı yazmışlardı fluencenın arkasına...herneyse aracı tekrar inceledim gayet başarılı...keyifli kazasız sürüşler!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik


    quote:

    Orijinalden alıntı: ingeniatorem

    evet arkadaşlar şu ssaat itibariyle test sürüşü yapmış bulunmaktayım...dünkü atışmalardan sonra rica ettim arkadaşa test sürüşü yaptırdı bana...yaklaşık 10 dakika kadar kullandım aracı...arabada tık ses yok...yani hatırladığım kadrıyle megandan daha sesli değil...rahatısz etmiyor yani..dingin..motor hızlanma beni tatmin etti...rampada gayet iyi...arabaın arkasın da şu yazı yazıyordu"geçme beni düzde geçerim seni rampada" gözlerinin hastasıyım rampanın ustasıyım" diye yazı yazmışlardı fluencenın arkasına...herneyse aracı tekrar inceledim gayet başarılı...keyifli kazasız sürüşler!!!


    patron keşke söyleseydiniz siz de yapacağınızı. bişeler baktırırdık. Beraber görüşüp fikir alışverişi yapardık. Neyse hayırlısı olsun.

    başka nesine baktınız aracın, bagaj magaj incelediniz mi? Bagaj yüzünden arabayı almayacak arkadaşlar vardı. Belki su serpilir içlerine. Çok incelemediniz heralde...


    hocam o kıl tüy yüzünden arac almayacak adam almasın zaten...kul yapısı mübarek...mükemmeli var mı ki...getir 1,5 trilyonluk ferraiyi sana 1000 tana olumsuz tarafını yazayım...bunları geçsin arkadaşlar...ben gerçekten beğendim...siz de yarın mı yapacaksınız test sürüşünü...siden foto moto bolca bekliyoruz hocam...çok inceleme fırastım olmadı...zaten kalabalıktı galeri...o yüzden üstün körü baktım...ama bagaj olayına öözellikle baktım...koların bagajı kapatma hacmi belki yuzde 1-2 dir..yani6-7 litrelik bir kayıp olabilir...lbg yby




  • Ben bir saat kadar önce detaylı bir şekilde inceledim Fluence'yi. Öncelikle şunu belirteyim ki fotoğraflardakinden daha güzel bir araç. Bununla beraber bazı konularda tereddütlerim oldu. İki araç vardı plazada, biri expression diğeri privilege. Expression yazana göre lüx paketliydi yani dört cam elektrikli, kol dayama var, arka cam ve kapılarda perde var vb. Ancak kartlı sistem değil anahtarlı sistem vardı araçta. Ben artık Renault'un anahtar olayını bitirdiğini düşünüyordum. Acaba Fluence'ye özel bir durum mu diye diğerine baktım, onda kartlı çalıştırma sistemi var. Bir de tavanda ki aydınlatmalarda kullanılan beyaz plastik kötü duruyor, neden şeffaf kullanmamışlar anlaşılır gibi değil ( Megane'a baktım, onda da aynı şekilde). Tabi bunlar kıl tüy şeyler ama insan takılıyor işte. Bagaj konusunda ise şunu söyleyebilirim, çocuğunuz varsa ve onun eşyalarıyla birlikte bagajı fulledikten sonra sıra kapağı kapatmaya geldiğinde yeniden düzenleme yapmak zorunda kalabilirsiniz. Çünkü kol geniş bir açıyla hareket ediyor ve önünde hiçbirşey olmaması lazım. Test aracı olmadığı için kullanamadım ancak kullansaydım memnun kalırdım büyük ihtimalle. Birde Megane II'deki kadar cep, göz vesaire yok. Benim en çok kullandığım şeylerden biriydi ayak altındaki cepler ama Fluence'de yok ( en azından expression'da yok, diğerine bakmadım.).
    Son söz: Fluence çok yeni bir araç. Zaman içerisinde mutlaka bir takım geliştirmeler olacaktır ve daha iyi bir hale gelecektir. Fiyat olarakta zamanla olması gereken noktaya gelir diye düşünüyorum. Sonuç olarak aceleniz yoksa biraz beklemek en mantıklısı.

