Şimdi Ara

__FLUENCE SEVERLER PAYLAŞIM BÖLÜMÜ__ (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
724
Cevap
0
Favori
50.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Motorlar konusunda bir kaç bilgi vereyim. Önce dizel 1.6 16V 130 hp dCi S2D/R9M kodlu motor gelecek ve güncel 1.9 dci motorun yerini alacak tabi 1.5 motorlarda yerini zamanla bu motora bırakacak.Yine TCe motor gamı 1.4 130 ve 1.2 100 den sonra 1.6 tce 155 ve kesin olmamakla birlikte 1.8 180 tCe ayrıca 0.9 ya da 1.0 turbo tce 90 hp 3 silindir. Renault sport için 2.0 275 hp ve 300 hp. Ayrıca 3.0 V6 dci V9x kodlu 268 hp 550 nm. TÜm bu motorlar 2011-2012 yıllarında çıkmış olacak.
  • bugün fluence yi kipa nın kapalı otoparkında gördüm

    araç full donanımdı sanırım otomatik vites park sensörü iç bej döşeme çelik cant oto. klima vs tipi biraz değişik ama bence kötü olmamuş boyuda epey uzun du acaba diz mesafesi hb e göre değiştimi yoksa aynımı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Bak o da tartışılması gereken bi konu...

    ... Yalnız Astra'nın yokuş çıkarken tıkandığını söyleyen kullanıcı arkadaşlarım da var.

    Sorunun tam cevabını bilmiyorum. Bilen var mı?


    1250 kg lık bir araçta kullanılan 200 Nm tork üreten bir motorun yokuşta zorlanması söz konusu olamaz. Sorum sürücüde olmalı.

    Fluence'ı dün bayide inceledim. Fiyatlar hakikaten pahalı bence. Dizel 105 lik motor güzel. benzinli motor iddiasız. Tipi de fena değil. Kimisi beğenmemiş de bence güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay


    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    hocam bi tablo hazırlamıştım, dolduracaktım onu ama olmadı yaw...

    2000, 2500, 3000 devirdeki hızlar...

    5. viteste 90'ı 2100 gibi bir devirde elde ediyor. Max tork da 2000'de başlıyor ztn. Gayet iyi... 2500 devire gelince 110 civarına çıkıyor... Yanlış hatırlamıyorsam... Heyecan yaptık, unuttuk onları not almayı... Ama tahminen söylüyorum, 6. vites 3000 devirde 140-150 gibi bir hız yapar...

    Sağlık olsun ne diyelim artık başka bir arkadas satın alır yada detaylı test ederse ondan öğreniriz. Selam ve Dua ile.

    Grand scenic 3000 devirde 6. viteste 144 km hız yapıyor isatbul anakara otobanı ankara istikameti 1000 rakıma yavas yavas cıkarken bilginize burdan kıyaslayabilirsin.




  • arkadaşlar merhaba ben ilk kez bir forum a üye oluyorum renault flunce hakındaki yazıları okurken dayanamadım bende bir konuda fikir belirtmek istedim öncelikle diesel otomatik bir megene 2 kullanıcısıyım .benim canımı sıkan bir konu var bu milletin bir ferdi olarak bu benim son derece rahatsız ediyor .ülkemide son bir kaç yılda otomobil kullanıcılarının beklentileri değişmiş durumda ve otomotik şanzıman araçlar özlellikte disel ler daha çok tercih edilmeye başladı ancak nerdeyse tüm markalar türkiye ye özellikle b ,c ve d segmentinde diesel otomotik getirmeme konusnda ağız birliği etmiş cesine bu millete hakaret ediyor hatta benzinli otomatik bile bulunmuyor gelecek bir kaç ay beklemek gerek falan giibi ifadeler de beni çıldırtıyor sanki hint kumaşı bir markada çıkıp alternatif yaratmıyor.bu nasıl mantık anlamıyorum .Ülkemizdeki disbiritörlerin mi beceriksizliği anlamış değilim artık türk milletinin de otomatik şanzımana terfi zamanı gelmedi mi yalnızca amerikalılar avrupalılar mı kullansın anlamıyorum.şimdide renault bu kervana katıldı fulunce de otomatik disel yokmuş.bu adamların araba satmaya mı niyeti yok bu kadar fizibilite kabiliyetinden yoksunlarmı anlamış değilim.