    Saygılarımla.




  • Kollar kenarda doğru fakat çamurluk oldukça şişkin ve kolun hareket alanının dışında da epeyce alan kalıyor. Bunu eğilip bakınca net olarak görüyorsunuz. Kapak açıkken unutup epeyce eşya sığdırırım ben oraya. Fakat tabi bu aracı almaya engel birşey değil. Ama tüm artıları ve eksileri koymak gerek ortaya. Unuttuğum birşeyi yazayım örneğin, arka koltuk çok rahat. Bacak mesafesi de, genişlikte bence fazlasıyla yeterli.

    Saygılarımla.
  • Arkadaşlar bugün gitytim inceledim ve hayalkrıklığı yaşadım inanın işçilik kalitesi özellikle düşük ve orta modellerde yani privilege hariç çok çok kötü Megane 3 e göre.

    Ayrıca bagaj kapağının 0 arabada gıcırdaması (Privilege) ve döşemedeki özelsizlikler beni soğuttu incelemeden almayın derim. İzmir Maiste baktım ben araçlara aşağıda 4 yukardıa sergide 2 adet vardı.
  • Selamlar.
    Bu forumda fluencenin iyi bir özelliği yazılınca alkışlanıyor,kötü bir izlenim yazılınca nasıl olur öyle şey,yok öyle olmaz,sen alma ozaman vs. diyen çok kişi var ne yazık ki.
    Şurasını beğenmedim diyene,yazısında defalarca bence sözcüğü bulunan insanlara hala bindirmeye çalışanlara hiçbir anlam veremiyorum.
    Araba hep methedilince de gereksiz yere hevesleniyor insanlar.
    Zaman bu aracın nasıl olduğunu gösterecektir.
    Biraz daha objektif yorum lütfen.

    Ek:Bunu herhangi biri için yazmadım,alınganlığa gerek yok,benim genel izlenimimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omurkadir -- 6 Kasım 2009; 18:06:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Megane 2 kullanan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim...

    O araçta ön konsolda bardak koymak için bi yer var mıydı? normalde kapalı ama hafıza kartının çıkartılması gibi, içeri bastırınca dışarı çıkan birşey var mıydı? Bunda göremiyorum da...


    öyle bir mekanizma yok megane II'de. onun yerine vites kolunun önünde pek yeterli bulmadığım bardaklıklar var.
  • msaltik
    Sana yarına önerilerim var.

    Megane 3hb'yi sonra fluenceyi test et mümkünse,ikisi arasındaki farklar.
    Flu yerli üretim olduğundan bir takım şeylerin daha kalitesiz olduğunu duyuyorum megane3e göre,
    Düzgün ve bozuk yolda lastik sesi nasıl,
    Navigasyonun kullanışlılığı,
    Meşhur nostaljik bagaj,(Valizi götürüyor musun ) Neden böyle yaptınız diye sor bakalım ne diyecekler.Bence ucuza kaçtılar sadece.
    Arka diz mesafesi,genel olarak arka kısımdaki rahatlık,detaylar,
    İç döşeme kalitesi,
    Ses sistemi,radyo

    Şimdilik aklıma gelen bunlar.Senden iyi bir inceleme yazısı bekliyorum.Ama biraz eleştirel bak bence yarın.

    Ben megane3ü teste çok hevesle gitmiştim bayiye,çok beğeniyordum aracı ve donanımını.Direkt almak istiyorduk ama pek memnun ayrılmadım.Soğumuştum hatta araçtan.Hatta indirim yapılmıştı,kaporasını bırakmadık,ertesi güne bıraktık ve ertesi gün de vazgeçtik.Traktör dediğin focus ile kıyasladığımda da,focus malzeme kalitesi,detaylar,rahatlık vb. yönlerden daha iyiydi bana göre.Birkaç marka daha var ama yazmayacağım tartışmalar çıkmasın.




  • Murat hocam,

    İyi bir inceleme yapacağın şimdiden yazdıklarından belli.İnşallah o fırsatı da bulursun,çok yoğunluk olmaz.

    Bu arada arkamys ses özelliği varsa fluencede ona da bak,modlarını dene,Yüksek seste bozulmalar oluyordu biraz hb'de ama güzeldi yine de.bluetoothdan telefona bağlanmayı dene.Usb disk bağlantısı da var galiba fluda standart.Eller serbesti de dene,elk. sunroofu dene,benden son tavsiyeler de bunlar.

    Görüşmek üzere,inş. zevkli bir test olur senin için.
  • oyak listesine bayilerde inebiliyor mu, bilgisi olan var mi?
  • evet arkadaşlar bugün sabah saat 10da yeni fluenceyle test sürüşü yaptım 2005 ten beri megane 2 kullanıyorum ama fluencede öyle aman aman bir kalite veya üstünluk görmedim arka süspansiyon sistemi v.s tamamen renonun eski tarzı ile aynı inanın plastik kalitesi(benim kullandığım en full 105 bg dizeldi)kesinlikle kötü sinyallerin oradaki plastiklerdeki çapaklar hemen gözüme çarptı dikiz aynasındaki far sensörü yağmur sensörü megane 2 ile aynı koltuklar ve söför bölümü megane 2 den kesinlikle dar...

    evet cicisi varmı var ortada kocaman tom tom navigasyon ama benim için gereksiz birşey navigasyona nekadar para vereceğim önemli zira cep telefonumda navigasyon zaten mevcut..

    aracı inceleyecek olanlar arka bagajda kafalarını sokup ortada kocaman bir demir parçasına (vidalanmış bir ağırlık)dikkat etsinlerben sormadım (karşımdaki vatandaş onun ne olduğunu bilecek veya yorumluyacak çapta deildi)baksınlar ve ne olduğunu yorumlasınlar inşallah o demiri arka camın önündeki teneke tıngırdamasın diye oraya bağlamamışlardır....

    yine bagaj iyi büyükte bagajda kaşılıklı iki tane motor kaputu tutturma demiri gibi çubuk teller var (bagaj yayı yokmuymuş neymiş)eğer benim gibi köyde aracı yüklüyorsanız eminim o tellere sürten eşyalar 2 günde tellerin işini bitirir..

    biraz acımasız yazıyor olabilirim ama 45 lira verince beklentinizde artmalı.....

    sürüş tarzı olarak şu an kullandığım megane 2 ile arasında aman aman fark yok altımdaki araba 2004 model 108000 de dinamik bindiğim fluence 245 kmde full benim araba 20 lira o araba 45 lira sanırım ama arada 25 liralık ne var bana hitap eden göremedim

    arkadaşlar araç bir kullanılmaya başlasın bakalım ama malesef 1977 yılında renault12 ile başlayan renault maceramız sanırım benim megane 2 ile son bulacak 2005 te spring arabamı satıp megane ilk geçtiğimde gerçekten sınıf atlamıştım ama 2005 ten beri megane 2 ile yaşadığım sorunlar renaultuda benide bitirdi fluence ile acaba tekrar diye bir ümitle gittim ama sanırım artık renaulttan uzaklaşmanın zamanı geldi.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulpa -- 7 Kasım 2009; 14:50:55 >




  • megane 2 sahibiyim megane 3 çıktığında heycanlandım gerçekten 3 önden güzel bir araç karakter sahibi.Dedim bunun bide sedanı çıksa arkadanda biraz lagunayı andırsa derken fluence denen iğrenç yaratık çıktı bide 45 li 50 li rakamlara satılmaya başlandı benim hayaller suya düştü...FORD FOCUS 3 ü bekliyorum megan 3 hb almam laguna hayallerimde yaşar ancak o fiyatı ile 60 küsür dizeli o parayı bir arabaya vermem.Ev var o paraya :) artık focus u beklicez napalım
  • arkadaşlar aklıma gelmişken kartlı çalıştırma sadece privelegde var otantik ve exprasyon modelleri anahtarla çalışıyor ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omurkadir

    msaltik
    Sana yarına önerilerim var.