  • arkadaşlar merhaba ben ilk kez bir forum a üye oluyorum renault flunce hakındaki yazıları okurken dayanamadım bende bir konuda fikir belirtmek istedim öncelikle diesel otomatik bir megene 2 kullanıcısıyım .benim canımı sıkan bir konu var bu milletin bir ferdi olarak bu benim son derece rahatsız ediyor .ülkemide son bir kaç yılda otomobil kullanıcılarının beklentileri değişmiş durumda ve otomotik şanzıman araçlar özlellikte disel ler daha çok tercih edilmeye başladı ancak nerdeyse tüm markalar türkiye ye özellikle b ,c ve d segmentinde diesel otomotik getirmeme konusnda ağız birliği etmiş cesine bu millete hakaret ediyor hatta benzinli otomatik bile bulunmuyor gelecek bir kaç ay beklemek gerek falan giibi ifadeler de beni çıldırtıyor sanki hint kumaşı bir markada çıkıp alternatif yaratmıyor.bu nasıl mantık anlamıyorum .Ülkemizdeki disbiritörlerin mi beceriksizliği anlamış değilim artık türk milletinin de otomatik şanzımana terfi zamanı gelmedi mi yalnızca amerikalılar avrupalılar mı kullansın anlamıyorum.şimdide renault bu kervana katıldı fulunce de otomatik disel yokmuş.bu adamların araba satmaya mı niyeti yok bu kadar fizibilite kabiliyetinden yoksunlarmı anlamış değilim.




  • konu açılmışken biraz da fulunce ve renault hakkında yorum yapayım .Öncelikle otomobil de almanların üsütünlüğünü kabul edip haklarını vermek lazım ancak renault da avrupa lı bir marka ve sofistike bir otomobilidir.renault motor ve mekanik teknojosinde gayet iyi bir yerde ancak rakipleri çift kavramalı 7 ileri otomatik şanzımalar üretirken 4 ileri ve ya 5 ileri eski bir otomatik kullanmak renault a yakışmıyor gerçi onuda getirmiyor disel lerde artık. onun dışında artık direksiyon sisteminide tüm modellerde gözden geçirmeli güven vermeyen hissiz bir direksiyon arabanın güvenli olduğunu unutturuyor,sürüş keyfini baltalıyor renaultun sürş keyfine daha çok mesai harcaması gerektiğini düşünüyorum.birde sesli çalışan konfora uzak kalan amaortisör sistemi belki yol tutuşa ciddi katkısı var ama bir toyotadan inin renault a bindiğiniz zaman bune kütük gibi araba diyesiniz geliyor.toyatanın bütün japonlar gibi vasat yol tutuşunu tabiki göze almak lazım her konforun bir bedeli var.maharet mercedes gibi konfordan ödün vermeden dinamik yol tutuş sağlayabilmekte




  • Baktım ki fluence başlığı baya paylaşım bölümü haline geldi bende adını fluence severler paylaşım bölümü olarak değiştirdim. umarım araç alacak insanların oldukça yararlanacağı bir bölüm olur.
  • Renonun c segmenti araçlarında dizel tam otomatik şanzıman seçeneği olmasını çok isterdim.Ama daha çok bekleyeceğiz gibime geliyor bunun için.Nasıl olsa satıyor,kasmıyor.Mesela şu güzelim fluencede oluverseydi.Sadece renoda değil çoğu firma bu şekilde.Olanlar yok mu,tabiki var.
    Yok yok Vw demeyeceğim.
    Benim örneğim Hyundai.
    Accentte dahi var.
    i30da da var.
    4ileri ama olsun.Çok hantal değil,değerleri tatminkar.
    Dizelde otomatik başkadır.Hem ekonomi,hem kolaylık.
  • evet 20 ye yakın otomobilim oldu for mondeo dan 406 ya toyatadan mercedes c serisine kadar otomobi lkonusunda oldukça fazla kaynak takip ederim ayrıca işim gereği( akaryakıt istasyonu )müşterilerimle arabalar hakkında sohbeti severim ve sıkça yaparım megane 2 nin en çok eleştirilen yönü yabancı basın dahil hissiz direksiyonu idi for mondeo dan sonra 2008 disel privilage aldım araç bir çok konuda oldukça başarılı ancak direksiyonda ki hissiszlik ve virajları hissettmediğinşiz için yaşanan tedirginlik (yersiz çünkü araç sınıfında iyi yol tutan bir kaç arabadan biri ama bunu hissedemiyorsunuz ) arabanın hakettiği iltifatların bazılarını alamamasına sebeb oluyordu.flunce kullanmadım ama megen 2 den üstün bir otomobil yaptıklarını düşünüyorum çok satacağı kesin birde çift kavramalı bir otomtik geliştirrlerse ve ülkemize getirilerse çok satacaktır.bu otomattik lagunada kullanılan 5 ileri otomatik ten daha rekabetçi olmalı .arabayı hantallaştıran çok tüketen otomatikler tarih oluyor artık buna renaultun biran önce ayak uydurması gerek.fransılzar otomatik şanzuman yapamıyor lafı tarih olmalı