    Megane 3hb'yi sonra fluenceyi test et mümkünse,ikisi arasındaki farklar.
    Flu yerli üretim olduğundan bir takım şeylerin daha kalitesiz olduğunu duyuyorum megane3e göre,
    Düzgün ve bozuk yolda lastik sesi nasıl,
    Navigasyonun kullanışlılığı,
    Meşhur nostaljik bagaj,(Valizi götürüyor musun ) Neden böyle yaptınız diye sor bakalım ne diyecekler.Bence ucuza kaçtılar sadece.
    Arka diz mesafesi,genel olarak arka kısımdaki rahatlık,detaylar,
    İç döşeme kalitesi,
    Ses sistemi,radyo

    Şimdilik aklıma gelen bunlar.Senden iyi bir inceleme yazısı bekliyorum.Ama biraz eleştirel bak bence yarın.

    Ben megane3ü teste çok hevesle gitmiştim bayiye,çok beğeniyordum aracı ve donanımını.Direkt almak istiyorduk ama pek memnun ayrılmadım.Soğumuştum hatta araçtan.Hatta indirim yapılmıştı,kaporasını bırakmadık,ertesi güne bıraktık ve ertesi gün de vazgeçtik.Traktör dediğin focus ile kıyasladığımda da,focus malzeme kalitesi,detaylar,rahatlık vb. yönlerden daha iyiydi bana göre.Birkaç marka daha var ama yazmayacağım tartışmalar çıkmasın.



    Fluence'da tek tip navigasyon var o da Carminat Tomtom.Megane 3'de ise birden çok navigasyon seçeneği mevcut fakat Fluence'daki Tomtom da opsiyonlar arasında yer alıyor.Türkiye'de sunuluyor mu diğer navigasyonlar peki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Ben Megane 2'cilerden daha farklı yorumlar beklerdim. Evet test sürüşümü yaptım. Ama dün dediğim gibi bugün lansman kokteyli vardı. O yüzden asıl adamımla çıkamadım teste... O nedenle bu test sürüşünü yapmamış sayıyorum.
    Bir kere Megane 2 aracını da kullandım, bu araba ondan daha rahat, Megane 2 direksiyonu beni rahatsız etmişti. Clio3 kullanmama rağmen... Direksiyonun kendisi zaten bambaşka olmuş. Benim kullandığım Megane 2'de bir sorun mu vardı bilmiyorumda pek stabil gelmemişti. Yine kendi Clio3'ümle kıyaslayınca... Bu direksiyon düşük hızlarda inanılmaz yumuşak, hani serçe parmakla döndür derlerya, o benim Clio3'teki zaten ama bunun ki dokunmadan beyin-düşünce gücüyle dönecek nerdeyse, hız artınca sertleşiyor tabi... Direksiyon çok hoşuma gitti. Zaten şekil olarak da güzel. Megane 2'nin direksiyonundan çok farklı...

    Araç henüz 25km'deydi, ilk test sürüşünü de ben yapmışım zaten. 105bg dizel sunroof'lu ıvırlı zıvırlı full modeli işte... İlk kalkış anında gaza yüklenince aracın önünün kalktığını sadece hissetmiyor, görüyorsunuz. Motor bu "ham" haliyle bile 65bg DCI kullanan beni etkilemeyi başardı. Hızlanmalar falan tabiki iyi. DCI kullanıcısı olarak onlardan endişe etmiyordum zaten. Aracı 0 asfaltta kullandım önce. İçerde Megane 2'lerdeki gibi ses yok. Gayet başarılı. 130da falan motor sesi çok az. Megane 2'deki başarı aynen devam. Beni çok etkilemişti bu. Ki benim Clio3 bile çok sessizdir... Megane2 bana çalışmıyor gibi gelmişti... Bu da aynı kalitede.

    YALNNNIIIIZZZZZZZZZZZ, motor sesi, lastik sesi yok ama. 130'u geçince şoför camında uğultu duydum. Camı yukarı kaldırmak için düğmeye bastım ama kalkmadı. Orda bi sıkıntı vardı. Biraz canımı sıktı bu durum. Ama sadece benim taraftan gelmesi de bir umut verdi. Bu ayarda bi arabanın o sesi vermemesi lazım. Megane2'de 150 yapmıştım dikkatimi çeken birşey hatırlamıyorum. Benim Clio3 bile ancak ancak bu hızlarda içeri rüzgar sesi alıyo. Belki bunda bi sıkıntı vardı. Ama bu durumu Renault'a yazacam. Ben alana kadar düzeltsinler...

    Ortadaki havalandırmanın niye kapaması yok diye sordum. Dijital olduğu için düğmesi yok, şurdan ayarlanıyor dedi. Burdan açıp kapatabiliyosun. Ona kendim geniş zamanda bakacam iyice... Arkaya giden havalandırmayı eşim çok beğendi... Bluetooth üzerinden bağlantı kurduk ama görüşme yapmadım. Niyeyse??? Onu da geniş zamanda yapacam.

    Bi ara arkama bi Megane 1 dayandı, sağa sinyal yaptım, yandan geç diye, geçmedi. Daha da yaklaştı. Baktım kıllığına yapıyo, vites küçültüp bi kökledim, ufukta nokta olarak kaldı. Motor çılgın. Hem de ham haliyle... Ham motorla açılmış motor inanılmaz farkediyor.

    Hız sabitleyiciyi açtım, çok kullanışlı birşey gerçekten. bi kere ayarlayınca direksiyon üzerindeki + ve - tuşlarından 2şer olacak şekilde artırıp azaltabiliyorsunuz. 90'a ayarladım, ortalama 3.3-3.7 arasında gitti geldi, Ham motor için gayet güzel... Bende kendi ayağımla 3.5-3.6 değerlerini yakalıyorum o yolda... Bayırda benden daha iyiydi tabi. İlk defa kullandım zaten. Kısmet olur alırsam, çözerim numaralarını... 90'da giderken 5 kere tıklayarak 100'e getirdim. Araba 100'e en kısa zamanda çıkacak şekilde gazı artırdı. Sonra o şekilde gitti. O esnada anlık 6-7'lere çıktı... Gaza yüklenmiş gibi yaptı. Demek yavaş yavaş artırmak daha tasarruflu olur...

    Dayım arkada oturmuştu. benden biraz daha uzundur. 1.85 diyelim... Başı tavana değmek üzereymiş, öyle dedi... Ben arkaya oturduğumda çok rahat gelmişti bana. Bende 1.82'yim... Bunu da notlarım arasına aldım yine inceleyeceğim. Diz mesafesi çok güzel zaten... Megane 2'de de çok güzeldi... Sedan sonuçta.

    Kornası yine viyyk viyk tarzında ama benim Clio3'ünkü gibi değil. Daha adam gibi. Hani çekinmeden basarsın kornaya Önüödeki adam çekilmez diye korkmazsın

    Sinyal sesleri biraz düşük tutulmuş... çıt çıt, çıt-çıt öterya, biraz kibarlaştırmışlar. Biraz da yapay bi ses olmuş... Alınmaz bu araba

    Eşim arabayı çok beğendi, kaymak gibi gidiyo dedi. Araba zaten oturduğunuz zaman ben burdayım arkadaş diyor. Tamam Megane 2 de de o his var ama benimkinden eski olduğu için midir nedir? ben pek ısınamamıştım Megane 2 önüne, sevemedim. Ama bu öyle değil... Araba o kadar güzel gidiyorki yolda, ne bi titreşim ne birşey... Hayran kaldım, sanki lastikler yerden kesilmiş uçuyor. Dalgalanma yok. Bunu neye göre söylüyorum, yüksek hızda hiçbir sıkıntı hissetmedim... Bir de nerden mi anladım. Eşim 150'ye çıktığımı anlamadı. O hemen uyarır beni 120'yi geçince... Burdan da tam not verdim...