  • arkadaşlar bagaj olayını ciddi anlamda inceledim...o bahsedilen bagaj ayakları hacimde ihmal edilebeilcek düzeyde bir hacim kaybına neden oluyor...ancak şu var...bagajı yerleştirirken o ayakalrı dikkate almak gerekir...eşyaları yerleştirirken ayaklrın altına gelmemesi gerkiyor yoksa bagaj kapagı kapanmaz...ama o kadar büyük bagajda eşyaları götürüp o ayakalrın altına da sokmayzı heralde:))önemisz bir ayrıntı...ha pistonlu olsa daha iyi olurdu amma..işte ne bileyim ole yapmışlar..gerçekten önemsiz bir ayrıntı..
  • ankarada migrosun önüne koymuslar en üst donanım fluence, arabanın farları hariç heryeri cok güzel olmus bence, malzeme kalitesi konusunda eleştirenler var ama benim gördüğüm aracın malzeme kalitesi gayet güzeldi, cok hosuma gitti arac benim ama 55.000 lira fiyatı vardı sergi aracının. O parayı sanırım vermem c sınıfı bi araca
  • haklısınızı m saltik hocam....en azından kuşku varsa o kuşkuyu giderebilmek adına bagaj konusuna değindim...kesinlikle önemzis...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chevymel1

    ankarada migrosun önüne koymuslar en üst donanım fluence, arabanın farları hariç heryeri cok güzel olmus bence, malzeme kalitesi konusunda eleştirenler var ama benim gördüğüm aracın malzeme kalitesi gayet güzeldi, cok hosuma gitti arac benim ama 55.000 lira fiyatı vardı sergi aracının. O parayı sanırım vermem c sınıfı bi araca


    55 tl konusu biraz düşündürücü tabiii...!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    quote:

    Orijinalden alıntı: ingeniatorem

    haklısınızı m saltik hocam....en azından kuşku varsa o kuşkuyu giderebilmek adına bagaj konusuna değindim...kesinlikle önemzis...


    eline gözüne sağlık hocam, ben az daha valizi götürüyodum denemeye, tören mören olunca vazgeçtik

    Laguna Privilage başlangıç 55.500TL, paketlerle birlikte 59000 oluyor...


    Bu da bilgisayar işine dönüyor işte, 100GB HDD 60TL mesela, 160GB 65TL, 200GB 80TL, e diyosunki arada fark yok pek, 200'lüğü alıyım, sonra bi bakıyosun. 1000TL hedef koyduğun PC olmuş 1800TL

    Bu da öyle Full FLuence 55000, bu kadar gelmişken laguna alayım 56, öbüründeki paketleri ekliyim 59, e 59 vermişlen 2.0 motor alayım. Ohooooooo

    Ben 45 hedefledim geldim 60'a

    O yüzden Fluence Privilage alıp olayı bitirecez. O ıvır zıvır opsiyonları da uygun fiyata denk gelirse alırız. Mesela navigasyona 200TL dedim ama 500 veririm hadi


    kesinlikle çok dogru bir yaklaşım...bunun tersi doğru olmuyor ama yanılıyor muyum..yani şusu busu eksik olsun diyince aracın fiyatı 47 den 35 e düşmüyor ole değil mi???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ingeniatorem -- 9 Kasım 2009; 10:28:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    eksi donanım opsiyonu yok tabi

    Mesela ben istemiyorum kardeşim 6 vites, 1 tanesini geri alın diyemiyosun

    Şaka bi yana, bazı özellikler dayatma geliyo tabi

    öle demek istemedim...yani privliage ile otantik arasında çok fark olmuyor..ama donanımeklemye kalkınca fiyat yükseliyor baya...ole değil mi??
  • Çift bölgeli klimalarda en fazla 7 dereceye kadar farklı ayarlanabiliyor. Fiatlarda öyle muhtemelen renaultlarda da ona yakın bir değer olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Valla bence fiyat baya yükselmiyor da authentique ve expression modellerin fiyatı yüksek diyebilirim. Çünkü expression ile privilage karşılaştıralım dedik bi arkadaşla, farkları yazarken daha 3üncü 4üncü maddede, ohoooooo dedim. Daha bakmaya gerek yok. Exp ile Pri arasındaki fiyat farkına bence değer. Yani verilen donanım o parayı karşılar... Benim görüşüm tabi... Navigasyon 1000 TL ediyorsa, o aradaki donanım farkı 3500 TL eder...