    Göstergeler güze, okunaklı. Yol bilgisayarı yazıları biraz küçük gibi, ama alışılacak bi durum. Sadece hoşuma gitmeyen, devir saatinin yazıları. Ben daha büyük olmasını severim mesela, çünkü devir saatine kısa bi an bakarsın. Bu da alışmalık bi durum gerçi... Yada benim arabaya alıştım öyle geliyor... Alınmaz bu reno, para vermeyin

    Motor sesi az geliyo dedimya, bi bakmışım devir saati 3000'i çoktan geçmiş, araba şahlanmış gidiyor... bi ara 4000'e gelmişti, orda ses oldu tabi haliyle...

    Ben memnun kaldım, ama dediğim gibi bu sefer sadece arabayı kullanmış oldum. Öyle sinyal kolundaki çapakları incelemedim. Gerçi inceleyeceğimi de sanmam. Ben o şekilde araba almam. Zaten öyle alacaksam hangi arabayı alabilirim ki??? Mercedes'te bile beğenmediğim yanlar olmuştu... Önemli olan en az parayla memnun olabilmek...

    Sonuç...

    Clio3 kullanıcısı olarak arabayı beğenmem sizi şaşırtmaz zaten. Megane2'ye göre de inanılmaz değişiklikler yok tabi. Ama Megane2 eskidi artık. Bunun yanına da koymamak lazım. Yeni, daha güzel bi araç bence. İçi, dışı bence daha "araba" olmuş... Megane 2 tarihte bir efsane olarak yerini almıştır, ama tamam artık.

    Unuttuğum bişe kaldı mı acaba? Aklınıza gelen birşeyler varsa sorun da, yazmadıysam yazıyım. Ama dediğim gibi biraz aceleye geldi. O yüzden evden hazırlayarak gittiğim Test Formunu dolduramadım. Metre ile bütün mesafeleri ölçecektim. En kısa zamanda onu da yaparım.

    BUGUN İŞİM NEDENİYLE TEST SÜRÜŞÜNE GİDEMEDİM SENİN GİBİ AMA SENİ YAZDIKLARINI İYİCE OLKUDUM FAKAT PEK İSTEDİĞİN ARACI BULAMAMIŞSIN GİBİME GELDİ BENDE ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM BU ARACI OCAK SUBAT GİBİ AMA ŞİMDİ BİR DAHA DÜŞÜNMEYE BAŞALDIM ALINIRMI DİYE?




  • Kullanma kılavuzunda ses sisteminin mono olduğu yazılı bu çağda stereo yerine mono ses sistemi kullanmak doğrumu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik
    Araç henüz 25km'deydi, ilk test sürüşünü de ben yapmışım zaten. 105bg dizel sunroof'lu ıvırlı zıvırlı full modeli işte... İlk kalkış anında gaza yüklenince aracın önünün kalktığını sadece hissetmiyor, görüyorsunuz. Motor bu "ham" haliyle bile 65bg DCI kullanan beni etkilemeyi başardı. Hızlanmalar falan tabiki iyi. DCI kullanıcısı olarak onlardan endişe etmiyordum zaten. Aracı 0 asfaltta kullandım önce. İçerde Megane 2'lerdeki gibi ses yok. Gayet başarılı. 130da falan motor sesi çok az. Megane 2'deki başarı aynen devam. Beni çok etkilemişti bu. Ki benim Clio3 bile çok sessizdir... Megane2 bana çalışmıyor gibi gelmişti... Bu da aynı kalitede.


    Üstad son viteste 3000 devirdeki hızını ölçmenizi rica etmiştim. Bakabildinizmi acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    hocam bi tablo hazırlamıştım, dolduracaktım onu ama olmadı yaw...

    2000, 2500, 3000 devirdeki hızlar...

    5. viteste 90'ı 2100 gibi bir devirde elde ediyor. Max tork da 2000'de başlıyor ztn. Gayet iyi... 2500 devire gelince 110 civarına çıkıyor... Yanlış hatırlamıyorsam... Heyecan yaptık, unuttuk onları not almayı... Ama tahminen söylüyorum, 6. vites 3000 devirde 140-150 gibi bir hız yapar...

    Sağlık olsun ne diyelim artık başka bir arkadas satın alır yada detaylı test ederse ondan öğreniriz. Selam ve Dua ile.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.