    Sırf şu çift bölgeli havalandırma yeter. Evli olanlar yaşıyodur mutlaka, eşim açıyo kaloriferi son gaz, bense soğuk istiyorum. Mutlaka başınıza gelmiştir. Zaten bu çeşir havalandırmayı görünce haaaaah tam bize göre dedim. Ben açarım 18.5, eşimde yapar 43 derece. Mutlu mesut yaşarız. Çünkü ben kısıyorum, o açıyo, düğmeler bozulacak çok kullanmaktan


    msaltık

    Hanımla aradabu kadar çok 43 - 18 = 25 derece fark yaratırsan mesut yaşamak zor olabilir,

    Şaka bi yana lagunada uzun süredir kullanıyoruz fakat açıkçası kullandıktan bi zaman sonra ayara falan çok fazla bakmıyorsunuz, fakat zaten o donanımda 2 bölgeli almamak gibi bir şans yok galiba.




  • Bagaj konusu ortaya atan kişi olarak resimli bir açıklama yapıp konuyu açıklığa kavuşturayım istedim, dolayısı ile bavula denk geldi oldu olmadı mevzusu olmaz artık herhalde :)

    Eğer bagajınızı aşağıdaki resimdeki gibi silme doldurursanız kollu bagjlarda sorun yaşarsınız, bavulunuzun ebadı, cinsi önem taşımaz. Ha ben doldurmam bavullarımı ayarlarım derseniz mesele yok, hiç bir şekilde problem çıkmaz demenin de manası yok.

    Bu kol takıntısı nedir diye sorarsanız şimdiki arabam kollu önceki arabam makaslıydı. Arabayı teslim almaya gittiğimde arabaları yanyana çekip bagajdakileri aktarmıştım, biraz acelem olduğu ve bagaj fazlaca dolu olduğu için elime geçeni bagaja attım, kapağı kapattım ve çıkan sesle irkildim 6 sene boyunca böyle bir ses duymadığım için. Arabayla ilk anım bu olduğu için bu bagaj kolları bende biraz antipati yaratmış vaziyette.




    Katlanır ayna özellikle İstanbul için acaip faydalı bir özellik, tabi bu dar sokaklara işi düşen herkes için geçerli. Toledo da (önceki arabam) bu özellik vardı çok işimi yaradı. Katlanır aynalarda kapalıyken açılmasına karşın bir kilit mevcut zorlarsanız açılıyor, iyilik olsun diye aynayı açmaya çalışanlara dert anlatmak epey zor oluyordu. Bir de toledo da ayna zorla açılırsa kendini emniyete alır, belli bir süre açılmazdı, acelem varsa kapalı aynalarla gitmek zorunda kalırdım. Aynayı kurcalayanamı kızsam yolda kapalı aynaylamı gittiğimemi kızsam :) Ha bir de bu arada bu katlanır aynalar biraz tuzlu oluyor o zaman 600 liraydı, sağa sola takıp kırmayın aman dikkat ;)




  • Arkadaşlar bu hafta sonu fluence yi inceledim.Hatta tam yanına çekilmiş olan megane 2 sedan ile birebir kıyasladım.Sonuç şu güzel bir araba ama yeni olan herşey insana güzel gelir zaten. Ama mantık çalıştırdığımda bagajı rakam olarak büyük olan fluence yükleme ve yerleştirme açısından felaket.Siz sırf yanlardaki kocaman kollardan bahsetmişsiniz ya o eğildiğinizde görünen boydan boya geçen mekanik düzeni de gördünüz mü bagajın yüksekliğini bitirmiş resmen.O kocaman kollar da yanları bitirmiş 530 lt den geriye birşey kalmamış ben eski aracım megane 2 sedanla karşılaştırınca başarısız buldum.Birde daha geniş olmasına rağmen geriye doğru camlar küçüldüğünden içindeki ferahlık hissi kaybolmuş.Koltuk ileri geri alma mekanizması da
    çok büyük olmuş binip inerken ayağınız takılıyor.Bu konu focus 1 lerin en çok eleştirilen yanıydı. Bu ufak tefek olumsuzluklara rağmen güzel araba olmuş. a
    Yalnız en üst donanımı almazsanız veya expresyon alıp da paketleri eklemezseniz sakın elinde meganı olanlar arabalarını satmasınlar.Privillage donanıma kadar anahtarlı sistem çalıştırma var (kart yok) ve en üst donanımda bile xenon paketi almazsanız mercekli far yok.Donanımı çok iyi inceleyip karar verin.Sedan şartınız yoksa hemen megane 3 e yönelin.Çünkü megane 2 sedan da bulunan birçok özellik çalınmış.




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.